Tiistantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Sissikampanja Helsingissä takanapäin, huh!

Tein sekä tyhmästi että viisaasti kun päätin mennä sittenkin autolla.

Tyhmästi paitsi siksi että se on yNpäristörikos ja kaikkee, myös siksi että Helsingin keskusta on revitty auki ja joka ikinen reitti on tukittu tietyöllä. Aikamoista kiertotietä piti mennä Elielin parkkiin (seurauksena siitä että päätin mennä Kamppiin suoraan enkä Mechelininkadun kautta). Ja kävellessäkään ei ollut turvassa kun tärykalvot puhkova betonisirkkeli rääkyi määränpääni sisäänkäynnin vieressä. :x

Viisaasti taas siksi että pääsin vielä HYKSistäkin takaisin töihin, sillä bussi jolla olisin päässyt, ei olisi enää kulkenut siihen aikaan. Niin, ja sain tulla ja mennä juuri siihen aikaan kun itse ehdin eikä tarvinnut odottaa, ja pääsin suorinta reittiä töihin.

P.S. Eikö Manskulta saakaan kääntyä pohjoiseen päin mennessä vasemmalle Stenbäckinkadulle? Ei siellä mitään kääntymiskieltoa ollut, mutta silti mulle töötättiin kuorossa. :?
Kannattaa muuten tosiaan jättää auto vaikka Ruoholahteen eikä mennä keskustaan ollenkaan autolla pyörimään ja hortoilemaan! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jos olisin mennyt autolla Ruholahteen, olisin ihan yhtä hyvin toteuttaa koko reissun julkisilla. Ei se Länsiväylän pätkä autolla tehtynä ole paljoakaan nopeampi kuin dösällä.
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:Ei se Länsiväylän pätkä autolla tehtynä ole paljoakaan nopeampi kuin dösällä.
Aamulla ruuhka-aikaan Länärillä on nopeinta kulkea polkupyörällä. Nimim. Matinkylästä Lauttasaareen autolla pahimmillaan reilusti yli tunnin - fillarilla 20 minuuttia :D
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

daddykillkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tarttis varmaan ottaa asiakseen saada aikaan nettisivut firmalle. Tai siis löytää joku kelvollinen nettisivujen tekijä, joka ei viljele omia "loistavia" ulkoasuideoita :x
Mää olen hyvä ja halpa, eikä mulle ole ollut tähän päivään mennessä yhtään "loistavaa" ideaa ;)
Mulle vois muuten olla tarvetta samanlaiselle palvelulle. Tähänastiset hankkeet ovat turhan usein kaatuneet siihen että designer on halunnut tunkea sivuston esteettisesti vänkään postiluukun kokoiseen ikkunaan jossa on minikokoinen fontti. Meitsi ottais sen mieluummin vaan silleen vanhanaikaisesti, silleen että se sivusto vaan venyy ja paukkuu selaimen ikkunan kokoiseksi.
Vihtahousu

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ei nuguttanut taas yöllä, unet suoritettiin 06-12. Nyt vähän väsy. Näin tietty sekopääunta että saksalaiset hyökkäs tänne katapulteilla, ampuivat Jaffa-areenalta Käpylän fudiskenttien ja messuhallin ylitse jotka olivat jääneet veden valtaan. Koska en halunnut venailla kuulia otsikkoon niin läksin Hesburgerille safkaamaan... joka tosin oli kiinni.
NuoriDaavid

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
Mää olen hyvä ja halpa, eikä mulle ole ollut tähän päivään mennessä yhtään "loistavaa" ideaa ;)
Hyvä mainoslause :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:Aamulla ruuhka-aikaan Länärillä on nopeinta kulkea polkupyörällä. Nimim. Matinkylästä Lauttasaareen autolla pahimmillaan reilusti yli tunnin - fillarilla 20 minuuttia :D
Länsimetro tulee ja pelastaa.

Olenko muuten maininnut että Espoo on perseestä? Otetaan esimerkiksi Tapiolan seutu vähän sinne Tennispuistoon päin: lääniä on vaikka muille jakaa, mutta silti (ainakin ilmaisia) pysäköintipaikkoja on erittäin vähän tai ei juuri ollenkaan, ilmeisesti koska pelätään että alueelle tulee ihmisiä muualtakin autoillaan? Yleensäkin koko Espoo tuntuu olevan yhtä vitun pysäköintikieltoaluetta kun vertaa esim. Helsinkiin tai Vantaaseen, joissa jotain Helsingin ydinkeskustaa lukuunottamatta harvemmin tuottaa vaikeuksia löytää ilmaista pysäköintipaikkaa. Talojen pihoilla ei ole juurikaan vieraspaikkojakaan jne.

Ylläolevaa ei tietenkään helpota sekään että Espoon seutuliikenne on perin perseestä olevan oloista. Bussit liikkuvat harvakseltaan ja lopettavat ajoissa päivittäisen toimintansa.

Lisää tähän vielä espoolaisten kaavailut että Länsimetrossa pitäisi tarkastaa vaunut Espoon rajalla ettei Espooseen eksy sinne kuulumattomia ihmisiä. Ovatko espoolaiset oikeasti jotain ihme lintukotopaskanysväreitä jotka pelkäävät muualta tulevia? Myös jotkut oudoille tienpätkille asetetut ajokieltomerkit ja 30 rajoitukset antavat olettaa kyseisellä alueella asuvan kunnanvaltuustossa vaikuttavia kermaperseitä jotka ajavat valtuustossa vain omaa etuaan, tai muita nöllinokkia joilla on vaikutusvaltaa kunnan päättäjiin. Vitun korruptoituneet elitistihorot.

Jos minä saisin päättää, Länsiväylälle pitäisi asettaa aamuisin kallis tietulli Espoosta Helsinkiin pyrkiville vittupäille. Haistakaa paska, mie tapan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NegaDuck kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tarttis varmaan ottaa asiakseen saada aikaan nettisivut firmalle. Tai siis löytää joku kelvollinen nettisivujen tekijä, joka ei viljele omia "loistavia" ulkoasuideoita :x
Mää olen hyvä ja halpa, eikä mulle ole ollut tähän päivään mennessä yhtään "loistavaa" ideaa ;)
Mulle vois muuten olla tarvetta samanlaiselle palvelulle. Tähänastiset hankkeet ovat turhan usein kaatuneet siihen että designer on halunnut tunkea sivuston esteettisesti vänkään postiluukun kokoiseen ikkunaan jossa on minikokoinen fontti. Meitsi ottais sen mieluummin vaan silleen vanhanaikaisesti, silleen että se sivusto vaan venyy ja paukkuu selaimen ikkunan kokoiseksi.
Niin siis kaivattiinko tuossa nyt suunnittelijaa vai tekijää? Ite jouduin aikoinaan suorastaan piiskaamaan asiakkaan ad:tä tekemään just sellaisen leiskan kuin haluaa. Se murehti et voiko tällaista juttua tehdä oikeesti minkä hän sinne haluais ja mä sanoin et se toteuttaminen on pelkästään mun päänsärky, herra on hyvä ja suunnittelee just niin kuin lystää.

Ja ei, en mä enää mitään osaa. Pitäis ehkä jaksaa harrastaa vähän enemmän.
Pyry-Matias

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lucky me, heräsin ennen klo 12, koska kiekkoaika umpeutui. Lukisko Veikkaajan ennen brunssia Edulla vai mitähä? Ehkä surffaan nettiaalloilla hetken, suon nälän yltyneeksi ja sitten vasta höngin tuohon Tullinaukiolle.
ninnithequeen

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Faija on tilannu 24/7-kanavan jo ajat sitte :roll:
Kuuluukohan tuo johonkin kanavapakettiin valmiiksi? :wink:
Niinkun kiinnostaisi koko homma..
Ei kuulunut.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

pikkuego kirjoitti:Niin siis kaivattiinko tuossa nyt suunnittelijaa vai tekijää?
Tekijää. Tiedän mitä haluan, mutta en hallitse peehoopeetä yms jotta osaisin esmes asentaa keskustelufoorumin tai simppelin tiedostonhallintatsydeemin kiinni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kylläpä vituttaa olla taas koulussa. Voin paljastaa, etten osaa edes printata tolla vitun homovistalla.
masa

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja masa »

-Superior- kirjoitti:Kylläpä vituttaa olla taas koulussa. Voin paljastaa, etten osaa edes printata tolla vitun homovistalla.
Kaunista :D
Herra Manala

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:P.S. Eikö Manskulta saakaan kääntyä pohjoiseen päin mennessä vasemmalle Stenbäckinkadulle? Ei siellä mitään kääntymiskieltoa ollut, mutta silti mulle töötättiin kuorossa. :?
Siis siitä rokkimäkin kohdalta? No ei kyllä ymmärtääkseni saa. Eihän siinä ole kaistaopasteita eikä ryhmittymismerkkejäkään vasemmalle kääntyessä. Kaiken lisäksi joudut ylittämään kaksi kaistaa ratikkakiskoineen ja vastaantulijoilla on vihreät samanaikaisesti, joten ei ihmekään jos huudattivat sulle torvea kuorossa. Eikös siinä ole sitäpaitsi ihan sulkuviivakin maassa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti sitten alkaa lukemaan illalla. No kuuden aikaan aamulla oli kirja tavattu ja väsymys melkoinen. Ehtihän siinä pari tuntia koisaamaan ennen kuin alkoi räjäyttely.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Piti sitten alkaa lukemaan illalla. No kuuden aikaan aamulla oli kirja tavattu ja väsymys melkoinen. Ehtihän siinä pari tuntia koisaamaan ennen kuin alkoi räjäyttely.
Lähe illalla statiin kaljalle? :wink:
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

[quote="Herra Manala"][/quote]
Jaaha. :doh: Onneksi Helsingissä ei ole vielä niitä sakkolapun postittavia isovelikameroita.
ninnithequeen

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi itku ku meil oli äsken kylässä yks ihana nuori komee mies :h:
Se kävi mun sängyssäkin! Mä oisin mielelläni pitäny sen täällä kyllä, nuuh :]
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joo-o... Vaihdin kaikki vakuutukseni toiseen yhtiöön. Samansisältöiset vakuutukset ja helvetin paljon miellyttävämpi palvelu, säästöä 760 euroa vuodessa.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Viitsitkö kertoa mistä mihin vaihdoit? Mä tein joku aika takaperin saman siirron, lähinnä saadakseni kaikki asiointini yhden puljun alle (ja vähän keskittämisbonusta siinä sivussa).
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:^ Viitsitkö kertoa mistä mihin vaihdoit?
Ifistä Lähivakuutukseen.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jup. Mä taas Ifistä Nordeaan. Sain alennusta siitäkin hyvästä että mulla on sieltä asuntolaina.

Ja Ifin sähköinen laskutusjärjestelmä alkoi ottaa aivoon. Siis ainakin silloin taannoin se oli semmoinen, että jos ei viittinyt laittaa suoravelotusta, niin tuli sähköposti/tekstiviesti-ilmoitus notta pitää mennä Ifin sivulle, kirjautua sisään, donata sieltä lasku PDF-tiedostona jonka tiedostonnimi on jotain tyyliin df98g7fd9gs8g7fsd87g5786g8768727dfd8f76!#d8f7 (piti itte kekata parempi nimi), onkia laskun tili- ja viitenumerot sieltä ja maksaa ne verkkopankkiin. Olis varmaan ollut parempikin tapa, mut en jaxanu.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Lomat loppuneet, mukaanlukien saikku,
sattuipas sopivasti kisojen ajaksi...

Samalla loppui roskarruan mättö, bissen ylenpaattinen :miitti: kittaus ja kännikessuttelu.
Kova treeni ja askeettisuus kunniaan!
Pyry-Matias

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NegaDuck kirjoitti:Jup. Mä taas Ifistä Nordeaan. Sain alennusta siitäkin hyvästä että mulla on sieltä asuntolaina.
Mulla myös kaikki vakuutukset sun muut raha-asiat Nordeassa keskittämisalen vuoksi. En ole tosin kilpailuttanut pitkän aikaan. Tuo on kyllä sellainen asia, josta laistaa kun vain voi. Jotenkin sitä ei vain halua uskoa, että jostain muualta saisi kovin paljon edukkaammin.
Storia

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:Joo-o... Vaihdin kaikki vakuutukseni toiseen yhtiöön. Samansisältöiset vakuutukset ja helvetin paljon miellyttävämpi palvelu, säästöä 760 euroa vuodessa.
Ihan samat kokemukset Lähivakuutuksesta. Nordealla kilpailutin, mutta vaikka tilit ja kortit on sieltä, sain halvemmalla lopulta Lähivakuutuksesta kuitenkin - vanha asiakas kun jo olin.

NegaDuckin autoilu aamulla kuulostaa masentavalta, kun olin juuri päättänyt tulla aamulla autolla Kamppiin maalta. Taidan sittenkin päätyä junaan..
Vastaa Viestiin