Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
TSI-mies se on kyllä henkeen ja vereen. Itselle vähän vaikea ymmärtää muutenkin tuota kun olen itse erilainen, mieluiten teen sitä mitä osaan kunnolla ja maksan muista hommista.
Lapioin minäkin tuossa juuri eristesahanpurua säkkiin naamari päässä. Oli vähän samanlainen olo kuin viime kesänä miehen kanssa hillastaessa, hiki valuu, happi kulkee huonosti ja kaikki paikat on paskassa (eli never again).
Lapioin minäkin tuossa juuri eristesahanpurua säkkiin naamari päässä. Oli vähän samanlainen olo kuin viime kesänä miehen kanssa hillastaessa, hiki valuu, happi kulkee huonosti ja kaikki paikat on paskassa (eli never again).
Mjoo, nykyaikaisemmat vaginistit ovat joko FSI- tai TFSI-miehiä. *drumroll*exPertti kirjoitti:Vanhan ajan perusmies siis?Zeb kirjoitti:TSI-mies se on kyllä henkeen ja vereen.
Manaaja kirjoitti:Mjoo, nykyaikaisemmat vaginistit ovat joko FSI- tai TFSI-miehiä. *drumroll*exPertti kirjoitti:Vanhan ajan perusmies siis?Zeb kirjoitti:TSI-mies se on kyllä henkeen ja vereen.
En tajunnut. Liittyi varmaan jotenkin autoihin.
-
- Kitisijä
Ja maalari kiittää!exPertti kirjoitti:Sitten saumasin uudelleen silikonilla ulkoseinän ja katon väliin tulleen halkeaman.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Kiitti tiedoista, Janne. Tästä vielä: tarkoitatko yleisesti ottaen vai rempan aikana?McJanne kirjoitti:Väärin, pienhiukkasia esiintyy enemmän puu- kuin kivitaloissa.
Mä olen ollut huomaavinani että ainakin normaalisti elettäessä puisessa omakotitalossa kerääntyy pölyä huomattavasti vähemmän nurkkiin kuin kivisessä kerrostalossa.
Itsellä pahin villakoirankerääjä on ollut 50-luvun kivitalo. Uudessa kerdarissa kun oli koneellinen ilmanvaihto riitti imurointi kerran kahdessa viikossa kun asuin yksin. Tämä nykyinen puutalo on siltä väliltä.
-
- Kitisijä
n. 118 e + postikulut?exPertti kirjoitti:Nike 99e
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Everest.exPertti kirjoitti:Löysin läheltä liikkeen, jossa 99e hintaan. Tuo oli vaan ainut paikka mistä löytyi kuva ja tietoja.urpiainen kirjoitti:n. 118 e + postikulut?exPertti kirjoitti:Nike 99e
Miesten takit luultavasti ihan yhtä kelvollisia kuin naisten. Mulla sellainen viime vuodelta
edit. tulipa typerä lainaus mutta itse asia varmaan tuli selväksi
-
- Kitisijä
Nike on urpon näköinen ja stadium ihan siedettävä. Your call.exPertti kirjoitti:Kertokaa minulle miten valita itselleni kevyt untuvatakki?
Tässä tämän hetken kandidaatit toivotussa hintaluokassa:
Nike 99e
warmpeace ascent 99e
Muita huomioonotettavia hintaluokassa?
-
- Kitisijä
Onko jotain keinoa, jolla saa steariinit pois lasisesta kynttiläkupista? Kynttilä oli valettu suoraan lasikuppiin ja sen pohjalla on siis jäljellä steariinia ja kynttilän sydänjämä.
Nuo kupit ovat niin kauniita, että haluaisin säästää ne ja polttaa niissä tuikkukynttilöitä jatkossa. Mutta miten sen steariinin saisi pois sieltä?!
Nuo kupit ovat niin kauniita, että haluaisin säästää ne ja polttaa niissä tuikkukynttilöitä jatkossa. Mutta miten sen steariinin saisi pois sieltä?!
-
- Kitisijä
^LÄmmitä lasi ja valuta steariini pois?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
En oikein tiedä, miten sen saisi lämmitettyä niin, että se koko steariini sulaisi. Ei kai sitä nyt mikroon voi kuitenkaan laittaa...?Elppis kirjoitti:^LÄmmitä lasi ja valuta steariini pois?
Entäs jos heittää sen pakastimeen. Irtoisko se steariini sitten mönttinä, jos se on kylmä? Anyone!?
Ei sen tarvi olla edes kovin kylmää, huoneenlämpöinen riittää.
Halkaise siellä pohjalla oleva steariini voiveitsellä tms. Sen pitäisi lähteä aika helposti irti parina kappaleena. Jämät voi sulattaa astianpesuaineella ja kuumalla vedellä. Varovasti, jos on pintavärjättyä lasia.
Halkaise siellä pohjalla oleva steariini voiveitsellä tms. Sen pitäisi lähteä aika helposti irti parina kappaleena. Jämät voi sulattaa astianpesuaineella ja kuumalla vedellä. Varovasti, jos on pintavärjättyä lasia.
Pitkähiuksinen nainen eikä hiustenkuivainta?Kreitsu kirjoitti:En oikein tiedä, miten sen saisi lämmitettyä niin, että se koko steariini sulaisi. Ei kai sitä nyt mikroon voi kuitenkaan laittaa...?Elppis kirjoitti:^LÄmmitä lasi ja valuta steariini pois?
-
- Kitisijä
No mutta tätähän minä kokeilenkin, kiitos! Ilmottelen tuloksista sittenGaia kirjoitti:Ei sen tarvi olla edes kovin kylmää, huoneenlämpöinen riittää.
Manaaja kirjoitti:Pitkähiuksinen nainen eikä hiustenkuivainta?
On, mutta ei se mikään liekinheitin ole!
-
- Kitisijä
Siksi jokaisella pitäisi olla mahdollisuus päästä käyttämään hitsipilliä!Kreitsu kirjoitti: On, mutta ei se mikään liekinheitin ole!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Öh, ei se mitään liekinheitintä tarvitse. Riippuen siitä minkälainen seos parafiinia ja/tai steariinia siinä on, se sulaa käytännössä 50-70 asteessa. Hiustenkuivain kykenee tuohon kevyesti.Kreitsu kirjoitti:Manaaja kirjoitti:Pitkähiuksinen nainen eikä hiustenkuivainta?
Mutta miksi et vaikkapa kiehauta vettä ja kaada päälle? Steariini sulaa ja nousee yli 70-asteisen veden pintaan juoksevaksi öljyksi jonka voi sitten kaataa pois.
-
- Kitisijä
That's what I said, Blå Kläder!Manaaja kirjoitti:Kreitsu kirjoitti:Manaaja kirjoitti:Pitkähiuksinen nainen eikä hiustenkuivainta?
Mutta miksi et vaikkapa kiehauta vettä ja kaada päälle? Steariini sulaa ja nousee yli 70-asteisen veden pintaan juoksevaksi öljyksi jonka voi sitten kaataa pois.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
No näin minä lopulta teinkin. Tai siis mies teki. Kynttiläkuppi laitettiin tyhjään säilykepurkkiin ja sinne kuumat vedet päälle. Piti toistaa se kerran, mutta lopputuloksena olikin puhdas kuppi, jee!Manaaja kirjoitti: Mutta miksi et vaikkapa kiehauta vettä ja kaada päälle? Steariini sulaa ja nousee yli 70-asteisen veden pintaan juoksevaksi öljyksi jonka voi sitten kaataa pois.
Puhuit lasin lämmittämisestä, josta toinen ei vielä keksinyt miten moinen edes tapahtuisi käytännössä, kun ei kerran mikroonkaan voi laittaa.Elppis kirjoitti:That's what I said, Blå Kläder!Manaaja kirjoitti:Mutta miksi et vaikkapa kiehauta vettä ja kaada päälle? Steariini sulaa ja nousee yli 70-asteisen veden pintaan juoksevaksi öljyksi jonka voi sitten kaataa pois.
-
- Kitisijä
^LOL, väännä nyt tästäkin joku kissatappelu
Kandee mieluummin lämmittää sitä steariinia, tollot!
-
- Kitisijä
^No mikset vastannut heti kysymykseen sen sijaan, että louskuttelit vain leukojasi? Ei aina tarvi vittuilla, hei. Oot säkin tapaus!