Juu, mun luokallakin on yks tyttö joka on ihan ihastunu siihen. Hehkuttaa joka välissä kuinka hyvännäkönen Jethro on. En ollu kattonu diiliä enkä tienny kuka jethro on, joten googletin sen nähdäkseni. Pääsi kyllä pienehkö huutonauruNuoriD kirjoitti:Aina vaan kummempaaNuoriD kirjoitti:Miksi tuosta Jethro Rostedtista koko ajan kohkataan? En ole diiliä katsonut.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1787325
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Se on katsos se olemus ja kokonaiskuva, pelkkä kuva ei tehne hänelle oikeutta. Sellainen rempseä, iloinen nallekarhumainen tyyppi.par-sky kirjoitti:Juu, mun luokallakin on yks tyttö joka on ihan ihastunu siihen. Hehkuttaa joka välissä kuinka hyvännäkönen Jethro on. En ollu kattonu diiliä enkä tienny kuka jethro on, joten googletin sen nähdäkseni. Pääsi kyllä pienehkö huutonauru
Eihän se ulkonäöltään toki mikään Brad Pitt ole, esim. Jethrolla ei ole harmaita hiuksia niinkuin Piltillä.
Jos olisin nainen, varmaan rakastuisin Jethroon ihan sukkana. Kuten myös tohon. Jos olet naisena eri mieltä, sinulla on huono maku etkä tiedä mistä tosimiehet on tehty.
EDIT: Vittuillakseni editoin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 27.11.2009 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Vaikka kohkaus saattaakin olla ylimitoitettua: siksi koska hän oli Diilin ainoa todellinen valopilkku. Muut olivat värittömiä hiirulaisia, tai no olihan mukana myös yksi hulluna tuijottava psykopaattipujoparta, ja jatkuvasti kilahteleva Minna. Se pujoparta olikin aikamoinen myyntimies, ei sennäköiseltä ja -eleiseltä uskaltanut kukaan ostaa mitään kadullakaan, varmaan pelkäsivät että sillä oli veitsi piilossa.NuoriD kirjoitti:Miksi tuosta Jethro Rostedtista koko ajan kohkataan? En ole diiliä katsonut.
Asuntoa en ehkä uskaltaisi Jethrolta(kaan) ostaa, vaikuttaa eleiltään just sellaiselta kiinteistövälittäjältä tai käytetyn auton myyjältä, millainen hän onkin. Ei siinä mitään, varmasti ihan tehokas myyntimies.
-
- Kitisijä
Mulle tulee siitä Jethrosta mieleen Jope Ruonansuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mitä tää hymiö tarkottaa :-* vai tarkottaako mitään?
Stinky kirjoitti:Mitä tää hymiö tarkottaa :-* vai tarkottaako mitään?
http://www.astro.umd.edu/~marshall/smileys.html
:-* Kiss...
Oooops (covering mouth with hand)
User just ate a sour pickle
User just ate something sour
Smiley after eating something bitter
After eating something bitter or sour
Star-tled
Blowing a kiss
^Jahas. Kiitoksia. Olipa muuten hyödyllinen linkki. Kaikkee sitä näkee ku vanhaks elää. Mä en tiennytkään kun murto-osan noista hymiöistä.
-
- Kitisijä
Mikähän olisi järjellisin keino kun ei huomisaamuna haluaisi herätä yksin?
Pamauttaa niin kauhea humala ettei herää ennenkuin sunnuntaiaamuna?
Pamauttaa niin kauhea humala ettei herää ennenkuin sunnuntaiaamuna?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^
Täräytät sellaisen kännin päälle, että 15...20v vanhemmat naiset näyttävät kyllin kauniilta. Ja sit vaan, juu nou.
Meinasin kekeilla pikemminkin, et mitä tuntuis herätä melkein 15v nuoremman vierestä. Hätätilassa kelvatkoon 5v (mua) vanhempikin!1
Täräytät sellaisen kännin päälle, että 15...20v vanhemmat naiset näyttävät kyllin kauniilta. Ja sit vaan, juu nou.
Meinasin kekeilla pikemminkin, et mitä tuntuis herätä melkein 15v nuoremman vierestä. Hätätilassa kelvatkoon 5v (mua) vanhempikin!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Hyväksyä kohtalonsa. Niin minäkin teen.Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi järjellisin keino kun ei huomisaamuna haluaisi herätä yksin?
Mitä? Onko se toosa mennyt ihan rikki?Manaaja kirjoitti:Hyväksyä kohtalonsa. Niin minäkin teen.Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi järjellisin keino kun ei huomisaamuna haluaisi herätä yksin?
Mjoo. Pistin kiertoon jo, kun ei kerran kestänyt.NuoriD kirjoitti:Mitä? Onko se toosa mennyt ihan rikki?Manaaja kirjoitti:Hyväksyä kohtalonsa. Niin minäkin teen.Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi järjellisin keino kun ei huomisaamuna haluaisi herätä yksin?
Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
-
- Kitisijä
Vain korut.milli kirjoitti:Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aasi kirjoittaa vähän, mutta asiaa.aasi kirjoitti:Vain korut.milli kirjoitti:Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
-
- Kitisijä
milli kirjoitti:voih, tuota mä vähän pelkäsinkin
ne bibalot ovat vasta ensiviikolla.Elppis kirjoitti:milli kirjoitti:voih, tuota mä vähän pelkäsinkin
-
- Kitisijä
No mä vaan muistutin et ota kamera mukaan. Ystävällisesti HÄN.milli kirjoitti:ne bibalot ovat vasta ensiviikolla.Elppis kirjoitti:milli kirjoitti:voih, tuota mä vähän pelkäsinkin
aaa.. minä meriElppis kirjoitti:No mä vaan muistutin et ota kamera mukaan. Ystävällisesti HÄN.
-
- Kitisijä
No sinä meri, minä en merimilli kirjoitti:aaa.. minä meriElppis kirjoitti:No mä vaan muistutin et ota kamera mukaan. Ystävällisesti HÄN.
Rillitkin pitäis uusia.. hmpf.
mä muuten jatkuvasti tunnun edelleen unohtavani sen, että mulla ei ole laseja.. hassua.Elppis kirjoitti:No sinä meri, minä en meri
Rillitkin pitäis uusia.. hmpf.
-
- Kitisijä
milli kirjoitti:mä muuten jatkuvasti tunnun edelleen unohtavani sen, että mulla ei ole laseja.. hassua.
Rillihymiöt.
Laita 18 tuuman vanteet korviin. martza voi lainata.milli kirjoitti:Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
ihan kuin.. mua ei otettaisi vakavasti *shokissa*