Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lapitii
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pulkannaru kirjoitti:Tilava reppu
No eipä.
Oisikko lämmenny? :jouden:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
En minä tajuis. Sun tarttis sanoa: "Mennään panee", jotta tajuisin. Mutta kun minulle et sanoisi edes päärynäversiota.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Jos mä oisin tänään lähteny baariin pokaamaan miehii niin mun avauslaini ois varmaan ollu jotain tyyliin "hei mullon repussa kaks päärynää, GPS ja mango-kuorintavoidetta. mitäs tehtäis?" Ei se niin vaikeeta oo.
En minä tajuis. Sun tarttis sanoa: "Mennään panee", jotta tajuisin. Mutta kun minulle et sanoisi edes päärynäversiota.
Vähän ohi itse aiheesta (eli sinusta, narsistipaska) mut:
Emmä sanois enkä ees haluu sanoo kellekään et mennään paneen. Eihän se ole mun tavoite edes. Haluun kertoo päärynäjuttuni ja sillä tsekata et onks toinen yhtään samoilla leveleillä. Noin niinku huumori- yms. mielessä. Siit se lähtee jos on lähteekseen, ja jos päätyy nusaan niin kivahan se. Tosin ku en kovin tykkää enkä harrasta noita yhen illan juttuja juurikaan, niin siin vaihees kun koittaa kutuaika nii on varmaan tullu jo selville huumorit ja muutkin pään sisäiset kauneudet. Tai natsaavuudet. Mun sekopäähäni. Se onkin sit jo melki match-made-in-heaven jos siihen kykenee. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

No mut hei, sä ootkin Lapitii, hottis, sulle heruu vaikka näyttäisit keskisormea kaverille ja toteaisit "sä oot paska! mennääks panee?".
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:sulle heruu vaikka näyttäisit keskisormea kaverille ja toteaisit "sä oot paska! mennääks panee?".
Lupaan kokeilla tuota ensi kerralla kun sattuu sopiva tilaisuus eteen.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti: On tämä surullista seurattavaa huomata ettemme me 5 kertaa viikossa treenaavat läskit kelpaa enää edes niille naisille, jotka oikeasti tunnustavat olevansa epätoivoisesti miehenpuutteessa.
Tää on se kun erilaisuus viehättää.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuollaiset voi olla liian vaikeita.

Kerrottakoon taas yksi säälittävä "ehkä olisin voinut skorettaa" -tapaukseni.

Tämä oli Varkauden Rock Cafessa. Teknovapaa räkälä.

Sellanen kolmekymppinen, hoikka, suht hyvännäköinen mutta juopunut nainen peräti puhutteli minua! Linensä oli liian kekseliäs: "Hei, mä olen sokea! Kerrotaan se tuohon pöytään ja otetaan pöytä itsellemme." Kuitenkin nainen selvästi näki. No, tuolla jutulla todella sai meille pöydän tyhjenemään. Sitten sanoi: "Hae mulle kalja". Kiltisti hain.

Minä sitten että hyvä vitsi tuo, että olisit sokea. Tuo sepittämään juttua, että kaikissa lehdissäkin on ollut siitä valtavasta tehdasräjähdyksestä, jossa hän sokeutui, ihan viime viikolla.

Minä jotta:
"Öööh.. ai niin se räjähdys joo..."
(ja mietin, miten helvetissä siitä etenen.)

Parikytä sekuntia emmittyäni nainen sanoi:
"Kyllä minä paremmankin miehen saan. Et sinä minulta mitään saa!
Painu vittuun siitä!"

Johon minä:
"Äh enhän minä vielä mitään pyytänyt saadakaan. Mutta kyllä sä varmaan jollekin täällä annat."
"Niin annankin mutten sulle" sanoi hän.

Sitten lähdin, mutta ymmärsin viedä naiselle ostamani kaljan omaan käyttööni :D

Sitten nainen heti suuntasi jonkun läskin jätkän luo. Joka heti alkoi supattelemaan naisen korvaan. Ja alkoi hiplaamaan naisen persettä. Ai se on korrekti tapa saada niiltä? Parhautta ja korrekteinta olisi ehkä työntää käsi suoraan pilluun?

Kohtuullisen vittuuntuneena yritin torpedoida. Sanoin jätkälle: "Älä osta sille mitään, se vaan pummaa kaljaa." Nainen minulle että "Painu jo helvettiin siitä" Ja mies molemmat kädet naisen pepulla omistavasti ja "herrasmiesmäisen" suojelevasti että "Hän ei halua, että olet siinä."

Sen verran kaasussa olin, että kuulin suuni sanovan:
"Älä poika uhoa. Jos me tapeltaisiin, sinä kuolisit. Kymmenessä sekunnissa." Sitten poistuin baarista.

Tuo oli "lievästi" liioittelua. Mutta kun viikkoa myöhemmin olin paikassa uudestaan, sama jäbä käveli vastaan. Aito säikähdys paistoi turpeasta naamastaan ja teki U-käännöksen ja katosi :D Ehkä joskus olen psykopaattina vakuuttava.

Isälleni, joka toisaalta on tehnyt vaikka mitä, mutta joka toisaalta esittää ulkoisesti korrektia, kerroin tarinan. Isä heti tuohtui ja moitti, että "Et ymmärrä ollenkaan miten kapakassa asiallisesti käyttäydytään." Minä että "Etkö sä kuunnellut ollenkaan millainen viidakon meno siellä on muutenkin".
Manaaja

Gat kirjoitti:Sen verran kaasussa olin, että kuulin suuni sanovan:
"Älä poika uhoa. Jos me tapeltaisiin, sinä kuolisit. Kymmenessä sekunnissa." Sitten poistuin baarista.
:rofl: Mulle tuli ihan semmonen Bon Voyage -fiilis, että ihan kuin olisin nähnyt tän ennenkin.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eka Gattiksen jauhanta jonka jaksoin lukea, oli jopa viihyttävä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

ongelma: auton öljyt pitäisi vaihtaa ja takalamppu on palanut.
mitä mä teen? Mulla on mies kotona joka on puhunut noista nyt puolisen vuotta, mutta ihan vaan jotta auto ei tyssää johonkin mutkaan, ajattelin hoitaa asian sitten itse pois päiväjärjestyksestä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:ongelma: auton öljyt pitäisi vaihtaa ja takalamppu on palanut.
mitä mä teen? Mulla on mies kotona joka on puhunut noista nyt puolisen vuotta, mutta ihan vaan jotta auto ei tyssää johonkin mutkaan, ajattelin hoitaa asian sitten itse pois päiväjärjestyksestä.
No laitat tietysti miehes hoitamaan homman Daah!
milli

siis asiahan on ollut miehen hoidettavana, mutta en jaksa enää odottaa. täytyykin googletta.. avokki on kyllä akuutimmat autohommat hoitanut, mutta nyt tuntuu kestävän turhan kauan tässä asiassa.
milli

NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:siis asiahan on ollut miehen hoidettavana, mutta en jaksa enää odottaa. täytyykin googletta.. avokki on kyllä akuutimmat autohommat hoitanut, mutta nyt tuntuu kestävän turhan kauan tässä asiassa.
Oot liian kiltti. Nakki viuhumaan vaan! Puutarhassa voit sitten imeä golfpallon puutarhaletkun läpi, mutta kyllä auton huolto on miehen hommia.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nyt on kyllä sympatiat täysin Gattiksen puolella!
Käsittämätön ämmä; ensinnäkin toi että "hae mulle kalja". :roll: (Oisin ite sanonu joko, että hae ite..tai hakenu mut pyytäny rahat mukaan.)
Ja lisäksi ethän sä siltä edes toistaseks ollu vongannu mitään..kuhan jutskailitte. Mitä ihme kuningattaria nää ihmiset luulee nykyään olevansa..?
Tsemppiä. Onneks et hairahtunu tollaseen.

(Oon muuten nukkunu tosi huonosti taas kerran, siksikin kiukuttaa..muutenki kyllä kaikenlaiset urpot.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

exPertti kirjoitti: En tiedä autoasi, mutta halpahan tuo ainakin on. Lieneekö ideana tarkistuttaa auto ja ehdottaa lisähuoltoja? Kannattaa se öljynsuodatin kyllä vaihtaa jos kerran jo puoli vuotta on öljynvaihtoa suunniteltu. Tuskin se kymppiä enempää laskua lisää.
Siis mullahan on toi maanteiden musta kauhu fiat punto.. että.. ei se varmaan mitään megahulppeita huoltoja kaipaa. Selvä, selvä.
Nooh, mä hoidan tuon.. eipä sitten voi valitella kotihommista tai yrittää vältellä niitä vedoten siihen, että huolehtii autosta :D ovela minä.
milli

exPertti kirjoitti: Tiedätkö onko Puntostasi vaihdettu se jakohihna milloin?

Väittävät, että hihna pitäisi vaihtaa 60 000 km tai kolmen vuoden välein mikä nyt ekana vastaan tulee. Aika tiuhaan, sanoisin.

Musta auto on nyt itselläkin. Oli jo aikakin palata siihen väriin
Mä muistelisin että se siihen oli jo vaihdettu. Täytyy tarkistaa, mutta mielestäni se on kunnossa.
Mun kaaralla toi 60 t on mennyt jo aikoja sitten :) (nyt mennään jo muistaakseni yli 90t)
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:No nyt on kyllä sympatiat täysin Gattiksen puolella!
Käsittämätön ämmä; ensinnäkin toi että "hae mulle kalja". :roll: (Oisin ite sanonu joko, että hae ite..tai hakenu mut pyytäny rahat mukaan.)
Ja lisäksi ethän sä siltä edes toistaseks ollu vongannu mitään..kuhan jutskailitte. Mitä ihme kuningattaria nää ihmiset luulee nykyään olevansa..?
Tsemppiä. Onneks et hairahtunu tollaseen.

(Oon muuten nukkunu tosi huonosti taas kerran, siksikin kiukuttaa..muutenki kyllä kaikenlaiset urpot.)
Kiitos! (Kun eroat, ota yhteyttä :D)
Noin se meni. Minä en iskenyt häntä enkä vongannut mitään. Ehkä en vaan tajunnut, että perseeseensä pitää käydä kiinni heti?

Vielä kuvaavampi tapaus samasta savolaisbaarista.
Tuli jo valomerkki. Minulta oli röökit loppu. Snagarilta saisi, mutta kun käteistä ei ollut ja silloinen Visa Electronini (paska kortti) ei kelvannut siellä.

Joten tein vastenmielisen tupakanpummaustemppuni. Puhuttelin lähintä tupakoivaa ihmistä ja sanoin: "Röökit loppu, myisitkö mulle tupakan?"

Tuo henkilö, josta en havainnoinnut muuta kuin röökin, sattui olemaan nainen. Ja kivahti: "ONPAS MIEHEKÄSTÄ! MINÄ OLEN VARATTU!"

Siis baarit ja minä ei vaan sovi yhteen. Saan pakit jopa silloin kun en mitään "sellaista" yritäkään. :D
Viimeksi muokannut Gat, 09.12.2009 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

exPertti kirjoitti:Jos vaihtoväli on se kolme vuotta niin se voi tosiaan mennä aika nopeasti umpeen. Punton omistaja tuossa lohdutti, että 300 egellä vaihtavat jo vesipumputkin ja värkit.
No hyvä tietää :)
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tuli kalliiksi tämänkin ketjut lukeminen. Soitin ko. puljuun että voisivat hakea opeksini korjattavaksi.

Ainakin nopeaa oli toiminta, huomisaamuna tulee kärry hakemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Niin sen öljynsuodattimen vaihtaminen on aika tavalla pakollista öljynvaihdon yhteydessä, tuohon sitä ei käsittääkseni kuulunut. Ei välttämättä ole suodattimia hyllyssä joka-ikiseen-automalliin joten kannattaa siis soittaa ensin ja kysyä hinta/aika. Öljynvaihto ilman suodattimenvaihtoa on aika hölmöä hommaa nykyautojen öljynvaihtoväleillä.

Ja jos se jakohihna pitää vaihtaa 60 tonnin välein, niin kannattaa muistaa ettei se kerran vaihtaminen siinä 60 tonnin kohdalla tee autoa immuuniksi jakohihnan katkeamiselle loppuiäksi, vaan se tulee tehdä jälleen ennen 120 tonnia. :-p

Itsellä pamahti Hondasta jakohihna puolivälissä elinkeertaan jossain 90 tonnin pinnassa. Hieman vitutti viidentoista tuhannen markan lasku.
milli

Manaaja kirjoitti:Itsellä pamahti Hondasta jakohihna puolivälissä elinkeertaan jossain 90 tonnin pinnassa. Hieman vitutti viidentoista tuhannen markan lasku.
Jos tuohon autoon jokin tuonkokoinen korjaus tulisi, niin se menis välittömästi vaihtoon.. eihän se varmaan edes ole tuon arvoinen enää :D
Olisinkohan mä maksanut autosta reilut 3,5t.. ehkä.. jos niinkään paljoa :P
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti:http://www.pohjoishelsinginauto.fi/hinn ... ymkohd.pdf oliskohan toi hyvä?

Olen korjauttanut erään narkkareiden nussiman ja rikkoman merseeedes pentzin tuolla. Ihan hyvää jälkeä ja palvelua sain.
milli

Kai Nalo kirjoitti:Olen korjauttanut erään narkkareiden nussiman ja rikkoman merseeedes pentzin tuolla. Ihan hyvää jälkeä ja palvelua sain.
hyvä hyvä, että sai hyvää palvelua. mä taidan karauttaa tuonne tässä parin viikon sisällä.
Kauankohan tuollaiseen öljynvaihtoon tulis varata aikaa? onx se sellainen sisään-ulos -juttu?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:sisään-ulos -juttu?
*kiihottuu*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.