Miksi juuri, kun olin päättänyt vahvasti nykyisestä poikaystävästäni, että tämän ihmisen kanssa minä haluan jakaa koko elämäni ja nyt aion uskaltaa rakastaa ja sitoutua, alkoi puhelin piipata piilomerkityksisiä ja tapaamistoiveita viestejä niiltä molemmilta Elämän Suurilta Rakkauksilta, joita en koskaan saanut?
hermine kirjoitti:Miksi juuri, kun olin päättänyt vahvasti nykyisestä poikaystävästäni, että tämän ihmisen kanssa minä haluan jakaa koko elämäni ja nyt aion uskaltaa rakastaa ja sitoutua, alkoi puhelin piipata piilomerkityksisiä ja tapaamistoiveita viestejä niiltä molemmilta Elämän Suurilta Rakkauksilta, joita en koskaan saanut?
Tähänkin sopii toi edellinen vastaus:
Starflare kirjoitti:Ettet olisi liian onnellinen, joku voisi suuttua ja pahoittaa mielensä.
tietääkö kukaan miten paperia askarrellaan paskarrellaan. mulla on nyt saavi täynnä vettä ja paperisilppua, mutta pitääkö siihen lisätä jotain? miten sen saa tasaseks puuroks?
par-sky kirjoitti:tietääkö kukaan miten paperia askarrellaan paskarrellaan. mulla on nyt saavi täynnä vettä ja paperisilppua, mutta pitääkö siihen lisätä jotain? miten sen saa tasaseks puuroks?
Jos haluaa muotoilla paperimassasta jotain, niin tapettiliisteri kai auttaa? Tietääkseni muuten siihen ei tartte lisätä mitään. Joskus pentuna oon kerhossa tehnyt paperia ja siellä massa sekoitettiin tasaiseksi ihan sähkövatkaimella. Sitä silppua kannattaa liottaa aika kauan, niin se menee helpommin tasaiseksi?
par-sky kirjoitti:tjuu, paperimassasta on kyse, mutta mitä liimaa? ja eihän paperimassa oo tahmeeta? erikeepperiäkö mä sinne pruuttaan ja sähkövispilällä perään?
ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
par-sky kirjoitti:ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
Paperin tekoon et liisteriä tarvitse. Silppuat vaan haluamaasi paperia massaksi ja vettä perään, suotittelen massan sötköttämiseen sauvasekoitinta. Sitten vaan massa siivilälevyn päälle ja ylimääräiset nesteet vekka esim. paksun tiskirätin avulla. Kuivumaan ja vot, olet tehnyt paperista paperia!
Georgina kirjoitti:ovatko punajuuri ja suolakurkku terveellisiä vai lihottavia ruokia?
Kaikki lihottaa, mikä menee yli kulutuksen. Eivätköhän nuo kuitenkin sieltä kevyimmästä päästä ole. Suolamääränsä puolesta noita ei kuitenkaan varmaan joka päivä kannata syödä. Ainakaan suolakurkkua.
Pystyykö kumisaappaita maalaamaan mitenkään kivan väriseksi silleen että se maali pysyy? Tai saisiko jostain halvalla kivat värikkäät kumpparit? Netistä etsimällä löytyy vain lähinnä jotain "alan" sivustoja...