Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tää asukasvaihto vois olla ihan mielenkiintoinen jos tuotannolla ja asukkailla olisi asennetta. Mutta eihän niillä ole, eikä koskaan ole ollutkaan. Miten voi olla noin tylsiä ja TYHMIÄ ihmisiä yhdessä pienessä ryhmässä?

En katsonut pitkään aikaan BBtä millään tavalla ja kun hieman kurkkasin niin olipas taas meininkiä. Anniina: mikä on demokratia, mikä on kolhoosi, fetismi, fobia, pessimisti jne. jne. Jätin väliin.

Nyt ajattelin kurkata tätä asukasvaihtosydeemiä, mutta ei sitä kestänyt erkkikään. Suomitietous sanoisinko hieman hakusessa asukkailla :shock:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Nyt ajattelin kurkata tätä asukasvaihtosydeemiä, mutta ei sitä kestänyt erkkikään. Suomitietous sanoisinko hieman hakusessa asukkailla :shock:
Jos viittasit Afrikan BB:hen, mä luulin sen olevan ihan positiivista jos ne eivät tiedä mikä tai missä Suomi on? :perttihymiö:

En ole taaskaan muistanut seurata tätä. Taidan kattella sitten jälkikäteen kun julkaisevat tämän kauden DVD:llä ja Bluerayllä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Tarkoitin ihan suomalaisia asukkaita täällä Suomen BB-talossa. Nyt alkaa jo hiukan kuulostaa tutulta, hei pidä toi !!!
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Päivän polttava BBkysymys. Tapahtuiko talossa ryhmäseksiä Tero-Tuuli-JM-akselilla. Ilmeisesti ainakin Teron runkkaus on aiheuttanut kohua.

Jätän kysymyksen pohtimatta ja siirryn elokuvien pariin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

Repesin lukiessani Nikon avautumista Irc-Galleriassa :rofl:
BB-Niko kirjoitti:Olihan se niin arvattavissa..


Meinasin tuossa hetki sitten revetä liitoksistani. Niin hyvässä kuin pahassakin. Tai jtn.

"Big brother talon asukkaat saivat suihkurusketus kaapin käyttöönsä" WTF?.

Tällä viikolla niille on raahattu melkeimpä kaikki ne asiat silmien eteen joita minä toivon taloon. Taisimpa jopa muutaman kyyneleenkin tirskauttaa ilmoille. Mahtavaa.
Tuontanto saa minut ärsyyntymään vielä täällä siviilissäkin. Pienet sille \o/

Seuraavaksi varmaan saan netistä lukea miten asukkaille järjestetään "Niko teema kekkerit".
Asukkaat heräävät uuteen päivään pikkuisten koirien juoksiessa heidän sänkyihinsä. Verhot aukeavat ja pihalla istuu Johanna Tukiainen kurpitsa kainalossa, radioista pauhaa Britney.
Ja kyllä, näissä pileissä "väkivaltainen käytös on sallittua" ja jokaisesta särkyneestä lasista saa yhden kokonaisen yön yläkerran sviitissä.

Ja kyllä tuotanto, kannattaa toteuttaa. Saatte mielipuolisen asukkaan raivoamaan ja vuodattamaan tuonteitaan päiväkirjassaan. Palsta tilaa lehdistä. Kun ei sitä itse talon tapahtumista viime päivinä ole saanut :)

Mahtavaa. Toki voihan suihkurusketuksessa olla kyse siitäkin että saadaan asukkaat erottumaan seinistä, nehän olivat meinaan aika vaalean sävyiset (niin ne seinät nimittäin).
Ihanaa. Nyt vaan veikkaamaan ketä heistä onkaan tulevan Sunnuntain ruskein asukas?
Itse äänestys tulos kun ratkesi sillä hetkellä kun ne meille taviksille kerrottiin.

Ja kyllä, lue tämä teksti hieman huumori mielessä. Eihän tässä edes ktn dissattu.
No ehkä hieman tuotannon porukkaa, mutta sekin kaikki rivien välistä luettavissa:)

..Kyllä hieman pooootuttaa!
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ :lol: :lol: :lol:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tissi-Minna varmaan itkee kateuden kyyneliä.

BB-taloon tulee tänään kaksi uutta miesasukasta. Ihankohan Cherylliä varten tuovat ne, kun neito valitteli viikonloppuna ettei kukaan talossa ole kiinnostunut hänestä ja se ahistaa?!!
Lucy

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Olen onnistunut katsomaan hiljattain kaksi jaksoa ja olen hieman hämmentynyt asukkaista. Se blondi tyttö vaikuttaa aivan elävältä trollihahmolta. Eihän kukaan voi tosissaan puhua tuollaisia? :D Aivan loistava! Hieman ärsyttävältä vaikutti sellainen tyttö, jolla oli kaksoisvärjätyt hiukset ja joka näkemässäni jaksossa kyseli kaikenlaisia, kuten mikä on feministi, mitä tarkoittaa demokratia jne. Noh, okei kahden jakson perusteella en lähde tekemään vielä syväluotaavia kyökkipsykologisia analyyseja suuntaan tai toiseen. Miehistä ei pistänyt silmään oikeastaan kukaan muu kuin Johan. Hän vaikutti ehkä normaaleimmalta. Yhteenvetona kumpikaan jakso ei vaikuttanut niin mielenkiintoiselta, että jaksaisin jatkossa seurata.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Talossa testattiin eilen asukkaiden yleistietämystä. Kansainvälisiä tiedustelupalveluita kysyttäessä Ansku vastasi 020202 ja 112. Tuuli taas tiesi, että talvisota käytiin 1800-luvun alkupuolella.

En ole katsonut yhtään jaksoa pariin viikkoon, mutta nää noloimmat uutiset ja tissikuvat tietty pitää tsekkailla.
Tix

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Tuuli taas tiesi, että talvisota käytiin 1800-luvun alkupuolella.
Tämä tuleva kansankynttilä? :shock:

O tempora, o mores.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En ole pitkään aikaan katsellut ja kun meinasin niin näin uutisissa cipan narinaa kun hänen synttärinsä muistetaan pinkeinä bileinä eikä kukaan talon mies häntä halua. Päätin olla katsomatta. Talossa on harvinaisen "tyhmää" sakkia, kauniisti sanottuna. Onhan Koivistokin ollut kauemmin pressana kuin Kekkonen :shock: Suomitietous hukassa muutenkin :shock: Ja luulisi nyt edes kolmen tiedustelupalvelun nimen löytyvän, jollei useamman. Mut joo, Anniina on kaikenkaikkiaan älynlahja koko nainen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rouva Pupu kirjoitti:Onhan Koivistokin ollut kauemmin pressana kuin Kekkonen :shock:
Ei nyt sentään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ BB-talolaisten mukaan on.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Kysyin googlelta tiedustelupalveluista. Ois Anskukin osannu.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Se on kyl sanonut ettei osaa käyttää tietokonetta, että en oo niin varma :lol: Mut on se silti lutunen tytsi.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voi voi, nyt sinne taloon asteli asukkaaksi se Miklun hoito Henna :roll:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voisko joku kertoo, millon tää loppuu?

nimim. Pliis jotain muitakin otsikoita (viihde)uutisiin kuin BB-Xxx teki sitä ja tätä
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mitkä ovat tämänvuotisen BB:n kohokohdat? Löytynee youtuubbeina? Minulle kelpaa esim. tappelut, veriset riidat, seksi, onnettomuudet ja uskomattomimmat (fyysiset) hölmöilyt.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:Mitkä ovat tämänvuotisen BB:n kohokohdat? Löytynee youtuubbeina? Minulle kelpaa esim. tappelut, veriset riidat, seksi, onnettomuudet ja uskomattomimmat (fyysiset) hölmöilyt.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Joo nyt ei enää jaksa kattoo ees sunnuntaishow:n vertaa, paska BB! Paska Idols! Paskat äänestäjät!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ymmärrän täysin miksi voitti kuka voitti. Oma suosikki oli kuiteski Johan. Hänellä oli paras viihdearvo, varmaan samanhenkisin myös.
Stinky

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Höh, Anniina oli ihan jees mut jotenkin hajuton ja mauton. En mä kyllä tiedä kuka nyt ois mun mielestä ollut parempi voittajaks. Perttua ei kyllä kukaan voita. Se on ainut joka on mieleen jäänyt ja ne sen hassut lausahdukset. Perttu :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:Höh, Anniina oli ihan jees mut jotenkin hajuton ja mauton.
Itse asiassa samantyyppinen joojookaikkienkaveri kuin ex-voittaja Sauli. Jos muistelee näiden neljän kotimaisen kauden voittajia, niin jokainen ollut omalla tavallaan helppo, easygoing-tyyppi. Eivät ole stressanneet turhia, peruspositiivisia, hyväntuulisia. Ja aika tyhmiä kans. Mut tyhmyys nyt harvemmin ketään ärsyttää. Lähinnä kai se on, että ei itse myönnä olevansa tyhmä, jos sattuu olemaan tyhmä, siis se joka kuumottaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uusia

BB-juaruja..

Harranen jestas, viettävät öitäkin yhdessä! Mitä seurustelua se on olevinaan? Kyllä pitäisi olla välissä montaa kilometriä ja vaikka betoniseinä! Ei muuten se tuntuisi seurustelulta! Ei tuntuisi, ei niin ei tuntuisi! Ja kerrankin vakka löysi kantensa! Kyl maar! Kuten Turuus' tuppaavat koko ajan hokeen..
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:Uusia
Hienoa Niba, vain 20 päivää vanhoja. Urpo.
Vastaa Viestiin