RP kirjoitti:Miksi meidän nuori postimies aina pimpottaa ovikelloa ojentaakseen luukustakin mahtuvat postit minulle henk.koht.?
Miksköhän.
Mua vituttaa pizzatyypit; vaikka kuinka hyvin suomea puhuvana vastaanottaa pyynnön "KOPUTA, LAPSI NUKKUU", niin aina soittaa ovikelloa. Tilauslapussa lukee aina isolla KOPUTA. Stana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mua taas ketuttaa se, kun tiputtavat postin mukana saapumisilmoituksen jonka mukaan ovat koettaneet pimputtaa ovikelloa siihen ja siihen kellonaikaan ja suurikokoinen kirje on noudettavissa seuraavana päivänä lähimmästä postista. Todellisuudessa ovat kirjoittaneet lapun jo valmiiksi, eivätkä edes yritä soittaa ovikelloa. Tuskin on siis koko kirje edes mukana.
No siis nykyään ei enää tuota, koska on pihalla postilaatikot, mutta kerrostalossa asuessa tuota tapahtui jatkuvasti.
Tietysti normaalisti luulisin sen vain olevan toooosi kuumana muhun, mutta jotenkin en vaan voi uskoa siihen.
TänäänKIN avasin oven kahden nyrkin kokoisen takun kanssa (tukassa), jalassa vaaleanpunaiset Hello kitty sukat sekä liian tiukat punaiset pallokuvioiset trikoot yhdistettynä mustaan "seura"-lehden paitaan. Hampaatkin oli pesemättä ja päällä reikäinen harmaa villatakki. Piste i:n päällä. Ja olin juuri pesemässä vessaa, joten en tainnut kovin kukiltakaan tuoksua. Ja painotan sanaa tänäänKIN.
Tarkistatteko te kuinka usein kauppakuitin ostosten jälkeen? Me harvemmin.
Noin kuukausi sitten vilkaisin kuittia, olimme ostaneet neljä pulloa colaa, oli veloitettu vain kahdesta. Eilen mies osti kuusi laatikollista korviketta, oli veloitettu vain viisi.
Kuinka usein mahtaa veloittaa liikaa, harvemmin tuskin menee "ostajan hyväksi".
Ja sitten tänään onnistuin vahingossa vielä varastamaan kyseisestä kaupasta, ei hyvää päivää.
Miten VOI ihmisen persusta näyttää _niin_ hirveeltä Sokoksen alusvaateosaston sovituskopissa? Jos mä perustaisin alusvaatekaupan, hankkisin sinne mahdollisimman imartelevan valaistuksen, ja mä en ees pidä itseäni minään bisnesnerona!
RP kirjoitti:Tarkistatteko te kuinka usein kauppakuitin ostosten jälkeen?
Suunnilleen 90 prosenttisesti tarkastan. Viimeisen vuoden aikana säästynyt yli 100€ ja toisalta kerron jos veloittavat liian vähän (ehkä n 50€).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lolita kirjoitti:
1980 syntyneet täyttävät kohta kolmekymmentä ja tuntevat kriisin lähestyvän.
Kiitos vaan kovasti muistutuksesta. (En ala.)
Lähtisin coolisti etelään, jos olis rahaa ja aikaa..mutta koska ei ole, niin onhan se Tallinnakin etelässä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
^
Tilanne on siis kohdallani huolestuttava?
Kun tällä viikolla alkoi tulemaan vunkuita kolmea-, neljää- ja viittäkymppiä lähestyviltä naisilta! Toisaalta hyvä nainkin.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo kirjoitti:Täällä haisee paskan puhuminen toteuttamisen sijaan.
Täällä ei. Suht normaali efekti, johtuen lähestysästä vuoden vaihteesta ja täysikuusta.
-
Rauno Räsänen:
nastamuumio kirjoitti:Miten VOI ihmisen persusta näyttää _niin_ hirveeltä Sokoksen alusvaateosaston sovituskopissa?
Peilin vika. Minä ainakin olen huomannut näyttäväni selkeästi paremmalta kotini (hieman ruskeaksi) sävytetyssä peilissä kuin tavallisessa, koska näytän siinä hieman ruskettuneelta.
Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Bluntly kirjoitti:Pitäydyn puolituttujen palstalaisten vikittelyssä eli cityläisten parissa.
Tuossa sen taas näkee miten naisen kiinnostavuus vähenee roimasti kolmeakymppiä lähestyttäessä. Citymimmithän taitavat olla pikemminkin kahtakymppiä lähestyviä?