Viisi miljoonaa

Yleinen lätinä jä kitinä
Pyry-Matias

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mulli75 kirjoitti:Riittääkö rautalangasta vääntäminen vai vaihdetaanko ratakiskoon ?
Ehkä kommenttisi oli vaan turhan lattea.
Pyry-Matias

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Joo. Haluatko tarkistaa?
Olet vaan toisinaan huvittava, kun "hieman" liian ponnekkaasti haluat saattaa mielipiteesi tiedoksi. Tuolloin argumentaatiosi vajoaa, koska tohkeuksissasi et pysy järjissäsi. Ei muuta.
masa

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti: Olet vaan toisinaan huvittava, kun "hieman" liian ponnekkaasti haluat saattaa mielipiteesi tiedoksi.
Jos täällä joku tilastonäppäryyksineen, elämänarvo-opetuksineen ja valitut-palat filosofioineen on huvittava, niin kyllä se se olet sinä.
Vihtahousu

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:
masa kirjoitti:Joo. Haluatko tarkistaa?
Olet vaan toisinaan huvittava, kun "hieman" liian ponnekkaasti haluat saattaa mielipiteesi tiedoksi. Tuolloin argumentaatiosi vajoaa, koska tohkeuksissasi et pysy järjissäsi. Ei muuta.
Ja oot varma ettei masa heittänyt vitsillä tuota tarkistamis-läppää.
ninnithequeen

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- maksaisin velat pois
- ostaisin broidilleni perheineen ison kämpän
- lennättäisin vanhempani ympäri maailmaa (ku ne kerran Pariisistaki tykkäs)
- lähtisin ite New Yorkiin ja Las Vegasiin ukkoni kanssa kahestaan
- laittasin kivat summat erinäisiin hyväntekeväisyysjuttuihin
- uusisin asuntomme sisustuksen lattioita myöten
- mälläisin vaatekaupoissa (tosin en ostais mitään Pradaa ja muuta mukahienoa, yök)
- ostaisin hevosen hienolle maneesitallille, ja tyttärelle kiltin pikku ponin sekä henkilökohtaisen opettajan hälle
- lunastaisin mökkimme meille KOKONAAN
- auttaisin ystäviäni

Luulis 5 miljoonasta jäävän säästöönki vähän?
Pyry-Matias

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Ja oot varma ettei masa heittänyt vitsillä tuota tarkistamis-läppää.
Pointtini ei ollut se.
masa

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ja oot varma ettei masa heittänyt vitsillä tuota tarkistamis-läppää.
Pointtini ei ollut se.
Juu ei tosiaan. Pointtisi oli taas jälleen onneton dr.phil-pätemisyritys, joka kompastui taas kuten aina ennenkin. Älä yritä ihan niin lujaa, kun kuitenkin aina metsään kolisee.
Bliss

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Pradaa ja muuta mukahienoa
Nyt mä oikeesti katkean naurusta. Ei voi mitn.
masa

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ainiin. Palkkaisin fab-gay-fiven stailaaman gattacan ja sen ranchin. JR-tyylinen look sopisi G-miehelle.
Storia

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pradaa ja muuta mukahienoa
Nyt mä oikeesti katkean naurusta. Ei voi mitn.
:D kato Soukassa ja idässä Seppälä ja Lindex on aina in!
Prada ei o mitäääääääääääään!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Storia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pradaa ja muuta mukahienoa
Nyt mä oikeesti katkean naurusta. Ei voi mitn.
:D kato Soukassa ja idässä Seppälä ja Lindex on aina in!
Prada ei o mitäääääääääääään!
Mä kyllä ihan tajusin Ninnin pointin. Jos shoppailu ja pukeutuminen ei ole itselle se juttu niin ei ehkä osaa arvostaa jotain pradaa yhtään sen paremmaksi kuin murto-osalla hinnasta saatavat täysin toimivat ja siistit kuteet. En osaa itsekään kuvitella että miljonäärinäkään innostuisin muodista tämän enempää. Vaikea sanoa kun en ole koskaan miljonääri ollut :(
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Storia

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Storia »

Georgina kirjoitti:
Storia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Nyt mä oikeesti katkean naurusta. Ei voi mitn.
:D kato Soukassa ja idässä Seppälä ja Lindex on aina in!
Prada ei o mitäääääääääääään!
Mä kyllä ihan tajusin Ninnin pointin. Jos shoppailu ja pukeutuminen ei ole itselle se juttu niin ei ehkä osaa arvostaa jotain pradaa yhtään sen paremmaksi kuin murto-osalla hinnasta saatavat täysin toimivat ja siistit kuteet.
Kyllä minäkin pointin tajuan, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Prada nyt ei ole mukahienoa, vaan ihan takuuvarmasti hienoa. Mua naurattaa se, että yleensäkin köyhien tai muuten vaan juuri muodista innostumattomien tai sivistymättömien, tietämättömien on pakko korostaa, että "mitään Pradaa nyt en ainakaan ostaisi" - se kun yleensä osoittautuu takuuvarmasti paskapuheeksi, mikäli tilaisuus tarjoutuu. Ts. jos minä lyön sinulle käteen lahjakortin Mannerheimintien Pradan liikkeeseen, jolla saat sieltä makean nahkalaukun, niin satavarmasti sen käytät. Tämä pätee myös siinä, että jos sinulla on viisi miljoonaa millä mällätä, niin alkaa yhtäkkiä tulla houkuttelevammaksi käydä ostoksilla jossain muuallakin kuin niissä samoissa ostareissa, missä aina ennenkin.
Right?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Storia kirjoitti: Kyllä minäkin pointin tajuan, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Prada nyt ei ole mukahienoa, vaan ihan takuuvarmasti hienoa. Mua naurattaa se, että yleensäkin köyhien tai muuten vaan juuri muodista innostumattomien tai sivistymättömien, tietämättömien on pakko korostaa, että "mitään Pradaa nyt en ainakaan ostaisi" - se kun yleensä osoittautuu takuuvarmasti paskapuheeksi, mikäli tilaisuus tarjoutuu. Ts. jos minä lyön sinulle käteen lahjakortin Mannerheimintien Pradan liikkeeseen, jolla saat sieltä makean nahkalaukun, niin satavarmasti sen käytät. Tämä pätee myös siinä, että jos sinulla on viisi miljoonaa millä mällätä, niin alkaa yhtäkkiä tulla houkuttelevammaksi käydä ostoksilla jossain muuallakin kuin niissä samoissa ostareissa, missä aina ennenkin.
Right?
No joo, on tietysti hienoa sellaiselle joka asiasta jotain ymmärtää. Ja jos annat lahjakortin (osoite tulee yv:nä) niin tämän hetkisessä tilanteessa myyn sen! ja minä henkilökohtaisesti pidän shoppailua aika ahdistavana puuhana, luultavasti jos rahasta ei olis kiinni niin tilaisin netistä kaikkea tai kävisin kaupoissa jonkun session ja ostaisin isoissa pompseissa sitä mitä tarvin ettei tarvis ihan heti taas mennä. En tiedä muuttuisiko shoppailu hauskemmaksi jos sitä rahaa oikeasti olisi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kyllä mäkin tajusin vallan mainiosti, mutta haluaisin oikeastaan tietää, mikä on sitten sitä hienoa jos Prada ja kaltaisensa ovat mukahienoa.
Indian Bazaar? H&M? :D

Ja toiseksi, mitenkään isommin vittuilematta, en keksi juuri heti ketään, jolle Prada tms. sopisi huonommin kuin Ninnille.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Storia kirjoitti:Ts. jos minä lyön sinulle käteen lahjakortin Mannerheimintien Pradan liikkeeseen, jolla saat sieltä makean nahkalaukun, niin satavarmasti sen käytät. Tämä pätee myös siinä, että jos sinulla on viisi miljoonaa millä mällätä, niin alkaa yhtäkkiä tulla houkuttelevammaksi käydä ostoksilla jossain muuallakin kuin niissä samoissa ostareissa, missä aina ennenkin.
Right?
Wrong, paitsi siinä tapauksessa että kyseisellä kortilla ei todellakaan muuta saisi (tosin mahtaisko miehille mitään siellä myydäkkään).
Käytyäni mm. Monacon suunnalla ns. merkkiliikkeissä (ainakin hintojen perusteella) niin se että esineen hinta on 10x ei todellakaan takaa sitä että se olisi laadullisesti jotenkin parempi (tai muuten "hienompi"). Keskihintaluokasta löytyy laadullisesti täysin vastaavia ja usein jopa parempia tuotteita joissa ainoa ero on se että ei tarvitse maksaa extraa vain merkin vuoksi. Halpistuotteet tietty erikseen niistä tuskin löytyy.

Prada varmaankin on ihan hyvä tuote mutta laatuunsa nähden kallis, ts. parempiakin löytyy -> hyllylle jää. Vaikka rahaa olisi miljoonia ei minulle ainakaan tulisi mieleen sitä siltikään hukkaan heittää.
Storia

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Storia »

Georgina kirjoitti: En tiedä muuttuisiko shoppailu hauskemmaksi jos sitä rahaa oikeasti olisi.
Anteeksi nyt vaan, mutta nyt en ymmärrä mitä horiset. Edellisellä sivulla juuri julistit, miten elämä muuttuisi aivan varmasti onnellisemmaksi jos ei tarvisi kaupassa juosta taskulaskimen kanssa.
Lahjakorttia nyt ei ole tulossa, että osoitteen voit unohtaa ;D Ajatus oli myös se, että sitä ei tietenkään saisi myydä, vaan lunastaa sieltä kaupasta jotain. Todennäköisesti kelpaisi.

Noh, aihe on osaltani kaluttu loppuun ja lähden viikonlopun viettoon.
Tix

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Uskoisitko, että suuri summa rahaa (saisit sen valitsemallasi tavalla) tekisi sinut onnellisemmaksi?
(X) Totta munassa
( ) Kyllä
( ) Ei
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Storia kirjoitti:
Georgina kirjoitti: En tiedä muuttuisiko shoppailu hauskemmaksi jos sitä rahaa oikeasti olisi.
Anteeksi nyt vaan, mutta nyt en ymmärrä mitä horiset. Edellisellä sivulla juuri julistit, miten elämä muuttuisi aivan varmasti onnellisemmaksi jos ei tarvisi kaupassa juosta taskulaskimen kanssa.
Niin, ruokakaupassa!
Ja puuilossa! Haluaisin touholle uudet BOT suojat...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NuoriDaavid

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Uskoisitko, että suuri summa rahaa (saisit sen valitsemallasi tavalla) tekisi sinut onnellisemmaksi?
(X) Totta munassa
( ) Kyllä
( ) Ei
Miksi?
ninnithequeen

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pradaa ja muuta mukahienoa
Nyt mä oikeesti katkean naurusta. Ei voi mitn.
:D kato Soukassa ja idässä Seppälä ja Lindex on aina in!
Prada ei o mitäääääääääääään!
En mä käy niissäkään.

Mie haluun uniikkia. Etkö sä muka saakeli oo nähny miten mä pukeudun???? :D
Bliss

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Miksi?
Sulla on ihmeellinen kyselyikä.
Geep

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Geep »

Lähipiirin auttamisen lisäks... Millasen summan jakaisitte ns. hyväntekeväisyyteen? (edit: luetaas joka sivu ketjusta... )

En tiedä mitä viidellä millillä hommaisin mutta sen olen huomannut, että "lahjarahaa" on mun henkkoht todella vaikeaa tuhlata (siispä vaihtoehdoksi ei oikein jää kuin sijoittaminen ja muiden jeesaaminen). Omalla duunilla ansaitut taas on hemmetin helppo pistää haisemaan...

Joskus kun uskallan muuttaa stadista pois saan kyllä rahaa uppoamaan tilaan hevosineen.
Viimeksi muokannut Geep, 05.09.2008 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Pointtisi oli taas jälleen onneton dr.phil-pätemisyritys, joka kompastui taas kuten aina ennenkin.
Uskon, että mielipiteeni tässä asiassa, ei ehkä sellaisenaan, mutta samansuuntaisesti jakaa suuri osa ihmisistä. Yleensä he ovat maanläheisiä siten, että ovat ymmärtäneet, ettei mammona sinänsä tuo onnellisuutta. Ymmärtävät rahan olevan kuitenkin vain rahaa. Osaltaan nämä ovat perusarvoasioita. Dr. Philillä on muuten usein hyviä pointteja ohjelmassaan, vaikka tekeekin ohjelmastaan omanlaisensa. En minä häpeä olla hänen kanssaan samaa mieltä monesta asiasta. Voit toki jatkossa käyttää Phil-korttia, muttei se oikein toimi.
Tix

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi?
a) Ei tarvitsisi herätä aamuisin ennen kuin haluaa. Vihaan aamuherätyksiä.
b) Ei tarvitsisi olla Suomessa loka - helmikuussa. Vihaan pimeää ja kylmää.
c) Voisi tehdä sellaisia töitä ja niin paljon kuin huvittaa. En pidä työnteosta. Edes mukavien töiden.
d) Voisi olla tekemättä töitä lainkaan, jos huvittaa. En edelleenkään pidä siitä.
e) Voisi vapauttaa kaikki perheenjäsenet lainataakasta ja antaa tilaisuuden kunnon breikkiin arjesta. Minusta olisi mukavaa tehdä perheenjäsenten elämästä helpompaa ja leppoisampaa.
f) Voisi valita missä ja miten asuu melko vapaasti. Taloudelliset rajoitteet ovat ikäviä.
g) Voisi harrastaa mitä haluaa vaati se sitten millaisia kikottimia tahansa. (lentolupakirja pienkoneelle ja/tai helikopterille lähtisi hetikohta työn alle)

Tuossa listauksen alku. Pienistä arjen asioista se onni koostuu. Ei niinkään muskeliautoista ja/tai -veneistä. Joskin kauniina kesäpäivänä vene tai avoauto on varmasti tyytyväisyyden aihe.
ninnithequeen

Re: Viisi miljoonaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Storia kirjoitti:
:D kato Soukassa ja idässä Seppälä ja Lindex on aina in!
Prada ei o mitäääääääääääään!
Mä kyllä ihan tajusin Ninnin pointin. Jos shoppailu ja pukeutuminen ei ole itselle se juttu niin ei ehkä osaa arvostaa jotain pradaa yhtään sen paremmaksi kuin murto-osalla hinnasta saatavat täysin toimivat ja siistit kuteet.
Kyllä minäkin pointin tajuan, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Prada nyt ei ole mukahienoa, vaan ihan takuuvarmasti hienoa. Mua naurattaa se, että yleensäkin köyhien tai muuten vaan juuri muodista innostumattomien tai sivistymättömien, tietämättömien on pakko korostaa, että "mitään Pradaa nyt en ainakaan ostaisi" - se kun yleensä osoittautuu takuuvarmasti paskapuheeksi, mikäli tilaisuus tarjoutuu.
Juuei.

Mä kävelisin ihan samoihin basaari-intialaisjuttukauppoihin kuin ennenkin - ja ostaisin ne tyhjäksi.

Ja nyt mokasin! Mulla ON yks Pradan käsilaukku. Feikki kyllä ihan varmasti, mutta eurolla sain kirpparilta kertaakaan käytettynä. Jälkeenpäin naureskelin. Toimii juhlissa, ja viimeksi käytin ko. laukkua veljenpoikani ristiäisissä. Muuten en käytä. Tätimäinen, yök. Moon Hippi!!111
Vastaa Viestiin