Hanki turkulaisia kavereita.Vesper kirjoitti:Haluaisin muuttaa puhetapaani. Mistähän kannattaisi aloittaa avun etsiminen?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaaDave kirjoitti:Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?Vesper kirjoitti:Haluaisin muuttaa puhetapaani. Mistähän kannattaisi aloittaa avun etsiminen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Joku esiintymiskouluttaja??Vesper kirjoitti:Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaaDave kirjoitti:Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?Vesper kirjoitti:Haluaisin muuttaa puhetapaani. Mistähän kannattaisi aloittaa avun etsiminen?
(joista varmaan osa on schaissea ja osa ei)
Minne netissä voi mahd. helposti (ilman mitään kotisivun rakentelua)ladata ilmaiseksi kuvia, joihin pääsee vapaasti linkittämällä?
gmailiin? aijaa.com?Dave kirjoitti:Minne netissä voi mahd. helposti (ilman mitään kotisivun rakentelua)ladata ilmaiseksi kuvia, joihin pääsee vapaasti linkittämällä?
http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Viimeksi muokannut Dave, 01.02.2011 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Ei se oikein riitä, oon ihan tarpeeks käynyt niitä kouluja. Mä luulen että tää on nyt jotain fyysisempää, joten vaatii rautaisempia ammattilaisia.Dave kirjoitti:Joku esiintymiskouluttaja??Vesper kirjoitti:Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaaDave kirjoitti:
Selitä tarkemmin, millä tavalla. Äänen käyttö? Sisältö? Artikulaatio?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Foniatri lähinnä keskittyy artikulaation, äänenmuodostuksen somaattisiin ongelmiin. On lääkäri.Vesper kirjoitti:Ei se oikein riitä, oon ihan tarpeeks käynyt niitä kouluja. Mä luulen että tää on nyt jotain fyysisempää, joten vaatii rautaisempia ammattilaisia.Dave kirjoitti:Joku esiintymiskouluttaja??Vesper kirjoitti: Äänen käyttö ehkä lähimpänä oikeaa, tai puherytmi/tapa. Sisällössä ja artikulaatiossa ei ole mitään vikaa
Puheterapeutti?
Se on helppo mutta helevetin usein jumissaDave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
-
- Kitisijä
En mä oikein tiedä, täytyy ehkä vähän soitella.Dave kirjoitti:Foniatri lähinnä keskittyy artikulaation, äänenmuodostuksen somaattisiin ongelmiin. On lääkäri.
Puheterapeutti?
Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.AngryBird kirjoitti:Se on helppo mutta helevetin usein jumissaDave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Juu.Dave kirjoitti:Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.AngryBird kirjoitti:Se on helppo mutta helevetin usein jumissaDave kirjoitti:http://www.aijaa.com/ ainakin näyttää helpolta. Kiits
Mä olen käyttänyt ko. tarkoitukseen photobucketia. IMO kuvat sieltä linkitettynä toimivat huuto.netissä parhaiten.
AngryBird kirjoitti:Juu.Dave kirjoitti:Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.AngryBird kirjoitti:
Se on helppo mutta helevetin usein jumissa
Mä olen käyttänyt ko. tarkoitukseen photobucketia. IMO kuvat sieltä linkitettynä toimivat huuto.netissä parhaiten.
Ootko myimässä ruoskas pois?Dave kirjoitti:Mulla olisi tarkoitus laittaa huuto.nettiin tawaraa ja siihen saa vain yhden kuvan oletuksena, mutta ilmeisesti pystyy linkittämään lisäkuvia.
Joo, ei sitä enää tarvi, kun lopetin vesijohtoveden juomisen.
Yritän miettiä vespan puheääntä ja ymmärtää tätä ongelmaa - en onnistu.
Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.Dave kirjoitti:Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?RP kirjoitti:Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.Dave kirjoitti:Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.RP kirjoitti:Parhaiten onnistuu huutonet selaimella, painaa vaan imageshackia (vaimikäseoli) kuvauskohdassa ja kuva tulee siihen SIISTISTI ja helposti. Mää inhoon niit vinksin vonksin olevia toimimattomia kuvia.
Kun painat nappia siinä "kuvauskohdassa" (siinä mihin kirjoitat kuvauksen) niin saat omalta koneelta valittua kuvan siihen yhdellä klikkauksella. Toki se menee nettiin mutta ei sun tartte linkitellä tai muuta vastaavaa. Se pienentää yms. sen kuvan automaattisesti. Muusta sun ei tartte huolehtia kuin napin painamisesta ja kuvan valitsemisesta. Tai useamman kuvan. Itse en yleensä myy yhdellä kuvalla vaan useammalla.Dave kirjoitti:Siis. Eihän huutonetin palvelimelle saa ladattua kuin yhden kuvan/ilmoitus. Eli ne lisäkuvathan täytyy olla jossain muualla netissä, eikö niin?RP kirjoitti:Öö, jaa miksi. Mulla on ihan kuvat koneella ja siitä linkkaan ne suoriltaan tuohon ohjelmaan. Toki ne siellä imagessa on, mutta ei tarvitse säätää itse sen enempää. Kunhan painaa nappia.Dave kirjoitti:
Joo, mutta täytyyhän niiden kuvien olla netissä jossain, mistä linkittää. Mutta joo, hyvä että se huuto.net tukee suoraan kuvien linkitystä siinä ohjelmassa, että ei tarvi yrittää nysvätä linkkien kanssa, kun en osaa hötömölöä yhtään.
Jaa. Mä olen ollut käsityksessä, että ainoastaan yksi kuva/ilmoitus ja jos haluaa enemmän niin pitää ladata jonnekin muualle nettiin ja sitten linkata siihen. Mutta hyvä jos onnistuu noin helposti.