OmenaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Meil on muuten kovin tarkkaa porukkaa ja heti jätetään lappua seinään jos joku on uskaltanu heittää tyyliin suodatinpussin tavisroskikseen. Mut sitten esim. maitotölkit... Mikä niiden ruttaamisessa omaan paikkaansa on niin vaikeaa? Mur!

Enhän mä oikeasti tiedä kannattaako se kaiken lajittelu, mutta paska on fiilis jos ei moista tee, siis siksipä teen. Noita voi vielä viikon kerätä omaan astiaansa mut sit täyttyy paikat ja viimeistään etin sen pisteen prkl jostain...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:Edit. Jaa Manala olikin vaihtanut nikkiään Monsieuriksi. Oisit nyt samantein vaihtanu nikkis Monsieur Mosseksi. Sopis sulle!

***

Mukavia nää autottomat päivät. Näitä pitäis järjestää useammin, kun on nääs niin kiva ajella töihin ruuhkattomilla teillä.
tämä tuli meille vanhoille hapoille ensimmäiseksi mieleen, miksi?
Vaikka Manala onkin mallia sylikissa niin pelkäämmekö vielä sitä homoa nurkan takana?

Kierrätys-aytoilu-yms.
Joo olen Vihreä toimisto-vastuullinen, pääsen pompottamaan uneliaita ihmisiä! Kierrätystä ei taida epsoossa ainakaan olla!
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Geep kirjoitti:Vttu ostan sittenkin tänään auton ja etsin sen hemmetin keräyspisteen.
Ja luonnonystävä kiittää :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Nyt jo!? Mitähän teen väärin kun kärvistelen pari vuotta sinkkuna suhteen päätyttyä, edes treffeille pääsemättä.
Arvaukseni on että toitotat liikaa mahdollisia heikkouksiasi etkä ehkä tarpeeksi tuo esille vahvuuksiasi, vaikka toisaalta saavutuksillaan ja omaisuudellaan rehvastelu ääneen onkin epäseksikästä, varsinkin Suomen kaltaisessa kynttilä-vakan-alla maassa.

Tarvitset wingmanin tai -womanin joka kertoo muille näistä positiivisista puolistasi, esim. taiteellisuudestasi ja luovasta työstäsi, isosta uudesta kämpästäsi, urheilullisesta puolestasi jne. Ehkä pitäisi pyrkiä myös sisäistämään että kuitenkaan kaikki eivät hae kumppania juuri tietyin kriteerein, joten ehkä ei pidä liikaa käyttää voimavaroja pyrkiäkseen itselleen vieraaseen muottiin. Turhaa stressiä.

Kuten huomaat, ainakin teoriatasolla olen varsinainen grand master näissä asioissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Äitee toi viikonloppuna ämpärillisen valkoisia kuulaita. Hyviä. Toi se myös valtavan kassillisen sipuleita ja ison ämpärin perunoita. Ja vattuhilloa.

Isohaara on hyvä ja noutaa osansa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Tosta sais varmaan kuvattua hyvää 300 fps high speed -videota.
Tuskin pääsisi youtubessa edes top miljoonaan.

Huomenta. Ajoin polkuautolla töihin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pyry-Matias kirjoitti:Multa valui rahoistoista vuodessa 50 rossaa. Mutta eihän niitä tässä montussa kannata realisoidakaan.
Se just vituttaa kun ei ole just nyt irtisrahaa osakesalkun kerryttämiseen. Tyhmänä olen maksanut asuntolainaa vaan pois, yhyy (alkukuusta 1800€ lisälyhennys, ja menneenä lauantaina 900€ lisää; tänään menee lisäksi automaattisesti kuukausittainen 400€ lyhennys/lainanhoitomaksu).

Voisi tässä tosiaankin alkaa vähitellen katsella osakkeiden perään, jospa avaisi uudestaan EQOnlinen tilin näin alkajaisiksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tuli reippailtua tänään töihin, oli pakko, moraalinen darra eilisestä löhöämisestä.

Tyttöjenilta lauantaina oli ihan paras =)
Lucy

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Kunhan ette harrasta seksiä siinä samalla.
Siitä tuskin on pelkoa. Suurempi todennäköisyys on siihen, että jossain vaiheessa nirhaan hänen köyttään katki samaan aikaan kun sanon, että: "pudottaudu vain, minä kyllä varmistan". :D

Kivasti töitä kertynyt viikossa. En ole täysin varma ovatko vatsalihakseni kipeät eilisen treenin takia vai yskimisestä, mutta ehkäpä sillä ei ole merkitystä. Voisipa vaikka hakea teetä ja lähettää pari mailia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep kirjoitti:Vittu perkele meidän kartonkikeräys on kadonnu! Naapurin akka louskutti et "se oli vaan vuoden kokeilussa meillä" ... Perkele! Olinko ainoa, joka sen täytti hemmetti?? Ehkä eniten just sitä roskaa meidän taloudesta, pitääkö nyt vttu ettiä joku muu piste jätteelle??
Penn&Teller Bullshit!:n Kierrätysjaksossa päädyttiin kai lopulta siihen että ainoastaan lasin ja alumiinipurkkien kierrätys on luonnon kannalta ja muutenkin järkevää (niin ja tietty ympäristövaarallisten ongelmajätteiden kuten paristot, loisteputkilamput, maalit yms. kierrätys).

Suunnilleen kaikki muut niin paperinkeräyksestä muovien uusiokäyttöön todettiin pelkäksi silmänlumeeksi jotka saattoivat pahimmassa tapauksessa jopa rasittaa luontoa ja aiheuttaa toiminnallaan enemmän päästöjä kuin niistä luopuminen.

"Save the trees!"
- "For what? They'll grow back".
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 22.09.2008 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

vasyttaa ja pakki ruikulilla, siis oikein mukava maanantai
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tein niin supernannan sienipiirakan, että päivästä tulee väkisinkin hyvä myös muiden syömisten suhteen, lupaan! Huomenna omppupiirakkaa. Rupeen leipuriks.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:Penn&Teller Bullshit!:n Kierrätysjaksossa
Tuosta huolimatta mä kuitenkin kierrätän edelleen, ainakin osittain. Paperit löytävät tiensä lähinnä paperinkeräykseen jne. Ärsyttävää vaan kuinka paljon kirjekuorista on sellaisia muovi-ikkunallisia, ilmeisesti ne pitää heittää normaaliroskiin? Vai pitääkö niistä leikata se muoviosa pois ja vasta sitten lajitella? :D
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:Ärsyttävää vaan kuinka paljon kirjekuorista on sellaisia muovi-ikkunallisia, ilmeisesti ne pitää heittää normaaliroskiin? Vai pitääkö niistä leikata se muoviosa pois ja vasta sitten lajitella? :D
Jostain muistelen lukeneeni, että kaiken postilaatikkoon tulevan kaman saa heittää paperinkeräykseen. No paketit tietty pahvinkeräykseen, mutta kirjeenä kulkevat matskut.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Siitä tuskin on pelkoa. Suurempi todennäköisyys on siihen, että jossain vaiheessa nirhaan hänen köyttään katki samaan aikaan kun sanon, että: "pudottaudu vain, minä kyllä varmistan". :D
Okei, löytyihän se luonnollinen selitys miksi tapaaminen noissa merkeissä kuulosti hyvältä idealta. :) Kukaan ei voi syyttää jos tapahtuu Cliffhangerit, ja ehkä vastapuoleen muutenkin iskee paikalla riskialtis näyttämisenhalu sinulle.

Arvatenkin tämän kirjoitettuani vitsi muuttuukin todeksi, mutta se on sen ajan murhe. En ole kovin taikauskoinen, mutta kuitenkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Jostain muistelen lukeneeni, että kaiken postilaatikkoon tulevan kaman saa heittää paperinkeräykseen. No paketit tietty pahvinkeräykseen, mutta kirjeenä kulkevat matskut.
Jaah, helpottaisi kyllä. TalousElämä ja jotkut muut lehdet tulevat muovikääreessä, joten sinne vaan muovit mukaan paperinkeräykseen?

Tähän asti olen kiltisti heittänyt ikkunalliset kirjekuoret sekajätteisiin, niiden sisältö on päätynyt paperinkeräykseen. Vielä ei ole kukaan valittanut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Nyt jo!? Mitähän teen väärin kun kärvistelen pari vuotta sinkkuna suhteen päätyttyä, edes treffeille pääsemättä.
Arvaukseni on että toitotat liikaa mahdollisia heikkouksiasi etkä ehkä tarpeeksi tuo esille vahvuuksiasi, vaikka toisaalta saavutuksillaan ja omaisuudellaan rehvastelu ääneen onkin epäseksikästä, varsinkin Suomen kaltaisessa kynttilä-vakan-alla maassa.

Tarvitset wingmanin tai -womanin joka kertoo muille näistä positiivisista puolistasi, esim. taiteellisuudestasi ja luovasta työstäsi, isosta uudesta kämpästäsi, urheilullisesta puolestasi jne.
No voi helketin tahvot. Ei naisia millään "mulla on" -listoilla hurmailla. Ja jos joku sellaista haluaisikin kuulla, niin ne saumat menee viimeistään siinä vaiheessa, kun on se sidekick siinä jo pelkällä olemassaolollaan ilmoittamassa että "toi heppu tarvii apua".

Ankan ylivoimaisesti suurin ongelma on elämänasenne, jonka keskeisenä tekijänä on ylianalyyttinen ja suhteellisen paranoidinen ongelmien fabrikointi ja pakkohoito milloin milläkin kemianteollisuuden tuotteella. Niin ja se -50% broilerinsuikaleiden jonotus klo 9 aamulla kaupan oven takana oikeasti köyhien edestä, kun minkäänlaisia taloudellisia huolia tai uhkakuvia ei ole.

Naiset eivät pääosin pidä miehistä jotka ovat kitsaita hermokimppuja jotka eivät osaa pitää hauskaa, eikä sillä ole mitään tekemistä "positiivisten puolien mainostamisen kanssa". Seuramies on seuramies, vaikka ajaisi vanhalla ladalla ja soittaisi työkseen bassoa. Seuramies myös kuuntelee enemmän kuin tuo omia puoliaan ja vahvuuksiaan julki. Oikeastaan ainoa vahvuus mitä naiset miehestä kaipaavat, on kyky kuunnella sitä loputonta huttua, mitä ne puhuvat naapurin Kaisasta, työpaikan Annelista ja sen juoppolallista miehestä.

Unohtakaa kaikki mitä yllä menin kirjoittamaan arvatenkin vittuiluna otettavana. Oikeastaan se tärkein pointti tulee jo tässä:

Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:"Save the trees!"
- "For what? They'll grow back".
Vihaan Penn&Telleriä, joten pyyhin tuon kaiken mielestäni!
Frederik Krueger kirjoitti:Vai pitääkö niistä leikata se muoviosa pois ja vasta sitten lajitella? :D
Senkin kun ottaa vaan tavaks niin menee yllättävän nopeesti repimällä. ;) En ees muista koska kotiin ois tullu sellanen kuori mut duunissa ollaan tarkkoja ja totutettu repimiseen...
Monsieur Manala

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Geep kirjoitti:En ees muista koska kotiin ois tullu sellanen kuori mut duunissa ollaan tarkkoja ja totutettu repimiseen...
Täh? Sulle ei tule ikkunallisia kirjekuoria kotiin? Onko muunkinlaisia muka, mitä mikä tahansa firma lähettää laskun muodossa?

Ja ei, niitä ikkunamuoveja ei tarvitse repiä pois. Eikä myöskään muoviteippejä pahvilaatikoista, kunhan sitä muovia ei ole siinä kierrätettävässä kamassa ole prosentuaalisesti ihan järjettömiä määriä.
Rouva Pupu

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jostain muistelen lukeneeni, että kaiken postilaatikkoon tulevan kaman saa heittää paperinkeräykseen. No paketit tietty pahvinkeräykseen, mutta kirjeenä kulkevat matskut.
Jaah, helpottaisi kyllä. TalousElämä ja jotkut muut lehdet tulevat muovikääreessä, joten sinne vaan muovit mukaan paperinkeräykseen?

Tähän asti olen kiltisti heittänyt ikkunalliset kirjekuoret sekajätteisiin, niiden sisältö on päätynyt paperinkeräykseen. Vielä ei ole kukaan valittanut.
Mä olen ottanut aina noi muovikääreet pois, se suurin syy miksi inhoan TE lehtee. Oonko nyt tehnyt turhaa hommaa.
bedlam

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jostain muistelen lukeneeni, että kaiken postilaatikkoon tulevan kaman saa heittää paperinkeräykseen. No paketit tietty pahvinkeräykseen, mutta kirjeenä kulkevat matskut.
Jaah, helpottaisi kyllä. TalousElämä ja jotkut muut lehdet tulevat muovikääreessä, joten sinne vaan muovit mukaan paperinkeräykseen?
Kyllä, näin olen ymmärtänyt ja näin olen itse toiminut.
Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Monsieur Manala kirjoitti:
Geep kirjoitti:En ees muista koska kotiin ois tullu sellanen kuori mut duunissa ollaan tarkkoja ja totutettu repimiseen...
Täh? Sulle ei tule ikkunallisia kirjekuoria kotiin? Onko muunkinlaisia muka, mitä mikä tahansa firma lähettää laskun muodossa?

Ja ei, niitä ikkunamuoveja ei tarvitse repiä pois. Eikä myöskään muoviteippejä pahvilaatikoista, kunhan sitä muovia ei ole siinä kierrätettävässä kamassa ole prosentuaalisesti ihan järjettömiä määriä.
Muoviteipitkin oon repiny, pläh hukkahommaa. Pistän pomon maksamaan seuraavan manikyyrin.

Ja ei, meille ei mielestäni tuu juuri nyt kuin Kelan paskapostit muovi-ikkunaisilla kuorilla. Sähkölaskunkin sain vihdoin tapeltua e-muotoon, kauan siinä kestikin ja välissä vittuunnuksissani vaihdoin jo myyjääkin... Täytyy kyl todeta, etten ihan joka päivä noita posteja hoida, eikä äijää ole koulutettu raportoimaan kaikista laskuistaan. Se ne maksaa kuitenkin.

Kuntoplussa tulee muovitettuna, ihan perseestä.
NegaDuck

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Nyt toinen teistä sanoo ettei kande pusertua mihinkään muottiin, ja toinen sanoo että pitäisi pusertua seuramiehen muottiin. :lala:
Bliss

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kas. Pyris poistui keskuudestamme. Mistä se nyt taas suuttui?
Vastaa Viestiin