Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:Taitoluistelijakin taisi olla.
Kuva

Siis täähän on se sama tyyppi, mikä juonsi sitä jotain anoppi-deittiohjelmaa. Siis en oo sellasta itse katsonu, naapuri kertoi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onko kaikki homppelinuotilla puhuvat homppeleita?

Eilen meinasi hermo mennä bluesin fanikatsomossa, kun takana istui joku AIVAN Antti Tuiskulta kuulostava hemmo. En kehdannut kääntyä katsomaan, oliko Tuisku.

Ja puhuuku Tuisku edes homppelinuotilla? Ei mielestäni, mutta jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.

Mitä mä yritän sanoa? En tiedä. Kertokaa te!
bedlam

^ mun mielestä taas 82% helsinkiläisistä puhuu homppelimaisesti. Aina siellä käydessä huvittaa se sössötys.
Viimeksi muokannut bedlam, 05.02.2010 10:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.
Pohjoisen nuotti?

Mää rrrrrakastan murteita, ihanaa :h:
Varsinkin lappilaista ja eteläkarjalaista puhetta. Turkukin on ihquu!
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Onko kaikki homppelinuotilla puhuvat homppeleita?
Joo tai ei, kaapissa nyt ainakin. Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.
Pohjoisen nuotti?
No ei se pohjoisen nuotti nyt periaatteessa ärsytä, mutta tässä tapauksessa puhujalla kuulosti olevan vielä liian tiukat farkut jalassa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
Jos nainen puhuu tyttömäisellä äänellä, se on ok. Matala syntinen ääni on enemmän kuin ok. Mutta vinkuva ääni (ikään kuin ääntä ei riittäisi tai sen eteen on tehtävä luonnottoman paljon työtä) on plääh.
Paras päivä ikinä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Allekirjoitukseni kertoo kaiken oleellisen.
NuoriD

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
No sehän on tiedetty jo ainakin 80-luvulta alkaen, että naisjohtajat puhuvat matalemmalla äänellä kuin naiset keskimäärin.

Ajattele nyt vaikka Margaret Thatcheria.

Lisäksi muistaakseni naiset puhuvat sitä matalemmalla äänellä keskimäärin, mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta.
bedlam

Miks juutuubi on toiminu muutaman päivän ihan helevetin hitaasti?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bedlam kirjoitti:Miks juutuubi on toiminu muutaman päivän ihan helevetin hitaasti?
Koska maksamme velkaa neekeriorjuudesta.
bedlam

Eiku perkele, se onkin vain Safari, jolla se tökkii. Firefoxilla toimii ihan jees. Mitä lie koodailleet. E: eiku alko tökkiin foxillakin. Paska.
Bhven

bedlam kirjoitti:Eiku perkele, se onkin vain Safari, jolla se tökkii. Firefoxilla toimii ihan jees. Mitä lie koodailleet. E: eiku alko tökkiin foxillakin. Paska.
Oon ite huomannut, että riippuu palvelimesta missä video sijaitsee. Jos joku video tökkii, eikä halua latautua kokonaan, vaan katkeaa aina samasta kohdasta, niin joku toinen video taas toimii ihan ongelmitta ja striimi tulee salamana.
bliss

Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Bhven

bliss kirjoitti:Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Huono radiokeli tällä hetkellä. Massiivinen korkeapaine + sumuinen keli. ??
Viimeksi muokannut Bhven, 05.02.2010 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

^Kyllä mä käytän tota ensin mainittua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti: Kuis muut?
Vieläkö-sanalla alkava kysymys on mielestäni automaagisesti negatiivissävytteinen. Mielestäni se sisältää olettaman, että kysyjä ihmettelee ja samalla katsoo vinoon, jos vastaus on positiivinen.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 05.02.2010 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Bhven kirjoitti:
bliss kirjoitti:Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Huono radiokeli tällä hetkellä. Massiivinen korkeapaine + sumuinen keli. ??
Nojuu ei aavistustakaan kelin hyvyydestä. Ajattelin jos joku olis sopivasti telkkarin lähellä ja kokeilis.
Siis täällä pääkaupunkiseudulla mielellään :P

Ei signaalia väitetään joka kanavan kohdalla.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Kuis muut?
Vieläkö saat usein XXX:ltä?

Mikä luonnollisesti implikoi, että suhteen oleellisen osa on joka tapauksessa ollut seksi. Jos vastaus on harva frekvenssinen, mutta iloinen - suhde voi hyvin ja sisältänee muita ihmissuhteen ulottuvuuksia. Jos vastaus on surullinen ja ilmaisee harvaa frekvenssiä, voi olettaa että suhde on ohi / kuolemassa eikä seksiäkään ole.

Jos taas vastaus on jotain joka ilmaisee toistuvampia ja useampia irstailuja kuin itselläsi, et varmasti edes halua tietää enempää.
Bhven

bliss kirjoitti:Ajattelin jos joku olis sopivasti telkkarin lähellä ja kokeilis.
Siis täällä pääkaupunkiseudulla mielellään :P

Ei signaalia väitetään joka kanavan kohdalla.
Toimii Kallion kaapelitaloudessa.
bliss

Ei toimi edelleenkään Espoolaisessa antennitaloudessa :x
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Ei toimi edelleenkään Espoolaisessa antennitaloudessa :x
Mulla on kaapelitalous, mutta USB:llä kytkettävä DVB-T -viritin näyttäis ainakin toimivan ihan a-ok tällä Espoolaisella läppärillä.
bliss

Vaola kirjoitti:bliss: Meillä toimii TV-kanavat.
Prkl. Kai se on sitten toi boxi hajonnut :?
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mikä vittu tuossa printterissä mättää? Värikasetti(juuri oikea malli) vaihdettu eilen, ja tuo paska masiina vilkuttaa vaan väritippavaloa(vaihda väri) ja herjaa vaihtamaan värikasetin kun yritän tulostaa. Olen poistanut kasetit ja asentanut uudestaan, ei auta. Myöskään kopiointi ei onnaa. Pska!
Prepare for the worstest.