AngusRunkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Oikeasti?!?aasi kirjoitti:AngusRunkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Lähde?
-
- Kitisijä
Tuossa kohtuu lailla oikeanlainen vastaus.ninnithequeen kirjoitti:Kymmenen vuotta. Siinä vaiheessa huomaa, ettei siitä työstä pääsekään eroonsinkkumatti kirjoitti:Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Mitä kauemmin teet vihaamasi työtä sen suuremmalla todennäköisyydellä et ikinä saa itseäsi niskasta kiinni.
Jätä se työ!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
-
- Kitisijä
MacGyver's first name remains a mystery until the final season; whenever he's asked about it, he says he dislikes his first name and changes the subject. The script for the series pilot gave MacGyver's first name as "Stace", but this information did not appear in the finished episode, although it was mentioned in promotional material for the series. His first name was finally officially revealed in "Good Knight, MacGyver", in which he learns of a seventh-century Scottish ancestor, Angus M'Iver, and admits that they share their first name; and repeated in the series finale, which introduces MacGyver's son, whose middle name is Angus.Runkkis kirjoitti:Oikeasti?!?aasi kirjoitti:AngusRunkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Lähde?
http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver#MacGyver
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kiitosaasi kirjoitti:MacGyver's first name remains a mystery until the final season; whenever he's asked about it, he says he dislikes his first name and changes the subject. The script for the series pilot gave MacGyver's first name as "Stace", but this information did not appear in the finished episode, although it was mentioned in promotional material for the series. His first name was finally officially revealed in "Good Knight, MacGyver", in which he learns of a seventh-century Scottish ancestor, Angus M'Iver, and admits that they share their first name; and repeated in the series finale, which introduces MacGyver's son, whose middle name is Angus.Runkkis kirjoitti:Oikeasti?!?aasi kirjoitti: Angus
Lähde?
http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver#MacGyver
oikea.
nypari kirjoitti:Mä oon tuhat kertaa unohtanut kysyä tätä, enkä ole jaksanut tai muistanut ottaa tästä selvää. Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
Kertokaa tyhmälle!
Äh, ehdit ensin. Mä kun en ole näihin ketjuihin muistaakseni mitään koskaan kirjoittanut, niin enpä muistanut kahta samantyyppistä ketjua olevan. Mun säkälläni valitsin väärän.RolloTomasi kirjoitti:oikea.nypari kirjoitti:Mä oon tuhat kertaa unohtanut kysyä tätä, enkä ole jaksanut tai muistanut ottaa tästä selvää. Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
Kertokaa tyhmälle!
-
- Kitisijä
Joo, kertokaa jos tiedätte!! Minäkin olen miettinyt tätä samaa...nypari kirjoitti: Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
KITY PELASTA!
Miten saan lävityskorun ruuvattua auki? Se ei liiku ei sitten ollenkaan, onko olemassa jotain poppaskonsteja? Hermo meneee................
Miten saan lävityskorun ruuvattua auki? Se ei liiku ei sitten ollenkaan, onko olemassa jotain poppaskonsteja? Hermo meneee................
kokeile astianpesuhanskat kädessä... muista ekaks pestä ne..ElanorRaven kirjoitti:KITY PELASTA!
silleen mäkin saan vaihdettua koruihin tapit.
Hitto kun ei ole tuollaisia hanskoja. Yritin hiusväripurkin mukana tulleet kumihanskat kädessä - ei toivoakaan. Se korun vastakappale on jo ihan naarmuilla kun olen rutistanut siitä pihdeillä kiinni. PRKL!!!!millivanilli kirjoitti:kokeile astianpesuhanskat kädessä... muista ekaks pestä ne..
silleen mäkin saan vaihdettua koruihin tapit.
Täytynee huomenna mennä korun kanssa liikkeeseen ja pyytää auttamaan naista mäessä. Helvetti tollasia.
No voih, vielä ehtisit tosi pikapikaa johonkin kauppaan, josta voi astianpesuhanskoja ostaa.ElanorRaven kirjoitti:
Hitto kun ei ole tuollaisia hanskoja. Yritin hiusväripurkin mukana tulleet kumihanskat kädessä - ei toivoakaan. Se korun vastakappale on jo ihan naarmuilla kun olen rutistanut siitä pihdeillä kiinni. PRKL!!!!
Täytynee huomenna mennä korun kanssa liikkeeseen ja pyytää auttamaan naista mäessä. Helvetti tollasia.
Mä kans kerran itkua tihrustin kun en saanut korua auki, sitten kekkasin noi hanskat.
Mistä sä yrität ottaa sitä tappia pois?
Se on äkäsnipukka. Mitä suurempi se läiskä on, sitä äkäisempi ihminen. Näin mulle on lapsena opetettu.LillyMunster kirjoitti:Joo, kertokaa jos tiedätte!! Minäkin olen miettinyt tätä samaa...nypari kirjoitti: Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
-
- Kitisijä
[quote="ElanorRaven"][/quote]
Ois mulla rälläkkää lainata....
Ois mulla rälläkkää lainata....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Huulesta... Hitto eikä kauppaankaan kerkiä, kun lähimpään putiikkiin on 5 kilsaa matkaamillivanilli kirjoitti:Mä kans kerran itkua tihrustin kun en saanut korua auki, sitten kekkasin noi hanskat.
Mistä sä yrität ottaa sitä tappia pois?
Kyllä nytkin tuntuu siltä että saamari, iso ihminen alkaa melkeen vollottamaan kun ei yksi samperin koru antaudu. Ottaa pannuun niin pirusti.
Hyppääpä autoon ja köröttele tänne Maariaan. Saattaa lähteä puolet huulestakin siinä hommassa, mutta väliäkö tuolla...Mojo kirjoitti:Ois mulla rälläkkää lainata....ElanorRaven kirjoitti:
Jos kokeilisit samaa, kuin millä purkinkannet saa aukenemaan, eli huuhdo sitä niin kuumalla vedellä kuin pystyt ja kokeile sitten. Jos ne kierteet siten lämpölaajenisivat vaikka sen kriittisen millimetrin sadasosan. (oletan että metallisesta korusta on kyse)
-
- Kitisijä
Hmm... tarkemmin ajateltuna... seuraava kysymys kuuluukin: Jos aiot vanhan korun poistaa jotta saisit sinne uuden (eikös se näin ollu), niin eikö se olisi plusmiinusnollaa vetäsitä huuli pois samalla? Mitä iloa uudesta huulikorusta jos ei ole huulta minne sitä laittaa?ElanorRaven kirjoitti:Hyppääpä autoon ja köröttele tänne Maariaan. Saattaa lähteä puolet huulestakin siinä hommassa, mutta väliäkö tuolla...
Häh?
Jotenkin tuntuu, ettei tuollainen titaaninen koru laajene... Ja kun purkinkansissa on se juttu, että ne on kierretty lasin ympärille, mutta tässä se koko koru on sitä samaa tavaraa... Luulisi laajenevan sitten koko paskan, jos edes laajenee. Ehkä annan periksi ja jolkotan kiltisti sinne liikeeseen, ehkä ne osaa. Ehkä.hermine kirjoitti:Jos kokeilisit samaa, kuin millä purkinkannet saa aukenemaan, eli huuhdo sitä niin kuumalla vedellä kuin pystyt ja kokeile sitten. Jos ne kierteet siten lämpölaajenisivat vaikka sen kriittisen millimetrin sadasosan. (oletan että metallisesta korusta on kyse)
Älähän nyt, ei blondit koskaan ajattele asioita noin pitkälle.Mojo kirjoitti:Hmm... tarkemmin ajateltuna... seuraava kysymys kuuluukin: Jos aiot vanhan korun poistaa jotta saisit sinne uuden (eikös se näin ollu), niin eikö se olisi plusmiinusnollaa vetäsitä huuli pois samalla? Mitä iloa uudesta huulikorusta jos ei ole huulta minne sitä laittaa?
Häh?
t. Tekoäly
Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
Mitä nuo ovat?Yhteensä 14 käyttäjää tällä hetkellä :: 5 Rekisteröityjä, 2 Piilotettu ja 7 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 59 ,päiväys 08.09.2005 21:55
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, MSN, Aito_Johanna, Angita, ElanorRaven, ninnithequeen, Reiska
Niitä homppeleita joista ainoastaan aasi tajuaa jotain. Ei meitä kuolevaisia varten.ElanorRaven kirjoitti:Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
Mitä nuo ovat?Yhteensä 14 käyttäjää tällä hetkellä :: 5 Rekisteröityjä, 2 Piilotettu ja 7 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, MSN, Aito_Johanna, Angita, ElanorRaven, ninnithequeen, Reiska
Tästä on muuten puhuttu ennenkin. Ne ovat vissiin jotain hakukoneita. Eli joku varmaan hakee esim googlen kautta jotain sanaa joka esiintyy KityssäStarflare kirjoitti:Niitä homppeleita joista ainoastaan aasi tajuaa jotain. Ei meitä kuolevaisia varten.ElanorRaven kirjoitti:Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
(nyt kaikki nörtit nauraa mulle)
-
- Kitisijä
Tulipas tässä mieleen kun näitä kuvia tietokoneella järjestelen... Että näitä on ihan mielettömän paljon. Ihan hulluna. Ja tärkeitäkin kuvia. Olis varmaan hyvä kun niistä olis jonkinsortin varmuuskopiot että niitä voisi kymmenenkin vuoden päästäkin katsella. Mites ja mille tuo varmuuskopionti kannattaa toteuttaa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ne pitäisi saada kiertämällä auki. Ja kiertämällä auki oikeaan suuntaan - en tiedä onko se sitten myötä-tai vastapäivään, mutta niin mulle sanoi aikoinaan yksi lävistäjä.ElanorRaven kirjoitti:KITY PELASTA!
Tietty jos se on noin tiukassa.. Vaikeampi tapaus.
Oletko kokeillut soittaa johonkin lävistysliikkeeseen ja kysästä niiltä vinkkiä tuohon?
En ole itse vielä vaihtanut/ottanut pois (tykkään tästä, ei tarvetta vaihtoon) napalävistyskoruani, joten kokemusperäistä tietoa ko.asiasta ei ole.