Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
annepa
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sola kirjoitti: Mutta miks mennä mun meiliin kun sillä on omakin? Sitä mä ihmettelen. Ja jos sillä on oman meilin salasana hukassa tms niin onhan siellä töissä henkilö joka sille vois salasanan palauttaa tms. Tää on nyt vähän outo juttu. Ko. henkilö on siis lähettäny ihan työasiaa ja vaikka mun meiliosotteesta lähettänyt niin laittanut oman nimensä alle.
Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä :roll:
No on tosiaan outo juttu. Soitapa jonnekin edellämanituista, saat toiminnan loppumaan. Ja vaiha se salasana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Jeps, näin ne hommat etenee. Kohta selvii miks mun meiliboksiin on menty.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Gat kirjoitti:Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
http://www.tube8.com/erotic/nude-yoga/8702
Toihan on juuri se syy miksi ajattelin joogan nyt syksyllä aloittaa............
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Sola kirjoitti:Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä :roll:
Miten se edes pääsee sun sähköpostiin käsiksi? Eikö teillä ole koneissa ja palveluissa mitään erillisiä tunnuksia? Oletko antanut erikseen luvan sähköpostisi käyttöön ja avaamiseen?

Mitä tulee tuohon sähköpostin avaamiseen, niin kannattaa ottaa asia vakavasti puheeksi töissä ja jos asiaa ei oteta vakavasti, niin harkita myös rikosasiaa jotta asia otettaisiin vakavasti ja työpaikalle saataisiin asiaankuuluvat pelisäännöt.

( http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1 ... 039001#L38 )

Juristit neuvonevat asiassa.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

annepa kirjoitti:
Varmaan noin, molemmat, mutta juominen kesken treenin ei ole järkevää koska sitten maha hölskyy kun vääntää itseään solmuun. Samasta syystä ei syödä tuntiin-pariin ennen treeniä.
Joo, toki tämäkin pointti.
Silloin kun joogasin aktiivisesti niin meille kyllä selitettiin tuo kuukautishomma mutta mulle ainakaan ollu vaikeeta joogata kuukautisten aikaan. Tosin joogasin vain pari kertaa viikossa ja vuodan niukasti. Jos olisin Niagara niin todennäköisesti kertoilisin tässä nyt eri juttuja. Lisäksi opettaja sanoi että jos on kuukautiset niin älkää tehkö ylösalaisin asentoja eli päälläseisontaa ja hartioilla seisontaa (vai mikä se on että pää ja hartiat on maassa ja jalat suorana ilmassa).

Joogasin Sörkän Finbody Lady's clubilla, opettajana oli Juhana Lauronen.

Varmaan aika yksilöllistä. Mäkin alkuun viis veisasin tosta ohjeistuksesta, mutta sitten kun rupesin joogailemaan enemmän ja pidempää sarjaa, niin oon huomannut ettei tosiaan oikeen tuntunut enää hyvältä. Oon sitten kuunnellut enemmän omaa kroppaa kun mitään virallisia "sääntöjä" näissä.

Sama ohjaaja meillä, näemmä, joskin ohjaa enää omalla salillaan. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sola
Kitinän uhri

huima kirjoitti:
Sola kirjoitti:Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä :roll:
Miten se edes pääsee sun sähköpostiin käsiksi? Eikö teillä ole koneissa ja palveluissa mitään erillisiä tunnuksia? Oletko antanut erikseen luvan sähköpostisi käyttöön ja avaamiseen?

Mitä tulee tuohon sähköpostin avaamiseen, niin kannattaa ottaa asia vakavasti puheeksi töissä ja jos asiaa ei oteta vakavasti, niin harkita myös rikosasiaa jotta asia otettaisiin vakavasti ja työpaikalle saataisiin asiaankuuluvat pelisäännöt.

( http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1 ... 039001#L38 )

Juristit neuvonevat asiassa.
On tunnarit sekä koneelle että erikseen ohjelmille. Se näköjään muisti mun salasanan. Se lainas kerran mun meiliä kun omansa ei toiminut. Eli erikseen nyt en ole lupaa antanut. Mä en ymmärrä miks sille ei oo laitettu nyt omaa meiliänsä kuntoon kun tuli äippälomalta.. Ei siinä. Mä oon mielestäni poistanu kaikki henk.koht meilit mitä en muiden halua näkevän, mut periaatteesta nyt on kysymys. Ja todellakin aijon ottaa asian puheeks esimieheni kans kun palaan lomilta. Nyt en aijo asialle tehdä mitään. En jaksa ruveta nyt mouhoomaan enempää.
Kiitos vinkeistänne ja tiedoistanne.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ongelma on vain siinä, että noin toimittaessa rikotaan koko ajan lakia. Salasanan muistanut hlö syyllistyy rikokseen käyttäessään sinun tiliäsi, mutta mitäpä näistä.
Paras päivä ikinä.
Sola
Kitinän uhri

^ Niin tehdään mutta mä en halua ny pilata loppulomaani vatvomalla asiaa puhelimessa pomon kans. Enkä tod aijo lähtee asian takia työpaikalle.
Mua vituttaa ja asian otan puheeks jahka duuniin menen.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sola kirjoitti:^ Niin tehdään mutta mä en halua ny pilata loppulomaani vatvomalla asiaa puhelimessa pomon kans. Enkä tod aijo lähtee asian takia työpaikalle.
Lähetä sulle itselles töihin maili että "VITTUUN MUN MAILIBOXISTA!".
The great club outshines the individual, always and forever.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en koskaan käyttänyt työmeiliä yksityisasioihini. Lomilla ollessani tuuraajani totta kai saivat tsekata mitä asiakkaat sinne meilasivat. Kun asiakkaiden yhteys oli sitä kautta. Sekä vastata niille ei minun vaan talon nimissä. Ja pomokin tyrkkäsi materiaalia sen meilin kautta myös lomaillessani. Hankalampaa oli ohjeistaa tuuraajia nettisivujen päivitykseen puhelimitse lomalla. Soittelivat jopa paskalla ollessani :D
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Onko ihan scart-kaapelilla? Jos on (tarkista kiinnitys), pitäisi äänen kuulua. Koitapa painella kaukiksen äänikohdasta, jos auttaisi. Joskus päällä voi olla jokin kaksikielisyysjudanssi, jolloin ääntä ei kuulu ollenkaan.
On scartilla, kun ei mulla oo mitään hienoa hdmi-piuhaa (tai mikä se nyt oli). Kiinni se kyllä on, ei silti kuulu mitään. Ja kaikki nappulatkin on paineltu jo...
annepa
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Niin tehdään mutta mä en halua ny pilata loppulomaani vatvomalla asiaa puhelimessa pomon kans. Enkä tod aijo lähtee asian takia työpaikalle.
Lähetä sulle itselles töihin maili että "VITTUUN MUN MAILIBOXISTA!".
Haha tää on hyvä. Tai sitten voi laittaa sinne kuivahkon selvityksen siitä että nyt rikotaan lakia ja sit loppukaneetiksi tuo kapseilla kirjotettu :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Onko ihan scart-kaapelilla? Jos on (tarkista kiinnitys), pitäisi äänen kuulua. Koitapa painella kaukiksen äänikohdasta, jos auttaisi. Joskus päällä voi olla jokin kaksikielisyysjudanssi, jolloin ääntä ei kuulu ollenkaan.
On scartilla, kun ei mulla oo mitään hienoa hdmi-piuhaa (tai mikä se nyt oli). Kiinni se kyllä on, ei silti kuulu mitään. Ja kaikki nappulatkin on paineltu jo...
Toimiko ed. töllö samalla tiki-boxilla ja scartilla ongelmitta? Kajareista kuuluu ääni TV:n omaa viritintä käyttäessä?
annepa
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Toimiko ed. töllö samalla tiki-boxilla ja scartilla ongelmitta? Kajareista kuuluu ääni TV:n omaa viritintä käyttäessä?
Nörttihelluni sanoi että tarkista että scart on molemmista päistä kunnolla kiinni. Scart voi kuulema olla sillälailla huonosti kiinni että kuva näkyy mutta ääni ei kuulu.

(Olen ulkoistanut kaikki asennukset hellulle. Osaan kyllä itsekin mutta se osaa paremmin :) )
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Remontti-Reiska fiksas jo, hälytys ohi!
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onks kellään kokemuksia iyengarjoogasta ja Studio Yamasta?
alja
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja alja »

lääkekysymys:
kuinka tarkkaa se "kuuri loppuun" on antibiooteissa? 2 kokonaista päivää 7päivän kuurista vielä jäljellä, ja maha alkaa oleen jo ihan mahottomassa kunnossa... mitäköhän seuraa jos 2 päivää vielä pitää jatkaa...

otan kerran päivässä lisäksi maitohappobakteereita kun apteekkarikin suositteli... mutta eikös ne kuole noihin antibiootteihin ihan saman tien vaikken samaan aikaan otakaan?

Pakkausselosteesta poimittua:

Tärkeää!

Ota kuuri loppuun, vaikka oireet häviäisivätkin jo muutaman päivän kuluttua lääkityksen aloittamisesta. Osa bakteereista saattaa olla vielä jakautumiskykyisiä, vaikka oireet olisivat jo kadonneet, ja tauti saattaa uusiutua. Jäljelle jääneet bakteerit saattavat myös kehittää vastustuskykyä antibiooteille, jolloin niiden tuhoaminen taudin uusiutuessa on entistä vaikeampaa.

Ja myöhemmin mainitaan:

Jos kuurin aikana ilmaantuu ihottumaa, korkeaa kuumetta, veristä tai muuten vaikeaa ripulia tai muita hankalia oireita, keskeytä lääkkeen käyttö ja ota yhteys lääkäriin.

Eli, mitä se lääkäri sanoisi jos sille nyt soittaisin, että en halua enää ottaa kuuria loppuun? toteaisiko vaan, että "lopeta vaan, kun kerta oireetkin ovat kadonneet jo päiviä sitten"?

Olishan se kiva jos ois lääkäripäivystys viikonloppuisinkin... jossain lähellä...
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hätätekstiviestien käyttöönotto venyy ensi kevääseen
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135259171557

Miten vitussa voi kustannukset olla miljoonaluokkaa? Jos tätä eivät olisi valtion virkamiehet suunnittelemassa, vaan yksityinen taho, kustannukset olisivat varmaan joitain tuhansia euroja.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Lopeta whineeminen, eiköhän se selviä muista ketjuista.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Presidenttipörssiä johtavat Niinistö, Rehn ja Soini

Oi kityn viisaat ja kauniit, selittäkääs tyhmälle tämä: miksi Soini osallistuisi näihin skaboihin?

Vaikka jannulla onkin vain marginaaliset mahdollisuudet jo uskonnonkin puolesta niin miksi ottaa riskiä?

- on oma puolue, joka luultavimmin kuihtuisi ilman Soinia ja hänhän ei kai voi osallistua puoluetoimiin jos iskee maksalaatikkoon (kannattajat voisipat suunnata siihen muutos 1810 liikkeeseen ja sitähän ei kukaan halua)

- pressan vaikutusmahdollisuudet kilpailee jotakuinkin nuohoojan kanssa kun taas tällä hetkellä ministerin salkku voipi olla hyvinkin mahdollinen

- virkakauden jälkeen olet out paitsi rahankeräyksen suhteen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti:
Oi kityn viisaat ja kauniit, selittäkääs tyhmälle tämä: miksi Soini osallistuisi näihin skaboihin?
No, siksi, että saa tuoda ajatuksiaan paremmin esille. Tolleen osallistumistaan joskus ainakin selitti joku kommunistisen työväenpuolueen ehdokas.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miksi watussa joku kertoisi äänestävänsä Olli Rehniä??? Takinkääntäjä, Itä-Saksan vakoilijoiden rakastaja, kepulainen = paska, paska, oi miksi???
Paras päivä ikinä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

1. Mistähän saisi ostaa Laitilan Kukko-t-paitoja?

Kuva

2. Miksi vatussa poliisia on niin vaikea tavoittaa? Nettivinkki interneetissä tapahtuviin rikoksiiin löytyy, mutta entä real life? No ei ole, kuin virka-aikana päivystysnumero. Pösilöt.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^ Täytyy tuntea joku baarissa työtä tekevä, jolle panimon tyypit tuovat mainospaitoja?.
Löyty jo kanava. Tehtaalta saa tilaamalla 25 euroa kpl..
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Miksi joku haluaa maksaa siitä, että saa mainostaa jotain tuotetta?