MasurkkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geep

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Voiks mä nyt lähtee ulos? :]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä tyttö, voit! 8)

Mä lusmuan vielä niin kauan ku muksu viihtyy leikeissään, ihanan synnillistä kun saa vaan olla näin viikolla, tihii!
Prepare for the worstest.
Geep

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mekin vaan ollaan, pussaan ja ruttaan risaks tota kalastajapoikaani (se kantoi eilen kotiin muovikassissa hauen pään, gooosh mikä ylpeys loisti naamalta ja minä yritin kaikkeni, etten olis näyttäny kuvotus-inhoani hienoa saalistaan kohtaan). Tyttöö ei kiinnostanu kotileikit niin yhtään vaan halus tarhaan "opettaa poikia piirtää". Mut se lekuri, äyh poks bois!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti: Ostin afrikkalaisesta kaupasta intialaisen Barrakudan lihaa viskasin roskiin mutta maistoin ensin.
Pilaantunutta vaiko muuten vaan pahaa?
Noh eipä voi pilaantumisen piikkiin ihan kaikkea pistää mutta todella erikoisen makuinen kala, tuoreena juuri pyydettynä varmaan mauskasta, afrikan sukujuuria hyvinkin nähtävästi omaava naismyyjä kyllä neuvoi keittämään suolavedessä, oli ihan syötävää lämpimänä mutta jäähdyttyään majoneesin ja muitten salaattiaineksien kanssa muuttui liian voimakkaasti maistuvaksi pohjoisiin herkkiin makunystyröihin. Ruotsalaista hapansilakkaa olen syönyt joten tiedän miltä mädäntynyt(hapantunut kala maistuu)! Ok, september oli jo menossa eli kala olisi mennyt ensi viikolla "vanhaksi".
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Aijai miten paljon töitä. Noh, onneksi on virtaa kuin pienessä pupussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucy kirjoitti:Aijai miten paljon töitä. Noh, onneksi on virtaa kuin pienessä pupussa.
NUUH!
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Niba kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Aijai miten paljon töitä. Noh, onneksi on virtaa kuin pienessä pupussa.
NUUH!
:shock:
Summerdude

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

tänään ois hyvä päivä uuden kännyn ostamiselle ...
daddykillkill

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tämä etätyöskentely alkaa oikeasti rassata. Ei siksi että olisi kiire - vaikka on - vaan siksi että asuinkumppani tekee itsellensä ongelman milloin mistäkin asiaan liittyvästä :evil:

Olen mielestäni selittänyt asian rautalangasta vääntäen useaan otteeseen, mutta kun vaan ei mene kaaliin.
Summerdude

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

tervetuloa takaisin sanctus :yo:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Me ollaan maailman huonoimpia lähtijöitä. Jäbä päätti alottaa päikkärit nyt, meiän sängyllä eikä se spagettimössö uponnu sitten niin yhtään...
Noh, onhan tässä koko päivä aikaa ennättää poliisilaitokselle. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucy kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Aijai miten paljon töitä. Noh, onneksi on virtaa kuin pienessä pupussa.
NUUH!
:shock:
Hee he he! Yllätin tänään jonkun? :wink:
mustaenkeli kirjoitti:Me ollaan maailman huonoimpia lähtijöitä. Jäbä päätti alottaa päikkärit nyt, meiän sängyllä eikä se spagettimössö uponnu sitten niin yhtään...
Noh, onhan tässä koko päivä aikaa ennättää poliisilaitokselle. :)
Jotain lainvastasta vaiko eikö?! :twisted:

Mäkin oon huono menemään laitokselle poliisin mutta jos ja kun kutsuvat käymään menen, olen kyllä joskus antanut lausunnon kotonakin! :evil:

Mjoo kyse oli vain yhdestä mokkerista ekalla iltalomalla, käytyään portsarin kimppuun olin rauhoittanut ottamalla syliotteen ja kaatamalla maahan.. Todistin siis portsarin hyväksi, kaikkeen sitä ryhtyy kahva-apinan takia! 8)
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

3 päivää ITIL-koulutusta edessä. Motivaatio, tulethan jostain ja nopeasti jookos?
NegaDuck

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tänään on vitutuspäivä. Kädetystä kädetyksen perään (työ tehtävä uusiksi), ja kiire. :maanantai:

Tääkin viesti meni ens väärään ketjuun, voi vattujen syksy.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Vituttaa hieman nämä nettihöpötyksenne. Videota pyörimään, kellokin kolkkaa jo melkoisia lukemia.
masa

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Tämä etätyöskentely alkaa oikeasti rassata. Ei siksi että olisi kiire - vaikka on - vaan siksi että asuinkumppani tekee itsellensä ongelman milloin mistäkin asiaan liittyvästä
Tätä olen myös ounastellut ja tullut siihen tulokseen että tulevaisuudessa etäpäivä on vaan haavetta.
NegaDuck

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

slam kirjoitti:Vituttaa hieman nämä nettihöpötyksenne.
Ei niitä oo pakko lukea. Tai kirjoittaa.
daddykillkill

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Amy Crackhouse - Almost RIP.
Sääli. Yksi hienoimpia lauluääniä viimeiseen 10 vuoteen.

Kuva
daddykillkill

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:tullut siihen tulokseen että tulevaisuudessa etäpäivä on vaan haavetta.
Jos teillä on talossa kaksi kerrosta, saattaisi toimiakin. Äitiyslomailevan osapuolen on helpompi unohtaa että mies on talossa. Me ollaan yhdessä tasossa eli tämä ei onnaa. Liukuoven voisi toki työhuoneeseen laittaa mutta just nyt ei olis 500 e ylimääräistä taskussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:Amy Crackhouse - Almost RIP.
Sääli. Yksi hienoimpia lauluääniä viimeiseen 10 vuoteen.
Ei maailma kaipaa yhtä lauluääntä vaikka olisi paraskin laulaja?
Monet ovat hylänneet Amyn huume ja muun päihteenkäytön takia!
Seiskäämme Amyn rinnalla viimeiseen piikkiin asti! 8)
Ai niin Äijät ei sääli, sääli on sairautta?
Viimeksi muokannut Niba, 29.09.2008 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:
Yläkerrassa ei ole kuin sänky ja pesutilat. Toki jos muuttais pesutilat kotiofficeksi saattaisi homma toimia, mutta muuten kyl epäilen toimivuutta aika vahvasti :P
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Tehdä töitään kotona = :evil:
Ja oikeasti se ei johdu pelkästään kanssaeläjistä edes.

Joskus pelkkä kysymys: "Otatsä kahvia?" voi saada aikaan sellasen raivon että ei o tosikaan :?

Nimimerkillä: Hanskat tiskiin heittänyt (ainaskin melkein)
bliss

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä suorastaan lasken päiviä siihen, että saan lopettaa tän etätyöskentelyn. Työt kotona = aina töissä.
Tulevaisuudessa teen töitä kotona ainoastaan perjantaisin.
Lucy

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Esimieheni todisti tänään olevansa helmi. Tosin nostin eräästä asiasta sellaisen metelin etten oikeastaan jättänyt vaihtoehtoja. Tulipahan ainakin kertaheitolla selväksi ketkä seisovat takanani tiukan paikan tullen. Rispektiä! :h:
Stinky

Re: MasurkkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onpas ollut mukava päivä! Vaikka alku alkoikin tahmeasti ja oli vaikea päästä liikenteeseen, olen saanut paljon aikaseksi. Sali, terveyskeskuskäynti, imurointi, pihatyöt, kahvittelua Mustiksen ja pikkuvesselin kanssa sekä kerkesin tossa vielä naapurissa käydä turisemassa. Uudella innolla huomenna töihin. Nyt Black Label Society mankkaan ja häröilyä hetken ennen sohvalle ryytymistä.
Vastaa Viestiin