Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon sit tänään kolme sataa grammaa painavampi kuin eilen, jolloin olin kaks sataa grammaa painavampi kuin edellisenä päivänä. Oon mutantti, joka valmistaa energiaa ympäröivästä ilmasta. Ilmasta matskuu Juubelin säätiön miljoonapalkintoa tavotteleville!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:Oon sit tänään kolme sataa grammaa painavampi kuin eilen, jolloin olin kaks sataa grammaa painavampi kuin edellisenä päivänä. Oon mutantti, joka valmistaa energiaa ympäröivästä ilmasta. Ilmasta matskuu Juubelin säätiön miljoonapalkintoa tavotteleville!
Tehkää manalan kanssa lapsi. Saadaan maapallolle toinen kuu.
nastamuumio

elco kirjoitti: Tehkää manalan kanssa lapsi. Saadaan maapallolle toinen kuu.
Näh, yritän tässä nyt vaikka mennä tovin niin, että ajattelen, mitä söisin normaalisti ja sitten vaan syön muuten kaikkea samaa, mutta määränä vain 2/3.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nastis, laihduttamisesta. On turhaa ja varmasti turhauttavaa seurata painoaan joka aamu ja sitten kehittää päässään mitä hienompia teorioita painonsa muutokselle. Pidä mielessä ihan vaan perusfaktat, äläkä kuuntele manalaa näissä laihdutusasioissa 8)

Laihduttamisessahan pitäisi olla kyse rasvakudoksen poistumisesta, sitähän lähes kaikki pelkästään tavoittelevat. Rasvakudos ei lähde saman tien kilotolkulla, vaan pikkuhiljaa. Sen sijaan nestetasapaino määrittää ihmisen painoa aivan eri lailla lyhyellä aikavälillä. Parinkin kilon heitto painossa voi johtua vain nesteen määrän heittelystä ihmiskehossa.

Vittumaisinta laihduttamisessa on tietysti se, että sen eteen täytyy nähdä vaivaa, jos siis haluaa säilyttää lihasmassansa. Ja se, että projekti on pitkä ja vaatii kovaa sitoutumista. Kaikista ei ole tähän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nastamuumio kirjoitti:Oon sit tänään kolme sataa grammaa painavampi kuin eilen, jolloin olin kaks sataa grammaa painavampi kuin edellisenä päivänä. Oon mutantti, joka valmistaa energiaa ympäröivästä ilmasta.
Jos lohduttaa, niin on huomattavissa aivan selvä aaltoliike painossa kuukautiskierron mukaan. Sillä ei oo oikeestaan mitään tekemistä syömisten tai fläsän kanssa, vaan nimenomaan nesteen kertymisen kanssa. Aika monen naisen pitemmän ajan painokäyrästä voi sanoa hyvinkin tarkkaan että missä kohtaa niillä on menkat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
nastamuumio

par-sky kirjoitti:
Jos lohduttaa, niin on huomattavissa aivan selvä aaltoliike painossa kuukautiskierron mukaan. Sillä ei oo oikeestaan mitään tekemistä syömisten tai fläsän kanssa, vaan nimenomaan nesteen kertymisen kanssa. Aika monen naisen pitemmän ajan painokäyrästä voi sanoa hyvinkin tarkkaan että missä kohtaa niillä on menkat.
Toi ei päde muhun, kun must on siis yhtäkkiä tullut mutantti. Viime viikolla oli menkat, mutta turpoilen vaan kiihtyvällä tahdilla. Olis tuo nastaa, jos tää olis tilapäistä, mutta tämmöstä pompahtelevaa nousua tää nyt on tässä ollut koko kevät ja kesä. Vittusaatana. Oon ihan turvoksissa. Kohta olis lounastaukokin. Pakko mennä viimistään just puol kahdeltatoista, kun mennään tästä vaihteesta vuorotellen ja kahdentoista ja puol yhden ajat kuuluu toisille.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti: Toi ei päde muhun, kun must on siis yhtäkkiä tullut mutantti. Viime viikolla oli menkat, mutta turpoilen vaan kiihtyvällä tahdilla. Olis tuo nastaa, jos tää olis tilapäistä, mutta tämmöstä pompahtelevaa nousua tää nyt on tässä ollut koko kevät ja kesä. Vittusaatana. Oon ihan turvoksissa.
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset. Paitsi että tuota pompahtelevaa nousua on tapahtunu jo pitemmän aikaa. Lakkaan syömästä saatana :evil:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nastis, laihduttamisesta. On turhaa ja varmasti turhauttavaa seurata painoaan joka aamu ja sitten kehittää päässään mitä hienompia teorioita painonsa muutokselle. Pidä mielessä ihan vaan perusfaktat, äläkä kuuntele manalaa näissä laihdutusasioissa 8)
Juu älä ihmeessä nastis tee sitä virhettä että kuuntelisit 20 kiloa läskiä tiputtaneen vinkkejä, jos se on vähänkään ylipainoinen. Kuuntele mieluummin niiden vinkkejä jotka eivät ole eläessään joutuneet laihduttamiselle ajatustakaan uhraamaan, mutta ovat normaalipainoisia.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Juu älä ihmeessä nastis tee sitä virhettä että kuuntelisit 20 kiloa läskiä tiputtaneen vinkkejä, jos se on vähänkään ylipainoinen. Kuuntele mieluummin niiden vinkkejä jotka eivät ole eläessään joutuneet laihduttamiselle ajatustakaan uhraamaan, mutta ovat normaalipainoisia.
Nii saatana! Oma jogurttidieettini on maailman paras.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nastamuumio kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Toi ei päde muhun, kun must on siis yhtäkkiä tullut mutantti. Viime viikolla oli menkat, mutta turpoilen vaan kiihtyvällä tahdilla. Olis tuo nastaa, jos tää olis tilapäistä, mutta tämmöstä pompahtelevaa nousua tää nyt on tässä ollut koko kevät ja kesä. Vittusaatana. Oon ihan turvoksissa. Kohta olis lounastaukokin. Pakko mennä viimistään just puol kahdeltatoista, kun mennään tästä vaihteesta vuorotellen ja kahdentoista ja puol yhden ajat kuuluu toisille.
Turpoamista aiheuttaa myös suolojen vähyys, jolloin kudokset imevät nesteet itseensä. Eli suolat kuntoon, paljon nesteitä ja kuituja. Muutama laksatiivi iltaisin ja avot ;)

(vitsivitsi.. tuo loppu siis)
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Must tuntu, et yks yks mies heitti mulle öögaa salilla, mut voiks olla totta, kun oon läski? Ooks harhainenkin viel kaiken lisäks?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Must tuntu, et yks yks mies heitti mulle öögaa salilla, mut voiks olla totta, kun oon läski? Ooks harhainenkin viel kaiken lisäks?
99% todennäköisyydellä oot. Mut oon kyl kuullu joskus väitettävän et mullekin on annettu öögaa, vaiks oon ruma läski. Ei mee mitenkään kapasiteettiyksikköön, mut kai se tottakin voi olla, ainakin jos ööga on sokee.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Must tuntu, et yks yks mies heitti mulle öögaa salilla, mut voiks olla totta, kun oon läski? Ooks harhainenkin viel kaiken lisäks?
99% todennäköisyydellä oot. Mut oon kyl kuullu joskus väitettävän et mullekin on annettu öögaa, vaiks oon ruma läski. Ei mee mitenkään kapasiteettiyksikköön, mut kai se tottakin voi olla, ainakin jos ööga on sokee.
Joo ja mun yks kaveri sanoi mun avautuessa vitutuksesta että "sähän oot ihan upea nainen" mut se kaveri oliki nainen niin että kyseessä on todennäköisesti naisen selkäänpuukotus. Ja tämä nainen on itseksensä laihtunu jotain 30 kiloo ja sillä on vielä matkaa normaalipainoon niin että ei sitä kannata uskoa ja ihan lämpimikseen puhu vaan mua piristääkseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Luin juuri tästä ketjusta ensimmäiset sata sivua, ollaan oltu joskus paljon hauskempia!

Kysymykset kuuluu:

1: Mistä saa ostaa jotain ihkuja turvavyön pehmusteita?

2. Mikä Helsingissä sijaitseva ravintola mahduttaa sisuksiinsa n. 30-40 henkilöä syömään sekä juhlimaan tasokkaasti (vrt. Tukholman Operakällaren)? Plussaa pullottain myydystä alkoholista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Mistä saa ostaa jotain ihkuja turvavyön pehmusteita?
Liekö tarpeeksi ihku? http://www.pixmania.com/fi/fi/1260049/a ... t-evo.html
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^Epäsuorassa kysymyslauseessa, jossa on jo kysymyssana, ei tule käyttää mm. että-sanaa.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Epäsuorassa kysymyslauseessa, jossa on jo kysymyssana, ei tule käyttää mm. että-sanaa.
Kysynkin, että miksi ihmeessä ei? :)
Esitän vastauksen kysymyksen muodossa. Miksi sähköpaimeneen ei kannata kusta? Vastauksena tietysti, että se sattuu.
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mistä saa ostaa jotain ihkuja turvavyön pehmusteita?
Liekö tarpeeksi ihku? http://www.pixmania.com/fi/fi/1260049/a ... t-evo.html
Ruma!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Mitä sinä saat tästä?
"Heal the world, make it a better place..."
:hevikaraoke:
Paras päivä ikinä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Tästä sitten koko setti !!1
pehmuste
taustapeilin suoja
Häikäisylipan kotelo
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voiks Uimastadikalle tai Kumpulan maauimalaan mennä? Siis onko siellä vaan kirkuvia, altaaseen pissaavia kakaroita, perverssejä, kyttääviä pappoja ja taskuvarkaita? Mulla on vieroitusoireita, kun en oo päässyt vesijuoksemaan, ku meijän salilla meni allas kiinni. Pulikoin mielellään vain sellaisessa paikassa, jossa voin nähdä pohjan eikä siellä ole esim. ruumiita, vesikasveja, rikkinäisiä pulloja tai murhaajasärkiä.

Edit: typo
Viimeksi muokannut swirl, 28.06.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

swirl kirjoitti:Voiks Uimastadikalle tai Kumpulan maauimalaan mennä?
Voi.
swirl
Kitisijä

^Mut entä ne kirkuvat veteenpissaajat? Pelottaa. Onks noissa oma rata vesijuoksijoille? Onks vesijuoksuvöitä?

T: Kyselyikäinen
nastamuumio

swirl kirjoitti:^Mut entä ne kirkuvat veteenpissaajat? Pelottaa. Onks noissa oma rata vesijuoksijoille? Onks vesijuoksuvöitä?

T: Kyselyikäinen
Veteenpissijät lienee lasten- tai hyppyaltaassa Stadikalla. Ei ainakaan vesijuoksuradalla, jollainen on siis oma. Vöistä tiedä, enkä Kumpulan uimalassa oo koskaan käynyt, mutta Stadion on ok, vaikka porukkaa noin kaikin puolin riittää tietysti runsaasti nätillä ilmalla. Kannatta mennä joko just avauduttua tai sitten vasta vähän ennen sulkemista.
swirl
Kitisijä

^Kiitos, ehkä mie uskaltaudun :)