Luau-antai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ei sitten yhtään paskempi päivä. Kolme tuntia pinnan alla Keltaisella Kuoleman Koneella. Siinä se hermo lepää kun saa vaan lillua hiljaisuudessa...

Oli niin paljon porukkaa mestoilla, että olivat pöllyttäneet näkyvyyden olemattomiin. Hups vaan kun pöly hieman laskeutuu huomaamme olevamme luolassa, ei tietoa missä tai missä opasnaru.
Vähän aikaa oli kyllä epämukava tunne, mutta sitten koulutus otti ohjat. Viiden minuutin päästä oltiin turvallisesti ulkona. Tapasin uusia tyyppejä, kanahampurilainen oli hyvää ja illan saa nauttia omasta seurastaan kotona.

Viiden päivän kesäleskeyden jälkeen onkin kiva lähteä huomenna hakemaan vaimoa ja muksua mummolasta. Pääsee taas isukkia leikkimään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meni tämä päivä liikaa viihteen puolelle. Kiitos yllätysvieraiden, suunnittelemiani juttuja en ehtinyt tekemään juuri yhtään.

Kuukauteen ei sit kapakassa juosta. Kiitos 4% varainsiirtoveron. Mutta ku panettaa ! Pysykööt kuitenkin karvat pois kämmenistä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivä senkuin pahenee, kaverin ukko potkaissut tyhjää. Hemmetin mukava tyyppi, paremmassa kunnossa kuin minä ja puolivuotta eläkkeeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jopas taas suunnitelmat vaihtuu niin ettei pysy edes ite perässä. Päivittäinen arpominen sais loppua.
Muuten oli kyllä ehdottoman kiva lauantain vietto, kiitos äipälle ja miehekkeelle, teki hyvää 8)
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.09.2008 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Alastaro kutsuu huomenna 8)
Vihtahousu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tuota oon jo muutaman päivän ihmetellyt jotain outoa palstalla tapahtuneen, mutta eilen sen tajusin. Ninni ei oo tainnu vähään aikaan kirjoitella palstalla?
Tix

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei muuta ku perustamaan Herrathequeen takaisin -ketju!
Vihtahousu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Juma mitä kuvasaldoa tuli viime viikonlopun reissulta, piti jättää puolet kuvista pois mitä Patz otti :D 130%:sta etten sanois.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Juma mitä kuvasaldoa tuli viime viikonlopun reissulta, piti jättää puolet kuvista pois mitä Patz otti :D 130%:sta etten sanois.
Taisi vetää meikäläisestä niin herneen nenään ettei ole vihjannut moisista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Juma mitä kuvasaldoa tuli viime viikonlopun reissulta, piti jättää puolet kuvista pois mitä Patz otti :D 130%:sta etten sanois.
Taisi vetää meikäläisestä niin herneen nenään ettei ole vihjannut moisista.
Hää lupas laittaa kaikki likaisetkin kuvat toiselle palstalle ja sitten tunnarit kaikille asianosaisille jotka oli paikalla, meistä kahdesta on aika ihku kuva :D
Lucy

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Taidan yllyttää kaverin osallistumaan Pelkokertoimeen :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Hää lupas laittaa kaikki likaisetkin kuvat toiselle palstalle ja sitten tunnarit kaikille asianosaisille jotka oli paikalla, meistä kahdesta on aika ihku kuva :D
Voi.....
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Olipas epäsosiaalinen päivä. Kävin nörttikaupassa ostamassa nörttikamaa, ruokakaupassa täydentämässä varastoja, ja loppupäivän pelastin äkspoksilla. Joko kohta nuppi tutisee?
Vihtahousu

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Hää lupas laittaa kaikki likaisetkin kuvat toiselle palstalle ja sitten tunnarit kaikille asianosaisille jotka oli paikalla, meistä kahdesta on aika ihku kuva :D
Voi.....
Siis mökkiläisille antaa vaan salarit kansioon, meikähän oli taas pääosassa noissa 130% kuvissa :roll:
Geep

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Älä nyt kiusaa Bluntlya!
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

En ole tehnyt tänään juuri mitään, enkä käynyt edes ulkona asunnosta. Puolustuksekseni sanottakoon niskajumi ja migreenit, mutta silti olen ollut jotenkin poikkeuksellisen über-laiska.

Huomenna ryhdistäydyn ja kuuraan koko kämpän, jotta matkoilla oleva avomieheni ei saa tietää kuinka jumalattoman laiska akka sillä oikeasti onkaan. :lol:
Bliss

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AnaisJune kirjoitti:... jotta matkoilla oleva avomieheni ei saa tietää kuinka jumalattoman laiska akka sillä oikeasti onkaan. :lol:
Deletoi varmuuden vuoksi asiaa koskevat postauksesi kaikkialta ;)
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

Bliss kirjoitti:
Deletoi varmuuden vuoksi asiaa koskevat postauksesi kaikkialta ;)

Itseasiassa tunnustin kyllä laiskuuteni, mutta se ei ole uskottavaa ellei sitä kohtaa omin silmin. :D
Bliss

Re: Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kameran laturia etsiessäni löysin kaikkea muuta... Mm. avaamattoman levyn Dumle-suklaata, edellisen moottoripyörän toiset vara-avaimet, pussillisen vanhoja kolikoita, Top-sportin lahjakortin sekä avaamattoman kondomipaketin, jonka olemassaolosta mulla ei ollut mitään aavistusta, en ainakaan ole ostanut sellaista :shock:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Luau-antai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuntupa sauna hyvälle. Ja nyt menossa toinen ISO gt sen jälkeen, vielä ottais yhden ja sit nuquun. Takka ja puuhella kuumina, mut masterbedruumissa toisessa päässä taloa sopiva lämpö.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin