Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
luuseri

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja luuseri »

naiset on syvältä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Hitsi. Hyvää nimipäivää Lolitalle :h:
Kiitos kiitos, just palailtiin juhlakiertueelta. Ensin syömässä ja sitten teatterissa :h:
prosessi

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja prosessi »

vispilä kirjoitti:Rahanpesijä! Ilmoitan FBI:lle.
Mutta miksi vipsilän paikkakunta onkaan Kattilakaappi eikä vaikka Taikinakulho? Eihän siitä siellä kaapissa ole mitään iloa kenellekään.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja huima »

daddykillkill kirjoitti:Tämä on niin huono, että se on melkein hyvä: Slipknot does Dirlanda :D
Jep.

Ainoa Slipknot video jota jaksaa katsoa.
Monsieur Manala

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Älä nyt vitun umpiurpo ala taas itkemään. Jos tässä joku on narsisti niin sinä, kova poika maalaamaan kaikki muut narsisteiksi samalla kun itse ei näe metsää puilta.
Joo, tässä yhtälössä meni nyt vaan se päin vittua, että sä olet itse se itkupilli joka täällä muita leimaa narsisteiksi, ja joka ei näe metsää puilta.

Myönnän kyllä, että tuli vaadittua autoamiksen kognitiivisilta kyvyiltä taas vähän liikoja.
1108 kirjoitti:Mene paksupoika itkeen chattiin säälipillua joltakin teiniltä.
Hae sä pyykkinaru vaimo sieltä, kun livenä kuitenki vähä ujostuttaa eikä sanat oikeen irtoo suusta. Ai mut, niinhän sä oot jo tehnytkin.
1108

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Ai mut, niinhän sä oot jo tehnytkin.
Voi pojat! Että humalaisen läskin kusipään seura ei kiinnostanut minua? No mikä vitun ihme se oli????

Voi vittu, hakeudu narsisti hoitoon ja hommaa lääkitys. Jos vaikka isäsi maksaisi.
posteljaana

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Tervehdys teille, olenkin ikävöinnyt.
Kävin testaamassa muistia, että muistanko enää salasanani. En muistanut.
Alkoi huolestuttaa ja harmittaa.
Kävin etsii sähköpostista, en muistanut salasanaa sinnekään.

No jossain nyt olen.
Monsieur Manala

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Voi pojat! Että humalaisen läskin kusipään seura ei kiinnostanut minua? No mikä vitun ihme se oli????
Oliks tää se sama keikka kun tarjosit mulle puoli six-packia olutta ja lahjoit ja vonkasit kaikennäkösillä autokyydeillä ettei sekunda-sami olis sulle ilkeä? Ai niin, olihan se!
Voi vittu, hakeudu narsisti hoitoon ja hommaa lääkitys. Jos vaikka isäsi maksaisi.
Katsos nyt taas numba miten kävi: Tulit aukomaan päätäsi, ja sitten otit nekkuun omassa tyylilajissasi. Sitten tuli itku, ja nyt vituttaa. Etkö sä mutruhuulinen punasteleva puolimykkä reppanaa koskaan opi?
1108

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Sitten tuli itku, ja nyt vituttaa.
Katsos rakas chattien Casanova, minä en itke, sinä itket. Oletin että säälittävyydellä on jotkin rajat mutta sinä toistuvasti rikot ne.

Niin että kuinka sitä pillua heruu 24/7 päivystyksellä? Ilmeisesti huonosti kun elämä mättää noin paljon. Että sitten Mustangi ja Skoda ei sitä pesää tuoneetkaan, chilit kasavaa ja yksin saa syödä.

Miltä tuntuu olla keskustelupalstojen suuri päänaukoja ja elämän suurin väliinputoaja?

Kerro! Vittu, kiinnostaa niin että en paskalle taivu.

Vitun palapeli.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:...
Pojat pojat.

Katselkaa mieluummin peppukuvia Geestä, ei tuollaista ristiin kusemista jaksa seurata.

Kuva
Alisuorittava G

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Kulta tollahan on Oikea Pylly! Ihana.
Monsieur Manala

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Sitten tuli itku, ja nyt vituttaa.
Katsos rakas chattien Casanova, minä en itke, sinä itket. Oletin että säälittävyydellä on jotkin rajat mutta sinä toistuvasti rikot ne.
Eiii meidän Antti itke! Meidän Antti on jo iiiiso poika! Katsokaa kaikki miten iiiiiso poika Antti on! Kuunnelkaa miten Antti on Mies! Antti on auktoriteetti! Antti ei kirosanoja säästele! Antti osaa huoritella! Antti on tosimies! Sääli että Antti on livenä niin säälittävä partaansa mumiseva pikku nörttipoika, ettei Anttia pysty ottamaan tosissaan edes naapurin mopopojat, joita Antti aina aamuisin väisteleekin hartiat luimussa parkkipaikalla subbariooppelilleen hiipien.
Miltä tuntuu olla keskustelupalstojen suuri päänaukoja ja elämän suurin väliinputoaja?
Nyt minuu naurattaa. Naurattaa oikeasti. :D Miltä tuntuu yrittää oikein kovasti, mutta olla silti aina vähän huonompi?
Vitun palapeli.
:D Elä viitti Amis-Antti, kun koskoo niin kovasti!
Monsieur Manala

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Kulta tollahan on Oikea Pylly! Ihana.
On kyl! Panisin!

(disclaimer: Jos se ois henkisesti silleen tosi maistuva ja täydellinen ja ihana ja osais puhuu syvällisiä ja silleen.)
Alisuorittava G

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:(disclaimer: Jos se ois henkisesti silleen tosi maistuva ja täydellinen ja ihana ja osais puhuu syvällisiä ja silleen.)
En ymmärrä miten tollasta keksis ees epäillä.
Ja ku mä ainakin oon.
1108

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:...yhyyyy...miksi aina lihavia kiusataan...yhyyy...kerron isille ja se ehkä ostaa mulle ponin lohdutukseksi...
Kuva
Monsieur Manala

Re: Lauantai, päivä valkenee kun aurinko nousee

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Kuva
Sori mussu, mut en mä ois tähän aikaan hereillä ellen ois pannu koko yötä ihan jotain muuta kuin refleksiputki.jpg:tä.


Vastaa Viestiin