Aivoturso Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mene heti taksiin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minne taksilla?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
barbi

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja barbi »

Väsyttää..taksikyyti kelpais. Mut kuka maksaa?
aimohaiku

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Taksilla töihin ja Niballe lasku! Asiallista! :)
NegaDuck

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenii.

Kysymys kropalleni: mitä ideaa oli pitää mua hereillä neljältä yöllä ja nukkua sitten pommiin? No, ei tänään mikään kiire ole, mutta silti.
Stinky

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Valoa tunnelin päässä. Tästä on pakko tulla parempi päivä kun eilisestä!
Huomenna sitten duuniporukan kanssa laivalle aiheuttaan pahennusta. Tai en mä muista tiedä - mä ainakin aijon.
milli

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä.

Eilen oli kiva päivä Tallinassa =) Ja oli hauska tulla kotio, kun avokki oli innostunut laittamaan kämppään uuden järjestyksen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen tällä viikolla käynyt Sellon jokaisessa vaateliikkeessä. Päätin, että ostan ystävän häihin hameen ja topin, koska niitä tulee varmasti käytettyä enemmän kuin juhlamekkoa... hameen olen jo löytänyt - huuto.netistä - mutta yläosan löytäminen tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Kaupat ovat täynnä pelkkiä muodottomia kauhtanoita ja tätivaatteita ja värit ja kuviot ovat enimmäkseen hirvittäviä. En löytänyt yhtäkään vaatekappaletta, jota olisin edes halunnut sovittaa. Nettikaupoistakaan en ole löytänyt yhtään mitään. Samoja kammottavia tunikoita joka paikassa.

Onneksi aikaa on vielä puolitoista kuukautta. Olen aikaisin liikkellä! Toivottavasti kauppoihin tulee pian pikkujouluhepeniä. Tai sitten nekin ovat äitiysvaatteita muistuttavia säkkejä, joihin on vaan löyty glitteriä ja timantteja :x
masa

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:Tai sitten nekin ovat äitiysvaatteita muistuttavia säkkej
No mut toihan on helppoo pukeutumista. Hankkiudut vaan raskaaks, niin saat kulkea verskoissa ja ukkos t-paidoissa ilman että kukaan piittaa mitään. :P
Stinky

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pirulainen, mä jätin aamulla jo 8 aikaan soittopyynnön yhestä kämpästä.. Miksei ne jo soita! Mä haluan mennä kattoon sitä tänään. Huomenna ois näyttö mut mä en pääse sinne. Mä haluun sen asunnon!!!1
Miten niin oon kärsimätön :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Pirulainen, mä jätin aamulla jo 8 aikaan soittopyynnön yhestä kämpästä.. Miksei ne jo soita! Mä haluan mennä kattoon sitä tänään. Huomenna ois näyttö mut mä en pääse sinne. Mä haluun sen asunnon!!!1
Miten niin oon kärsimätön :roll:
Jumpin Puppy? Jump! :lol: Sä oot hauska.
Pyyhin Netikettiin..
Geep

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Hankkiudut vaan raskaaks, niin saat kulkea verskoissa ja ukkos t-paidoissa ilman että kukaan piittaa mitään. :P
Mahakkaanahan sitä on paljon enempi tietonen hyvältä näyttävistä vaatteista kun tuntuu et koko maailma tuijottaa... :]

Ihan pieni morkkis päällä. Tyttö on tarhassa, poika kummisetänsä kanssa ulkoilemassa ja mun piti tehdä koko tää päivä hommia koneella. Oon siivonnu, jumpannu, syöny, surffannu... Ja kaikki ne kiireiset hommat tekemättä, aikaa 4 tuntia. Oon selvästi asennoitunu väärin ja oletan, että saan hoitoapua myös huomenna.
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stinky kirjoitti:Mä haluun sen asunnon!!!1
Missä? Minkälainen? Ostatko vai vuokraatko? Et taida tarvita sitä punaista maalia enää ? :P
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:Nettikaupoistakaan en ole löytänyt yhtään mitään. Samoja kammottavia tunikoita joka paikassa.
Mä oon tuskaillut saman asian kanssa kesästä lähtien.
YKSI nettikauppa löytyi, josta saa ihan kivoja, mutta sitten niissä lukee Vera Wang, MiuMiu tai Rick Owens tuotelapussa ja hintaa on sen mukaan :?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Viereisessa karsinassa istuva setä jauhaa purkkaa suu auki. Joka päivä lounaan jälkeen. Alkaa pikkusen rassaamaan tuo mässytys. Hirviän kuulosta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti: Missä? Minkälainen? Ostatko vai vuokraatko? Et taida tarvita sitä punaista maalia enää ? :P
U got @
Summerdude

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

vapaapäivä ... nukuin kiitettävät 12h 40 min,pyykinpesua tiedossa,
illalla syömään vanhan tanssikellariin,sieltä teatteriin,teatterista baariin näkee kavereita,ei oo tylsää ei.Huomenna illalla näkee useampia kavereita ja samalla porukalla viikonloppuna risteilee Tallinnaan La-Su ... Voipi ryypätä rauhassa ilman huonoo omaatuntoa,kun ma vapaa ens vkolla :P
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Stinky, mä haluun kanssa tietää millainen kämppä ja missä :D

Bliss, Asosilta saattaisi löytyä jotain kivaa päällepantavaa. Postikulut vaan huolestuttavat, voivat kuulemma olla aika hurjia.
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mää taidan lähteä ulkoiluttamaan Ninjaa. Teen työt sit illalla....
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti: Asosilta saattaisi löytyä jotain kivaa päällepantavaa.
Täytyy tutustua tuohon...
Tämä on melkein paratiisi.
Jimmy Choon kenkiä :h:
Stinky

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Stinky kirjoitti:Pirulainen, mä jätin aamulla jo 8 aikaan soittopyynnön yhestä kämpästä.. Miksei ne jo soita!
On perkele kummallista toimintaa. Oon jättänyt soittopyynnön ja yrittänyt soittaakkin vaik kuin ja aina menee vastaajaan. Ja se on ainut numero mikä ton lafkan sivuilla on.
Eikö ne hitto halua että sitä mennään kattoo? Huvikseenko ne mainostaa? Kele.
Rouva Pupu

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti: Jimmy Choon kenkiä :h:
Heikkona näihin.
Lucy

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Räyh. Väsyttää. Josko vaikka tänään yrittäisi mennä ajoissa nukkumaan.
NegaDuck

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En tiä mitä tää on mutta jotenkin mun pomo on niin kuiva ja leimi että kun hän nakittaa mua, työmotivaatio tipahtaa saman tien nollaan, vaikka tehtävä itsessään olisi miten mielenkiintoinen ja hauska. Ihmisenä hän tuntuu edustavan "strictly inside the box" -ajattelufilosofiaa.
Theodore Taylor

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Käytöstavat kunniaan osa 1:

Aamutuimaan raahauduttiin pikku-ukon kanssa päiväkodille. Samaan aikaa pihalle ilmaantui tarhakaveri äitinsä kanssa. Pikku-ukko (2,5v) ryntää kiireen vilkkaan porttia kohti ja kurottaa koko pituutensa avatakseen portin rouvalle, kumartaa ja tokaisee samaan aikaan; ”olkaa hyvä herra”. Kyllä teki poika isästään ylpeän! Ja olipahan rouvankin päivä aloitettu pirteämmän kautta. Vielä kun mä opetan sen erottamaan herrat rouvista...
Vastaa Viestiin