OmenaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ajattelin mennä nukkumaan. Aamulla ajattelin herätä ja mennä töihin.
Lucy kirjoitti:Nyt on exällä kovat piipussa. ... Ei kai pienestä kalliokiipeilystä mitään haittaa olisi 8)
Kunhan ette harrasta seksiä siinä samalla.
Pulkannaru kirjoitti:Ensimäistä kertaa omenoita ja kriikunoita omista puista. On hyviä.
Mä en ole koskaan juurikaan ollut "omasta puusta" saatujen omenoiden suuri ystävä. Yleensä ne ovat sellaisia pieniä epämuodostuneita kikkareita joista puolet on madonsyömiä, eivätkä edes maistu yhtä hyviltä kuin kaupan ulkomaiset omenat.

Lapsuudessani minulla olikin tapana heitellä puusta pudonneita, varsinkin hieman jo mädänneitä omenoita ilmaan ja lyödä niitä täysiä pesismailalla. Mäjähtivät tosi hauskasti ympäri nurmikkoa omenamössöksi. Vanhempani pitivät tuota kauheana tuhlauksena, olin vankasti eri mieltä.

Äidin pihalta niitä omenia olisi kai taas haettavissa, EVVK. Eikä mulla edes ole enää pesismailaakaan, ellei sitten jostain varastosta löydy isoveljen Amerikanmatkoiltaan tuoma metallinen baseball-maila.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Autollista päivää.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Mulli75

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Polkaisin pyörällä töihin. Syynä ei ollut autoton päivä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Polkaisen autolla töihin. Vituttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kipeäksi tulossa kunnolla. Ou jee.
NegaDuck

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huamenii kaikki. Arjen urut alkaa taas soida. Mut ens vois käydä uimassa.
Frederik Krueger kirjoitti:Lapsuudessani minulla olikin tapana heitellä puusta pudonneita, varsinkin hieman jo mädänneitä omenoita ilmaan ja lyödä niitä täysiä pesismailalla. Mäjähtivät tosi hauskasti ympäri nurmikkoa omenamössöksi.
Tosta sais varmaan kuvattua hyvää 300 fps high speed -videota.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muistaakseni aina autottomana päivänä julkiset on ihan helkutin täynnä, joten jos niitä käyttää "aina", olisi tänään hyvä päivä autoilla ;-) Tätä vaikeuttaa autottomuus. Kenties myös ajokortittomuus??

Aamiaista kehiin. Nälkä!
Prepare for the worstest.
NegaDuck

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Onko tänään siis autoton päivä? Mäkään en yleensä autoile töihin, mutta juuri nimenomaan maanantaisin käyn uimahallissa ja aika ei riitä että kävisin siellä dösällä (paitsi jos heräisin ja söisin pika-aamiaisen kuudelta). Pakko siis kuiteskiiii autoilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli alkaa tulemaan autolla töihin vaikkakin matka-aika voisi pidentyä. Parkkipaikan saanti on vain täysin mahdotonta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Mutta taksiahan saa käyttää tänään?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Mutta taksiahan saa käyttää tänään?
Joo, mutta pitää pyytää joku pieni riisikippo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Autoilin jo ja autoilen vielä toisenkin kerran tänään. Täällä ei ole edes kuultu sanaparia "julkinen liikenne".
Seuraavaksi ohjelmassa kahvia ja noin metrin korkuinen pino töitä.
masa

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Edit. Jaa Manala olikin vaihtanut nikkiään Monsieuriksi. Oisit nyt samantein vaihtanu nikkis Monsieur Mosseksi. Sopis sulle!

***

Mukavia nää autottomat päivät. Näitä pitäis järjestää useammin, kun on nääs niin kiva ajella töihin ruuhkattomilla teillä.
Pyry-Matias

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Mukavia nää autottomat päivät.
Pidä! Itse tulin taas autolla duuniin kaikki puolitoista kilomeetteriä.
daddykillkill

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Täälläkin autoton päivä. Tosin ylimääräisiä hiilidioksidipäästöjä syntyi kun kävelin yläkerran työhuoneesta alakertaa ja takaisin hakemaan kahvinta. Niin ja taisi siinä portaita kivutessa pierukin päästä. Olen vissiin nyt ympäristörikollinen.
Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Täällä puoliksi autoton päivä, lupaan olla ostamatta autoa itelleni. Ihana aamu, osakesalkkukin enää vain 29% tappiolla - voi parhautta - ja rahastot alle 10! :h:

Ja oon tykästyny hetkeks rusinoihin! :h:

Ja meidän omppupuun omenat on kaikki mätiä! Niitä on ihanaa murskata yhdessä lasten kanssa! :h:

Ja oon hetkeks rakastunu! :h:

Miksei aina voi olla maanantai!!1 :h:
Pyry-Matias

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti:osakesalkkukin enää vain 29% tappiolla - voi parhautta - ja rahastot alle 10! :h:
Multa valui rahoistoista vuodessa 50 rossaa. Mutta eihän niitä tässä montussa kannata realisoidakaan.
bedlam

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jokainen päivä on autoton päivä. Aurinko paistelee. Väsyttää.
masa

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:Jokainen päivä on autoton päivä.
Ei ole. Tai on, silloin kun teen etänä. Muuten aina autolla töihin. Ei näet voisi vähempää kiinnostaa julkiseten käyttö ja 8 erillistä ajoneuvon vaihtoa päivässä. Pk- seudun julkinen liikenne on ainakin minulle ihan silkkaa tuskaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Autolla tulin töihin, mutta onneksi istuin pelkääjän paikalla, koska nukahtelin matkalla muutaman kerran. Työpöytäni ääreen istuttuani nukahdin taas ja nuokuin kolme varttia unen ja valveen rajamailla havahtuen aina siihen, että napsautin hiirtä. En tajuu, mikä mua vaivaa - ennen sentään pysyin hereillä duunissa, vaikka olisin kuinka väsynyt. Nykyisen nukahtelen jatkuvasti.
bedlam

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jokainen päivä on autoton päivä.
Ei ole.
Mää niinkun tarkoitin itseäni, daah! Mulla taas menis puolet pitempään työmatkoissa jos autolla kulkisin.

No siis kyllä mää sen Mustangin vielä joskus ostan, mutta en mää sillä ajele.
masa

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei helvetti. Laitoin veneen myyntiin ja kirjasin ilmoitukseen että ei vaihtoa. Nyt joku tahvo tarjoaa mulle 60keuroa kalliimpaa asuntoautoa vaihdossa. Vaihtaskohan se päikseen :D
daddykillkill

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Onhan se hianompaa asua asuntoautoa, kuin bunkata veneen alla. Rupeet niinku trailor-trash-punaniskaksi. Kyllä se etelä vielä nousee!

Kuva

Vaimon masu on kiva tatuoida uuden perheenjäsenen kunniaksi:

Kuva

Kun lapsi on sitten syntynyt, on sitteri lähes pakollinen hankinta. Tosin kätevä punaniska hoitaa tämänkin homman itse:

Kuva
Geep

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Vittu perkele meidän kartonkikeräys on kadonnu! Naapurin akka louskutti et "se oli vaan vuoden kokeilussa meillä" ... Perkele! Olinko ainoa, joka sen täytti hemmetti?? Ehkä eniten just sitä roskaa meidän taloudesta, pitääkö nyt vttu ettiä joku muu piste jätteelle??

Tympii tommone et kierrätyksestä tehdään mahdollisimman vaikeaa! Minkä isojen kauppojen yhteydessä vois moista olla? Ei ainakaan ihan lähialueella, sen oon huomannu aiemmin... Vttu ostan sittenkin tänään auton ja etsin sen hemmetin keräyspisteen.

Sainpas kiintiökiroilut ees naputtaen.
masa

Re: OmenaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti:
Tympii tommone et kierrätyksestä tehdään mahdollisimman vaikeaa!
'


Vielä enemmän vituttaa se, että jengi ei viitsi kierrättää edes sanomalehtia tai kartonkia. Tungetaan vaan kaikki samaan roksikseen ja sitten ihmetellään puolivälissä viikkoa kun roskis on täynnä ja harakat on repineet roskat pitkin markkia.

Viimeks tungin naapurin postilaatikkoon sen roskiin heittämät sanomalehdet 8)
Vastaa Viestiin