Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Elämätön Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mitä noin kympin hintasta punaviiniä mä ostaisin?
-
- Kitisijä
Eikö täällä ollut joku viinihomoketju jossain?musta muumio kirjoitti:Mitä noin kympin hintasta punaviiniä mä ostaisin?
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/005424musta muumio kirjoitti:Mitä noin kympin hintasta punaviiniä mä ostaisin?
-
- Elämätön Kitisijä
^ Okei, ostan tota, jos löydän. Sun vika sit, jos en saa seksiä. Ja tulinpa käyneeksi katsomassa, jotta olihan meillä viinihomoketjukin. Sielläkin jopa esiteltiin edullisia viinejä.
Jos muuten joku teistä osaa selkein sanoin ilmaista, mitä hemmettiä Hannu Simola eräässä artikkelissaan tarkoittaa käsitteellä toiveiden rationalismi, niin kertokaa ihmeessä tämäkin. Tai, Urpiainen, teeks mun läksyt?
Jos muuten joku teistä osaa selkein sanoin ilmaista, mitä hemmettiä Hannu Simola eräässä artikkelissaan tarkoittaa käsitteellä toiveiden rationalismi, niin kertokaa ihmeessä tämäkin. Tai, Urpiainen, teeks mun läksyt?
-
- Kitisijä
Kipparia vai Auraa lasagneen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
^Laittaisin Auraa.
-
- Kitisijä
Aura olisi jotenkin helpompi ja tutumpi.
Kokeilisin sen takia kipparia.
Kokeilisin sen takia kipparia.
-
- Kitisijä
Menee. Ostin pojan liikennematon ja meidän olkkarin (molemmat) maton kirpputorilta, tosin uusimassa oli vielä hintalaput kiinni. Kannattaa kirjoittaa PESTY, jos näin on näreet.AngryBird kirjoitti:Meneekö matot kirpparilla kaupaksi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Toivon, että on vain jäässä, eikä esim pumppu rikki.
Eilen yrittelimme sulatella kuumaa vettä juoksuttamalla ja lasinpesunestettä viemäriin kaatamalla ei apua.
Tiedä suunnilleen missä kohtaa kaivo on laatoituksen alla. Routaista maata on kiva ryhtyä kuokkimaan. Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Eilen yrittelimme sulatella kuumaa vettä juoksuttamalla ja lasinpesunestettä viemäriin kaatamalla ei apua.
Tiedä suunnilleen missä kohtaa kaivo on laatoituksen alla. Routaista maata on kiva ryhtyä kuokkimaan. Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Jätevesipumppaamo???Dave kirjoitti:Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Hommaa kunnon lämmitin ja kaada se nenälleen puhaltamaan laatoitusta vasten. Eikös sen pitäsi johtaa lämpöä aika hyvin? Ja siis, kai siinä kohtaa lattialämmitys oli?
-
- Kitisijä
Laiskana kokeilisin näitä: http://ramirent.edita.fi/fi/tuoteluettelo/tuote/347 ja http://ramirent.edita.fi/fi/tuoteluettelo/tuote/348Dave kirjoitti: Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Ja nillittäjille tiedoksi: en omista muuta kokemusta laitteista kuin mitä nyt kerran kännipäissäni kaaduin mokoman päälle yleisellä kadulla sijaitsevalla työmaalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turhaa me tosin täällä spekuloidaan. Pian tulee MCJanne ja kertoo miten homma oikeasti tehdään.
Mut jos dave sä oisit venäläinen, kaataisit tietenkin petrolia sinne kaivoon ja paiskaisit tulitikun perään!
Mut jos dave sä oisit venäläinen, kaataisit tietenkin petrolia sinne kaivoon ja paiskaisit tulitikun perään!
Viimeksi muokannut Boner, 28.02.2011 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.hoyrytys.fi/Dave kirjoitti:Mitenköhän maata kannattaisi sulattaa?
Kallis kuin perkele mutta sulaa!
Kyseessä on siis ulkona sijaitseva tämäBoner kirjoitti:Jätevesipumppaamo???Dave kirjoitti:Etelän lämmöstä kotiuduttua totesimme jätevesipumppaamon jäätyneen. Hälytysvalo palaa, mutta paskaa ei onneksi sisälle tule (ainakaan vielä).
Hommaa kunnon lämmitin ja kaada se nenälleen puhaltamaan laatoitusta vasten. Eikös sen pitäsi johtaa lämpöä aika hyvin? Ja siis, kai siinä kohtaa lattialämmitys oli?
http://www.talokaivo.fi/suomeksi/tuotte ... _VINHA.asp
Eli on pihalaatoituksen alla.
Eli sulatustarve ei ole iso. On aika pian heti laatoituksen alla. En vaan tarkasti muista missä kohtaa.
Kävisiköhän ihan sellainen kaasupullo+siihen se kädessä pidettävä poltin?
Dave kirjoitti: Kyseessä on siis ulkona sijaitseva tämä
Kuvittelin että puhut jostain kylppärin lattian alla olevasta pömpelistä.
Mut siis että lämmittäisit toholla sitä laatoitusta tai maata?
Viimeksi muokannut Boner, 28.02.2011 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No olihan se avaus sekava.Boner kirjoitti:Dave kirjoitti: Kyseessä on siis ulkona sijaitseva tämä
Kuudes talvi kun tuossa asutaan. Aiemmin ei ole ollut ongelmaa, mutta nyt satuttiin lähtemään viikoksi juuri näiden huippupakkasten aikaan.
Joo siis tsekkaisin vaan, että missä vika. Eli pitääkö soittaa ammattimiehet paikalle. Eli toho on se kädessä pidettävä kaasuliekki?Boner kirjoitti:Dave kirjoitti: Kyseessä on siis ulkona sijaitseva tämä
Mut siis että lämmittäisit toholla sitä laatoitusta tai maata?
Jep, tai virallisesti kai kosaani. En kyllä tiedä miten tommosta voi sulattaa, mut veikkaan et tohon teho on liian pieni.. siis jos et pääse ihan kiinni putkiin.Dave kirjoitti: Eli toho on se kädessä pidettävä kaasuliekki?
Mut jos joudut aukasemaan koko pihan, laita sitten finnfoamia rutosti päälle ennen täyttöjä!
-
- Kitisijä
Luulisin tuon poistopuken joutsenkaulan olevan jäässä. Itse paskahan on tosi alhaalla, yli 2m(?) syvyydessä, jossa maaperä antaa lämpöä. Tosin voihan tuo poistoputki kaivosta eteenpäin olla pidemmältikin jäässä.
Mulla jäätyi perusvesikaivo, kun talvi tuli viikkoa tai kahta liian aikaisin. Talokaivon tuote myös, tosin räätälöity juuri tohon kuoppaan. Sulattamiseksi riitti silloin eristeiden lisääminen ympäristöön ja valurautakannen alle. Oli sula kun seuraavan kerran katsoin viikon päästä. Paskakaivon kanssa ei voine odottaa noin kauaa..
Mulla jäätyi perusvesikaivo, kun talvi tuli viikkoa tai kahta liian aikaisin. Talokaivon tuote myös, tosin räätälöity juuri tohon kuoppaan. Sulattamiseksi riitti silloin eristeiden lisääminen ympäristöön ja valurautakannen alle. Oli sula kun seuraavan kerran katsoin viikon päästä. Paskakaivon kanssa ei voine odottaa noin kauaa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Toholla on nyt tohotettu niin maan perusteellisesti. Yllättävän hidasta hommaa. Lisäksi Rakentatajan konevuokraamosta hikinen (pun not intended) 1000W:n lämmityspeitto, jonka vaikutus vaatii vahvaa uskoa. Huomenna sitten paskakaivo tarkoitus varsinaisesti kaivaa esiin.
Kakkaa ei ole näkynyt vieläkään. Ilmeisimmin pumppu siis pyörii, vaikka pinnan varoitusvalo on päällä koko ajan. Täytyy käyttää pumppua nyt käsin.
Kakkaa ei ole näkynyt vieläkään. Ilmeisimmin pumppu siis pyörii, vaikka pinnan varoitusvalo on päällä koko ajan. Täytyy käyttää pumppua nyt käsin.
No eikun oikeesti. Sä olet pro ja me amatöörejä. Ei sen kummempaa.McJanne kirjoitti: Anteeksi Masalle jos koet jotenkin että tanssin sambaa sinun varpaillasi.
.
^^Janne: ongelman on pakko olla itse paskakaivossa (tai siitä distaalisesti), koska vian indikaattori on, että pinnan korkeuden hälyvalo palaa koko ajan.
Jos vika olisi pumppaamon proksimaalipuolella, niin silloinhan pumppaamon pinnan hälyvalo ei palaisi.
Toisaalta paska vaikuttaa kulkevan, koska hälyvalo havaittiin su ja senkin jälkeen vettä on käytetty ihan surutta (alkuun yritettiin lämmintä vettä viemäriin laskemalla sulattaa). Eli suihkussa on käyty, pyykkiä ja asitioita on pesty. Tuon muutaman sadan litran pumppaamon olisi luullut jo täyttyvän, jos ei pääse eteenpäin (toki voi olla, että paska juuri tällä hetkellä nousee kylppärin lattiakaivosta...)
Toivon, että kyseessä olisi ainoastaan uimurianturin jäätyminen.
Jos vika olisi pumppaamon proksimaalipuolella, niin silloinhan pumppaamon pinnan hälyvalo ei palaisi.
Toisaalta paska vaikuttaa kulkevan, koska hälyvalo havaittiin su ja senkin jälkeen vettä on käytetty ihan surutta (alkuun yritettiin lämmintä vettä viemäriin laskemalla sulattaa). Eli suihkussa on käyty, pyykkiä ja asitioita on pesty. Tuon muutaman sadan litran pumppaamon olisi luullut jo täyttyvän, jos ei pääse eteenpäin (toki voi olla, että paska juuri tällä hetkellä nousee kylppärin lattiakaivosta...)
Toivon, että kyseessä olisi ainoastaan uimurianturin jäätyminen.
Ääni tälle. Otat nyt vaan ihan lungisti ja odottelet että osuuko paska flektiin. Eiköhän se vikavalo siitä sammu viimeistään huhtikuussa.Dave kirjoitti:Toivon, että kyseessä olisi ainoastaan uimurianturin jäätyminen.
Kieltämättä olen ajatellut, että kannattaako tässä nyt niska limassa ja varpaat jäässä tohottaa ja repiä laattoja auki, kun paska näyttää kulkevan.Manaaja kirjoitti:Ääni tälle. Otat nyt vaan ihan lungisti ja odottelet että osuuko paska flektiin. Eiköhän se vikavalo siitä sammu viimeistään huhtikuussa.Dave kirjoitti:Toivon, että kyseessä olisi ainoastaan uimurianturin jäätyminen.