Mjaanantái

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Paskaaks tässä, kuppi kahvia naamaan ja sairaalaan. Ompa elämä taas niin ihanaa että oikein hymyilyttää...NOT!
safi

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja safi »

Maanantai ja pahantuulisuuteni jatkuu edelleen. Syytä en tiedä, mutta tulipa sitten riideltyä erään kusipäisen eukon kanssa tallin käytävällä eilen. Noh itsehän kaivoi verta nenästään ja sitä saa mitä tilaa.
Pitäis varmaan pysä pois ihmisten ilmoilta tän känkkäränkkä kauden ajan.

Piristystä tosin luvassa, kun saan viimeviikolla kehystysliikkeeseen viemäni kuvat kehystettynä takaisin. Kiva katsella muutakin, kun puoltyhjiä seiniä. Koti alkaa pikkuhiljaa olla valmis sisutuksensa puolesta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pääsinhän mä ylös vihdoin, huoh. En tiedä kyllä mitä täällä ylhäällä tekisin.. Tärisyttää ja heikottaa. Vois varmaan syödäkin jtn, viimeksi bileissä eilen päivällä pari lihapullaa sekä viistuhatta kiloa kaljaa ja lonkeroa.

Saunakin täällä olis, ja tyhjä talo..
ninnithequeen

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viikonloppu meni ehanasti, perheen kesken lokoilua ja siivoomista.

Väsyttää, mutta ei se mitään kun elämä muuten hymyilee, vihdoinkin. Tytsän kans kotosalla, ukko tulee töistä klo 14. Jotain pientä puuhaa tulis keksiä vielä ennenku illalla pitää lähteä Espooseen.. :evil: Noh, pääsee sieltä sitten huomenna taas poiskin.
Kaffetta. Neljä litraa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Leipä mahassa. Ja mä nyt todellakin menen sinne saunaan. Lämmin on jo.
Enthu

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tasaisen tylsä elämä jatkuu...tänään illalla reilu 2h enkun opiskelua,
telkun tuijottamista&koneen kanssa räpeltämistä.

Tiistaina ja Keskiviikkona käyn varmaan taas parissa taidenäyttelyssä

Torstaina vois siivota ja tehdä jtn kehittävää

Perjantaina kenkäostoksille (tarviin uudet tennarit)

Ens vkonloppuna vois laittaa elämän risaseksi ja lähtee stadiin bilettämään esim pe,la putkeen ja potea sunnuntaina kankkusta

Sellasta mielessä.
Kid

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hejssan höpsöt!

Viikonloppu meni mukavasti. Perjantai löhöilyy ja la pilettäessä. Su ei onneks ollu rapulaa, väsymystä vaan.
Nussun kaa iltasella kävelyllä lehtien seassa. Syksy on ihanaa ja elämä kans :h:

Nyt pitäs laittaa parit työhakemukset taas kehiin ja soitella muutamaan.. Oi jospa ny jostain löytyis se mun paikka.. Kaatuupi kohta seinät päälle..
slam

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihan mukavasti tuli nukuttua, jospa vaikka putsailisi vartalonsa ajan kuluksi.
tonttu8

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huoh, flunssa ja köhä senkun pahenee. Työterveyteen kohta mars mars, ehkä jotain troppia tähän sais.

Vloppu meni joo ihan mukavasti sairastellessa. Nenästä on lähtenyt nahkat niistämisen seurauksena, ehanaa!! :grr:
Dumari

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Milloin täältä pääsee kotiin? Tahtoo nyt ja heti-heti!
Ei kyllä yhtään kiinnostaisi alkaa tekemään salapoliisityötä ja haastetteleen ihmisiä, taidan skipata ne kaikki tänään ja ahkeroida huomenna.

Oikeastaan mitään positiivista en ole löytänyt tästä päivästä, onneksi aarinko sentään paistaa, muuten varmasti hajoiaisin.
killkill

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jumalauta, tämä on ennätys.
Klo 12:41 olen tehnyt töitä 10 minuuttia.
No, tulipahan tehtyä lokikirjaan uusia sivuja ja etsittyä kohdetietoja netistä..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä nukuin, alusta loppuun saakkaa heräilemättä välillä. Hienoa! Aina kannattaa valittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja slam »

Reisilihakset on varmaan kutistunu puoleen viime vuodesta :P

Jos lähtisi sinne Helsinkiin ajelemaan. Nigh wish;in cd;kestää Tampereelta tuonne pitkälle Hämeenlinnan taakse. :) eli reilun tunnin.

Viikon vittumaisin vuoro on jo suoritettu, joten ei kait täsä ihmeempiä vaikeuksia ole.

Joku kuljettaja on särkenyt kuskin puolen oven viime viikolla... Jostakin raoista vetää ja ovi rämisee käynnistäessä. Talveen mennessä olisi hyvä varmoon korjata. Tulee kylmä muuten.
Gina

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Megatiskin pesuvuoro siirtyi yllättäen mulle (tai siis siirsin itse), joten sitä pitäisi lähteä vähitellen setvimään.
Huh-huh. Sääliksi käy :paijaa:

Hitto, mulla taitaa olla ensi viikolla sama edessä :shock:
Kid

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kerpele. Mä en saa taas mitään aikaseks. Pyykit tosin pyörii koneessa, mutta muuten. Höh.
Onneks kaveri tulee pian kylään, ni saa hyvällä omallatunnolla vaan istuu, juoda kaffee ja parantaa maailmaa.
Gina

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:Jumalauta, tämä on ennätys.
Klo 12:41 olen tehnyt töitä 10 minuuttia.
Et ole koskaan tehnyt enemmän vai et ole koskaan tehnyt vähemmän?
Pitääkös huomenna vielä duunailla vai joko pulahdat lämpimiin vesiin?
En ole yhtään kateellinen, en ole! ;)

Mä päätin että en tällä viikolla mene yhteenkään extrahommaan johon pitäis mennä HETI. Etukäteen varoitettuna eri asia. Ihanan rentouttava jo ajatuksena, saan laittaa kämpän sille mallille että kehtaa ne tuparit edes pitää.
Exsat

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Megatiskin pesuvuoro siirtyi yllättäen mulle (tai siis siirsin itse), joten sitä pitäisi lähteä vähitellen setvimään.
Huh-huh. Sääliksi käy :paijaa:

Hitto, mulla taitaa olla ensi viikolla sama edessä :shock:
Ei se ollut niin paha kun alkuun pääsi! Chipsien jämätkin sain imuroitua, kohta voisi sinne salille kirmata.
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kityn ikioma surmanajaja (siis mie) sai lääkäriltä luvan AJAA autoa!!!
Mulla on vain yksi vaihde ja se on TÄYSILLÄ!!!

*wroooooom*, *crash, boomg, bang*
Viimeksi muokannut 1108, 17.10.2005 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Kityn ikioma surmanajaja (siis mie) sai lääkäriltä luvan AJAA autoa!!!
Mulla on vain yksi vaihde ja se on TÄYSILLÄ!!!
*wroooooom*, *crash, boomg, bang*
:cheer:
Herranjumala, se käytti hymiötä!!!

Mä en muuten enää ikinä tule sun kyytiin...
Gina

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Megatiskin pesuvuoro siirtyi yllättäen mulle (tai siis siirsin itse), joten sitä pitäisi lähteä vähitellen setvimään.
Huh-huh. Sääliksi käy :paijaa:

Hitto, mulla taitaa olla ensi viikolla sama edessä :shock:
Ei se ollut niin paha kun alkuun pääsi! Chipsien jämätkin sain imuroitua, kohta voisi sinne salille kirmata.
Sulla on selvästi tehokas olo päällä :D Hauskaa salireissua!
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Korjasin hetken mielenhäiriöstä johtuneen seikan.
Gina

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Pääsinhän mä ylös vihdoin, huoh. En tiedä kyllä mitä täällä ylhäällä tekisin.. Tärisyttää ja heikottaa. Vois varmaan syödäkin jtn, viimeksi bileissä eilen päivällä pari lihapullaa sekä viistuhatta kiloa kaljaa ja lonkeroa.

Saunakin täällä olis, ja tyhjä talo..
jaksuja sinne krapulaan :D Sauna ois kyllä :h:
Täälläkin ois vapaita saunavuoroja, arvatkaa vaan onko ne kaikki silloin kun mä olen töissä? Prkle.
ninnithequeen

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Korjasin hetken mielenhäiriöstä johtuneen seikan.
Muahahahaaa, mutta sepä näkyy mun lainauksessa!

:cheer: :cheer: :cheer:
1108

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Onnittelut Ninnille täältä hämeestäkin!
ninnithequeen

Re: Mjaanantái

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti: Onnittelut Ninnille täältä hämeestäkin!
Kiitos kiitos, onnitteluja otetaan vastaan Helsingin Kivikossa, ei siis missään Kivistössä....
Vastaa Viestiin