Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Antaax Vespa säälistä? Nyt kyllä vonkauslaatikko täyttyy!
Eiköhän laiteta Vespa sandwichiin, tietty säälistä!Dumis kirjoitti:Antaax Vespa säälistä? Nyt kyllä vonkauslaatikko täyttyy!
-
- Kitisijä
Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
Prepare for the worstest.
Yritin kerran, muttei seisonut.nowaysis kirjoitti:Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
Luulen että äijäsi pahastui hieman.
Juu. Vähemmän normia on se ettei taho toiselle antaa kun toinen kärvistelee.nowaysis kirjoitti:Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
-
- Kitisijä
Parasta siinä on se, et ku pääsee vauhtiin, niin ei se oo enää antamista!nowaysis kirjoitti:Voihan omalle äijällekin antaa säälistä! Monet kerrat olen antautunut vain siksi, että tiedän toisen halunneen kovasti, vaikka itseä ei just sillä hetkellä oikein ole napannutkaan. Eiks tää oo ihan normaalia?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Onko Veltto Virtanen paahtanut aivonsa helteissä?
http://aamulehdenblogit.ning.com/profil ... yoe-median
http://aamulehdenblogit.ning.com/profil ... yoe-median
-
- Kitisijä
So true, ja vaikkei aina pääsiskään, niin ajattelee vaan Englantia ja pian se on ohiElppis kirjoitti: Parasta siinä on se, et ku pääsee vauhtiin, niin ei se oo enää antamista!
Prepare for the worstest.
Miksi hipster-mallisiin alushousuihin markkinoidaan ihan spessumallista pikkuhousunsuojaa?
Tyhmiltä rahat pois?nastamuumio kirjoitti:Miksi hipster-mallisiin alushousuihin markkinoidaan ihan spessumallista pikkuhousunsuojaa?
-
- Kitisijä
Onko Sea Lifessa lämmintä ja kosteaa vai ihanan viileää?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Suht viileää siellä viimeksi oli, eli ei mitään Amazonia-meininkiä ainakaan.Lolita kirjoitti:Onko Sea Lifessa lämmintä ja kosteaa vai ihanan viileää?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Joo, viileää ja kosteaa oli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pitäisi ostaa työtuoli, onko kokemuksia satulatuolista?
-
- Kitisijä
Sen verran että kannattaa pyytää useampi malli koeistuttavaksi, iiisoja eroja tuoleissa. Ja sittenhän se vaikuttaa myös työpöydän korkeuteen, suosittelen sähköjalkoja työpöytään.RP kirjoitti:Pitäisi ostaa työtuoli, onko kokemuksia satulatuolista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^Jeah. Mimmi on hyvässä kunnossa, töitä on tehty.
Todellakin. Jumppanorsu näytti nimittelijöilleen närhen munat. Hatunniston arvoinen suoritus todellakin!RP kirjoitti:^Jeah. Mimmi on hyvässä kunnossa, töitä on tehty.
Huh, ei oo ihme ettei oo mamma linjoille ehtiny!
Juu, hiukan on mamma muuttunut. Näin Ruisrockissa muutama kesä sitten, silloin oli vielä ns. entisessä kuosissa. Hyvin vedetty.
-
- Kitisijä
Vihjatkaas pääkaupunkiseudun mestoja, jotka järjestävät kokkausiltoja esim. yritysporukoille! Sushi, tapakset ja ranskalainen keittiö ainakin kokeiltu jo aiempina vuosina.
-
- Kitisijä
^ Oon ollut useilla kokkauskursseilla ja mä tykkäsin Sarasta Paras on kyllä ollut Kari Aihisen kokkaustapahtuma, mutten tiedä minkä firman kautta häntä voi bookata.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onko Utale=Masa?Utale kirjoitti:Onko tää jumppanorsu?
-
- Kitisijä
Kiitos Vesper! Laitoin tarjouspyynnön Saralla, Team Kitcheniin (jossa ollaan kyllä oltu jo pari kertaa), Keittiö Kokkaan ja La Placeen.
-
- Kitisijä
Olen taas vaihteeksi kyselyikäinen... tietääkö kukaan sattumoisin hyvää Misfits-tribuutti-/cover-bändiä?