Alkoholipäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eilen:

4 olutta (0,33l), 5 lonkeroa (0,33l), Strongbow (0,5l) sekä yks Wirtanen (0,33l)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen:

8cl jallua
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilen kaksi tölkkiä olvia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koitin vkl lievittää migreeniä noin 2cl minttuviinapaukulla. Ei onnistunut. Olisin voinut napsaista enemmänkin, mutta kun oli tuo lapsi kotosalla jaloissa pyörimässä niin en viitsinyt. Illalla oli tarkoitus ottaa lisää ennen nukkumaanmenoa, mutta unohdin. Se on niin tätä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Koitin vkl lievittää migreeniä noin 2cl minttuviinapaukulla. Ei onnistunut.
Kyllä musta tuntuu, että päänsärky lähtee vasta parista desistä - eikä mulla ole tiettävästi edes migreeniä, jonka pitäis olla vielä reilusti tujumpaa mitä mun normipääsäryt. Jos alkoholittomana mennään, niin kahvi auttaa mulla aika hyvin päänsärkyyn.. jos sitä ei ole juonu liikaa, niinku nykyään helposti tulee juotua. Sekin monta kertaa helpottaa jo, ku saa sen kakaran petiin, siis päänsärkyä :]
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Clay kirjoitti::]
Mun yks suosikki-asCii on pilattu! :( Ja näytän ihan Geeltä..
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Clay kirjoitti: Mun yks suosikki-asCii on pilattu!
Et vaan osaa! :]
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bhven

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

:]

Tulin, join, voitin.
NegaDuck

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Palattu duunipaikan bileistä. Illan saldo:
- 2 siideriä jonka nimeä en nyt muista, joku "scrumpy jack" tai sinnepäin.
- Puoli lasia valkoviiniä.

Ihan kauheeta änkyräkännäystä, siis.

Lisäksi join yhden batteryn ja helvetisti vettä, sillä saunassa kuivui aika hyvin.

Loppuillan aion rentoutua pelaamalla. :kontrolli:

EDIT: Mitä mä hourailen. Valkoviiniähän se oli. Punaviini on pahaa.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 04.10.2008 8:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

Norjalaista vodkaa, cheers.

According to the Vodka Museum in Moscow, Dmitri Mendeleev, a Russian chemist, found the perfect percentage to be 38.
Nyt penikseni on fantastinen!
NegaDuck

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Rupesin vähän miettimään tuota minun alkoholikäyttäytymistäni ja sitä miksen yleensä oikein viihdy bileissä. Tajusin lopulta, että alkoholi saa minut rentoutumaan, siis myös psykologisella tasolla. Arki unohtuu hetkeksi. Tämä kuitenkin ikävä kyllä johtaa siihen että sen sijaan että muuttuisin joviaaliksi ja seuralliseksi, minua rupeaakin vain nukuttamaan aivan turkasesti. Tekisi mieli ottaa päikkärit jo kahden siiderin jälkeen. Vaan eihän bileissä sovi nukuksia. Sen jälkeen homma meneekin siihen että yritän sitten väkisin hampaat irvessä olla sosiaalinen ja seurallinen ja kaikkee, kun muutkin kerran ovat, ja lopulta kyrpiinnyn koko touhuun ja lähden himaan. Johon mennessä humala onkin jo haihtunut, ja piristyn, ja kadun että lähdin kesken pois.

Mitenkähän saisin tähän seurustelujuomiseeni jotain tolkkua? Kannattaisiko vetää ne siiderit jo hyvissä ajoin ennen bileitä ja tankata unta kaaliin, ja sitten lähteä bilettämään? Ehkä raittiina pysymällä pärjäisikin bileissä paremmin, tosin jossain vaiheessa kun kaikki muut ovat kännissä ja itse selvänä, ei sekään ole enää kauhean kivaa.

Yhden ainoan kerran muutama viikko takaperin olin oikein hyvällä ja pirteällä biletuulella ja teki oikeasti mieli juoda kunnolla ja heittää läppää kaverien kanssa, mutta juuri silloin kaikki muut taas olivat silleen mäh. Niin tai näin, aina väärinpäin. Yhyy, tahtois pitää hauskaa kaverien kaa, mut en vaan osaa. :(
Lucy

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Mitenkähän saisin tähän seurustelujuomiseeni jotain tolkkua? Kannattaisiko vetää ne siiderit jo hyvissä ajoin ennen bileitä ja tankata unta kaaliin, ja sitten lähteä bilettämään?
Kannattaa varmaankin kokeilla eri vaihtoehtoja.
Ehkä raittiina pysymällä pärjäisikin bileissä paremmin, tosin jossain vaiheessa kun kaikki muut ovat kännissä ja itse selvänä, ei sekään ole enää kauhean kivaa.
Voithan juoda sen muutaman siiderin loppuillasta jolloin ei enää haittaa jos alkaa väsyttää.
Yhyy, tahtois pitää hauskaa kaverien kaa, mut en vaan osaa. :(
Hauskaa voi pitää myös ilman alkoholia tai baareja. Kaverit voi koota kasaan ja lähteä esimerkiksi mikroautoilemaan tai puuhailemaan jotain muuta.
NegaDuck

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:Hauskaa voi pitää myös ilman alkoholia tai baareja. Kaverit voi koota kasaan
Joo, pitää vain koota kasaan tarpeeksi kavereita jotka tajuavat tämän. :)
Tix

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Hauskaa voi pitää myös ilman alkoholia tai baareja. Kaverit voi koota kasaan
Joo, pitää vain koota kasaan tarpeeksi kavereita jotka tajuavat tämän. :)
Mitäs jos vaan koittaisit ottaa hitaammin ja vaihdat siiderit vodkabatteryihin. Turha sitä on kärvistellä samalla kaavalla aina.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei jaksa laskea. Olutta ja viskiä ja nyt odotan että paskanhajuinen adobe flash cs4 jaksaisi asentua että voisin mennä mörhöämään virtuaaliseen fantasiatodellisuuteen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Prööt! Noin kolkyt annosta perjantaina ja tänään lauantaina ehkä saman verran.
nastamuumio

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NegaDuck, ainakin osa ratkaisua on alkoholiton olut!
milli

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Perjantaina join kaksi kuivaa omenasiideriä. Eilen join 1,2 puolen litran tölkkiä Upsiderin kevyttä mansikkasiideriä.
NegaDuck

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

nastamuumio kirjoitti:NegaDuck, ainakin osa ratkaisua on alkoholiton olut!
Minulle tuo olisi käytännössä sama kuin raivoraittius, sillä tuo on nestettä joka on sekä pahaa, että siitä ei tule edes känniin. Eli aika hyödytöntä litkua. :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen puolitoista pulloa Ecussonin Cuvée Spécialea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NegaDuck kirjoitti: Minulle tuo olisi käytännössä sama kuin raivoraittius, sillä tuo on nestettä joka on sekä pahaa, että siitä ei tule edes känniin. Eli aika hyödytöntä litkua. :D
Ainii, sä et tykännyt oluesta. Alkoholiton siideri on kamalaa, mutta ainakin kerran join Annankadun William K:ssa jotain siideriä, jossa oli vain ihan vähän alkoholia, en muista kuin vähän, mutta käytännössä ei juurkaan, ja se oli vallan hyvää. Merkkiä en tietenkään muista, eikä sitä varmaan saa kaikista baareista, mutta sitten tietty joka toiseksi juomaksi voi ottaa vaikka limskaakin.
Quinevere

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Oon kokenut ihmeraitistumisen. Kaksi viikkoa jo tahtiin 3-4 annosta/viikko. Ei vaan tee mieli.
Quinevere

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NegaDuck kirjoitti:Tämä kuitenkin ikävä kyllä johtaa siihen että sen sijaan että muuttuisin joviaaliksi ja seuralliseksi, minua rupeaakin vain nukuttamaan aivan turkasesti.
Vastoin Tixin ohjeita sanoisin, että juo ne juomasi nopeammin, vaikka kolme ekaan tuntiin. Vodkabatteryt tai muut nopeat kirkkaat sinänsä hyvä idea. Reipas nousuhumala piristää taatusti paremmin kuin hidas tissuttelu.
NegaDuck

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

nastamuumio kirjoitti:mutta sitten tietty joka toiseksi juomaksi voi ottaa vaikka limskaakin.
Niin, tarjoaahan se saman kätevän sijaistoiminnon kuin kaljakin: jos ei keksi mitään sanottavaa, voi aina nostaa lasin huulille. Tai poistua vessaan tauolle miettimään repliikkiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Alkoholipäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yksi iso tuoppi Black Rat -siideriä.
Vastaa Viestiin