Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Itse en usko, että ilman nälkää voi laihtua.
Oletko tosissas?

500 kalorin päivittäiseen enrgiavajeeseen (=laihtumista normaalilla aineenvaihdunnalla noin 0,5 kiloa viikossa) ei todellakaan tarvitse olla nälkäinen. Ei ole pakko ahtaa tuplajuustopizzaa tai grillimakkaraa. (kärjistetyt esimerkit, joo) :P
Rouva Pupu

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kun olen lähipiirissä katsellut noita laihdutuksia niin ei kyllä nälkää ole nähty. Jopa syöty enemmän kuin mieli tekisi/pystyisi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bliss kirjoitti:500 kalorin päivittäiseen enrgiavajeeseen (=laihtumista normaalilla aineenvaihdunnalla noin 0,5 kiloa viikossa) ei todellakaan tarvitse olla nälkäinen.
Tuohan on ihan tolkuton laihdutusvauhti? Jos esim. naisen normaalitarve olisi 1800, niin tuo -500 tekisi vain 1300kcal päivässä. Nälkä tulee varmasti.
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:Kun olen lähipiirissä katsellut noita laihdutuksia niin ei kyllä nälkää ole nähty. Jopa syöty enemmän kuin mieli tekisi/pystyisi.
Onko laihduttu?
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Itse en usko, että ilman nälkää voi laihtua.
Oletko tosissas?

500 kalorin päivittäiseen enrgiavajeeseen (=laihtumista normaalilla aineenvaihdunnalla noin 0,5 kiloa viikossa) ei todellakaan tarvitse olla nälkäinen.
Jaa? No hyvä niin. Mä en vaan jaksa laskea noita kalorioita. Mielummin olen syämättä, se on yksinkertaisempaa :wink:
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen ainakin laihduttanut niin, että olen pyrkinyt syömään niin vähän, että on nälkä suurimman osan ajasta. Helvetin yksinkertaista ja aina on toiminut.
Kuinka paljon olet painanut enimmilläsi, ja kuinka paljon silloin kun olet mielestäsi onnistunut laihtumispyrkimyksissäsi? Molemmat luvut mielellään samalta vuosikymmeneltä, eli ei verrata painoa 18-vuotiaana versus nelikymppisenä.
Mä en tiedä, mikä sun taka-ajatus on, eli en tiedä miten pitäis vastata. Pitänee siis vastata rehellisesti.

Jos ajat takaa jojoilua, niin se on tietysti tosiasia, saadakseen pysyviä tuloksia pitäisi pysyvästi muuttaa elintapojaan ja siihenhän ei pysty (juuri) kukaan.

En nyt kuitenkaan ole kaikkein tuhdimmassa kunnossa. Veikkaisin, että nyt joku 79 kg, enkka taitaa olla jotain 82, olen 174 cm lyhyt.

Ennätyskireäksi kun kiskaisin itseni vuonna 91, niin painoin 62 kg tyhjällä vatsalla (sic!). Silloin oli jopa lihaksiakin jonkin verran salilla rimpuilun johdosta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tietämättä fysiologiaasi, muinainen 62 kiloasi kuulostaa kovin vähältä, jos siis pidät sitä ihanteena sinunkokoisellesi miehelle. En jaksa laskea BMI:täsi, tee sinä se.

Taka-ajatukseni oli vain tietää millaisista laihdutusrepäisyistä oikein puhut. Kuten arvelin, "laihduttamisesi" tai pikemminkin pienoinen painonhallintasi on samantapaista kuin minullakin, eli vaihteluväli ei kuitenkaan ole kovinkaan montaa kiloa. Nyt painan jotain 82-83 kg, ja ajattelin jos saisin sen asettumaan johonkin tuohon 80 kg paikkeille (muistelen painaneeni lähimenneisyydessä 78kg kun pidin itseäni tosi timmikuntoisena). Käytännössä en siis edes laihduta, pientä juustohöyläilyä vaan joka onnistuu helposti jättämällä yksi ylimääräinen peruna ja ylimääräinen leipä lounaalla pois. Ei sen tarkkailuun tarvitse edes vaakaa.

Enemmän painoarvoa kertomuksellasi olisi ollut jos olisit aiemmin painanut 150kg ja laihduttanut siitä onnistuneesti 70-kiloiseksi. Se olisi sentään jo osoitus jostakin tällaisen pikkunäpertelyn sijaan. Lukemani perusteella olet fysiologialtasi kuten minäkin, eli voit syödä varsin vapaasti ja huolettomasti ilman että paino niin erityisesti kasvaa ja muuttuisit Oikeasti Läskiksi. Muutama kilo sinne tai tänne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Tietämättä fysiologiaasi, muinainen 62 kiloasi kuulostaa kovin vähältä, jos siis pidät sitä ihanteena sinunkokoisellesi miehelle. En jaksa laskea BMI:täsi, tee sinä se.

Taka-ajatukseni oli vain tietää millaisista laihdutusrepäisyistä oikein puhut. Kuten arvelin, "laihduttamisesi" tai pikemminkin pienoinen painonhallintasi on samantapaista kuin minullakin, eli vaihteluväli ei kuitenkaan ole kovinkaan montaa kiloa. Nyt painan jotain 82-83 kg, ja ajattelin jos saisin sen asettumaan johonkin tuohon 80 kg paikkeille (muistelen painaneeni lähimenneisyydessä 78kg kun pidin itseäni tosi timmikuntoisena). Käytännössä en siis edes laihduta, pientä juustohöyläilyä vaan joka onnistuu helposti jättämällä yksi ylimääräinen peruna ja ylimääräinen leipä lounaalla pois. Ei sen tarkkailuun tarvitse edes vaakaa.

Enemmän painoarvoa kertomuksellasi olisi ollut jos olisit aiemmin painanut 150kg ja laihduttanut siitä onnistuneesti 70-kiloiseksi. Se olisi sentään jo osoitus jostakin tällaisen pikkunäpertelyn sijaan. Lukemani perusteella olet fysiologialtasi kuten minäkin, eli voit syödä varsin vapaasti ja huolettomasti ilman että paino niin erityisesti kasvaa ja muuttuisit Oikeasti Läskiksi. Muutama kilo sinne tai tänne.
62 kg:lla BMI oli 20.4.

Jos painaa 150 kg eikä ole yli 2 metriä pitkä, niin ei siihen auta muu kuin pään vaihto, koska vika on siellä.
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Tietämättä fysiologiaasi, muinainen 62 kiloasi kuulostaa kovin vähältä, jos siis pidät sitä ihanteena sinunkokoisellesi miehelle.
.
Ps. nyt en pidä kyseistä lukemaa ihanteena, koska pienikokoisena näytän vaatteet päällä paremmalta, kun on painoa enemmän. Eli kyllä varmaan ihanne olisi jotain 70 kg ilman lihaksia ja 80kg, jos lihasmassaa olisi.

Yleensäkin überkireys pääsee oikeuksiinsa vain ilman vaatteita.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos painaa 150 kg eikä ole yli 2 metriä pitkä, niin ei siihen auta muu kuin pään vaihto, koska vika on siellä.
Tarkoitatko ettei kyseisessä tapauksessa laihtuisi edes keskitysleirillä ilman uutta päätä?

Pointtini on edelleen, meidän luonnostaan hoikkien on helppo saarnata kuinka perin helppoa laihtuminen ja laihana pysyminen on. Phelps lienee samaa mieltä, jolta odotankin nyt innolla kaikkien aikojen menestyksekkäintä laihdutusopasta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos painaa 150 kg eikä ole yli 2 metriä pitkä, niin ei siihen auta muu kuin pään vaihto, koska vika on siellä.
Tarkoitatko ettei kyseisessä tapauksessa laihtuisi edes keskitysleirillä ilman uutta päätä?

Pointtini on edelleen, meidän luonnostaan hoikkien on helppo saarnata kuinka perin helppoa laihtuminen ja laihana pysyminen on. Phelps lienee samaa mieltä, jolta odotankin nyt innolla kaikkien aikojen menestyksekkäintä laihdutusopasta.
Todennäköisesti keskitysleiriolososuhteet tai nälänhätä olisi ainoa keino saada tuo jengi laihtumaan.

Sen verran kun olen ammatin puolesta joutunut noita aineenvaihdunta-asioita opiskelemaan, niin muista alan asiantuntijan (joka todella oli tehnyt tiedettä, oikeasti mitannut ihmisten aineenvaihduntaa, metodia en enää muista) todenneen, että ihmisten perusaineenvaihdunta on lähes sama kj/kg asteikolla. Ei siis ole ihmisiä, joiden perusaineenvaihdunta on luonnostaan hidas tai nopea.

Lisäksi painavampi ihminen kuluttaa aina kevyempää enemmän. 100 kg paivan on syötävä enemmän pysyäkseen 100 kiloisena kuin 90 kiloisen on syötävä pysyäkseen 90 kiloisena.

Usko pois, läskit syövät paljon!

En muuten sanonut, että laihtuminen on helppoa, sanoin, että se on yksinkertaista. Ne ovat eri asioita.
Quinevere

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos painaa 150 kg eikä ole yli 2 metriä pitkä, niin ei siihen auta muu kuin pään vaihto, koska vika on siellä.
Mitä maksaa privaatissa? :jouden:

Niin ja onko hyvännäköinen vaihtopää?
Rouva Pupu

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tai sitten kyseessä saattaa olla vatsalaukkusyöpä tai suolisolmu, luultavasti molemmat.
Myös lapamato voi tehdä tuommottis.
Ihme kun kukaan puoskari ei ole vielä lapamatoa ehdottanut laihdutuslääkkeeksi.
Kyllä sitä joskus vuonna papu onkin mainostettu laihdutukseen.
Rouva Pupu

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kun olen lähipiirissä katsellut noita laihdutuksia niin ei kyllä nälkää ole nähty. Jopa syöty enemmän kuin mieli tekisi/pystyisi.
Onko laihduttu?
Jep.
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kalorien laskemisen ongelma joillekin on, että he huijaavat itseään. Laskevat annoskoot alakanttiin ja välipaloja myös "unohtuu" laskuista. Sitten ihmetellään, mikä on, kun paino ei laske.
NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi painavampi ihminen kuluttaa aina kevyempää enemmän. 100 kg paivan on syötävä enemmän pysyäkseen 100 kiloisena kuin 90 kiloisen on syötävä pysyäkseen 90 kiloisena.

Usko pois, läskit syövät paljon!

En muuten sanonut, että laihtuminen on helppoa, sanoin, että se on yksinkertaista. Ne ovat eri asioita.
Huhhuh. Toivottavasti et ole ainakaan yleislääkäri, sillä suoraan sanottuna pelottaa että kaltaisesi kaveri alkaa jakamaan yleistietoaan asiakkailleen. Ensinnäkään, kaloreiden laskemisen ongelma ei ole se, että laskemisessa kusetettaisiin itseä. Ongelma on siinä, että ihmisen ruuansulatuselimistö ei ole mikään polttouuni, joka ottaa tuotteen palamisenergian talteen yhtäläisen tehokkaasti jokaisella ja kaloritaulukon perusteella.

Tämän vuoksi on myös 90-kiloisia, ja helvetti 60-kiloisiakin, jotka voivat vääntää naamaansa kamaa niin että napa rutisee ilman pelkoa lihoamisesta. 100-kiloisen ei siis todellakaan ole tarvis syödä enemmän kuin 90-kiloisen.

Hyvänä esimerkkinä toimii tämä Phelps, joka imuroi siis 12000 kilokaloria päivässä. Jos kaverin perusfysiikka kuluttaisi ilman rasitusta vaikkapa sen 3000 kilokaloria, on jäljelle jäävä 9000 kilokaloria päivässä ihan oikeasti mahdotonta polttaa urheilemalla. Kilpaurheilija pystyy polttamaan parhaimmillaan kyllä jopa 1000 kilokaloria tunnissa, muttei pitämään yllä sellaista tahtia yhdeksää tuntia yhden vuorokauden aikana. Kaveri on siis toisin sanoen läpipasko.

Koska epäilet kuitenkin että minäkin vain kusetan kaloritaulukoita, voin kertoa että olen syönyt tänään 1300 kilokaloria. Ne koostuvat yhdestä hesen pitakebabista, kahdesta nakista ja yhdestä sämpylästä. Tämän lisäksi olen juonut Olvin jotain kevyt/hyväolo-hässäkkää 0,95 litraa mistä tuli ehkä parisataa kaloria ja lasin mehua mistä tuli noin 100 kilokaloria. Mennään siis 1600 kilokalorissa tällä hetkellä.

Tätä vastaan olen tehnyt 8 tuntia fyysistä työtä, ja kohta palaan takaisin töihin jatkamaan. Yhteensä töitä tulee noin 10-11 tuntia ja vuorokauden kulutukseni pitäisi huidella tämän massani ja fyysisen suoritteen kanssa siellä 5000 kilokalorin tuntumassa. Toisin sanoen tänään(kin) jos kaloreita tuijotellaan, tulen vetämään puolet vähemmän kaloreita kuin kulutan. En laihdu. Saman talouden sapuskoja saman verran syönyt tyttöystävä kyllä tuntui laihtuvan, vaikka painoi lähemmäs 50 kiloa vähemmän kuin meikäläinen ja vaikka kulutuksensa pitäisi olla noin puolet omastani.

Miten selität sen? Niin ja joo, paljonko ajattelit että vähemmällä voisi enää selvitä jaksaen tehdä raskasta fyysistä duunia 10-14 tuntia päivässä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mutta esim. tollaset kevytolot ja mehut vois kätsysti vaihtaa veteen, nolla kcal.

Daven kans oon kyllä siitä eri mieltä, että laihtuminen edellyttäisi nälkää. Kasviksia voi vedellä melkoset määrät alhasillakin kalorimäärillä. Vaikkapa tommosen 1300kcal vrk-kulutuksen voi koostaa hyvin monella tavalla, joista se puoliltapäivin syöty hamppariateria ei taatusti ole se fiksuin.

En tosin puhu kokemuksella, vaan järjellä.

Siitä oon samaa mieltä, että epäterveellisesti/liikaa syövät / läskit /onnellisen pulskat ja leppoisat eivät aina tajua/välitä kuinka monta pahiskaloria viatonkin herkku voi sisältää!!1 Hammaspeikoista puhumattakaan!

Puolustusvoimia mukaillen: "Syö ruokaa, jolla on tarkoitus."

Jos joku ruoka ei varsinaisesti edistä (mielen) terveyttäsi, näytä sille ovea. Tai vielä parempaa, jätä hyllyyn. Ihanaa, ehkä mä alankin personaltraineriksi, mussa ois ihan saleen ainesta kun oon niin kannustava ja ihku! <3

Se "Olet mitä syöt" oli muuten tosi hyvä ohjelma. Muutos alkaa sisältä jne.

Saax näillä jo turpiin joltain? ;-)
Prepare for the worstest.
Hermann Hoth

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

nowaysis kirjoitti:...
Saax näillä jo turpiin joltain? ;-)
Ei kai tuo Manalan juttu nyt ihan perätöntä ole?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Sen verran kun olen ammatin puolesta joutunut noita aineenvaihdunta-asioita opiskelemaan, niin muista alan asiantuntijan (joka todella oli tehnyt tiedettä, oikeasti mitannut ihmisten aineenvaihduntaa, metodia en enää muista) todenneen, että ihmisten perusaineenvaihdunta on lähes sama kj/kg asteikolla. Ei siis ole ihmisiä, joiden perusaineenvaihdunta on luonnostaan hidas tai nopea.
Selitä tapaus Phelps. Tarkoitatko sanoa että jos kaikki läskit söisivät ja urheilisivat kuten hän, olisi heillä suunnilleen sama BMI kuin Phelpsillä?

En tarvitse tutkijoita ja lääkäreitä nähdäkseni ympärilleni että eri ihmiset lihoavat eri tavalla samasta ruokamäärästä. Jos joku asiantuntija väittää toisin, puhuu hän erittäin todennäköisesti paskaa. Aivan kuten se hammaslääkäri joka kivenkovaan väitti minulle etteivät joidenkin ihmisten rautahampaisiin kasvuiässä muodostuneet valkoiset tai tummemmat kiillevauriot suinkaan johdu liiasta fluorista, vaan ovat muuten vaan ilmestyviä kosmeettisia "syntymämerkkejä", riippumatta saadun fluorin määrästä. Just. Se oli näitä ajastaan jälkeen jääneitä hamppulääkäreitä joiden mielestä kaikkien, myös lasten, pitäisi syödä fluoritabletteja koska ne ovat niiiin hyväksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Hyvänä esimerkkinä toimii tämä Phelps, joka imuroi siis 12000 kilokaloria päivässä. Jos kaverin perusfysiikka kuluttaisi ilman rasitusta vaikkapa sen 3000 kilokaloria, on jäljelle jäävä 9000 kilokaloria päivässä ihan oikeasti mahdotonta polttaa urheilemalla.
Jos oletamme, että olet oikeassa, niin miksi meidän pitäisi myös olettaa, että joku yksittäinen lehtijuttu olisi fakatoiltaan oikein?

Pieniä vaihteluita energian hyödyntämisessä voi olla, mutta lähes taydellisen aina lihominen johtuu liiasta syömisestä.

90% miehistä on keskimääräistä parempia kuskeja. Jokainen äijä vain voittaa nettipokerissa tai pörssissä. Kaikki miehet ovat saaneet rajusti pillua. Jokainen nainen harrastaa niin perkeleesti kulttuuria. Kaikki laihat ovat läpipaskureita ja kaikki läskit ovat geneettisesti vaurioituneita. Siinä tämä meidän yhteiskuntamme pähkinänkuoressa.

Mutta unohdetaan hetkeksi läpipaskuriteoriat. Oli se geneettinen aines mitä tahansa, niin ainakaan enempää ei voi lihoa kuin mitä syö. Lääketiede nimittäin voi olla väärässä, mutta fysiikka jumalauta on oikeassa: materiaa ei synny tyhjästä. Tästä syystä läski selittyy pohjimmiltaan vain ja ainoastaan nautitulla energialla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sivustahuutaja kirjoitti:Oli se geneettinen aines mitä tahansa, niin ainakaan enempää ei voi lihoa kuin mitä syö.
Liian laveasti sanottu, vähän kuin "ihminen ei voi liikkua jalkaisin nopeampaa kuin mitä jaloistaan pääsee". Ihan totta, mutta se ei todista mitään, varsinkaan sitä että kaikki ihmiset pystyisivät juoksemaan osapuilleen yhtä kovaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Hyvänä esimerkkinä toimii tämä Phelps, joka imuroi siis 12000 kilokaloria päivässä.
Vaan tämän jutun mukaan sama kaveri vetää 8-10 000 kcal!? Oliko Phelps tämän jutun aikana laihiksella, vai voisivatko faktat olla päin vittua molemmissa jutuissa?

http://www.seriouseats.com/2008/08/what ... l-day.html
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21484
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Frederik Krueger kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Oli se geneettinen aines mitä tahansa, niin ainakaan enempää ei voi lihoa kuin mitä syö.
Liian laveasti sanottu, vähän kuin "ihminen ei voi liikkua jalkaisin nopeampaa kuin mitä jaloistaan pääsee". Ihan totta, mutta se ei todista mitään, varsinkaan sitä että kaikki ihmiset pystyisivät juoksemaan osapuilleen yhtä kovaa.
Mitä horiset? Materiaa ei ihan aikuisten oikeasti synny tyhjästä. Trust me on this.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sivustahuutaja kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Hyvänä esimerkkinä toimii tämä Phelps, joka imuroi siis 12000 kilokaloria päivässä.
Vaan tämän jutun mukaan sama kaveri vetää 8-10 000 kcal!?
"Michael Phelps recommended calorie intake is 8,000 to 10,000 calories.".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sivustahuutaja kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Oli se geneettinen aines mitä tahansa, niin ainakaan enempää ei voi lihoa kuin mitä syö.
Liian laveasti sanottu, vähän kuin "ihminen ei voi liikkua jalkaisin nopeampaa kuin mitä jaloistaan pääsee". Ihan totta, mutta se ei todista mitään, varsinkaan sitä että kaikki ihmiset pystyisivät juoksemaan osapuilleen yhtä kovaa.
Mitä horiset? Materiaa ei ihan aikuisten oikeasti synny tyhjästä. Trust me on this.
Olet oikeassa, kaikki laihtuisivat varmasti ajan kanssa luurangoiksi keskitysleirillä. Jotkut paljon helpomminkin, kaikki välttämättä eivät. En kuitenkaan kannata laihdutuskeskitysleirejä vaikeammin laihtuville.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Chap

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Chap »

Frederik Krueger kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Hyvänä esimerkkinä toimii tämä Phelps, joka imuroi siis 12000 kilokaloria päivässä.
Vaan tämän jutun mukaan sama kaveri vetää 8-10 000 kcal!?
"Michael Phelps recommended calorie intake is 8,000 to 10,000 calories.".
Nyt huomaa, että kun kaveri on kasvattanut kalorimäärää se on alkanut pärjäämään noissa kisoissa. Nämähän olympialaiset ovat menneet häneltä paremmin kuin edelliset.