Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kerron kuitenkin.

Kaikki alkaa menemään alamäkeen vauhdilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, se olis lähtö uudenvuoden vastaanottoon Espooseen. Täytynee pukea luotiliivit.

Kuplivaa vuodenvaihdetta rakkaat kuukunat! :h:

ps. tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: tilulii!
Se on ihan selkeesti parantunut kokonaan :)
Bluntly
Kitisijä

tuulenpuiska kirjoitti:^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Ruumisreellä.
tuulenpuiska

Bluntly kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Ruumisreellä.
Onko edes tuunattu?
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No voi vittu teidän kanssa. Bluntly menee nyt ja hankkii tänään ittelleen kunnon panon. Tälläisena iltana ei voi olla liian vaikeeta.
Bluntly
Kitisijä

Täh?
nastamuumio

Väännänkö mä sulle rautalankaa? Ihmiset on uudenvuodenaattoisin juhlatuulella ja vaikka valmiita pieniin seikkailuihinkin iloisen mielen vallatesssa alaa ja juhlajuomien alkaessa vaikuttaa. On yleisenä tapana, että vuoden vaihtuessa kuuluu vähän pussailla. Järkkäät ittes johonkin bileisiin tai jos ei sellasia ole, niin mihin tahansa baariin ja annat mennä vaan, unohdat ajattelemisen ja murjottamisen.
Bluntly
Kitisijä

Se, että olisin pillunpuutteessa, on muiden täällä vaikuttavien mielipide.
nastamuumio

Kokeile!
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mikä se on se biisi mitä jenkit laulaa ko vuosi vaihtuu?
En löytäny ts. en hokannu oikeita hakusanoja googletskaan.
Help meee! No big deal mut jäi hämään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lapitii kirjoitti:Mikä se on se biisi mitä jenkit laulaa ko vuosi vaihtuu?
En löytäny ts. en hokannu oikeita hakusanoja googletskaan.
Help meee! No big deal mut jäi hämään.
http://www.youtube.com/watch?v=Xz7_3n7xyDg
tuulenpuiska

nastamuumio kirjoitti:Väännänkö mä sulle rautalankaa? Ihmiset on uudenvuodenaattoisin juhlatuulella ja vaikka valmiita pieniin seikkailuihinkin iloisen mielen vallatesssa alaa ja juhlajuomien alkaessa vaikuttaa. On yleisenä tapana, että vuoden vaihtuessa kuuluu vähän pussailla. Järkkäät ittes johonkin bileisiin tai jos ei sellasia ole, niin mihin tahansa baariin ja annat mennä vaan, unohdat ajattelemisen ja murjottamisen.
Jaa on vai? Mä vietin koko uudenvuoden pelatessani MMORPG:tä. Ja hauskaa oli.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

KIITOS Suvinen! Vähänkö hämäs.

Tnx Bhvenille myös. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

McJanne kirjoitti:Duh. Kun on hölmöyksissään mennyt tekemään viiden vuoden kiinteän korkosopparin asuntolainaan ja tulee ero, onko olemassa joku keino välttyä maksamasta ko. sopimuksen sakon maksua?

Näsäviisas "pistä toinen maksamaan" ei ole vastaus.
Luulen, että jos maksaa lainan pois, niin sanktioita ei tule. Muistaakseni yksityishenkilöillä on aina oikeus maksaa lainansa pois ennen aikaisesti.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Luulen, että jos maksaa lainan pois, niin sanktioita ei tule. Muistaakseni yksityishenkilöillä on aina oikeus maksaa lainansa pois ennen aikaisesti.
Pätee yleensä tasalyhenteiseen markkinakorkoiseen lainaan. Muissa vaihtoehdoissa pankki kyllä aina niistää omansa.
elco

Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Varaa lekurilta soittoaika. Diacorin sivuilla on jopa hinnastossa puhelinresepti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Meillä voi viedä reseptin terveyskeskusken postilaatikkoon ja käydä noukkimassa muutaman päivän päästä pois. Toinen vaihtoehto on uusia apteekin kautta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti: ...vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Lekurin kans kapulassa sovit mistä apteekista mömmöt hajet. Helppo kuin lasta löisi, eikä maksa mitään. Eli tuo puhelinrespa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

elco kirjoitti:Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Riippuu minkälaisesta lääkkeestä on kysymys.

Yleensä reseptin uusintaa kannattaa pyytää siitä paikasta, missä resepti on alun perin kirjoitettu.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Itse olen joskus hommannut reseptin soittamalla mehiläiseen ja jättänyt lekurille soittopyynnön. Lekuri soitti takaisin ja kerroin tarpeeni. Samana päivänä sain hakea lähiapteekista nappikuurin.

Eli soita, ja kokeile josko lekuri uusisi reseptisi puhelimitse lähimpään apteekkiin.
elco

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Varaa lekurilta soittoaika. Diacorin sivuilla on jopa hinnastossa puhelinresepti.
Katos! Ei niillä kuitenkaan ole numeroa, mihin soittaa. Ehkä jos sinne soittaa ja jättää soittopyynnön niin kaveri voi sitten jossain palstapostauksiensa välissä soittaa takasin.
NuoriD

elco kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Varaa lekurilta soittoaika. Diacorin sivuilla on jopa hinnastossa puhelinresepti.
Katos! Ei niillä kuitenkaan ole numeroa, mihin soittaa. Ehkä jos sinne soittaa ja jättää soittopyynnön niin kaveri voi sitten jossain palstapostauksiensa välissä soittaa takasin.
http://www.diacor.fi/index.php?option=c ... &Itemid=41

Tuosta soitat sinne asemalle, josta resepti kirjoitettu.