Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
Alexandra

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

^Ei ole turhaa palauttaa ihmisiä maan pinnalle laihuuskäsitteissään. Ei todellakaan turhaa.

Tiedätkö kuinka monta teinityttöä kärsii anoreksiasta kun ne lukee netistä että Marilyn on himmee plösö.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Alexandra kirjoitti:Niinpä, sinähän se tiedät kaiken.
Tiedän minä nyt ainakin sen mitä sinä tänne kirjoitat ja minä tulen lukeneeksi. Ilmaise toki jos puhut tarkoituksella paskaa niin tiedän paremmin.
Heh heh. Kyllä sä olet ärsyttävä ihan monen laihemmankin mielestä. Ja typerä. Ja ilkeä. Ja...
Perusteettomat hyökkäykset henkilöäni kohtaan eivät ihan hirveästi satuta.
Onko noin paha olla? Et täytyy ihan vääntää.
Sinä et ilmeisesti tee ikinä mitään huvin vuoksi, tai jos teet, on sinulla pakko olla paha olo. Muussa tapauksessa logiikkasi ontuu aika pahasti.
Mitäs jos töissä luppoajalla keskittäisit energiasi vaikka lähimmäisen ilahduttamiseen. Itsesi kehittämiseen tms.??
Käsityksieni punnitseminen toisten käsityksiä vastaan on itseni kehittämistä. Osoittamalla käsitykseni heppoisiksi opponentti tekee minulle palveluksen, koska antaa minulle paremmat välineet jäsentää maailmaa kuin minulla on siihen asti ollut.
Toivon todella että sunlaisillesi tapahtuu elämässä jotain sen verran radikaalia, että pahimmat särmät hioutuvat ja löydät elämästä tärkeimmät asiat ja onnellisuuden.
Mikä antaa ymmärtää, että en ole löytänyt niitä jo? Sekö, että minulle saattaa tulla työpäivinä hinku testailla näkemyksiäni?
Marilyn on paremman näköinen kun langanlaiha Paris, näin esimerkkinä.
Niin?
Läskeistä. En mä läskejä puolusta, mutta musta on törkeää puhua kaikista ylipainoisista sanalla läski.
Pjoo, ei esim. Jay Cutler ole varsinaisesti läski.
Jos esim. mun joku lähimmäinen joutuisi pyörätuoliin, en mä alkaisi kutsumaan häntä vammaiseksi.
Sä kutsut mua typeräksi ja ilkeäksi. Millä tavoin tämä eroaa siitä, että mä sanon läskiä ihmistä läskiksi? Molemmat esittää näkemyksen, joka on niiden mielestä täysin paikkansapitävä. Sä tosin teet tämän asianosaiselle päin naamaa, mä en. Silti sä olet sitä mieltä, että mä olen meistä kahdesta se epäkohtelias.

Yleensä ihmisiä, joiden kanssa ollaan henkilökohtaisesti tekemisissä, kutsutaan niiden nimillä tai lempinimillä, ja ominaisuushenkiset yleistävät ilmaisut (kuten läski, neekeri, hevitukka) ovat käytössä ihmisistä, joista ne on kaikki mitä niistä tiedetään. Näitä nimityksiä hyvin harvoin käytetään kyseisistä ihmisistä päin heidän kasvojaan, koska ne objektifioivat heidät pelkästään kyseiseksi ominaisuudeksi, eikä tätä pidetä kohteliaana.
Viimeksi muokannut Newton, 30.07.2008 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Pyry-Matias

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Alexandra kirjoitti:Tiedätkö kuinka monta teinityttöä kärsii anoreksiasta kun ne lukee netistä että Marilyn on himmee plösö.
Äläpäs nyt aliarvioi teinityttöjä. Ei tämä laihuuspalvonta johdu nettikeskustelupalstoista.
Alexandra

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Newton, mun ei oo mikään tarkoitus loukata täällä yhtään ketään. Mä en saa siitä mitään itselleni. Totean vain jos joku on ääliö mun mielestä, että onpa tossa ääliö. Läskiksi kutsuminen ihmistä on törkeää! Se on ihminen, ylipainoinen ihminen, lihavaksikin on sanottu, mutta ihminen.

Mutta käytänhän mäkin haukkumasanoja kun en jaksa sen syvällisemmin pohtia, siitä vaan, kerro koko maailmalle vaikka kuinka typerä olet, siitä vaan. Ei se mua haittaa, maailmaan mahtuu kaikenlaisia.

Matias, höpö höpö. Jos et tiedä yhtään tapautsta henkilökohtaisesti, niin höpö höpö.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja Newton »

Minä en avannut tätä ketjua vittuillakseni läskeille ihmisille. Veikkasin, että tämä ei ole läskien mielestä mieluisa ketju. Uskoisin, että asia selkisi jo otsikosta. Jos siis läski ihminen ehdoin tahdoin änkeää mukaan, hän änkeää mukaan tarkoituksella tullakseen loukatuksi tai sitten kestää sen, että asioista puhutaan niiden nimillä.
Alexandra kirjoitti:Newton, mun ei oo mikään tarkoitus loukata täällä yhtään ketään. Mä en saa siitä mitään itselleni. Totean vain jos joku on ääliö mun mielestä, että onpa tossa ääliö.
Alexandra, mun ei oo mikään tarkoitus loukata täällä yhtään ketään. Mä en saa siitä mitään itselleni. Totean vain jos joku on läski mun mielestä, että onpa tossa läski.

Sitäkään mä en sano sille itselleen, vaan juttelen kavereiden kanssa tai vaikkapa perustan nettiin ketjun, jossa pohdin asioita jotka siitä mieleen tulevat. Jos se ihminen itse tulee höpöttelemään siitä että olenpas läski, oletan, että silloin hänestä on ok, että minäkin puhun aiheesta myös hänen kanssaan.
Läskiksi kutsuminen ihmistä on törkeää! Se on ihminen, ylipainoinen ihminen, lihavaksikin on sanottu, mutta ihminen.
Ilkeäksi ja typeräksi kutsuminen ihmistä on törkeää! Se on ihminen, kova ihminen, julmaksikin on sanottu, mutta ihminen.
Mutta käytänhän mäkin haukkumasanoja kun en jaksa sen syvällisemmin pohtia, siitä vaan, kerro koko maailmalle vaikka kuinka typerä olet, siitä vaan. Ei se mua haittaa, maailmaan mahtuu kaikenlaisia.
On valitettavaa, että ketju, johon tulit oma-aloitteisesti loukkaantumaan, sai sinut pahalle mielelle, mutta minun nähdäkseni sinä tulit ihan aktiivisesti sitä kerjäämään.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:Minä en avannut tätä ketjua vittuillakseni läskeille ihmisille. Veikkasin, että tämä ei ole läskien mielestä mieluisa ketju. Uskoisin, että asia selkisi jo otsikosta. Jos siis läski ihminen ehdoin tahdoin änkeää mukaan, hän änkeää mukaan tarkoituksella tullakseen loukatuksi tai sitten kestää sen, että asioista puhutaan niiden nimillä.
Hmmm... Tämäpä menikin mielenkiintoiseksi. Ensimmäisessä viestissäsi kirjoitit näin: Läskit mimmit ovat rumia eivätkä vedä puoleensa kuin jotain ihmeellisiä perverssejä. Miksi he eivät tee asialle jotain? Haluavatko he olla läskejä? Lisäksi siis veikkasit, että tämä ei ole läskien mielestä mieluisa ketju, jonne läskit korkeintaan änkeävät mukaan tarkoituksella tullakseen loukatuiksi. Niinpä et siis missään tapauksessa esittänyt noita alkuperäisiä kysymyksiä niille, jotka niihin parhaiten osaisivat vastata. Sanot myös: Käsityksieni punnitseminen toisten käsityksiä vastaan on itseni kehittämistä. Osoittamalla käsitykseni heppoisiksi opponentti tekee minulle palveluksen, koska antaa minulle paremmat välineet jäsentää maailmaa kuin minulla on siihen asti ollut. Miksi siis et halua punnita käsityksiäsi sellaisten ihmisten käsityksiä vastaan, joiden valintoja paheksut, vaan mieluummin taivastelet heidän valintojaan muiden itsesi kaltaisten kanssa?

Lisäksi minua vaivaa, ettet ole selvillä edes niistä käsitteistä joiden puolesta puhut. Väität näin: Itse en seuraa GI:tä saati karppaa. Samalla puhut nopeiden hiilarien (tai lähinnä viljatuotteiden) pois jättämisestä ruokavaliosta. GI eli glykeeminen indeksi on juuri se luku, joka kertoo ovatko tietyn elintarvikkeen hiilarit nopeita vai hitaita. Karppaaminen puolestaan on yleistermi, joka liittyy juuri hiilarien vähentämiseen ruokavaliosta, termi on johdettu (vähän hassusti kyllä) sanasta carbohydrate, joka on hiilari (=hiilihydraatti) englanniksi.
Alexandra

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

^ Mä en ängennyt tänne läskinä, vaan ylipainoisena. Siinä on iso ero.

Edelleenkin: SÄ käytät törkeää sanaa lihavista ihmisistä, sen lisäksi sä käyttäydyt lapsellisesti. Mutta en mä jaksa yli 20-vuotiaan (Oletkohan?) vääntää kun tuntuu samalta kun vääntäis 2-vuotiaan kanssa. Jos sä haluat olla ilkeilevä ja typerä ihminen, ole, ja ainahan se ei ole haluamisesta kiinni. :wink:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja Newton »

prosessi kirjoitti:Miksi he eivät tee asialle jotain? Haluavatko he olla läskejä?
Harvempi retorinen kysymys kaipaa oikeasti vastausta. Molemmissa tapauksissa ne ovat itsestäänselviä.
Lisäksi siis veikkasit, että tämä ei ole läskien mielestä mieluisa ketju, jonne läskit korkeintaan änkeävät mukaan tarkoituksella tullakseen loukatuiksi. Niinpä et siis missään tapauksessa esittänyt noita alkuperäisiä kysymyksiä niille, jotka niihin parhaiten osaisivat vastata.
Kaikki psyykeltään normaalit ihmiset osaavat vastata niihin. Kysymyksen esittäminen läskiltä itseltään olisi tarpeetonta ja helposti loukkaavaa.
Miksi siis et halua punnita käsityksiäsi sellaisten ihmisten käsityksiä vastaan, joiden valintoja paheksut, vaan mieluummin taivastelet heidän valintojaan muiden itsesi kaltaisten kanssa?
Jos joku läski tulisi ja sanoisi: "Hei, olen läski, koska on vitun kivaa olla läski!", hän voisi opponoida mielipidettäni. Ihminen, joka myöntää, että ylipaino ei ole tavoittelemisen arvoinen asia, on samaa mieltä kanssani.
Lisäksi minua vaivaa, ettet ole selvillä edes niistä käsitteistä joiden puolesta puhut. Väität näin: Itse en seuraa GI:tä saati karppaa.
Niin väitän, koska en seuraa GI:tä saati karppaa.
Samalla puhut nopeiden hiilarien (tai lähinnä viljatuotteiden) pois jättämisestä ruokavaliosta. GI eli glykeeminen indeksi on juuri se luku, joka kertoo ovatko tietyn elintarvikkeen hiilarit nopeita vai hitaita.
Tiedän. En silti seuraa niitä. En tiedä kuin suurin piirtein missä kohtaa taulukkoa mikäkin syömäni asia on. Nyrkkisääntö riittää minulle, joten en näe syytä ryhtyä hifistelemään.
Karppaaminen puolestaan on yleistermi, joka liittyy juuri hiilarien vähentämiseen ruokavaliosta, termi on johdettu (vähän hassusti kyllä) sanasta carbohydrate, joka on hiilari (=hiilihydraatti) englanniksi.
Tiedän minä tämänkin. Sinäkin näyt tietävän. Etkä siltikään karppaa. Kuten en minäkään. Mistä käsitteestä minä nyt en sitten ollut selvillä?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksi he eivät tee asialle jotain? Haluavatko he olla läskejä?
Harvempi retorinen kysymys kaipaa oikeasti vastausta. Molemmissa tapauksissa ne ovat itsestäänselviä.
Ovatko? Ja jos ovat, miksi koko tämä ketju? Jotta saisit näkyviin sen kuvan bikininaisista?
Lisäksi siis veikkasit, että tämä ei ole läskien mielestä mieluisa ketju, jonne läskit korkeintaan änkeävät mukaan tarkoituksella tullakseen loukatuiksi. Niinpä et siis missään tapauksessa esittänyt noita alkuperäisiä kysymyksiä niille, jotka niihin parhaiten osaisivat vastata.
Kaikki psyykeltään normaalit ihmiset osaavat vastata niihin. Kysymyksen esittäminen läskiltä itseltään olisi tarpeetonta ja helposti loukkaavaa.
Tai sitten eivät osaa. Nämä asiat eivät koskaan ole helppoja, varsinkaan siinä vaiheessa kun aletaan puhua sairaalloisesta ylipainosta. Jos pyrit olemaan loukkaamatta, miksi yleensäkään käytät loukkaavia termejä, kuten läski? Jokainen ylipainoinen, joka ei ole sinut oman painonsa kanssa, loukkaantuu jo ketjun otsikosta, jonka näkemistä ei oikein voi välttää, vaikka itse ketjua ei tarvitsekaan lukea. Lähinnä tämän ketjun aloituksesta saa sen mielikuvan, että ainoana tarkoituksenasi oli huudella "lällällää, läskipää, liian lihava lentämään!"(tai panemaan...)
Miksi siis et halua punnita käsityksiäsi sellaisten ihmisten käsityksiä vastaan, joiden valintoja paheksut, vaan mieluummin taivastelet heidän valintojaan muiden itsesi kaltaisten kanssa?
Jos joku läski tulisi ja sanoisi: "Hei, olen läski, koska on vitun kivaa olla läski!", hän voisi opponoida mielipidettäni. Ihminen, joka myöntää, että ylipaino ei ole tavoittelemisen arvoinen asia, on samaa mieltä kanssani.
Jos joku läski tulisi ja sanoisi: "Hei, olen läski, koska on vitun kivaa syödä paljon hyvää ruokaa, ja se peittoaa merkityksessään läskiyden huonot puolet", olisiko silloin kyseessä mielipiteesi opponointi? Sinun arvojärjestyksesi ei välttämättä ole mikään absoluuttinen totuus.
Karppaaminen puolestaan on yleistermi, joka liittyy juuri hiilarien vähentämiseen ruokavaliosta, termi on johdettu (vähän hassusti kyllä) sanasta carbohydrate, joka on hiilari (=hiilihydraatti) englanniksi.
Tiedän minä tämänkin. Sinäkin näyt tietävän. Etkä siltikään karppaa. Kuten en minäkään. Mistä käsitteestä minä nyt en sitten ollut selvillä?
Sinä karppaat, jos kerran pyrit välttelemään viljatuotteita. Edelleenkin kyseessä on yleistermi, ei mikään yksittäinen täsmällisesti määritelty ruokavalio.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja Newton »

prosessi kirjoitti:
Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksi he eivät tee asialle jotain? Haluavatko he olla läskejä?
Harvempi retorinen kysymys kaipaa oikeasti vastausta. Molemmissa tapauksissa ne ovat itsestäänselviä.
Ovatko? Ja jos ovat, miksi koko tämä ketju?
Miksi ylipäätään ihmiset puhuvat mistään? No siksi, että ovat panneet asian merkille, ja kuten esim. tässä tapauksessa, kokevat asian nykyisen laidan turhauttavaksi.

Sama juttu on esim. ketjuissa, joissa pohditaan liian kevyitä rangaistuksia rikoksista jne.
Jos pyrit olemaan loukkaamatta, miksi yleensäkään käytät loukkaavia termejä, kuten läski?
Jotta läskit, jotka aiheesta loukkaantuvat, pysyisivät poissa.
Jos joku läski tulisi ja sanoisi: "Hei, olen läski, koska on vitun kivaa syödä paljon hyvää ruokaa, ja se peittoaa merkityksessään läskiyden huonot puolet", olisiko silloin kyseessä mielipiteesi opponointi?
Ei. Hänen mielestään läskissä itsessään ei ole edelleenkään mitään positiivista, vaan se on positiivisten asioiden ilmeisen negatiivinen sivutuote. Kuten noin sadalla prosentilla läskeistä.
Sinä karppaat, jos kerran pyrit välttelemään viljatuotteita.
En välttele viljatuotteita.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Newton kirjoitti: Harvempi retorinen kysymys kaipaa oikeasti vastausta. Molemmissa tapauksissa ne ovat itsestäänselviä.
Ovatko? Ja jos ovat, miksi koko tämä ketju?
Miksi ylipäätään ihmiset puhuvat mistään? No siksi, että ovat panneet asian merkille, ja kuten esim. tässä tapauksessa, kokevat asian nykyisen laidan turhauttavaksi.

Sama juttu on esim. ketjuissa, joissa pohditaan liian kevyitä rangaistuksia rikoksista jne.
:D Ymmärrän. Ihmistyyppejä taitaa loppupeleissä olla aika vähän, ainakin näin nettimaailmassa siltä vähän vaikuttaisi...
Jos pyrit olemaan loukkaamatta, miksi yleensäkään käytät loukkaavia termejä, kuten läski?
Jotta läskit, jotka aiheesta loukkaantuvat, pysyisivät poissa.
Jos joku läski tulisi ja sanoisi: "Hei, olen läski, koska on vitun kivaa syödä paljon hyvää ruokaa, ja se peittoaa merkityksessään läskiyden huonot puolet", olisiko silloin kyseessä mielipiteesi opponointi?
Ei. Hänen mielestään läskissä itsessään ei ole edelleenkään mitään positiivista, vaan se on positiivisten asioiden ilmeisen negatiivinen sivutuote. Kuten noin sadalla prosentilla läskeistä.
Joten? Niin kauan kuin hän pitää paljoa hyvää ruokaa tärkeämpänä kuin painonpudotusta, hänellä ei yksinkertaisesti ole mitään syytä laihduttaa. Silloin se joka ensisijaisesti kärsii asenneongelmastaan olet sinä, joka et voi spontaanisti sotkea housujasi 12 sekunnin välein, vai miten se nyt menikään.
Sinä karppaat, jos kerran pyrit välttelemään viljatuotteita.
En välttele viljatuotteita.
Ok, ohjeesi olivatkin mallia "tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen".
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

BettyB. kirjoitti: Mun mielestä oikeen hotsittava, mites palstan läskipoliisit, kuumottaako?

Kuva
Ei kuumota.

Paris Hilton on paremman näköinen, ainakin kaulasta alaspäin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Newton kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos pyrit olemaan loukkaamatta, miksi yleensäkään käytät loukkaavia termejä, kuten läski?
Jotta läskit, jotka aiheesta loukkaantuvat, pysyisivät poissa.
Mulla on sellainen kutina, että vaikka lähemmäs 100% ihmisistä harrastaa itsetyydytystä, suurin osa ei pitäisi siitä että alkaisit profiloimaan heitä yksilötasolla runkkareiksi (testattu täälläkin, ei toiminut). "Mitäs runkkarit" tai "Mitäs läskit" menee vielä yhteisö-/yleistystasolla ihan mukavasti, mutta harvempi tykkää henkilöityä läskiksi runkkariksi missään keskustelussa, vaikka olisi miten sinut läskiensä ja itsetyydytyksensä kanssa. Tai tästä en tietysti voi puhua kuin omalta kohdaltani, mutta kyllä mulle ensimmäisenä tulisi fiilis että vastapuolella on tahallinen intressi yrittää loukata siitä mistä aita on matalinta. Ei siinä enää silloin ole edes merkitystä onko itse matsku oikeasti loukkaavaa vai ei ja miten sinut on asioiden kanssa jos vastapuolesta haisee ennakkoasenteet ja leimasinmusteet läpi jo ensimmäisen lauseen/sanan kohdalla.

Mitä omana panostuksena voin sanoa välillä ilmeisesti vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän retorisiin kysymyksiin, niin joo, olenhan toki läski, ja olisin toki mieluusti normaalivartaloinen. Mutta kun se tuntuu olevan aika lähellä mahdottomuutta ilman aivan saatanallista itsensäkiusaamista ja -kärsimistä, niin why bother? Olen kuitenkin paljon onnellisempi läskinä ilman jatkuvaa kärsimistä kuin normaalipainoisena jos normaalipaino on suhteettoman kärsimisen takana.

Tulisin yksinkertaisesti hulluksi jos vaatisin itseltäni enemmän: Syön 1500-3000kcal/päivä, syön korkeintaan kerran viikossa nopeita hiilareita, syön hyvin suuren osan ruoastani kylmänä, syön paljon vihanneksia, syön paljon rasvatonta lihaa, teen käytännössä kaiken ruokani itse ja sellaisista ruoka-aineista, joiden GI on hyvin alhainen. Teen raskasta fyysistä työtä ja HIIT-harjoituksia joka toinen päivä. Kalorilaskuri.fi:n yms. mukaan kulutan noin 3000-6000kcal/päivä ja syön terveellisesti ja tasapainoisesti huomattavasti alle oletetun kulutukseni. Painoni pysyy tällä tavalla 110 kilon tietämillä.

Ainoa keino laihtua on yhdistää melko posketon määrä urheilua todella niukkaan syömiseen: Jos syön saman verran kilokaloreita päivässä kuin urheilen päivän aikana, esimerkiksi 2000/2000, painoni putoaa aluksi noin puolen kilogramman viikkovauhtia noin 105 kiloon, ja sen jälkeen noin 250 gramman viikkovauhtia. Jos lopetan yli-innokkaan urheilun, painoni nousee taas vaikka tankkaisin ainoastaan sen 2000kcal/päivä. Ja kuten on jo todettu, urheileminen on melko paska tapa laihduttaa. En voi väittää että oloni olisi hyvä 2000 kilokalorin lisäkulutuksella syöden ainoastaan 2000 kilokaloria päivässä. Nälkähän siinä on koko ajan, ja vintissä tuntuu olevan valot jatkuvasti vähän puolihimmeällä.

Viimeisin naisystäväni on muuten aika fitness-intoilija. Samat ruoka-ajat, samanlaiset ruoka-annokset ja muutenkin samanlaiset ruokailutottumukset = toisen 6_ kg paino tippuu, minun 11_ kg ei, vaikka minun pitäisi kuluttaa jo pelkällä olemassaolollani tuplasti kaloreita, ja yhden työpäivän aikana parhaillaan jopa yli 6000. On se jännä.

Niin ja mitä naisiin tulee, niin yleensä viereltä on kyllä löytynyt naisia, jotka ovat olleet ihan kivannäköisiä myös monien muiden kuin itseni mielestä, ja harvemmin on julkenut alkaa heitä läskiksikään moittia keskimäärin noin 45-65 kilon elopainoillaan. Eli voisko nyt kuitenkin olla niin, että ihan kaikille se läski ei olekaan niin ylitsepääsemättömän merkitsevänä esteenä pariutumisessa kuin mitä Newton annat ymmärtää? Jos hapenottokykyni, yleiskuntoni ja lihasvoimani on keskivertoa huonohkosti syövää ja fysiikkaansa rasittamatonta normaalivartaloista kynäniskaa paremmassa kuosissa ja tunnen oloni tasapainoisemmaksi kuin pienemmällä rasvaprosentilla varustettuna mutta elimistöä rääkkäävänä ja nälkää näkevänä, sekä tämän lisäksi vielä pillunsaanti ja suhdejututkin onnistuu ihan normaalivartaloisten ja -aivoisten naisten kanssa niin edelleen: Why bother? Tuskin miellyttäisin seksuaalista silmääsi 20-30 kiloa keveämpänäkään. Ainakin toivon etten.
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Viimeisin naisystäväni on muuten aika fitness-intoilija. Samat ruoka-ajat, samanlaiset ruoka-annokset ja muutenkin samanlaiset ruokailutottumukset = toisen 6_ kg paino tippuu, minun 11_ kg ei, vaikka minun pitäisi kuluttaa jo pelkällä olemassaolollani tuplasti kaloreita, ja yhden työpäivän aikana parhaillaan jopa yli 6000.
Tsihiii...! *stalkkaa laskurissa*
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Tsihiii...! *stalkkaa laskurissa*
Perkele! *vittuilee minichatissa*
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ainiin. Sen verran piti vielä ihmetellä, että miten tämä voi olla rungoltaan ällöttävän läski...

Kuva

...mutta tämä vartaloltaan kuumottava?

Kuva

I mean...Onko mun silmissä jotain vikaa, kun tää neiti kuumottava näyttää jopa huomattavasti keskivartalolihavammalta ja isoperseisemmältä/reitevämmältä kuin toi "ällöttävä läski" tuossa yläpuolella?
Viimeksi muokannut Herra Manala, 30.07.2008 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:Ainiin. Sen verran piti vielä ihmetellä...
Näin omasta puolesta naisnäkökulmalla molemmat ovat kuumottavan kauniita. Ei läskejä.
Se on kans vähän että kuinka itsensä kantaa. Tai jotain, en nyt jaksa selittää.
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ainiin. Sen verran piti vielä ihmetellä...
Näin omasta puolesta naisnäkökulmalla molemmat ovat kuumottavan kauniita. Ei läskejä.
Huh! Mä jo säikähdin olevani niitä Fat Admirer -tyyppejä.
BettyB.

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Näin omasta puolesta naisnäkökulmalla molemmat ovat kuumottavan kauniita. Ei läskejä.
Se on kans vähän että kuinka itsensä kantaa. Tai jotain, en nyt jaksa selittää.
Komps, komps. Just jotain sellasta oli se tän aamuinen tsiksikin. Jos tykkäisin tytöistä, panisin!
posteljaana

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Näin omasta puolesta naisnäkökulmalla molemmat ovat kuumottavan kauniita. Ei läskejä.
Se on kans vähän että kuinka itsensä kantaa. Tai jotain, en nyt jaksa selittää.
Jos tykkäisin tytöistä, panisin!
Minä tykkään tytöistä, mutta en panis.
Lucy

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kuva

Kaunis kaulasta ylöspäin, mutta siihen se sitten jääkin.
posteljaana

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Lucy kirjoitti:
Kaunis kaulasta ylöspäin, mutta siihen se sitten jääkin.
Minusta tausta on mieletön, tyttö kuvassa on kaunis kasvoiltaan sekä navasta ylöspäin. Alavartalo on meidän mittapuun mukaan liian lihava ja siksi se on tosi koskettavan kaunis; katoava luonnonvara.
posteljaana

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Eli siksi meillä on liian lihavia ja liian laihoja, kun tavoitellaan tähtiä.
posteljaana

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Tuon tytön katse, silmät, oli tuon kuvan se juttu, minusta.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pot, meet kettle. He's black.

Viesti Kirjoittaja Newton »

prosessi kirjoitti:Joten? Niin kauan kuin hän pitää paljoa hyvää ruokaa tärkeämpänä kuin painonpudotusta, hänellä ei yksinkertaisesti ole mitään syytä laihduttaa.
On, mutta hänen vaa'assaan ne syyt eivät paina yhtä paljon kuin gastronominen hedonismi.
Silloin se joka ensisijaisesti kärsii asenneongelmastaan olet sinä
Kaikki ihmiset, joilla on toimivat silmät ja estetiikantaju (tosin naismakuni sietää astetta vähemmän ylimääräistä kuin suurimmalla osalla, veikkaan).
Ok, ohjeesi olivatkin mallia "tehkää kuten minä sanon, älkää kuten minä teen".
Katsos kun minä en ole läski. En hyötyisi karppauksesta, koska sen ainoa vaikutus kroppani rasvamäärän pudotuksen lisäksi olisi haitta treenatessa, eikä se hyöty tässä tilanteessa korvaa haittoja - kroppani kun ei keskimäärin ihmisten estetiikantajua raiskaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know