Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Missä on pirteen pikku flirttailun ja ärsyttävän tyrkkyyden & haareminkeräämisen välinen ero?
-
- Kitisijä
Lintsin parkkis? Stadikan parkkis?Gaia kirjoitti:Linjoilla on iltaisin hyvin parkkitilaa. Paitsi ehkä juuri nyt, kun sinne on pysäköity lunta. Urheilutalollakin on jonkunlainen parkkisLolita kirjoitti:Mihin kannattaa jättää auto (paitsi kotiin) kun menee keikalle Kulttuuritalolle Helsingissä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Haaremilaisten päissä. Aito Oikea Flirttaava Tyrkky ei välitä pätkääkään moisista. TJEU: Jouden-za.nastamuumio kirjoitti:Missä on pirteen pikku flirttailun ja ärsyttävän tyrkkyyden & haareminkeräämisen välinen ero?
Ok, nyt kun oon tässä rauhoitellut itseäni, alan itsekin olla sitä mieltä, ettei toisten käytöksestä pitäisi vetää herneitä nenään siinä määrin kuin olen vetänyt. Ehkä ihmiset ei tarkota olla ärsyttäviä tyrkkyjä - ja ehkä ne tarkottaakin, mutta vittujako se minulle kuuluu.SikaMika kirjoitti: Haaremilaisten päissä. Aito Oikea Flirttaava Tyrkky ei välitä pätkääkään moisista. TJEU: Jouden-za.
Kerro nyt lisää. Oletko löytänyt itsesi Koivuniemen herran haaremista? Kyynärpäät kipeinä ryömimisharjoituksista?nastamuumio kirjoitti:Ok, nyt kun oon tässä rauhoitellut itseäni, alan itsekin olla sitä mieltä, ettei toisten käytöksestä pitäisi vetää herneitä nenään siinä määrin kuin olen vetänyt. Ehkä ihmiset ei tarkota olla ärsyttäviä tyrkkyjä - ja ehkä ne tarkottaakin, mutta vittujako se minulle kuuluu.SikaMika kirjoitti: Haaremilaisten päissä. Aito Oikea Flirttaava Tyrkky ei välitä pätkääkään moisista. TJEU: Jouden-za.
-
- Kitisijä
Entä se Warmpeace?[/quote]exPertti kirjoitti: Nike on urpon näköinen ja stadium ihan siedettävä. Your call.
Sori, piti sanomani, että warmpeace näyttää hyvältä.
Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä. Mutta asia nyt vaan ei mulle kuulu.NuoriD kirjoitti: Kerro nyt lisää. Oletko löytänyt itsesi Koivuniemen herran haaremista? Kyynärpäät kipeinä ryömimisharjoituksista?
Nämä eivät sulje toisiaan pois millään tavalla. Tosi lämmin voi jakaa lämpöään vaikka useammallekin ja zeksuaalista apuakin voi tarjota vaikka koko komppanialle jos pipari kestää.nastamuumio kirjoitti:Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä.
Ei niin. Mikä kiukuttaa? Viekö se sun miehet?Mutta asia nyt vaan ei mulle kuulu.
Skorettako se?nastamuumio kirjoitti:Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä. Mutta asia nyt vaan ei mulle kuulu.NuoriD kirjoitti: Kerro nyt lisää. Oletko löytänyt itsesi Koivuniemen herran haaremista? Kyynärpäät kipeinä ryömimisharjoituksista?
Sehän tässä on se suurin kysymys. Yhä ja edelleen.NuoriD kirjoitti:
Skorettako se?
Onks se se sama nainen, josta sä kirjoittelit jo muutama kk sitten?nastamuumio kirjoitti:Sehän tässä on se suurin kysymys. Yhä ja edelleen.NuoriD kirjoitti:
Skorettako se?
Joo, oon aika jumissa tän saman levyn kanssa.NuoriD kirjoitti:
Onks se se sama nainen, josta sä kirjoittelit jo muutama kk sitten?
nastamuumio kirjoitti:Joo, oon aika jumissa tän saman levyn kanssa.NuoriD kirjoitti:
Onks se se sama nainen, josta sä kirjoittelit jo muutama kk sitten?
Vähän huolestuttavalta kuulostaa.
Joo, mitä mun pitäis tehdä?NuoriD kirjoitti:
No eiks tää oo itsestään selvää. Sun pitäis panna.nastamuumio kirjoitti:Joo, mitä mun pitäis tehdä?NuoriD kirjoitti:
Kenen kanssa?NuoriD kirjoitti:
No eiks tää oo itsestään selvää. Sun pitäis panna.
Kamoon. Pokasithan sä sen muusikonkin ihan heti kun lähdit metsästämään. Kotoa harvaa tullaan hakemaan.nastamuumio kirjoitti:Kenen kanssa?NuoriD kirjoitti:
No eiks tää oo itsestään selvää. Sun pitäis panna.
Mutta se ei lämmittänyt mun mieltä yhtään. Se oli ihan totaalisen väärä ja oon silleen old-school, ettei se paneminenkaan tunnu kovin miltään tommosessa suhteessa. Saa siitä sen tietyn todisteen, että ees jollekulle kelpaa, mutta tommoset panot riittää mulle kerran viiteen vuoteen.NuoriD kirjoitti: Kamoon. Pokasithan sä sen muusikonkin ihan heti kun lähdit metsästämään. Kotoa harvaa tullaan hakemaan.
-
- Kitisijä
Mistä voi ostaa säärystimiä?
Mun kaikki säärystimet on henkkaumaukalta, ei kun yhdet on seppälästä.Elppis kirjoitti:Mistä voi ostaa säärystimiä?
-
- Kitisijä
SeppälästäElppis kirjoitti:Mistä voi ostaa säärystimiä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
^^ ja ^ Kiitti
-
- Kitisijä
Mulla on iskemättömät harmaat itse kudotut säärystimet, saat jos haluat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Onko ne lakupiiput nyt kielletty Suomessa vai menikö se uusi tupakkalaki (jos ei siis ole niin kovin uusi enää) läpi (2008 muistaakseni tätä jeesusteltiin)?
Googlettelin, mutten saanut vastausta enkä nyt jaksa googlettaa enempää, vaan menen takasin nukkumaan.
Googlettelin, mutten saanut vastausta enkä nyt jaksa googlettaa enempää, vaan menen takasin nukkumaan.
-
- Kitisijä
Osaston joululounas ensi viikolla ja pitäisi löytää sopiva ravintola. Viime vuonna Mecca, sitä edellinen muistaakseni Sasso ja sitä edeltävä Strand. Viimeisin on näistä muistamistani ollut ehdottomasti paras. Mutta minne tällä kertaa? Ehdotuksia? Ja jos jäi epäselväksi, Helsingistä on kyse.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.