Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

daddykillkill kirjoitti:Eihän siihen tarvita kuin ikkunaan imukupilla kiinnitettävä tellinki, soittimen perseeseen iskettävä FM-lähetinyksikkö ja tupakinsytyttimestä virtaa
Ja kaino toive ettei matkan varrelle satu samoilla aalloilla toimivaa radioasemaa. Ainakin oma halpisvärkki oli lähtee pientareelle muutamaan otteeseen sillä ainoalla reissulla, millä jaksoin sen kanssa leikkiä.
daddykillkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Totta toki tuokin.
Eikös "paremmissa versioissa tuo käytettävä taajuus ole valittavissa?

Itse olen vielä vähän kahden vaiheilla, Podittaako kaara vaiko eikö. Tähän mennessä se hoitaa jo telakassa kotistereoiden virkaa, töissä radion korviketta ja komentaa salilla Belkinin mainiossa käsivarsihihnassa "one more rep!"
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

daddykillkill kirjoitti:Eikös "paremmissa versioissa tuo käytettävä taajuus ole valittavissa?
Tässä mallissa pysty kyllä vaihtamaan lähetystaajuuden, mutta sitten piti tietty pistää radiokin hakemaan sitä uutta taajuutta. Ei ehkä kaikkein käyttäjäystävällisin tapa, mut toisaalta tiuhempaan tahtiin olis joutunu kääntämään ja vaihtamaan kasettia pesässä. Pesässä.... mmmmhhh....
Andy
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 04.06.2008 22:40

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Andy »

Semi-aurinkoisen päivän kunniaksi voisikin lähteä kirjastovisiitille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jumankekka mikä tsägä!

Miehen broidi soitteli ja kyseli Yön Ritaria katsomaan huomenna. Ensin tuli mieleen että eihän me saada lapsenvahtia noin lyhyellä varoitusajalla.. Anoppi onkin tulossa katsomaan poikaa hetkeksi kun käydään tsekkaamassa se asunto, lupasi jäädä illaksi notta päästään leffaan! :D Kiva kiva..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto kun lähtee käsistä aina nuo rakennusprojektit kun pääsee rautakauppaan. Nytkin pelkkä sarana taitaa painaa enemmän kuin alkuperäisen suunnitelman koko pyykinkuivausteline.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja ukko taas töissä yötä myöten. Mie en vittu jaksa. :cry:
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ja ukko taas töissä yötä myöten. Mie en vittu jaksa. :cry:
Ryhdistäydy. Sulla sentään on semmonen edes silloin tällöin kotona :perse:
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja ukko taas töissä yötä myöten. Mie en vittu jaksa. :cry:
Ryhdistäydy. Sulla sentään on semmonen edes silloin tällöin kotona :perse:
Joo. Parisuhde kukoistaa kun mä tuun umpiväsyneenä kersan kanssa julkisilla kotiin, teen ruoan, pistän kersan unille illalla, valvon siihen asti että herra saapuu, lämmitän ruoan ja paniikissa tarkastan että herätyskellot on kaikilla soimassa taas seuraavaksi aamuksi klo 5.

Anteeks. Kitisyttää.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Newton »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. Parisuhde kukoistaa kun mä tuun umpiväsyneenä kersan kanssa julkisilla kotiin, teen ruoan, pistän kersan unille illalla, valvon siihen asti että herra saapuu, lämmitän ruoan ja paniikissa tarkastan että herätyskellot on kaikilla soimassa taas seuraavaksi aamuksi klo 5.
Lakkaako herra olemasta jos et oota hereillä että se tulee kotiin vai eikö se osaa lämmittää ruokaa?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Newton kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo. Parisuhde kukoistaa kun mä tuun umpiväsyneenä kersan kanssa julkisilla kotiin, teen ruoan, pistän kersan unille illalla, valvon siihen asti että herra saapuu, lämmitän ruoan ja paniikissa tarkastan että herätyskellot on kaikilla soimassa taas seuraavaksi aamuksi klo 5.
Lakkaako herra olemasta jos et oota hereillä että se tulee kotiin vai eikö se osaa lämmittää ruokaa?
No ei. Mutku mä haluun laittaa sen sapuskan sille. Muuten se ei syö kasviksiaan!!!11
Ja sitäpaitsi se on kivampi nukahtaa rakkaan kainaloon.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:valvon siihen asti että herra saapuu, lämmitän ruoan ja ...
Lopeta ny hyvä ihminen. Mun käsittääkseni sun ukkos on kuitenkin yli 3-kymppinen eikä 11-vuotias?! Jos ei osaa itse, on jo aika opetella. Et sä ole sen äiti :o
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Newton »

ninnithequeen kirjoitti:No ei. Mutku mä haluun laittaa sen sapuskan sille. Muuten se ei syö kasviksiaan!!!11
Ja sitäpaitsi se on kivampi nukahtaa rakkaan kainaloon.
Mut jos sä kerran teet noi siksi että tahdot tehdä niin etkä siksi että sun pitää niin eihän siinä silloin ole mitään valittamista.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Newton kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No ei. Mutku mä haluun laittaa sen sapuskan sille. Muuten se ei syö kasviksiaan!!!11
Ja sitäpaitsi se on kivampi nukahtaa rakkaan kainaloon.
Mut jos sä kerran teet noi siksi että tahdot tehdä niin etkä siksi että sun pitää niin eihän siinä silloin ole mitään valittamista.
Jo toinen asia, josta olen hra Newtonin kanssa samaa mieltä. Mihin tämä maailma onkaan menossa :shock:
NegaDuck

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hm, nokkaelain häipyi täältä. Kui? Löytyikö parempaa tekemistä?
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Newton kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No ei. Mutku mä haluun laittaa sen sapuskan sille. Muuten se ei syö kasviksiaan!!!11
Ja sitäpaitsi se on kivampi nukahtaa rakkaan kainaloon.
Mut jos sä kerran teet noi siksi että tahdot tehdä niin etkä siksi että sun pitää niin eihän siinä silloin ole mitään valittamista.
No on siinä valittamista. Olis ihan kiva nähdä sitä muutenkin kuin hetken ennen nukahtamista. No joo, kyllä mä tiesin mitä odottaa ennen koulujen alkua, niil on kiire. Mut jos se saakelin työpuhelin soi vielä joskus täällä kotona päivystysajan ulkopuolella niin mä tuhoan sen perhanan vehkeen vasaralla saatana! Olen tosissani.
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Kuva, joka pelastaa paskemmankin päivän.

http://home.aland.net/m04564/finsk.html

Neuvokaas muuten joku miten liitetään pelkkä kuva, niin että urpompikin tajuaa.
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NegaDuck kirjoitti:Löytyikö parempaa tekemistä?
Ei voi löytyä!!1
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Päivän sapuskasaldo: Töissä 1 banaani ja liikaa kahvia, kummitytön synttäreillä 2 palaa kinkkupiirakkaa, 2 palaa feta-pinaattipiirakkaa, n.10 kpl irtokarkkeja ja pala suklaakakkua. Juma että sattuu mahaan :oops:

Mä laitoin pidemmän piuhan tähän läppäriin ja avot, vaakatasossa sohvalla. On tää - säälittävää elämää...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Quinevere kirjoitti:Neuvokaas muuten joku miten liitetään pelkkä kuva, niin että urpompikin tajuaa.
Ota sieltä sivulta hiiren oikeella "Näytä kuva", kopsi sen osote, laita alkuun [img]ja%20loppuun[/img].
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Quinevere kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Löytyikö parempaa tekemistä?
Ei voi löytyä!!1
Eikä täältä ole reittiä ulos!
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Lapitii kirjoitti:Ota sieltä sivulta hiiren oikeella "Näytä kuva", kopsi sen osote, laita alkuun [img]ja%20loppuun[/img]
Mutku mutku, siis mikä osoite? Siis se, mikä löytyy omalta läppäriltä?
Quinevere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

nastamuumio kirjoitti:Eikä täältä ole reittiä ulos!
Ei niin, tää on vähän niin kuin se leffa Cube.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Quinevere kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Ota sieltä sivulta hiiren oikeella "Näytä kuva", kopsi sen osote, laita alkuun [img]ja%20loppuun[/img]
Mutku mutku, siis mikä osoite? Siis se, mikä löytyy omalta läppäriltä?
No sitä ei voi suoraan liittää tänne.
aijaa.com on oiva apu ( http://www.aijaa.com/ )
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Quinevere kirjoitti:Mutku mutku, siis mikä osoite? Siis se, mikä löytyy omalta läppäriltä?
Siis se mikä tulee tonne selaimen osoteriville.
Edit: Ahaa, haluttiinkin linkittää omalta koneelta kuva.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin