Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Lucy kirjoitti:
aasi kirjoitti: En ottanut tätä kovin vakavasti.
Ylläolevan valossa en ole kovinkaan yllättynyt.
Kuitenkin olet.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

huima kirjoitti:
Lucy kirjoitti:
aasi kirjoitti: En ottanut tätä kovin vakavasti.
Ylläolevan valossa en ole kovinkaan yllättynyt.
Kuitenkin olet.
Hitsi jäin kiinni.
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Törmäsimpä sitten yhteen naiseen joka oli aika huono suutelemaan, tai jotenkin väkinäistä se homma oli.
Pinnistin ja löysin muististani vähän samanlaisen keissin jossa nainen oli vähän samanmoinen, kielareita ei saanut olleskaan. Kuulemma se edellytti syvempää suhetta :shock:
Ei kieliuistelua == ei osaa suudella?

I beg to disagree.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaha, olin vähän epäselvä ilmaisussani. Niin siis tuossa vanhemmassa keississä oli lisänä ettei kieliuisteltu. Mutta yhteistä oli että ei pusuttelu nyt muutenkaan sujunut mitenkään superista.
Äh, lopetan tän puimisen.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Nyt panettaa (eli depis hälveni). Mutta on kiire urheilemaan, kun oon sopinut keskenäni että keskiviikkoaamuisin urheillaan. Ankeeta tää kurinalainen elämä.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Väsytystaktiikka on ihmissuhteissa jotain äärimmäisen rasittavaa. Eikö kukaan ole kertonut miehille, että jos hokee jotain asiaa tarpeeksi kauan niin se ei siitä huolimatta välttämättä toteudu ja itse asiassa kohde saattaa kyllästyä kokonaan ja toivotella hauskaa loppuelämää? Voi tsiis :roll:
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lucy kirjoitti:Väsytystaktiikka on ihmissuhteissa jotain äärimmäisen rasittavaa. Eikö kukaan ole kertonut miehille, että jos hokee jotain asiaa tarpeeksi kauan niin se ei siitä huolimatta välttämättä toteudu ja itse asiassa kohde saattaa kyllästyä kokonaan ja toivotella hauskaa loppuelämää? Voi tsiis :roll:
No kaikenlaisia ihmistyyppejä löytyy; niitä jotka antavat heti ymmärtää olevansa kiinnostuneita, niitä jotka antavat joskus myöhemmin ymmärtää olevansa kiinnostuneita ja sitten niitä joita pitää puoliksi väkisin ottaa ennenkuin tajuavat tykkäävänsä.

Yritä siinä nyt sitten :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Väsytystaktiikka on ihmissuhteissa jotain äärimmäisen rasittavaa. Eikö kukaan ole kertonut miehille, että jos hokee jotain asiaa tarpeeksi kauan niin se ei siitä huolimatta välttämättä toteudu ja itse asiassa kohde saattaa kyllästyä kokonaan ja toivotella hauskaa loppuelämää? Voi tsiis :roll:
No kaikenlaisia ihmistyyppejä löytyy; niitä jotka antavat heti ymmärtää olevansa kiinnostuneita, niitä jotka antavat joskus myöhemmin ymmärtää olevansa kiinnostuneita ja sitten niitä joita pitää puoliksi väkisin ottaa ennenkuin tajuavat tykkäävänsä.

Yritä siinä nyt sitten :roll:
Väkisin ei saisi ketään ottaa edes puoli..
Ihminen on koskematon vaitsi virkavallalle ja oikeuden täytäntöönpanolle.
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Dumis kirjoitti: No kaikenlaisia ihmistyyppejä löytyy; niitä jotka antavat heti ymmärtää olevansa kiinnostuneita, niitä jotka antavat joskus myöhemmin ymmärtää olevansa kiinnostuneita ja sitten niitä joita pitää puoliksi väkisin ottaa ennenkuin tajuavat tykkäävänsä.

Yritä siinä nyt sitten :roll:
En jaksa uskoa, että kukaan tervepäinen ihminen pitää painostuksesta. Toisaalta mistäs minä tiedän vaikka joku saisikin siitä kiksejä.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kirjoitan ihmissuhdemutinani tänne. Exäni yritti suudella minua eilen baarissa, keskellä yhteisiä työtuttaviamme ja kesken yleisen väittelytilanteen. Noh, ei siinä mitään, mutta se nyt vain ei ollut kovinkaan järkevää, koska jos ei tiedä miten reagoin niin ei varmaankaan kannata lähennellä tuollaisessa tilanteessa. Käänsin nimittäin pääni pois. Kyseisen miehen suu veti viivaksi ja hänen silmänsä paloivat. Hän ei kuitenkaan räjähtänyt, koska ympärillä oli muitakin ihmisiä. Minulle sinänsä aivan sama, mutta en ymmärrä miksi hän päätti yrittää alkaa suudella tuollaisessa tilanteessa vuosien jälkeen. Humalalla oli varmaankin vaikutusta asiaan, mutta siitä huolimatta. En tiedä ajatteliko hän etten anna pakkeja, koska paikalla on muita ihmisiä vai oliko hän vain täysin varma siitä, että minunkin mielestäni se on hyvä idea. Miten vain, mutta mönkään meni. Tästä en kyllä ota syitä niskoilleni, koska hän otti tietoisen riskin pakeista ja oli hänen oma valintansa tehdä se muiden ihmisten edessä :roll:
Chap

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lucy kirjoitti:Kirjoitan ihmissuhdemutinani tänne. Exäni yritti suudella minua eilen baarissa, keskellä yhteisiä työtuttaviamme ja kesken yleisen väittelytilanteen. Noh, ei siinä mitään, mutta se nyt vain ei ollut kovinkaan järkevää, koska jos ei tiedä miten reagoin niin ei varmaankaan kannata lähennellä tuollaisessa tilanteessa. Käänsin nimittäin pääni pois. Kyseisen miehen suu veti viivaksi ja hänen silmänsä paloivat. Hän ei kuitenkaan räjähtänyt, koska ympärillä oli muitakin ihmisiä. Minulle sinänsä aivan sama, mutta en ymmärrä miksi hän päätti yrittää alkaa suudella tuollaisessa tilanteessa vuosien jälkeen. Humalalla oli varmaankin vaikutusta asiaan, mutta siitä huolimatta. En tiedä ajatteliko hän etten anna pakkeja, koska paikalla on muita ihmisiä vai oliko hän vain täysin varma siitä, että minunkin mielestäni se on hyvä idea. Miten vain, mutta mönkään meni. Tästä en kyllä ota syitä niskoilleni, koska hän otti tietoisen riskin pakeista ja oli hänen oma valintansa tehdä se muiden ihmisten edessä :roll:
Ennustan, että exäsi lopulta saa tahtonsa läpi. Noin sinnikäs kaveri, jolla on poltetta katseessa ja tutinaa lahkeessa, ei voi epäonnistua. Raportoithan sitten kun hän scorettaa!
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Miks humalassa ees pitäis yrittää olla järkevä? Amatöörien puuhastelua.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Chap kirjoitti: Ennustan, että exäsi lopulta saa tahtonsa läpi. Noin sinnikäs kaveri, jolla on poltetta katseessa ja tutinaa lahkeessa, ei voi epäonnistua. Raportoithan sitten kun hän scorettaa!
Ennustan, että en ole paikalla kun hän scorettaa! Se saattaa tehdä raportoimisesta haasteellista, mutta yrititehtään yritethään!

Btw. Liika tutina lahkeessa saattaa saada sinnikkäimmänkin kaverin kompastumaan.
Chap

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lucy kirjoitti:Btw. Liika tutina lahkeessa saattaa saada sinnikkäimmänkin kaverin kompastumaan.
Aikamoinen kalajuttu exän vehkeen pituudesta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Voisi melkein luulla että hujahaja-harjoittelussa parikseni päätynyt varsin nätti ja iloinen, itselleni lähes tuntematon nainen flirttaili voimakkaasti koko harjoittelun ajan. Tai sitten hänen juttunsa olivat muuten vaan kovin seksuaalisesti virittyneitä että olisi monen persposket saattaneet vallan punertua. Paria muuta miesharjoittelijaa tuntui ottavan vähän pattiin miten hyvin tulimme juttuun (tyyliin "Hankkikaa huone!" yms.), tosin minä pidin kommentointini huomattavasti siivommalla tasolla kuin vastapeluri.

Skorettaa en viitsinyt edes yrittää koska minulla on 90% varma käsitys että kyseinen nainen elää vakituisessa parisuhteessa, joten otaksuin kyseessä olevan "harmiton"(?) leikki. Siks toisekseen mulla on oikeastaan ihan muuta kiikarissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:Siks toisekseen mulla on oikeastaan ihan muuta kiikarissa.
Joku toinen skabailija? Vai uusi osa jossain pelissä?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olin jotenkin satavarma että huima kommentoi kärppänä, kun on piikittelyään harrastanut viime aikoina enemmänkin. Voisit edes hieman yrittää peitellä ärtymystäsi. :D
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:Olin jotenkin satavarma että huima kommentoi kärppänä, kun on piikittelyään harrastanut viime aikoina enemmänkin. Voisit edes hieman yrittää peitellä ärtymystäsi. :D
Mä olen vaan ruosteessa. Ja päähän särkee.

Mutta jos jättää noin avoimen oven, niin ei voi syyttää jos joku huutelee jotain.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Chap kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Btw. Liika tutina lahkeessa saattaa saada sinnikkäimmänkin kaverin kompastumaan.
Aikamoinen kalajuttu exän vehkeen pituudesta.
Nauroin ääneen ja lienee tarpeetonta sanoa, että en viitannut kyllä hänen vehkeidensä kokoon. En kalavehkeiden, enkä muidenkaan :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Lucy kirjoitti:Nauroin ääneen ja lienee tarpeetonta sanoa, että en viitannut kyllä hänen vehkeidensä kokoon. En kalavehkeiden, enkä muidenkaan :D
Tosta se lähtee.

Opetin Chapille että nauravan naisen housuihin on helpompi päästä, ja hyvin se on oppinut. Varo vaan. Kohta se ehdottelee kynttiläillasta mäkkärissä ja vaahtokylpyä Havis Amandan luona.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

huima kirjoitti: Tosta se lähtee.

Opetin Chapille että nauravan naisen housuihin on helpompi päästä, ja hyvin se on oppinut. Varo vaan. Kohta se ehdottelee kynttiläillasta mäkkärissä ja vaahtokylpyä Havis Amandan luona.
Varon.

Iltani oli täydellinen katastrofi. Lähdin kavereiden kanssa ulos (miespuolisia). Joukossa oli monia uusia kasvoja, kuten esimerkiksi erään kaverini työkaveri. Kaverini mainosti kaveriaan minulle koko ajan ja kyseessä olikin viehättävä mies. Hyvännäköinen ja fiksu kaveri. Ilta jatkui mukavasti siihen asti kunnes kaverillani napsahti päässä. Hän alkoi käyttäytyä todella kummallisesti siinä vaiheessa kun jäimme juttelemaan kahdestaan hänen työkaverinsa kanssa, mutta en kiinnittänyt siihen pahemmin huomiota. Hänen työkaverinsa kysyi, että onko meillä joskus ollut jotain juttua ja kun kerroin, että olemme aina olleet vain kavereita niin hän totesi että on oppinut tänään työkaveristaan uusia piirteitä. Kaverini mokasi myöhemmin vihjailemalla kuulleensa erään juorun minusta ja luonnollisesti painostin häntä kertomaan mitä hän oli kuullut ja keneltä. Kun hän kertoi asiansa niin sanoin vain, että jos vielä tapaan kyseisen valehtelevan naisen jossain niin tapaamisesta tulee äärimmäisen mielenkiintoinen. Kaverini alkoi yhtäkkiä huutaa kolmannelle osapuolelle pää punaisena. Tämä kolmas osapuoli oli täysin ulkopuolinen koko asiassa. Kaverini huusi hänelle periaatteessa siitä, että hän oli joutunut kertomaan. Ihmisten suut loksahtivat auki ja kaikkein eniten varmaankin minun. Sanoin huutavalle kaverilleni, että jos hänellä on jotain huudettavaa, niin huutakoot minulle, koska se olin minä joka painostin häntä kertomaan. Kaverini kääntyi puoleeni ja jatkoi huutamista muutaman sekuntin. Sanoin, että huutakoot vain, mutta en ymmärrä mistä hän raivoaa ja että hän joutuu selittämään asian rauhoituttuaan. Kaverini kääntyi uudestaan kolmatta osapuolta kohti ja jatkoi huutamista. Hänen työkaverinsa kohotteli kulmiaan ja juoksi perääni kun päätin poistua paikalta ja kysyi, että onko hyvä idea kysyä puhelinnumeroani. Totesin, että näissä olosuhteissa ei ole.

Tilanteen jälkipuinneissa tuli ilmi, että kaverini on mustasukkainen ja häntä kiukutti se, että hän oli kertonut kuulemastaan juorusta vaikka tiesi ettei se ole totta, mutta ei voinut huutaa siitä minulle, koska se oli ollut hänen oma virheensä. Siis mitvit? Pelottavinta on se, että kyseessä on rationaalisin ihminen jonka tunnen. Päätin tuossa kotimatkalla, että nyt minulle riitti. Saan järkevätkin ihmiset käyttäytymään aivan sekopäisesti ja nyt minun mieskiintiöni on täynnä. Olen aina voinut luottaa siihen, että kaverini eivät ala flippailla, mutta näemmä teen heistäkin hulluja. Vetäydyn kaikista ihmissuhteista hetkeksi taka-alalle. Voisin paeta elämääni vaikka nettiin ja jättää oikean elämän sellaisille, jotka sen paremmin hallitsevat :?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:sossupokea
Tuon luettuani en voi kuin todeta että onneksi en ole nainen. :shock:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Frederik Krueger kirjoitti:
Lucy kirjoitti:sossupokea
Tuon luettuani en voi kuin todeta että onneksi en ole nainen. :shock:
Miten niin? Miehethän siinä käyttäytyivät kuin idiootit.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Miten niin? Miehethän siinä käyttäytyivät kuin idiootit.
No just sen takia. On niin paljon helpompaa olla antavalla kuin vastaanottavalla puolella idiotismissa. Siksi toisekseen miehet saavat parempaa palkkaa ja nostavat enemmän penkiltä. Naiset tosin ovat parempia synnyttämään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lolita kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Lucy kirjoitti:sossupokea
Tuon luettuani en voi kuin todeta että onneksi en ole nainen. :shock:
Miten niin? Miehethän siinä käyttäytyivät kuin idiootit.
Jeh, kuulostaa että Lucyn ympärillä pyörii ihan vääriä miehiä. Helppo tietysti taka-alalta sanoa.
Vastaa Viestiin