Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kai Nalo

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
Baarikierros: Tornin Ateljee ja American Bar, Soffa, Sling In, Belge.

.
Hyvä idea! Tuolta vois lopetella Apolloon ja sieltä hotlaan koisaamaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Kallion kierros: Roskapankki, Tenkka, mitä niitä on. Luotiliivit päälle!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Vieläkö vanha istuskelupaikka Omenapuu on pystyssä? Siellä tykkäsin istuskella lasin ääressä. Ei tietty koko illaksi sovi.
Vaikea kuvitella typerämpää baaria istuskella. Hmm, tarkemmin ajateltuna kyllä se varmaan kepulandian keskikaljabaarit pesee.
No, kun siellä tuli istuskeltua tuoppi pari yleensä olin juuri ajanut puolitoistatuntia junalla piäkirkolle. Siellä oli hyvä vähän rauhoittua ja rentoutua ennen muita rientoja.
Mä en keksi mitään syytä istua keskinkertaisen mutta ylihintaisen ruokaravintolan baarissa jos et jostain mielenviasta johtuen ole odottamassa pöytää ko. ruokaravintolasta. Omenapuussa ei ole silmänruokaa, musiikkia tai mitään muutakaan minkä vuoksi kannattaisi poistua kotoa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:Jaa, nyt tämä alkaa aueta. Olen ilmeisesti istuskellut Fridayssa. :doh:
Friday!

Kuten tarkkaavaiset lukijat muistavat, 80-90 lukujen vaihteessa soppa maistui. Yleensä perjantain ja sunnuntain välinen yö alkoi Fridaysta. Oli mukava ottaa keittoa, kun Thuderstruck oli kova hitti ja luukutettiin ko. paikassa nupit yhdellätoista.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: No, kun siellä tuli istuskeltua tuoppi pari yleensä olin juuri ajanut puolitoistatuntia junalla piäkirkolle. Siellä oli hyvä vähän rauhoittua ja rentoutua ennen muita rientoja.
Tämä oli kyllä kaikenkaikkiaan taas parhautta: xSpede jakaa pistämätöntä skenetietouttaan vuosien takaa, jolloin hän sahasi jostain persejönsesteristä suurkaupungin yöhön!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

elco kirjoitti:
Tämä oli kyllä kaikenkaikkiaan taas parhautta: xSpede jakaa pistämätöntä skenetietouttaan vuosien takaa, jolloin hän sahasi jostain persejönsesteristä suurkaupungin yöhön!
Kiitti vaan kovasti, Elco. Vi**u aloin nauraa ääneen. (Väsymys maksimus.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:Mistä voisin ostaa juniorille paavopesusienipehmolelun?
itse aloittaisin metsästyksen kukunorista
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mistä voisin ostaa juniorille paavopesusienipehmolelun?
itse aloittaisin metsästyksen kukunorista
Aika pienen näköisiä. Isoin oli 20cm korkea.

Löytyykö noita mistään muualta kuin postimyynnistä? Toys 'r us tai vastaava?
Tossa olis yks
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Pari viikkoa aikaa ottaa jooga haltuun - ts. käydä muutama kerta, että sitten tietää mistä on kyse. Mihin voisi ensikertalainen mennä kesken kauden? Pitäisi olla hyvä ohjaaja, eli mikään mesta missä ei korjata tms. ei kelpaa. Ja astangasta siis puhun.
Pääkallopaikalle(no okei, Suomen pääkallopaikalle, ei Mysoreen...)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mites toi paastoaminen? Onko kuin moni kokeillut ja suositteletteko? Onko olo ollut energisempi kun ennen paastoa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No, kyllä sillä jonkin verran painoa pois sai. Eri asia sitten lähtikö lihaksista vai läskeistä. Kaipa siitä aika paljon erilaisia kokemuksia on jokaisella kokeilleella. Ei kai sitä muuten tiedä kuin kokeilemalla.
Kai Nalo

Stinky kirjoitti:Mites toi paastoaminen? Onko kuin moni kokeillut ja suositteletteko? Onko olo ollut energisempi kun ennen paastoa?
Hukkaanheitettyä hommaa. Elä vaivaudu.
Manaaja

^ Emmä ihan noinkaan sanois. Ihan hyvin sillä sai vatsalaukkua pienennettyä (annoskoot pieneni automaattisesti), eikä sen jälkeen tehnyt vähään aikaan edes mieli syödä mitään hiilarimössöjä missään muodossa. Helpot -10kg siis.
Kai Nalo

Manaaja kirjoitti:^ Emmä ihan noinkaan sanois. Ihan hyvin sillä sai vatsalaukkua pienennettyä (annoskoot pieneni automaattisesti), eikä sen jälkeen tehnyt vähään aikaan edes mieli syödä mitään hiilarimössöjä missään muodossa. Helpot -10kg siis.
No mä olen sitä paastoamista nähnyt appivaarin toimesta useita kymmeniä päiviä yhteensä ja aina niiden pitkäaikainen lopputulos on ollut sama. Mies on lihavampi ja huonokuntoisempi kuin ennen paastoa, vaikka parhaimmillaan ukko paastosi toista kuukautta ja painoa putosi varmaan 20 kiloa.

Itse olen kokeillut vain 5:n päivän paaston ja minusta se hyöty ja kärsimys oli ihan hukkaanheittyä puuhaa. Ainut ilo oli nähdä Glauber-suolan vaikutus :D
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 12.04.2010 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Kiitos vastauksistanne. Mä en kyllä ajatellut tot paastoomista kilojen pudotuksen kannalta vaan justiinsa sen puhdistumisen ja energisyyden takia. Noin niinku ylimääräset paskat vaan pois kropasta ja jos jaksais paremmin. Jos mä laihdutan niin mä laihdutan tarkistamalla ton ruokavalion ekaks ja muuttamalla sitä.
Kai Nalo

Stinky kirjoitti:Kiitos vastauksistanne. Mä en kyllä ajatellut tot paastoomista kilojen pudotuksen kannalta vaan justiinsa sen puhdistumisen ja energisyyden takia.
Appivaaria seuraamalla ja omaan pieneen kokemukseen nojaten pääset saaman energisyyteen ja parempaan lopputulokseen rukkaamalla ruokavalion ja liikkumalla. Heitä turhat hiilarit vekka ihan ekaksi. Se jo auttaa ihan helvetisti.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Mun mielestä oikealla ruokavaliolla ne paskat lähtee kropasta (muualtakin kuin suolesta) ja pysyvät kanssa pois.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Stinky kirjoitti:Kiitos vastauksistanne. Mä en kyllä ajatellut tot paastoomista kilojen pudotuksen kannalta vaan justiinsa sen puhdistumisen ja energisyyden takia. Noin niinku ylimääräset paskat vaan pois kropasta ja jos jaksais paremmin.
_Tuolta_ kantilta katsottuna paastoaminen on kyllä ihan humpuukia. Paastoamisen jälkeen voi kyllä tuntua energiseltä kun jaksaa taas jopa tehdä normaalisti töitä, eikä kaikki kävelyä raskaampi tunnu ihan älyttömän rasittavalta.
Stinky

Vai vähemmän hiilareita.. I have to re-stink about this thing :P
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stinky kirjoitti:Kiitos vastauksistanne. Mä en kyllä ajatellut tot paastoomista kilojen pudotuksen kannalta vaan justiinsa sen puhdistumisen ja energisyyden takia. Noin niinku ylimääräset paskat vaan pois kropasta ja jos jaksais paremmin.
Jätä safkasta pois vaikka pariks viikoks gluteeni, perunat, sokeri ja maitotuotteet, samoin kofeiini, makeutusaineet ja hiilihapotetut juomat. Taatusti olo paranee. Jos tarttet vinkkejä noiden korvaamiseen, täältä pesee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

^Mielelläni kiitos. Noi muut melkein on "helppo" jättää pois mutta että kahvi ja kahvimaito? Siihen mä en ehkä pysty :oops:
Ja tiiän et kun rupee tutkimaan enemmän noita ruoka-aineita sun muita niin varmasti sit sun vinkit ois enemmänki kun tervetulleita.
Mä oon vaan niin kyllästyny tähän velttoutteen (joo joo, käyn salilla ja lenkillä 2-4 kertaa viikossa) mut silti on turvonnut ja saamaton olo. Jotain tarvii siis tehdä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paastoamiseen liittyy aina jotain weird uskonnollisia paskajuttuja..
Vaikka nykyaikana "henkistyminen" on päivän sana niin aina siitä joku rahat loppujen lopuksi kerää, samoin kuin monista muistakin ravitsemusjutuista..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ovatkohan nuo vaate/rojukaupat huomenna auki? Ruokakaupat vissiin aika selkeesti kiinni isoimmista alkaen ja eniten ovat pienet kaapat aaki.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja Alkot?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suurin osa isoista ruokakaupoistakin on auki, mutta saattavat olla auki esim. klo 8-15, ennen suuria ruuhkia.

Alkot on auki, paitsi ne, jotka ovat samassa tilassa ison kaupan kanssa.

Esim. Jos Ruoholahden/Viikin/Itiksen citymarket/prisma (näin helsingissä siis..) on auki, ovat myös Alkot. Jos taas kaupat on kiinni, niin Alkot myöskin.. johtunee siis siitä, ettei kauppojen sisäänkäyntejä/kassoja jne. saa blokattua millään väliseinällä. Ilman vartijoitahan siellä hyppis joka toinen "ostoksilla".

Näin siis tieto Alkon työntekijältä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.