Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Ne rauhallisemmat aamukahvit nyt.

Sataa niin etten viitti vielä edes eläimiä ulos päästellä :?
Pitäis saunakamaria lähtä lämmittämään kun vieras tulossa yökylään.

Illalla sinne raveihin ja vaikka vähän kaupoille täydennystä tekemään.
Ikävä miestä, mikä on positiivista.

Koulussa suunnistusta tänään .. luvassa "iloisia" koululaisia iltapäivästä :roll:

Huomenta kaikille !!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilisessä hammastarkastuksessa ei löytynyt yhtään reikää eikä muutakaan ikävää. Varasin kuitenkin joulukuun alkuun ajan... rumasti korjattuihin etuhampaisiin laitetaan laminaatit. Maksaa ihan perkeleesti, mutta ois kiva taas hymyillä ilman, että tarvii ajatella rumia nököhampaitaan.
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tylsää, päivästä toiseen. Aika harmaata arkea, nyt taas kaipaisi fudista ja niitä kavereita ja sitä fiilistä mikä tulee. Parisuhteella pystyi paikkaamaan jotenkin reikää sielussa, mutta kyl mun on vielä etsittävä jotain uutta juttua joka saa mut taas syttymään.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Ditto. Elämän makua kaipais täälläkin. Jossain vaiheessa meinasin että vois mennä harrastamaan vesipalloa... mutta ei sekään kai loppujen lopuksi toisi kauheasti lisää elämääni, kun käyn uimassa muutenkin ja sähly on jo ihan riittävän kivaa.

Sutina vois kyllä olla jees.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Parisuhde on kauheen huono ja epätoimiva sielunpaikkuuaines :?
Siihen lataa sitten toiseen ihmiseen kauheesti odotuksia ja vastuuttaa toista omasta onnesta ja hyvänolon tunteesta.
Ja pettyy melko satavarmasti aina :(

Mutta mistä ne ihan omat onnen kokemukset sitten joitten varassa elellä silloinkin kun parisuhde joko tökkii tai siitä haluaa huolehtia niin ettei takerru toiseen onnentuottajana ?

Sillä onhan ne olemassa .. ne jutut joista ihan itse omana itsenään nauttii.
Pitäs osata huolehtia itsestään ja antaa itselleen niitä kivoja juttuja.
Osata ajatella itseään kuin ulkopuolisena ja miettiä että mistä toi itse tykkää ja järkätä sille itselle arkeenkin jotain vaihtelua ja mieluisia tekemisiä.
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:Maksaa ihan perkeleesti, mutta ois kiva taas hymyillä ilman, että tarvii ajatella rumia nököhampaitaan.
Outta curiosity: kuin perkeleesti? Nimimerkillä "Harkinnut tätä"
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

^KELA-korvauksien jälkeen jää maksettavaksi suunnilleen 550€ kahdesta etuhampaasta.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on ollut telaketjut pentuna ylähampaissa. Rautojen jälkeen meni pari vuotta nätissä hymyssä ja nykyään hampaat on edelleen vinot. Mä taas olen harkinnut siis uudestaan rautoja. Mutta se raha, se raha :(
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Voi vi**n kusipääeksä, taas se oli soittanu. Eikö se todellakaan voi tajuta, että mulla ei ole sille enää ikinä mitään puhuttavaa? Sitäpaitsi sain olla jo monta kuukautta rauhassa, ellen enemmänki.. niin miksi pitää taas koodailla? Plääh. Superplääh.

Muuten on ihan hyvä päivä, eilen oli tosi kiva tavata mutsia ja jättiläiskatkiksetkin menetteli. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pöh. Työkaveri tuli tohon viereen ja tokas "miks oot leikannut tukkas". Tiiä sitten mitä tarkotti mutta tuli vähän paha mieli kun mun mielestä nää on hyvät näin.
(Mulla on vähän hiljasta näköjään töissä kun kerkeen taas kirjotteleen vähän väliä.)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Voi vi**n kusipääeksä, taas se oli soittanu. Eikö se todellakaan voi tajuta, että mulla ei ole sille enää ikinä mitään puhuttavaa? Sitäpaitsi sain olla jo monta kuukautta rauhassa, ellen enemmänki.. niin miksi pitää taas koodailla? Plääh. Superplääh.

Muuten on ihan hyvä päivä, eilen oli tosi kiva tavata mutsia ja jättiläiskatkiksetkin menetteli. 8)
Oot vaan iloinen kun ei se veitsi taskussa staijaile jossain porttikongissa ja venaa sua?
Stinky kirjoitti:Pöh. Työkaveri tuli tohon viereen ja tokas "miks oot leikannut tukkas". Tiiä sitten mitä tarkotti mutta tuli vähän paha mieli kun mun mielestä nää on hyvät näin.
(Mulla on vähän hiljasta näköjään töissä kun kerkeen taas kirjotteleen vähän väliä.)
Jos se oli nainen niin oli vaan kateellinen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työt sujuu:

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Madonna kirjoitti:Parisuhde on kauheen huono ja epätoimiva sielunpaikkuuaines :?
Siihen lataa sitten toiseen ihmiseen kauheesti odotuksia ja vastuuttaa toista omasta onnesta ja hyvänolon tunteesta.
Ja pettyy melko satavarmasti aina :(
Juu, niin se on ja sanoinkin tuossa ylhäällä että osittain siitä tulleella hyvän_olon_tunteella pystyi korjaamaan sitä reikää sielussa, mutta kyllä se onnellisuus pitää ite löytää.

Oon tässä viritellyt aika lailla fanitoimintaa eli siis alkanut kannustamaan toisia urheilussa, kun enää ite kykene siihen, mutta en kyllä ole ollut ikinä tuota "paskanpuhuja"-osastoa, olen enemmän toteuttaja :D

Kyl mun nyt täytyy vaan löytää jokin harrastus itelle jossa olis kivaa ja sais tavata ichmisiä. Punttiksella suoriudun parhaiten yksin jos poislukee ne liikkeet joissa tarvitsee spottausta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Kyl mun nyt täytyy vaan löytää jokin harrastus itelle jossa olis kivaa ja sais tavata ichmisiä.
Meitsi on harkinnut iltaopiskeluja, mutta hankala bongata mitään mielenkiintoista. Tai jos löytyy niin ovat pirun kalliita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bluntly kirjoitti:Työt sujuu:

Kuva
Kumpi tuossa on se suurempi ongelma: ikkunan väri vai sen sisältämä teksti?
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sääennuste näyttää erittäin syksyiseltä.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Madonna kirjoitti:Parisuhde on kauheen huono ja epätoimiva sielunpaikkuuaines
Vihtahousu kirjoitti:kyllä se onnellisuus pitää ite löytää
Hmm. Mulla tommonen neuvo johtaa yleensä loputtomaan muna-vai-kana -silmukkaan: Jos kaipaat sutinaa, et ole sisäisesti onnellinen, etkä saa tavoitella seuraa sillä odotuksia onnellisuudesta ei saa siirtää toisen harteille. Jos olet sisäisesti onnellinen, et tarvitse toista ihmistä ts et kaipaa sutinaa. Ei kai se ny noin mene? Eikö sitä voi olla onnellinen hellästä yöstä vastakkaisen sukupuolen edustaja kainalossa ilman että heti pitää ruveta änkkäämään että "voi ei, oonkohan mä nyt ihan oikeesti sisäisesti onnellinen vai käytänkö mä häntä vaan onneni kainalosauvana?"

Mylwinin viisaita sanoja mukaillakseni: Äygäb bglällströöt.
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

sipsi kirjoitti:Voi vi**n kusipääeksä, taas se oli soittanu. Eikö se todellakaan voi tajuta, että mulla ei ole sille enää ikinä mitään puhuttavaa?
Ei, sehän vaatisi aivotoimintaa.

Olen polttanut useammatkin sillat tässä parin viikon aikana ja ajattelin jatkaa pyromaanisia taipumuksia. Totesin, että varmin takuu siitä, että exät antavat jatkaa rauahssa elämäänsä on se, että on tarpeeksi narttumainen ja sehän nyt ei ole temppu eikä mikään :twisted:

Nukuin aamulla pommiin. Herätyskello soi kyllä, mutta olin vakuuttunut siitä, että on lauantai ja suljin sen. Hups.
1108

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oi niitä aikoja kun iltapäivässä oli melkosen levotonta meininkiä:



Hitto, naurattaa niin että vesi tulee silmistä.
Tix

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:Jos kaipaat seuraa, et ole sisäisesti onnellinen, etkä saa tavoitella seuraa sillä odotuksia onnellisuudesta ei saa siirtää toisen harteille. Jos olet sisäisesti onnellinen, et tarvitse toista ihmistä ts et kaipaa seuraa. Ei kai se ny noin mene? Eikö sitä voi olla onnellinen hellästä yöstä vastakkaisen sukupuolen edustaja kainalossa ilman että heti pitää ruveta änkkäämään että "voi ei, oonkohan mä nyt ihan oikeesti sisäisesti onnellinen vai käytänkö mä häntä vaan onneni kainalosauvana?"
Eikö se nyt ole aika yksinkertaista? Sitä voi olla onnellinen tai onneton riippumatta parisuhdestatuksesta. Kyllä mistä tahansa mukavasta asiasta saa olla onnellinen, niinhän ne muutkin on. Ei silloin tarvitse mitään kainalosauvateorioita miettiä. Nauttii syysmarjoista joupokzzäp.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tix kirjoitti: Nauttii syysmarjoista joupokzzäp.
Noni, toi oli jo paljon parempi ja toimivampi neuvo kuin jotkut sisäinen onnellisuus -kompailut.
Geep

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Geep »

Paitsi et kaikki pihalla olevat marjat maistuu nyt paskalle.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="Lucy"]

Olen polttanut useammatkin sillat tässä parin viikon aikana ja ajattelin jatkaa pyromaanisia taipumuksia. Totesin, että varmin takuu siitä, että exät antavat jatkaa rauahssa elämäänsä on se, että on tarpeeksi narttumainen ja sehän nyt ei ole temppu eikä mikään :twisted:
[quote]No mulla ei oikeastaan ole ku yks varsinainen, mut sitäkin rasittavampi eksä. Mutku siihen äijään ei tehoa mikään narttumaisuus ja siltojen polttelu.. Kokeiltu on. Täytynee vaan pysytellä hiljaa, rasittaa koko tapaus.

EDIT. Sori, en osaa lainaa.
Viimeksi muokannut sipsi, 02.10.2008 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geep kirjoitti:Paitsi et kaikki pihalla olevat marjat maistuu nyt paskalle.
EI kannata syödä tuhkapensaan tai orapihlajan hetelmiä eikä kurttulehtiruusun kiulukoitakaan, kaupuuntiympäristössä usein marjat paskoja koristemarjoja, no pihlaja mutta ei ilman käsittelyä ja muuta möyhentämistä.. Sit jotkut koristepensaanmarjat on myikyllisiäkin!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

NegaDuck kirjoitti:Eikö sitä voi olla onnellinen hellästä yöstä vastakkaisen sukupuolen edustaja kainalossa ilman että...
Höh. Voi olla onnellinen vaikka siitä, että käy kivan ihmisen kanssa kahvilla, tai että jaksoi nostaa 15 kiloa enemmän rautaa kuin viime viikolla, tai että löysi kierrätyskeskuksesta kassillisen ihan uusia kirjoja viidellä eurolla, tai että onnistui tekemään vahingossa TOSI hyvää ruokaa... you name it.
Ei onnellisuuteen tarvita välttämättä muita.

edit. typoooooooooo
Viimeksi muokannut bliss, 02.10.2008 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin