Tiistantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meil on kaikki Lähivakuutuksessa. Mä tosin niistä mitään ymmärrä, mies hoitaa ne. Mulle riittää että kaikki on hyvin just ja nyt...

Mutsille ja faijalle kävi just kiva vesivahinko. 2 v sitten uusivat keittiön kaapistot, ONNEKSI eivät lattioita, sillä astianpesukone oli pistäny äskettäin parketin täysin tuusannuskaksi kaappien takaa. Sitä ei tosiaan nähny ku siirtämällä, jostain sieltä vedet tullu koko ajan pitkiinsä, pitkän ajan. Homeessa jne. Nyt ne elää pakastimet (4kpl) ja jääkaapin kanssa olkkarissa kun kuivatetaan ja revitään parkettia auki keittiössä. Pari kuukautta vissiin?
Äiti olohuoneessa olevan keittolevyn varassa? En uskoisi ellen näkisi itse. Isi kyllä eläis lenkkimakkaralla :D
Ja vakuutus kyllä maksaa. Paska homma vaan.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:astianpesukone oli pistäny äskettäin parketin täysin tuusannuskaksi kaappien takaa. Sitä ei tosiaan nähny ku siirtämällä, jostain sieltä vedet tullu koko ajan pitkiinsä, pitkän ajan. Homeessa jne
Nyt mä tulin vainoharhaiseksi. Mistä voin tietää ettei oma tiskikoneeni oo tekemässä samaa? :shock:
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Parketti keittiössä ei ole kovin viisasta. MUN mielestä.
NeD, onko sulla se suoja koneen alla?
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Parketti keittiössä ei ole kovin viisasta. MUN mielestä.
NeD, onko sulla se suoja koneen alla?
Kämppää ostettaessa parketti oli ainoa vaihtoehto myös keittiössä. Tai ehkä sen olis tarpeeks whinettämällä saanut vaihdettua. Ja en voi tietää, koska konekin oli valmiiksi asennettuna. Voiko sen jotenkin tarkistaa? (taidanpa vähän ronkkia tiskikonetta kotiin päästyäni)
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Suoja näkyy koneen etureunassa, muovijuttu joka on koneen alla.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaa, ei minä mitään semmoista suojakaukaloa muistaisi siellä olevan. Mut tarkistan ja palaan asiaan.
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Haluisko joku peecee-koneen käyttäjä käydä mun puolesta kattomassa yhden kuvapankin toimivuuden? Käyttäjätunnuksen ja salasanan ja sivun osoitteen saapi privaviestillä.
Pliiiiiis :)


Edit: Kiitus pikkuegolle :)
ninnithequeen

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Parketti keittiössä ei ole kovin viisasta. MUN mielestä.
NeD, onko sulla se suoja koneen alla?
Ei se koneen alla ollutkaan. Vaan vieressä, ja joo, parketti keittiössä on munkin mielestä aika idioottimaista. Mutta kun se oli siellä aikanaan jo valmiiksi (hyvin säilynyt muuten tähän päivään saakka ja koko alakerrassa sama parketti, semmonen laattaparketti tai joku?)

Mun korvissa kaikuu vieläkin mutsin huudot millilitran roiskahtaneesta jogurtista. "Parketti menee pilalle, syö muualla".

Öh, okei?
Stinky

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jeah, tää päivä menikin sit veskissä istuessa tai pönttöä halatessa. Vähän lämpöäkin pukkaa..Pitäs varmaan soittaa esimiehelle et mun ois ehkä parmpi jäädä huomen himaan. En vaan tie et pitäskö raahautua ihan lekurille asti. Molen ihan rikkipoikkiväsyjaveltto.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NegaDuck kirjoitti:Mut tarkistan ja palaan asiaan.
Tarkistin. Alla on (magneeteilla kiinni pysyvän teräslevyn takana) muovimattoa joka sivuilta kouruaa ylöspäin, mutta edestä ei, eli se pitää hyvässä lykyssä pienen pirauksen vettä muttei isompaa vuotoa.
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:pitää hyvässä lykyssä pienen pirauksen vettä muttei isompaa vuotoa.
Niinhän sen on tarkoituskin tehdä. :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jahas.
Isä ja äiti lähti jo Orimattilaan, kun äiti oli sopinut tapaamisen enon hautajaispapin kaa ja joku sukulainenkin käy. Minä vielä Varkaudessa kun en jaksa koko ajan edestakaisin suhata. Hautajaiset on 6. päivä. Tänään aattelin ryypätä yksinäni pussikaljaa. Olenko maininnut, että minulla ei ole naista?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^^ No jos sen muovimaton päälle laittaisi vettä imevän rätin, vähän isompikin vesimäärä voisi ehkä pysyä aisoissa valumatta parketille?
Vihtahousu

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kävin städis frendin kaa ziigailee saatanalahden putiikkia ja verkkokauppaa. Syötiin subit ja ihmeteltiin procasteri vaffaria. Sit tylsästi kotia ja nyt ruokaa tekemään. On joo tylsää.
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:^^ No jos sen muovimaton päälle laittaisi vettä imevän rätin, vähän isompikin vesimäärä voisi ehkä pysyä aisoissa valumatta parketille?
Älä nyt ala väsäämään. Sen kaukalon tarkoitus on just se, että sulta ei jää huomaamatta jos kone liruttelee vettä + tietty vesi ei lillu koneen takana/alla. Jos sitä vettä tulee väärästä kohtaa ulos, kutsu koneen ehjääjä ja unohda ne rievut ja muut "mä kokeilen itte"- säädöt.
NegaDuck

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Jawohl, Frau. :sir:
NuoriDaavid

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Jahas.
Isä ja äiti lähti jo Orimattilaan, kun äiti oli sopinut tapaamisen enon hautajaispapin kaa ja joku sukulainenkin käy. Minä vielä Varkaudessa kun en jaksa koko ajan edestakaisin suhata. Hautajaiset on 6. päivä. Tänään aattelin ryypätä yksinäni pussikaljaa. Olenko maininnut, että minulla ei ole naista?
Ai eno kuoli nyt. Toivottavasti nyt pääseet eteenpäin. Älä helvetissä ota sitten isääs ja äitiäs sinne maatilalle asumaan. Nyt on viimeinen hetki aikuistua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jahas.
Isä ja äiti lähti jo Orimattilaan, kun äiti oli sopinut tapaamisen enon hautajaispapin kaa ja joku sukulainenkin käy. Minä vielä Varkaudessa kun en jaksa koko ajan edestakaisin suhata. Hautajaiset on 6. päivä. Tänään aattelin ryypätä yksinäni pussikaljaa. Olenko maininnut, että minulla ei ole naista?
Vai niin. Nytkö se eno sitten otti ja lähti? Oliko tämä juuri se eno? En ole juuri Kitinää viime aikoina lueskellut, siksi mennyt tämä ihan ohi. Osanottoni.. kai?
Juu, SE eno. 90-vuotiaana. Paljonhan en siitä tykännyt, mutta kuitenkin viimeiset aikansa hyvin kohtelin. Loppukuukaudet oli sairaalassa, koska jalat ei kantaneet yhtään ja muistiakaan ei juuri ollut. Oltiin on-off- siellä Orimattilassa taas alkukeväästä asti, siellä ollessa päivittäin sairaalassa, kärrättiin pyörätuolilla kahville ja tupakalle. Mitä hoitsut paheksui. Lähti oikeastaan aika yllättäen, luultiin että heikkenee vähitellen ihan vuoteenomaksi ja tajuttomaksi mutta niin vaan kuoli tasaisen jakson jälkeen nukkuessaan. 11. päivä illalla. Itse olin silloin kyllä Hesassa.

Äiteenkin mielestä parempi näin, ei se ollut mitään elämää enää enolla.

Elikkä taloon on nyt mulla täysi asumisoikeus omistuksen lisäksi. Hautajaishomma on monimutkainen, äiteeni lähinnä intoilee. Ja pelottaa perinnönjako , joka koskee tosin vain enoni pankkitilejä, ei tilaa enää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:Toivottavasti nyt pääseet eteenpäin.
*reps*
Stinky

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Suvinen, mahtavia kuvia sulla galleriassa!!!111

Mulla on tylsää ja tää sama tylsyys jatkuu huomennakin. Ärtsyä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päivän julkkissaldo: Pekka Pouta ja Paska-Anssi. Hiihoo! Ihan sikapoikki, syön iltapalan ja meen nukkumaan. Rankka päivä.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Päivän julkkissaldo: Pekka Pouta ja Paska-Anssi. Hiihoo! Ihan sikapoikki, syön iltapalan ja meen nukkumaan. Rankka päivä.
Laura Malmivaara itiksessä.


Kiitos NInni kahvista ja voileivistä! On teil vaan kiva nuori katti :h: BTW - mä tiedän ainakin yhden paikan Ninnin asunnossa, joka EI TODELLAKAAN ole puhdas (veikkaan että Ninni Tolutti sen samantien kun ovesta ulos astuin :D). Kiva ylläri :lol:

Tääl jätettiin iltatirsat välistä ja mentiin 30min aiemmin tyytyväisinä nukkumaan. Kohta pitäis itsekin - sen verran on taas koko päivän juostu.
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hiiohei!

Suvisen kuvat ovat upeita, kiitosta vaan, niistä tuli hyvä mieli. Varmasti mahtava reissu!

Tiukka työpäivä ja huomenna jatketaan. Eikä vituta lainkaan. :)

Päivän julkkisbongaus: "Sillä silmällä" -ohjelman Mikael.
Bliss

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaa bongailuja...?
Päivän julkkisbongaus siinä tapauksessa toi mun alakerran naapuri :D
nastamuumio

Re: Tiistantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä bongasin Osmo Soininvaaran S-marketissa!
Vastaa Viestiin