Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Ruiskutat kropan kimallespraylla. On blingia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Laittaa päälleen? Minut tietysti. Klisee periaattessa, mutta sinä näyttäisit hyvältä päälläni. Kuin myös allani ja edessäni.milli kirjoitti:Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
Koska susta tuli näin mielikuvituksettoman mauton? Joskus sun panovonkujutuissa oli sentään edes vähän särmää ja kekseliäisyyttä, nykyään nää on kuin ihan kenen tahansa sillan alta ryömineen, hampaansa pudottaneen, paperipussipulloisen menestyjän epätoivoisia huuteluja edes pienen paheksunnan kautta tapahtuvan huomionsaamisen vuoksi.Gat kirjoitti:Laittaa päälleen? Minut tietysti. Klisee periaattessa, mutta sinä näyttäisit hyvältä päälläni. Kuin myös allani ja edessäni.milli kirjoitti:Iik! Pikkujoulujen teema on bling blign.. .mitä silloin pitää laittaa päälleen?
-
- Kitisijä
Ihanko totta panovonkuujutuissani on joskus ollut vähääkään särmää ja kekseliäisyyttä? Muistatko esimerkkejä? Jos vaikka tavoittaisin sen vanhan tuloksekkaan (öh..) tatsin taas.Manaaja kirjoitti: Koska susta tuli näin mielikuvituksettoman mauton? Joskus sun panovonkujutuissa oli sentään edes vähän särmää ja kekseliäisyyttä, .
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eikö Tiger Woods ole kuullut Ilkka Kanervasta?!1 Voih, lähettää nyt tuhmia viestejä OMASTA puhelimestaan. Luulisi noilla liksoilla saavan toisen salapuhelimenkin!
Onx se lähettänyt sullekin?RP kirjoitti:Eikö Tiger Woods ole kuullut Ilkka Kanervasta?!1 Voih, lähettää nyt tuhmia viestejä OMASTA puhelimestaan. Luulisi noilla liksoilla saavan toisen salapuhelimenkin!
Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
-
- Kitisijä
1.) Minulta saisit. Kyrpää ja hellyyttä ja huomiota.nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
2.) Ei pitäisi neuvoa, mutta mene lutkailemaan Zetorin junteille.
Zetorissa havainnoitua:
-Joku jätkä kiersi ympäri taloa ja kysyi jokaiselta naiselta: "Haluatko seuraa?"
-Niljakas vähemmän nätti pelimies sopotteli känniselle lihavalle naiselle: "Heti kun sinut näin, tiesin, että olet kaikkein seksikkäin täällä". Ja urpo kysyi minulta naapuripöydästä vahvistusta. Minä sanoin että älä sotke minua tähän, lirkuta paskaa lihaville naisille ihan itse. "Idiootti!" kuului vastaus.
-Oli neljän jätkän seurue, ja mukana toinen lihava nainen. Ehdottelivat naiselle että lähtisi mukaansa. Yksi sanoi, että nainen joutuisi riisumaan pikkarinsa. Nainen vähän epäröi: "Entäs jos minut nolataan siellä?" Johon yksi jätkistä: "Ei hätää. Nämä muut on seksuaalisia pervertikkoja, minä en ole".
Sitten lähtivät kaikki. Arvannette, että minua vitutti että tuollainen yleensä on mahdollista ja noin helppoa.
Toisaalta juuri Zetorissa olen itsekin MELKEIN joskus saanut. Keski-ikäinen blondi kiersi ympäri baaria ja pysähhtyi aina kohdallani. Alaikäisen näköinen söpö pissis suorastaan käpälöi minua. Minä pysyin siweänä. Nolotti sekaantua juopuneeseen pikkupimuun. Moka.
Kerran yksi kuulemma Mikkelin tyttö pyysi minulta tulta. Jututin sitä, mutta erehdyin kunnollista teeskennellen sanomaan, että en minä yhdenillanjuttuja baareista hae. Kammottava virhe! Miksi niin sanoin, kun kumminkin halusin? No, misu sanoi käyvänsä "hyvästelemässä ystävänsä" ja "tulevansa heti takaisin". Tuntia myöhemmin löytyi vaalean bodarin kainalosta. Sanoin niille: "Nussikaa perkele!"
Viimeksi muokannut Gat, 04.12.2009 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Siis NASTAm kerro minkä ikäinen siis olet. Harmaapääkö tosiaan?nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Oletko kaunis vai ruma ja mikset saa huomiota?
Taidat olla selektiivinen! Kumpikohan meistä kahdesta on selektiivisempi, hehheh.
Kerro myös olemmeko koskaan jutskanneet ja tunnemmeko toisemme sikäli. Et tiettävästi ole tukijani? Haluatko pyrkiä?
GAT.
TUKIJAN KUULUU KIRJOITTAA ARSKALLE!!!
Sinä olet tukijani! Et kai unohda sitä! Blogini on avoin. Tee yksi valitus sinne niin isä-Arska vastaa!
S t a d i n a r s k a
-
- Kitisijä
Stadinarska kirjoitti:Siis NASTAm kerro minkä ikäinen siis olet. Harmaapääkö tosiaan?nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Taidat olla selektiivinen! Kumpikohan meistä kahdesta on selektiivisempi, hehheh.
FAIL! Sulla on SA pelimiehen elkeet vähän hakusessa. Tuskin sinä tuollaisella tuuballa skoraat vaikka kohde onkin julkisesti ilmoittanut olevansa ilman suraa.
Terv: TorpedoMies
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
HUIMAVAROITUS!
Onneksi näin, ajatella mitä kitinä olisikaan sinussa menettänyt jos olisit mennyt antautumaan.Gat kirjoitti:Alaikäisen näköinen söpö pissis suorastaan käpälöi minua. Minä pysyin siweänä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Noh, siitä on aikaa. Olin vasta vähän yli 30 (32?)tai jotain. Misu oli söpö ja erittäin alaikäisen näköinen. Kiipesi syliini, hiplasi minua (no ei ihan munia sentään) ym. Minua iljetti vähän, kuin se olisi ollut juopunut vauva ja minä hyväksikäyttäjä. Vaikka oli päinvastoin. Sanoin sille "Ei tästä mitään tule, sä olet liian kännissä". Moka. Tuo vielä tarttui käteeni ja talutti minut tyttökaverinsa luo näytille. Kaveri oli selvempi, ja katsoi minua pahasti. Minä olin gentlemannia, kumarsin ja poistuin kuin lepakko helvetistä.Frederik Krueger kirjoitti:HUIMAVAROITUS!
Onneksi näin, ajatella mitä kitinä olisikaan sinussa menettänyt jos olisit mennyt antautumaan.Gat kirjoitti:Alaikäisen näköinen söpö pissis suorastaan käpälöi minua. Minä pysyin siweänä.
-
- Kitisijä
Frederik Krueger kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Siis NASTAm kerro minkä ikäinen siis olet. Harmaapääkö tosiaan?nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
FAIL! Sulla on SA pelimiehen elkeet vähän hakusessa. Tuskin sinä tuollaisella tuuballa skoraat vaikka kohde onkin julkisesti ilmoittanut olevansa ilman suraa.
Terv: TorpedoMies
Kiitos Freddie-boy!
Tässä mister A.Olive.Stadinarska omassa vaatimattomassa persoonassaan. Vastaa kun ei oikeastaan kysytä.
Ja tarkoitat perimmältäsi hyvää ja pureudut toki asiaankin, mutta minuun asia ei sovi. Pelimiehen tyyliä en ottanutkaan. En ole kovinkaan innostunut jos miehiltä ei heru huomiota Nastalle.
Se ei estä sitä, etteikö Nasta olisi älykäs ja mukavakin (jollaisista ominaisuuksista pidän), mutta on se huonoa mainosta ettei miehet ole kiinnostuneita.
En siis tosiaankaan pyri skoraamaan koska en oikeastaan edes ehdi nyt "sekoilla". Ja tuo tosiaan oli minulta huonoa tuubaa jos olisin skoraamassa.
Eli summa summarum minä olin oikeassa ja sinä olit. Kaikki kunnossa!
TIETENKIN YHÄ VAAN Nasta voisi sanoa kuinka vanha harmaapää hän on ja missä mahtaa olla vika!
MIKSI MINÄ OLEN nyt niin tosikontyyppinen vaikka minulla ei ole mitenkään huono olotila. Tavallisesti voisin olla sillee iloinen..hiphei...no nyt ei oo katu uskottavuutta.
Laitan tämmöisen. jos se auttaisi ja värimestarin allekirjoituksen tietenkin. Sehän on kovin iloista, joo.
S t a d i n a r s k a
todella hauska värillinen allekirjoitus hip hei
Mistä mä löydän sen risupallon mikä länkkärileffoissa pyörii aina jossain aavikolla? Tiiäkste mitä tarkotan? Tarttis saada kuva semmosesta NYT!
Ja nimenomaan semmonen mis se pallo on aavikolla.
Edit:LÖYTY
Ja nimenomaan semmonen mis se pallo on aavikolla.
Edit:LÖYTY
G-mies siis suositteli Zetoria, mutta minulla on parempi vinkki: Storyville.nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Storyville on täynnä 40+ eronneita ja karanneita. Kun itse olet vain 30+, niin huomio ja saanti on taattu.
Storyvillessä on huomattavasti Zetoria gylldyrellimpiä ja myös kaikilla mittareilla mitaten parempaa miesainesta. Eduskuntatalon läheisestä sijainnista johtuen saatat bongata Sauli Niinistönkin. Pian olet salarakkaana Seiskan kannessa!
Storyvillen dress code on casual konservatiivinen, lurex ja minihame kannattaa jättää kotiin.
-
- Kitisijä
Moi Nuori Daavid! Tässä on, kuten kyllä huomasit heti, vanha kunnon Stadinarska!NuoriD kirjoitti:G-mies siis suositteli Zetoria, mutta minulla on parempi vinkki: Storyville.nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Storyville on täynnä 40+ eronneita ja karanneita. Kun itse olet vain 30+, niin huomio ja saanti on taattu.
Storyvillessä on huomattavasti Zetoria gylldyrellimpiä ja myös kaikilla mittareilla mitaten parempaa miesainesta. Eduskuntatalon läheisestä sijainnista johtuen saatat bongata Sauli Niinistönkin. Pian olet salarakkaana Seiskan kannessa!
Storyvillen dress code on casual konservatiivinen, lurex ja minihame kannattaa jättää kotiin.
Sinulla on noita painavia mielipiteitä täällä Kitinässä ja olet onnistunut saamaan luotettavan ja hauskan kuvan täällä. Tosi ammattisi myös apuna. Minäkin luotan sinuun. Sinussa on aikamoinen lohkare myös hassuutta ja elämänmukavuuksiin piintynyttä vanhenevaa herraa sekä vlemua pikkupoikaa joka on piilossa Justiina-vaimoltaan. Sitten villiksi sinut tekee maasturi ja epäilemättä haave kauniista naisesta sen istuimella.
Inhimillisyytesi ja katu-uskottavuutesi tekee Arskaan aina vaikutuksen. Mutta olen suorastaan joskus yllättynyt tietyn imagosi rajat ylittävistä jutuista tai kyselyistä. Ne ovat sinulta varmaan silti tiedostettu riski.
Tiedätkö Daavid, että minulla on hassu rooli täällä, kun oikeasti olen mukava ja ajatteleva, (en uskalla sanoa tässä älykäs) ja kuitenkin joudun joskus saamaan täällä tosi koulukiusaamiskohtelua, vaikka tämä on aikuisten foorumi. Mutta minä olen liian leikkisä ja minulla on liian nopea aivo-käsi yhdistelmä ja silloin syntyy paitsi hiukan propellipäistä juttua kuin varsinkin sellaista, joissa lukijat joko eivät jaksa tai eivät selvästi ymmärrä aina tuotosta.
Mutta aikas addiktoiva tämä on vaikka olenkin onnistunut itse vetämään rajat!
Kiitos myös pikku palstallani vierailusta (SA-sanomat). Saminarskun sanomia voi myös lukea, koska siellä seikkailee ihan sama tyyppi vaikka toki nykyajan yhteiskuntaamme sopiva piraattifeikki.
Ahaa, nyt tuli taas tätäkin, mutta jospa itse asiaan mentäisiin (katsoo mikäs se aisa (hitsi , ihan tahaton!!!) asia olikaan!)
NIINNIIN sehän oli kuin olikin tietenkin aisa-asiaa eli Storyville! Onko sinulla itselläsi tästä kokemuksia?
Tämä tästä!
Tervetuloa myös jatkossakin paksuuntuneelle palstalleni. Se on avoin kaikille ja kahvitarjoilulla.
S t a d i n a r s k a
-
- Kitisijä
Erittäin hyvät perustelut.NuoriD kirjoitti:G-mies siis suositteli Zetoria, mutta minulla on parempi vinkki: Storyville.nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Kieltämättä Storyville sopisi Nastamuumion kulttuuriin paremmin.
Kuitenkin muistakaamme, että Nastamuumion tavoitteena on nyt
1.) Humalahakuinen juominen
2.) Panon saanti oikein kunnolla
Niin eiköhän noilla tavoitteilla se onnistuisi paremmin juntti-Zetorissa kuin sivistyspaikoissa. Saisi Nastamuumio vetää kunnon lärvit ilman vaatimusta sivistyksensä esittelystä. Olisi paljon alkukantaisia juntteja, jotka tyrkyttäisivät juopuneelle naikkoselle metritolkulla munaa vaikka junamuodostelmassa. Ja hirveät lärvit vedettyään Nastis ei ehkä miettisi herrasmiesten kyldyyriä, vaan mielellään antaisi ja saisi ja saisi ja saisi. Ja saisi. Kyrpää.
No mutta onhan se mukavampi seuraavana aamuna herätä esim. espoolaisesta omakotitalosta, kuin korsolaisesta vuokrayksiöstä.Gat kirjoitti:Erittäin hyvät perustelut.NuoriD kirjoitti:G-mies siis suositteli Zetoria, mutta minulla on parempi vinkki: Storyville.nastamuumio kirjoitti:Mihin baariin munkaltaisen ja -ikäisen naisen kannattaisi huomenna mennä, jos lähden yksin ulos juomaan pään täyteen viinaa ja tahdon saada miehiltä vähintäänkin huomiota, jota en yleensä niiltä saa?
Kieltämättä Storyville sopisi Nastamuumion kulttuuriin paremmin.
Kuitenkin muistakaamme, että Nastamuumion tavoitteena on nyt
1.) Humalahakuinen juominen
2.) Panon saanti oikein kunnolla
Niin eiköhän noilla tavoitteilla se onnistuisi paremmin juntti-Zetorissa kuin sivistyspaikoissa. Saisi Nastamuumio vetää kunnon lärvit ilman vaatimusta sivistyksensä esittelystä. Olisi paljon alkukantaisia juntteja, jotka tyrkyttäisivät juopuneelle naikkoselle metritolkulla munaa vaikka junamuodostelmassa. Ja hirveät lärvit vedettyään Nastis ei ehkä miettisi herrasmiesten kyldyyriä, vaan mielellään antaisi ja saisi ja saisi ja saisi. Ja saisi. Kyrpää.
Mitä luultavimmin herään huomenna meilahtelaisesta yksiöstä, eli kotoani. Heräsin nimittäin aamulla viideltä lukeakseni yhdeksältä alkavaan tenttiin mennessä joten kuten kuusi paska-artikkelia, joista tentaattori ei sitten kysynyt yhdestäkään yhtään kysymystä. Kohta lähden vanhempieni kanssa viettämään iltaa veljeni perheen luokse ja juomaan glögiä ja syömään pahaa pullaa, mikä on osan osallistujista mielestä rattoisan tunnelmallista ja lämpimän perhehenkistä ja osan mielestä jotain ihan muuta.
Daven ehdotukselle Storyvillestä on kyllä kieltämättä hyvät perusteet. Tosin viime aikoina mulla on ollut mielessä nuo ruumiillistä työtä tekevät reippaat ja kohteliaat nuoret miehet ja niiden t-paidan alla väreilevät treenatut selkälihakset ja niiden jäntevät käsivarret, joilla ovat ruuvailleet muttereita ja työhousujen alta näkyvät lihaksekkaat reidet ja miehinen olemus ja vaivihkainen tuoksu... Jonkun espoolaisen talouspäällikön vierestä olis kyllä ihan perseestä herätä.
Daven ehdotukselle Storyvillestä on kyllä kieltämättä hyvät perusteet. Tosin viime aikoina mulla on ollut mielessä nuo ruumiillistä työtä tekevät reippaat ja kohteliaat nuoret miehet ja niiden t-paidan alla väreilevät treenatut selkälihakset ja niiden jäntevät käsivarret, joilla ovat ruuvailleet muttereita ja työhousujen alta näkyvät lihaksekkaat reidet ja miehinen olemus ja vaivihkainen tuoksu... Jonkun espoolaisen talouspäällikön vierestä olis kyllä ihan perseestä herätä.
-
- Kitisijä
^ Alat kuulostamaan oman elämäsi gattikselta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
^ Joo, oon mäkin jotain samaa huomannut, ja kyllä mä osan Gattiksen jutuista ymmärränkin. Baarimaailmakin on outo, ei siitä mihinkään pääse.
On tämä surullista seurattavaa huomata ettemme me 5 kertaa viikossa treenaavat läskit kelpaa enää edes niille naisille, jotka oikeasti tunnustavat olevansa epätoivoisesti miehenpuutteessa. Suihkussakäymätön raksapena sen sijaan kyllä kävisi.nastamuumio kirjoitti:Tosin viime aikoina mulla on ollut mielessä nuo ruumiillistä työtä tekevät reippaat ja kohteliaat nuoret miehet ja niiden t-paidan alla väreilevät treenatut selkälihakset ja niiden jäntevät käsivarret, joilla ovat ruuvailleet muttereita ja työhousujen alta näkyvät lihaksekkaat reidet ja miehinen olemus ja vaivihkainen tuoksu... Jonkun espoolaisen talouspäällikön vierestä olis kyllä ihan perseestä herätä.
-
- Kitisijä
Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
^
Tilava reppu !
Väsynyttä. Joo.
Meen leputtamaan. Koneen asetukset ja ohjelmat jokseenkin jo päivitetty.
Tilava reppu !
Väsynyttä. Joo.
Meen leputtamaan. Koneen asetukset ja ohjelmat jokseenkin jo päivitetty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.