No eipä.Pulkannaru kirjoitti:Tilava reppu
Oisikko lämmenny?
No eipä.Pulkannaru kirjoitti:Tilava reppu
En minä tajuis. Sun tarttis sanoa: "Mennään panee", jotta tajuisin. Mutta kun minulle et sanoisi edes päärynäversiota.Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
Vähän ohi itse aiheesta (eli sinusta, narsistipaska) mut:Gat kirjoitti:En minä tajuis. Sun tarttis sanoa: "Mennään panee", jotta tajuisin. Mutta kun minulle et sanoisi edes päärynäversiota.Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
No mut hei, sä ootkin Lapitii, hottis, sulle heruu vaikka näyttäisit keskisormea kaverille ja toteaisit "sä oot paska! mennääks panee?".Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
Lupaan kokeilla tuota ensi kerralla kun sattuu sopiva tilaisuus eteen.tuulenpuiska kirjoitti:sulle heruu vaikka näyttäisit keskisormea kaverille ja toteaisit "sä oot paska! mennääks panee?".
Tää on se kun erilaisuus viehättää.Manaaja kirjoitti: On tämä surullista seurattavaa huomata ettemme me 5 kertaa viikossa treenaavat läskit kelpaa enää edes niille naisille, jotka oikeasti tunnustavat olevansa epätoivoisesti miehenpuutteessa.
Tuollaiset voi olla liian vaikeita.Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
Mulle tuli ihan semmonen Bon Voyage -fiilis, että ihan kuin olisin nähnyt tän ennenkin.Gat kirjoitti:Sen verran kaasussa olin, että kuulin suuni sanovan:
"Älä poika uhoa. Jos me tapeltaisiin, sinä kuolisit. Kymmenessä sekunnissa." Sitten poistuin baarista.
No laitat tietysti miehes hoitamaan homman Daah!milli kirjoitti:ongelma: auton öljyt pitäisi vaihtaa ja takalamppu on palanut.
mitä mä teen? Mulla on mies kotona joka on puhunut noista nyt puolisen vuotta, mutta ihan vaan jotta auto ei tyssää johonkin mutkaan, ajattelin hoitaa asian sitten itse pois päiväjärjestyksestä.
Oot liian kiltti. Nakki viuhumaan vaan! Puutarhassa voit sitten imeä golfpallon puutarhaletkun läpi, mutta kyllä auton huolto on miehen hommia.milli kirjoitti:siis asiahan on ollut miehen hoidettavana, mutta en jaksa enää odottaa. täytyykin googletta.. avokki on kyllä akuutimmat autohommat hoitanut, mutta nyt tuntuu kestävän turhan kauan tässä asiassa.
Siis mullahan on toi maanteiden musta kauhu fiat punto.. että.. ei se varmaan mitään megahulppeita huoltoja kaipaa. Selvä, selvä.exPertti kirjoitti: En tiedä autoasi, mutta halpahan tuo ainakin on. Lieneekö ideana tarkistuttaa auto ja ehdottaa lisähuoltoja? Kannattaa se öljynsuodatin kyllä vaihtaa jos kerran jo puoli vuotta on öljynvaihtoa suunniteltu. Tuskin se kymppiä enempää laskua lisää.
Mä muistelisin että se siihen oli jo vaihdettu. Täytyy tarkistaa, mutta mielestäni se on kunnossa.exPertti kirjoitti: Tiedätkö onko Puntostasi vaihdettu se jakohihna milloin?
Väittävät, että hihna pitäisi vaihtaa 60 000 km tai kolmen vuoden välein mikä nyt ekana vastaan tulee. Aika tiuhaan, sanoisin.
Musta auto on nyt itselläkin. Oli jo aikakin palata siihen väriin
Kiitos! (Kun eroat, ota yhteyttä )sipsi kirjoitti:No nyt on kyllä sympatiat täysin Gattiksen puolella!
Käsittämätön ämmä; ensinnäkin toi että "hae mulle kalja". (Oisin ite sanonu joko, että hae ite..tai hakenu mut pyytäny rahat mukaan.)
Ja lisäksi ethän sä siltä edes toistaseks ollu vongannu mitään..kuhan jutskailitte. Mitä ihme kuningattaria nää ihmiset luulee nykyään olevansa..?
Tsemppiä. Onneks et hairahtunu tollaseen.
(Oon muuten nukkunu tosi huonosti taas kerran, siksikin kiukuttaa..muutenki kyllä kaikenlaiset urpot.)
No hyvä tietääexPertti kirjoitti:Jos vaihtoväli on se kolme vuotta niin se voi tosiaan mennä aika nopeasti umpeen. Punton omistaja tuossa lohdutti, että 300 egellä vaihtavat jo vesipumputkin ja värkit.
Jos tuohon autoon jokin tuonkokoinen korjaus tulisi, niin se menis välittömästi vaihtoon.. eihän se varmaan edes ole tuon arvoinen enääManaaja kirjoitti:Itsellä pamahti Hondasta jakohihna puolivälissä elinkeertaan jossain 90 tonnin pinnassa. Hieman vitutti viidentoista tuhannen markan lasku.
milli kirjoitti:http://www.pohjoishelsinginauto.fi/hinn ... ymkohd.pdf oliskohan toi hyvä?
hyvä hyvä, että sai hyvää palvelua. mä taidan karauttaa tuonne tässä parin viikon sisällä.Kai Nalo kirjoitti:Olen korjauttanut erään narkkareiden nussiman ja rikkoman merseeedes pentzin tuolla. Ihan hyvää jälkeä ja palvelua sain.
*kiihottuu*milli kirjoitti:sisään-ulos -juttu?