Eilen meinasi hermo mennä bluesin fanikatsomossa, kun takana istui joku AIVAN Antti Tuiskulta kuulostava hemmo. En kehdannut kääntyä katsomaan, oliko Tuisku.
Ja puhuuku Tuisku edes homppelinuotilla? Ei mielestäni, mutta jokin siinä puhetyylissä on, mikä ärsyttää.
NuoriD kirjoitti:Onko kaikki homppelinuotilla puhuvat homppeleita?
Joo tai ei, kaapissa nyt ainakin. Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
Jos nainen puhuu tyttömäisellä äänellä, se on ok. Matala syntinen ääni on enemmän kuin ok. Mutta vinkuva ääni (ikään kuin ääntä ei riittäisi tai sen eteen on tehtävä luonnottoman paljon työtä) on plääh.
Riemumieli kirjoitti:Heteromiestä ärsyttää naismainen vinkuminen, oli vinkuja sitten mies tai nainen. Se vain raastaa korvia ja senpä takia vain hyvin harva nainen on miellyttävä keskustelukumppani.
Äitini soitti minulle tähän asiaan liittyen viime viikolla, oli kuullut jostain tutkimuksesta jonka mukaan matalalla nuotilla puhuvat naiset pärjäävät paremmin työelämässä. Että mun kannattais ehkä mennä puheterapeutille.
No sehän on tiedetty jo ainakin 80-luvulta alkaen, että naisjohtajat puhuvat matalemmalla äänellä kuin naiset keskimäärin.
Ajattele nyt vaikka Margaret Thatcheria.
Lisäksi muistaakseni naiset puhuvat sitä matalemmalla äänellä keskimäärin, mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta.
bedlam kirjoitti:Eiku perkele, se onkin vain Safari, jolla se tökkii. Firefoxilla toimii ihan jees. Mitä lie koodailleet. E: eiku alko tökkiin foxillakin. Paska.
Oon ite huomannut, että riippuu palvelimesta missä video sijaitsee. Jos joku video tökkii, eikä halua latautua kokonaan, vaan katkeaa aina samasta kohdasta, niin joku toinen video taas toimii ihan ongelmitta ja striimi tulee salamana.
Vieläkö-sanalla alkava kysymys on mielestäni automaagisesti negatiivissävytteinen. Mielestäni se sisältää olettaman, että kysyjä ihmettelee ja samalla katsoo vinoon, jos vastaus on positiivinen.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 05.02.2010 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mikä luonnollisesti implikoi, että suhteen oleellisen osa on joka tapauksessa ollut seksi. Jos vastaus on harva frekvenssinen, mutta iloinen - suhde voi hyvin ja sisältänee muita ihmissuhteen ulottuvuuksia. Jos vastaus on surullinen ja ilmaisee harvaa frekvenssiä, voi olettaa että suhde on ohi / kuolemassa eikä seksiäkään ole.
Jos taas vastaus on jotain joka ilmaisee toistuvampia ja useampia irstailuja kuin itselläsi, et varmasti edes halua tietää enempää.
Mikä vittu tuossa printterissä mättää? Värikasetti(juuri oikea malli) vaihdettu eilen, ja tuo paska masiina vilkuttaa vaan väritippavaloa(vaihda väri) ja herjaa vaihtamaan värikasetin kun yritän tulostaa. Olen poistanut kasetit ja asentanut uudestaan, ei auta. Myöskään kopiointi ei onnaa. Pska!