Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Kaikki miehet ovat viallisia tai jos eivät ole niin heistä ainakin tulee sellaisia saavuttuaan vaikutuspiiriini. Olen joko kirottu tai miehet ovat vain typeryksiä. Kannatan jälkimmäistä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:^ Kaikki miehet ovat viallisia tai jos eivät ole niin heistä ainakin tulee sellaisia saavuttuaan vaikutuspiiriini.
Tai sitten jokin sinussa vetää sellaisia miehiä puoleesi? Ajattele millainen hyväntekijä olet kun muille naisille jää suhteessa enemmän "viattomia" miehiä?

Ilmeisesti sitten on niin että kilahtanut mieskaverisi näytteli vain kaveriasi toivoen kuitenkin vielä enemmän, kaverinkin esittely oli vain sinulle ystävyyden luonteen todistelua tms. Tai ehkä hän yllättäen pelästyi menettävänsä ältsin hyvän ystävän? Joka tapauksessa hieman ristiriitaista toimintaa häneltä.

EDIT: Kumman koet lähinnä ongelmaksi: sen että "kaverisi" halusi sinulta jotain enemmän, vai sen että toi asian julki ja vieläpä väärällä tavalla? Olisiko sulle ollut suht ok kunhan hän olisi tuonut kiinnostuksensa julki järkevämmällä tavalla tai jopa salannut sen edelleen? Laitatko nyt mahdolliset muut mies"kaverisi" syyniin ja ristikuulusteluun että milläs asioilla sitä oikein ollaan liikenteessä? Ehkä kannattaisi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

FK:n ehdotus on kyllä aivan ns. tikapuuteorian ohjeistusten mukainen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ En voi täysin allekirjoittaa tikapuuteorian väitteitä kuten että miehet kaveeraavat aina naisten kanssa seksintoivon turvin, vaikka se ehkä onkin melko yleistä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Melko yleistä, luulisin.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Tai sitten jokin sinussa vetää sellaisia miehiä puoleesi? Ajattele millainen hyväntekijä olet kun muille naisille jää suhteessa enemmän "viattomia" miehiä?
Todellakin. Vedän puoleeni itsekeskeisiä, verbaalisia, omaa etuaan tavoittelevia idiootteja. Todellinen hyväntekijä. Saanko laittaa tuon CV:hen?
Ilmeisesti sitten on niin että kilahtanut mieskaverisi näytteli vain kaveriasi toivoen kuitenkin vielä enemmän, kaverinkin esittely oli vain sinulle ystävyyden luonteen todistelua tms. Tai ehkä hän yllättäen pelästyi menettävänsä ältsin hyvän ystävän? Joka tapauksessa hieman ristiriitaista toimintaa häneltä.
Aika hyvin on näytellyt viimeiset 4 vuotta. Meillä on sellainen kaveriporukka, johon kuuluu useampi mies ja minä. Ei kukaan ole koskaan aikaisemmin ollut oikeasti mustasukkainen, vaikka välillä ilmassa onkin ollut poikien välistä leikkimielistä nokittelua siitä kuka on tuleva aviomieheni. Olen tuntenut heidät vuosikausia ja olen seurustellutkin välillä ja käynyt ulkona ihan normaalisti. Mikään ei ole koskaan ollut ongelma, joten en todellakaan osannut odottaa, että yksi alkaa flippailla tässä vaiheessa.
EDIT: Kumman koet lähinnä ongelmaksi: sen että "kaverisi" halusi sinulta jotain enemmän, vai sen että toi asian julki ja vieläpä väärällä tavalla? Olisiko sulle ollut suht ok kunhan hän olisi tuonut kiinnostuksensa julki järkevämmällä tavalla tai jopa salannut sen edelleen? Laitatko nyt mahdolliset muut mies"kaverisi" syyniin ja ristikuulusteluun että milläs asioilla sitä oikein ollaan liikenteessä? Ehkä kannattaisi.
Koen suurimmaksi ongelmaksi sen, että hän flippasi niin totaalisen väärässä tilanteessa. Hänen käytöksensä uhkaa tällä hetkellä koko porukkamme ryhmädynamiikkaa, muidenkin kuin vain minun ja hänen välistä suhdettaan. Minulla ei olisi olut ongelmaa asian suhteen, jos hän olisi puhunut asiasta kanssani kahden kesken tai salannut sen. En laita muita syyniin, en vain jaksa tavata heitä vähään aikaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Otan osaa. Paskoja kavereita kun tolleen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mulla on ihania miespuolisia ystäviä. (Vaikka ne ehdotteleekin seksiä puolitosissaan harva se päivä. 8) ) Yksi vei mut eilen syömään, ku näki että mulla on paha mieli. Lisäksi sain sovittua erään entisen tyttökaverin kanssa välejä perjantaina, joten ei tää nyt ehkä maailman paskin viikonloppu ollutkaan. Paitsi et oli.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Lucy kirjoitti:Vetäydyn kaikista ihmissuhteista hetkeksi taka-alalle. Voisin paeta elämääni vaikka nettiin ja jättää oikean elämän sellaisille, jotka sen paremmin hallitsevat :?
Word. Otetaanko DM:ää Q3A:ta?
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Monsieur Manala kirjoitti: Word. Otetaanko DM:ää Q3A:ta?
lol
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyl meil hottixil on ihan hirveen rankkaa, kaikki miehet vaan haluu panna ja semmosta todellista true male to female sexitöntä ystävyyttä saa oikeesti etsiä. Rumien kans se voi ehkä toimiiki, joskus.

Mut koita Lucy jaksaa!
Prepare for the worstest.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

nowaysis kirjoitti:todellista true male to female sexitöntä ystävyyttä saa oikeesti etsiä.
Mitä siitä saa irti sitten kun semmoinen löytyy, verrattuna tyttökaverointiin tyttöjen kesken? Miehen näkökulmaa?

(kysyn ihan rehellisesti, sosiaalisen uunon ominaisuudessa)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiätsä, Ankka, en osaa sanoa, en oo onnistunu löytään sellasta!
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^^ Ei siitä kuulema tartte saada irti mitään erilaista tai erikoista. On vaan tärkeetä, ettei se sellainen ole ihan mahdotonta tajuutsä!!1

Imo; Vtut. Homot, broidit ja isit on sellasta varten, muiden miesten kuuluu huomata meidän tissit, kaaret ja sensuellit huulet.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No kyllä homofrendienkin pitää kehua meidän kauneutta haloo! Et tietty ne panis, jos ne vaan ei ois valitettavan homoja!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NegaDuck kirjoitti: Mitä siitä saa irti sitten kun semmoinen löytyy, verrattuna tyttökaverointiin tyttöjen kesken? Miehen näkökulmaa?
Mitä nyt yleensä ystävyydestä saadaan irti? (Ei huvita valita ystäviä sukupuolen mukaan.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

nowaysis kirjoitti:No kyllä homofrendienkin pitää kehua meidän kauneutta haloo! Et tietty ne panis, jos ne vaan ei ois valitettavan homoja!1
No joo. Mun kolmesta homofrendistä vaan yks on sanonu, ettei panis ja se tuntuu niin ku vähiten kamulta. Kaks pani ja on ne silti kivoi!11
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

pani vai panis? Teitkö Samanthat? :shock:
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

En muista mitä S teki! Panin. Oon ollu utelias nuori!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Uuh!

Siis S pääty sänkyyn asti homopariskunnan kanssa, mutta sitten ne hompsut ei pystyneetkään kun S:llä oli kuitenkin se pimpsa.
Viimeksi muokannut nowaysis, 14.10.2008 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Hämärästi muistan! Mut tää ei kyl mikään pari ollu ja sit vaan toinen hätäänty ku mulla olikin pimpsa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, homot on jotenki sellasii.. :roll:
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Yläkropalta oon aina ollu niin miesmäinen et tissit ei paljoa pelottanu. Päin vastoin. Jos mäki oisin mies ja homo niin valkkaisin parikseni läskin homomiehen, ois sit tissit näplättävänä. Tuli mieleen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ällöö hei, male boobsien diggailu on ehkä pervointa mitä oot koskaan tehny! :D Höpö!
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Voisin syöttää miehelle salaa jotain hormooneja! Testata vähän enempi näitä diggailuja niin ku. 8)
Vastaa Viestiin