Aivoturso Torstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen päivä takana. Töissä turhaa aivovoimistelua aiheutti työhönsä kyllästynyt ulkoinen asiakas. Tunnin töihin meni 5 tuntia, ton asiakkaan osalta. :roll:

Huomenna heti töiden jälkeen maalle. Hirvenmetsästys, vain yksi lupa, alkaa. Meillä on siellä vaan enemmän karhuja ja susia kuin hirviä.. Yksi karhu majaili taimikkoomme tekemässään piilopaikassa melkein koko kesän 400m meidän talosta. Kai karhut ja sudet siirty muualle kun hirvet loppuu tuolta alueelta? Muutama vuosi sitten hirvilupia oli liki 20.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja more »

Hyvä päivä koulutuspuolella, vain kaksi opiskelijaa pääsi poliisin juttusille koko laitoksesta puheidensa perusteella.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tekeeks kukaan mitään lauantaina päivällä? Mulla saattaa olla tylsää ja puuhat vähissä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tän päivän saldo: Babybio, Ateneum, leikkipuisto ja seurustelua.
Ei yhtään huono verrattuna eiliseen. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tekeeks kukaan mitään lauantaina päivällä? Mulla saattaa olla tylsää ja puuhat vähissä.
Kiinnostaisiko vesikattohommat? :>
Juu ei.
Mua kiinnostaa lähinnä turhien kilometrien kerääminen mittariin ja jossain eliittikahvilassa lojuminen :P
SikaMika

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähhhhh, mikä päivä. Aamulla heräsin huonosti nukkuneena ja ihan helvetin nuhaisena tietoisena työpäivän pituudesta (12.5h). Suunnittelin jo hetken saikutusta mutta lähdin sitten kuitenkin PYÖRÄILEMÄÄN 6km matkan töihin, koska julkiset ovat perseestä. Äsken sitten fillaroin takaisin, olo on helvetin nuhainen. Onneksi en sentään herännyt sängystäni yksin... :mrgreen: :h:

Tänään olisi kaikki potentiaali kunnon Kalle-illalle: janottaa, huomenna töitä vasta klo. 12 alkaen, työpäivä kestää 5 tuntia ja on helpoin mahdollinen. Passaan kuitenkin, janoa lukuunottamatta ei ole mitään erityistä syytä hakeutua tuohon torstaiseen, piNpinkäryiseen paheen tyyssijaan. Haluan lisäksi käyttää huomisen työpäivän tehokkaasti opiskeluun, niin voin sitten hyvällä omallatunnolla hieman hassutella viikonloppuna.

Dexter vaan kaikille ja hyvää yötä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Jimmy Choon kenkiä :h:
Heikkona näihin.
Olen kanssa sitä mieltä, että kauniit kengät pukee naisen. Mutta tärkeintä on myös että se yläosa jaloista istuu kenkien kanssa. Tykkään itse klassisista malleista ja näen niitä pitävän naisen seksikkäänä useimmiten. Hörhelöt ja muut on suuria riskejä minun halun suhteen.

Kengät olivat kyllä tyylikkäitä, mutta niissä oli puolet "seksikkäitä" ja puolet todellakaan ei (minun subjektiivisessa mielessäni siis toki).

Olen valinnut nyt kauneimmat pikkukengät ja kauneimmat styleimmät saapikkaat. Nämä haluaisin nähdä naiseni jaloissa. Mutta kuten sanottu, nilkkansa on hyvä olla kaunis ja jalka ei saa minun makuuni olla tokikaan liian suuri. Siro nilkka. Kaunis sääri ja koko noin 34-39.

Ja valintani ovat pikkukengistä

Christian Louboutin
Rodita zip platforms
€560


ja sitten sexit saapikkaat

Jimmy Choo
Heather leather boots
€1,050


Oletteko naiset, siis Rouva Puppeli tai Bliss tai muut naiset, samaa mieltä?

Tai miehet?

Kysyy

Stadinarska
tittelitön torstaina
Tix

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hei stadinparska! Päätin poistaa sinut noresta! Päätin olla kiltti PartaTix ja olla dissaamatta arskamaisia arskalaisia!

EspoonTixOKreggae
Aito bluusmies
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Hei stadinparska! Päätin poistaa sinut noresta! Päätin olla kiltti PartaTix ja olla dissaamatta arskamaisia arskalaisia!

EspoonTixOKreggae
Aito bluusmies
Ei paha. Kiitän kauniisti entistä toisinajattelijaa!
Tervetuloa Arskalaisten, ainakin sallijaksi!


Emmekö kaikki Arskalaiset toivotakin Tixin lämpimästi joukkoomme!?

Meillä on Arskalaisissa koeaika, joka kestää tietyn ajan. Sen ajan määrää Stadinarska, mutta se voi olla hyvin lyhyt tai sitten pitempi. Nyt näyttää tosi hyvältä!

Muuten katsoin tuota postaustasi "Kuka on epäsopiva" ja olen kanssasi aivan täysin samaa mieltä. Sekin tapahtui juuri ennen kuin näin tämän!!

Aivan huiken kivaa!

Stadinarska
iloinen illalla
SikaMika

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dexter vahdattu. Taidan ottaa oluen katsoessani Frasieria. Laitoin kynttilän palamaan töistä tultuani, ihan vain koska se "näyttää kivalta". Melko håmåa...
Tix

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:Dexter vahdattu. Taidan ottaa oluen katsoessani Frasieria. Laitoin kynttilän palamaan töistä tultuani, ihan vain koska se "näyttää kivalta". Melko håmåa...
Nääh. Mulla palaa melkein jokaisena syysiltana 1-10 tuikkua. Hakkaa keinovalon satanolla. Kynttilänliekin tuijottelu ei toki ole ihan sama asia kuin iltanuotion hypnoottinen vaikutus, mutta varjojen tanssi seinällä ja elävä valo ovat arjen pieniä suuria iloja.

Sitä suurempia jos seurana on lisäksi maukas nainen ja hyvä viini, vai mitensenytoli.
SikaMika

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
Sitä suurempia jos seurana on lisäksi maukas nainen ja hyvä viini, vai mitensenytoli.
Vasta huomenna! Täytyy muistaa hankkia lisää kynttilöitä... :vihelt:
Bliss

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:Kynttilänliekin tuijottelu ei toki ole ihan sama asia kuin iltanuotion hypnoottinen vaikutus, mutta varjojen tanssi seinällä ja elävä valo ovat arjen pieniä suuria iloja.
Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä näyttää paremmalta kynttilänvalossa kuin loisteputkien alla :P
Monsieur Manala

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Homointa ikinä!
Tix

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä näyttää paremmalta kynttilänvalossa kuin loisteputkien alla :P
Sekin on kyllä totta, pieni bonus :P
Tix

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Monsieur Manala kirjoitti:Homointa ikinä!
Haluut kuitenki vaan mukaan! Ehkä pääset sian ja mun väliin hiilivaunuks jos oot oikein kiltti. Ja sheivaat.
Yönmustaritari

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mylwin kirjoitti:
1108 kirjoitti:Aika hienoa asua poliisivaltiossa.

Numban Irc-galleria on poistettu ja käyttäjätunnus deletoitu, asialla en ollut minä. Lähteeköhän Cityn tunnukset samaan syssyyn?
Nyt pääsi taas lol.
Kylläpä te naureskelette dorkille jutuille.
Lucy

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tsah, se siitä suunnitelmasta mennä aikaisin nukkumaan. Olen vältellyt jo kaksi viikkoa kaveria, koska en jaksa enää kuunnella hänen valitustaan kurjasta ja epäreilusta exästä. Vähänkö olen reilu, mutta tässä vaiheessa myötätunnon sijasta tekisi mieli hiukan läpsiä häntä poskille ja sanoa, että ryhdistäydy mies! Nyt tuli huono omatunto, okei huomenna lupaan leikkiä taas kyökkipsykologia.
elco

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Dexter vahdattu. Taidan ottaa oluen katsoessani Frasieria. Laitoin kynttilän palamaan töistä tultuani, ihan vain koska se "näyttää kivalta". Melko håmåa...
Nääh. Mulla palaa melkein jokaisena syysiltana 1-10 tuikkua. Hakkaa keinovalon satanolla. Kynttilänliekin tuijottelu ei toki ole ihan sama asia kuin iltanuotion hypnoottinen vaikutus, mutta varjojen tanssi seinällä ja elävä valo ovat arjen pieniä suuria iloja.
Mitäs jos kutsuisit SikaMikan kylään vähän polttamaan kynttilää?
elco

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Bliss kirjoitti: Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä näyttää paremmalta kynttilänvalossa kuin loisteputkien alla :P
Suurin osa ihmisistä näyttää parhaalta pimeässä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kirjoitan viestejä, joita en edes lähetä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geep

Re: Aivoturso Torstai!

Viesti Kirjoittaja Geep »

RolloTomasi kirjoitti:Kirjoitan viestejä, joita en edes lähetä.
Sama. Oletin kirjoittaneeni kahdellekin asiakkaalle toissa viikolla pitkät postit, nyt eilen kuitenkin tajusin olevani Suuri Moka ja suuresti kusessa. Tosi vaikeeta tää elämä kun on tottunut saamaan kivalla käytöksellä ja hymyllä (about) kaiken anteeks, nyt ei sit onnistukaan ja se tuntuu eripurana perheen elannossa. Shaadana, vähän ymmärrystä biznesmaailmaan!!!1
Vastaa Viestiin