Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ootko tosissas, että tuo näyttää jo "sairaalta ruumiilta"?
Olettaen että tuo pää on yhteensopiva kropan kanssa, niin kyllä noin nuori nainen on sairas ruumis, tai sitten sairas pää. Ei välitä itsestään, tai on sairas fyysisesti.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ootko tosissas, että tuo näyttää jo "sairaalta ruumiilta"?
Olettaen että tuo pää on yhteensopiva kropan kanssa, niin kyllä noin nuori nainen on sairas ruumis, tai sitten sairas pää. Ei välitä itsestään, tai on sairas fyysisesti.
Mun mielestä tavattoman seksikäs ja siksi, että on sinut kilojensa kanssa. Tietää olevansa kaunis. Todennäköisesti rakastaa ruokaa ja elämää, eikä lainkaan sairas.
Kai Nalo kirjoitti:Mutta kroppa on kuin jokinorsulla. Ja jos tuon kuvan kohdalla klikattaisiin noin 500 kertaa undo-näppäintä, olisi tulos jotain ihan muuta kuin tuo siloiteltu ja kiillotettu photarilook.
Mun mielestä on vain reilua, että tuota on fotaroitu, kun laihoistakin naisista otettuja kuvia (joita kuvamuistisi on täynnä ja joihin tätä siksi vertaat) fotaroidaan yhtä paljon - tai itse asiassa enemmän.
Kai Nalo kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:. Mutta en ole nähnyt livenä, joten en pysty sanomaan.
Mistä sitten tiedät Kaaarinan yhtä läskiksi kuin yllä oleva esimerkkisi nainen? Minä veikkaisin kyllä että Kaarinan naaman perusteella noita esimerkkisi tyttöjä mahtuu kaksi Kaarinan kroppaan..?
Rasva kertyy eri ihmisille eri paikkoihin. Itse esim. lihon heti ensimmäiseksi naamasta, toiseksi pyllystä, kolmanneksi reisistä & käsivarsista ja viimeisenä tulee vyötärö ja tissit. Järjestys voi olla naisesta riippuen melkein mikä vain.
Kaarinasta olen nähnyt muitakin kuin vain kasvokuvia (tosin sitä en tiedä, kuinka tuoreita olivat, mutta naamansa niissäkin näytti about samalta).
Asie Payton kirjoitti:Tuntematta naista, varsinkaan tuohon kroppaan istutettua päätä, niin voin sanoa, että jos kokonaisuus on todellinen, niin en vain pysty ymmärtämään tuollaista välinpitämättömyyttä omaa terveyttä kohtaan. Mitä tekee terve mieli sairaassa ruumiissa?
Vastaus on, että hän on ruma, siksi että hän on välinpitämätön itsestään.
Eikä näistä malleista kukaan erityisen sairas ole. Aivan varmasti ovat ainakin "normaaleja" muotimalleja terveempiä.
Isokokoinen ihminen ei välttämättä ole välinpitämätön terveyttään kohtaan. Tunnen itsekin pari naista, jotka ovat suunnilleen tuota kokoluokkaa ja tasan varmasti elävät terveellisesti. Eli liikkuvat aktiivisesti ja syövät ravitsevaa ja tasapainoista ruokaa, eikä paino heittele. Ja myös näyttävät terveeltä. En oikein usko, ettetkö sinäkin muka oikeasti pystyisi erottamaan tervettä ja sairasta ylipainoista ihmistä toisistaan.
EveryWoman kirjoitti:
Mun mielestä on vain reilua, että tuota on fotaroitu, kun laihoistakin naisista otettuja kuvia (joita kuvamuistisi on täynnä ja joihin tätä siksi vertaat) fotaroidaan yhtä paljon - tai itse asiassa enemmän.
Höhöhöhö. Ja että sinä sitten ihan itse päätit mihin minä muka vertaan.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin Kitinän galleriaan ja ottaa sieltä kenen tahansa kuva.
EveryWoman kirjoitti:Esim. onko ao. henkilö ruma? Hänhän on yhtä läski kuin Kaarina:
Asento ei tee hyvää kropalle. Luultavasti sama mimmi näyttää paljon vähemmän pullealta seistessään tukevasti jaloillaan.
Ja ei tuo mun mielestä ole ruma*.
Saman mallisia naisia näkee päivittän kymmeniä.
*En kyllä itse välittäisi olla samoissa mitoissa mutta ruma? Ehdottomasti ei ole.
EveryWoman kirjoitti:
Höhöhöhö. Ja että sinä sitten ihan itse päätit mihin minä muka vertaan.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin Kitinän galleriaan ja ottaa sieltä kenen tahansa kuva.
Kaikki ihmiset vertaavat vähintään alitajuisesti näkemänsä materiaalin kokonaisuuteen; et sinä siitä mikään poikkeus ole.
Öm, ja oletko siis sitä mieltä, että tämä henkilö on rumempi kuin kuka tahansa kitinäläinen?
bliss kirjoitti:Asento ei tee hyvää kropalle. Luultavasti sama mimmi näyttää paljon vähemmän pullealta seistessään tukevasti jaloillaan.
Mun mielestä asento on just sikäli hyvä, että persoonalliset piirteet (tässä tapauksessa paksu rasvakerros) tulevat sen avulla esiin. Samasta syystä on hyvä, että vartaloa on fotaroitu vähemmän kuin laihismallien kohdalla tehtäisiin. Etenkin vatsan kohdalle on jätetty makkaran lisäksi myös hieman epätasaisuutta (näkyy parhaiten varjossa olevalla alueella). Mutta makunsa kullakin, kunhan tosiasiat uskalletaan tunnustaa - eli että Tara Lynn ei ole ruma, vaikka hän onkin lihava.
Tässä Taran seisoma-asento ja muita valioyksilöitä:
Tarkoitus oli lähteä kaverin kanssa shoppaamaan, mutta automme ei lähde käyntiin. Pakkasta about -35 astetta. Teki tämän jokin aika sitten, korjaantui kun ilmat laantui. Ottaa virtaa, mutta ei starttaa eli akussa vika. Ei siis näemmä hyvässä kunnossa. Tolpassa on pöhöttänyt pari tuntia.
Piti vaan sanoa että upeita naisia. Kauniskasvoisia ja vartalotkin ylipainosta huolimatta kauniita, eikä mitään löllyviä säkkejä. Ihmettelen, jos joku ei panisi (pl. Tix ja masa).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Piti vaan sanoa että upeita naisia. Kauniskasvoisia ja vartalotkin ylipainosta huolimatta kauniita, eikä mitään löllyviä säkkejä. Ihmettelen, jos joku ei panisi (pl. Tix ja masa).
Näin. Minusta ylipaino ≠ rumuus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mitä tulee Hazardin ulkonäköön, eiköhän selvää ole että monien mielestä Hazardi on vitun ruma visvalehmäläskipaskasaatanamätapansuthuora! post mortemiin Halmeeseen kohdistuneiden loukkaavaksi ymmärrettyjen kommenttiensa takia. Sinänsä sillä ei liene juurikaan tekemistä hänen todellisen habituksensa kanssa.
Jos rumuus ja kauneus määritellään siten että kyseinen henkilö aiheuttaisi minussa samaan hissiin tullessaan vähintään lievän oksu- tai panetusreaktion, yhdyn näkemyksiin joissa Hazardi ei ole kumpaakaan, vaan ikäisekseen(?) perustavis.
RP kirjoitti:Tarkoitus oli lähteä kaverin kanssa shoppaamaan, mutta automme ei lähde käyntiin. Pakkasta about -35 astetta. Teki tämän jokin aika sitten, korjaantui kun ilmat laantui. Ottaa virtaa, mutta ei starttaa eli akussa vika. Ei siis näemmä hyvässä kunnossa. Tolpassa on pöhöttänyt pari tuntia.
Niin, jotta miten saan sen käyntiin?
Käsittääkseni autoa pidetään tolpassa yleensä 30-120 min riippuen lämpötilasta, sen pidemmät lämmittelyt eivät kai juurikaan edistä auton käynnistymistä, riippumatta pakkasesta. Jos ja kun vika on tosiaankin akussa, tolpassa pitäminen ei taida sen toimivuuteen juurikaan vaikuttaa, koska ei siinä ainakaan suoraan akkua lämmitetä, kai?
Eikös entisaikoina ollut tapana ottaa auton akku porstuan puolelle lämpiämään jotta auto käynnistyisi kovalla pakkasella? Eikö sama vinkki tepsi enää nykyautoilla?