Paremminkin Fear and Loathing in Las Vegas.sinkkumatti kirjoitti:Leaving Las Vegas?RolloTomasi kirjoitti: hotellihuoneeseen Las Vegasiin poistumatta sieltä koskaan?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai Ramia.Homeboy65 kirjoitti:Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
[quote=] Ramia.[/quote]
Älä unoha liukkaria!
Älä unoha liukkaria!
Paha!Tissinikki kirjoitti:Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai Ramia.Homeboy65 kirjoitti:Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
Asoo. Kiitoksia.Elukka kirjoitti: lappeen Rannan teekkarit käyttivät muistaakseni sanoja "laittaa" ja "panna" samasta touhusta...
Näin ollen tulkitsen tämän siten, että jos yrittää liikaa niin vaikuttaa epätoivoiselta eikä siksi tule "laitetuksi".
-
- Kitinän uhri
Mä veikkaan sua sinkkumatti, koska en ole edelleenkään itse mölli.sinkkumatti kirjoitti:RAM13RAM13 kirjoitti:Kuka on mölli?
Eikä muutakaan nimeä tullut mieleeni.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
-
- Kitinän uhri
Mites sisäpiiriin pääsee?Patz kirjoitti:Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai mua. Tykkään jos tunkeudut anaaliini kovaaHomeboy65 kirjoitti:Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
Ramille bannia!! Tule apuun aasi!RAM13 kirjoitti:Mites sisäpiiriin pääsee?Patz kirjoitti:Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai mua. Tykkään jos tunkeudut anaaliini kovaaHomeboy65 kirjoitti:Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
-
- Kitinän uhri
Ja kaikille mua kiusanneille myös patz on suurin sille 100 vuotta bannii. kiits aasiPatz kirjoitti:Ramille bannia!! Tule apuun aasi!RAM13 kirjoitti:Mites sisäpiiriin pääsee?Patz kirjoitti: Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai mua. Tykkään jos tunkeudut anaaliini kovaa
Sorry beibs, mutta mulla ei oo tapana kiusata itseäni heikompia.RAM13 kirjoitti:Ja kaikille mua kiusanneille myös patz on suurin sille 100 vuotta bannii. kiits aasi
Mutta lainausten muuttaminen vahingoittamismielessä on nou nou.
Viimeksi muokannut Patz, 28.02.2006 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Mä ole missään vahingoittamismielessä mitään laittanut. nou noun nou!!Patz kirjoitti:Sorry beibs, mutta mulla ei oo tapana kiusata isteäni heikompia.RAM13 kirjoitti:Ja kaikille mua kiusanneille myös patz on suurin sille 100 vuotta bannii. kiits aasi
Mutta lainausten muuttaminen vahingoittamismielessä on nou nou.
Mutta sähän yrität, koko ajan hetkauttaa tämä kuvitteellisen RAM13 hahmon mielenterveyttä. Niin ei saa tehdä.
Ilmankos mulla on ollut tylsää...Patz kirjoitti:Hei beibs, sä et vaan oo sisäpiirissä, kyllä tää sitte suakin viihdyttää ku pääset polkee jotain hottista kitytsiksiä. Tai Ramia.Homeboy65 kirjoitti:Miksi Kity on muuttunut niin #¤%&:n tylsäksi?
RAM? MÖLLI?
Tulkaa sedän luokse...
-
- Kitisijä
Tehnyt ilmeisesti hyvän Uuden vuoden lupauksen.ninnithequeen kirjoitti: Missä on WanhaPervo?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Pöh.martza kirjoitti:Tehnyt ilmeisesti hyvän Uuden vuoden lupauksen.ninnithequeen kirjoitti: Missä on WanhaPervo?
Sen vaimo sit vissiin voitti, eikä se enää edes Kityile salaa
-
- Kitisijä
Ilmeisesti on ssanut herätyksen, että elämää on myös KITYN ulkopuolella tai sitten vaimo viekotteli WP:n, syntisen ihanasti itselleen takaisin.ninnithequeen kirjoitti: Pöh.
Sen vaimo sit vissiin voitti, eikä se enää edes Kityile salaa
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Minäkin kaipaan tähän vastausta. Joten autakkee pian!sinkkumatti kirjoitti:Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Kymmenen vuotta. Siinä vaiheessa huomaa, ettei siitä työstä pääsekään eroonsinkkumatti kirjoitti:Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
Tähän kysymykseen odotan aasilta vastausta.Kid kirjoitti:Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
Heh. Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältäninnithequeen kirjoitti:Tähän kysymykseen odotan aasilta vastausta.Kid kirjoitti:Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
Onko kaappihomo oikeasti eestiksi salapete?