Keu-keu.. Kexiviko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kiva yö, puhelin soi sopivasti parin tunnin välein... eli se siitä nkkumisesta :swirl:
aimohaiku

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

No huomenta!

Ehdit ensin, juuri olin kirjoittelemassa starttia keskiviikolle. Puhelimen soiminen kesken unien on muuten varsin vittumaista, oliko sulla joku päivystys?

Olo on vähitellen normalisoitumassa viime viikon rymsteeramisen jälkeen. Taitaa olla vanhenemisen merkki tai harjoittelun puute nämä kolmen päivän kankkuset. Hullut Päivät alkavat, olisi mainiota käydä vihdoinkin ostamassa uusi puku, muutama paita ja solmio, mutta ei oikein jaksa sitä ruuhkaa. Mutta nyt kahvia, suihkuun ja baanalle.
Dumis

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyvää huomenta! Stadin herruus on täällä. Olipa kiva jääkiekko-ottelu 8)
NegaDuck

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Houmenta. Oli silmät ihan rusinoiksi kuivuneet herätessä ja lämpöpatterit kohisee. Ilmeisesti ulkona on hieman vilpoisaa? *katsoo* Joo-o, +4.
Dumis

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ainiin, meikä lähtee tänään silakkamarkkinoille \o/
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Heräsin viiden jälkeen. Sattuilee ja särkyilee, vaikee olla sängyssä. Mukava silti katsella arjen vastenmielistä aamuruuhkaa, ikkunasta, sisältä käsin lämpimästä. Onkohan tuolla ollu oikein pakkastakin yöllä? Hyi kamala. Tänään kampaaja ja jooga. Ja tuo viereinen suurkirppiskin pitäis kai käydä koluamassa. Saa ajatuksia vähän muualle, mukavaa. Hieman saamaton, sairas, matala olo. Pyykit silti pyörii jo. Miksköhän mä ees vielä pesen noita pikkukuteita.. hölömö. Joutuu vielä peseen uudestaan lähempänä. Ja ties vaikkei niitä ees tarviskaa koskaan. Ei voi tietää.
milli

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Kahvia, puuroa, leipää ja sitten töitä.
Alisuorittava G

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Dumis kirjoitti:Hyvää huomenta! Stadin herruus on täällä. Olipa kiva jääkiekko-ottelu 8)
No oli kyllä joo. Haaveilin 3 maalista (puolen tunnin suuseksisessiosta) mut sainkin 6*10min. Kiitos Kankkuperän ja Riksmanin imurin. :h:
Lucy

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Toka TPK. I don't feel so good.
daddykillkill

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NegaDuck kirjoitti: Joo-o, +4.
Pirkanmaalla tänä aamuna +0.01 C.
Alisuorittava G kirjoitti:Haaveilin 3 maalista (puolen tunnin suuseksisessiosta) mut sainkin 6*10min.
Jumalauta. Mä olen asunut kahden liigajoukkueen paikkakunnalla kohta 15 vuotta, eikä kukaan ole vihjaissutkaan että kiakkoa katsomalla voisi saada seksiä. Oh, those wasted years!
Viimeksi muokannut daddykillkill, 08.10.2008 8:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Päivä alkoi mitä mahtavimmin. Sain 20min niska/hartiahieronnan kun odottelin aamulla töissä kahvia. Mainitsin tosta hartiajumista niin mein tehopakkaus istutti mut penkkiin ja hieroi. Juma että sillä naisella on hyvää tekevät sormet.
Ja tänään vielä työaikana puolen tunnin hierontasessio. Se heppu sais kyllä käydä vaikka kerran kuukaudessa täällä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rah rah rah! Hyvää huomenta! Rah rah rah! :P :P :P
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

daddykillkill kirjoitti:Jumalauta. Mä olen asunut kahden liigajoukkueen paikkakunnalla kohta 15 vuotta, eikä kukaan ole vihjaissutkaan että kiakkoa katsomalla voisi saada seksiä. Oh, those wasted years!
Meillä on huomattu, että jos ei mitään suikkarivetoja aseteta niin ilmapiiri pelin jälkeen on hyvinkin riitaisa / lattea. Nytkin miestä kyllä vtutti niin perkeleesti ja kostikin omalla tyylillään mutta oli se silti nautittavampaa kuin pelkkä "paska ifki voitti byääh mene vaimo roskikseen nukkumaan" flametus. :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duunissa taas, enkä oo yhtään varma siitä, oisko kannattanut tulla. Oon nukkunut ihan suht hyvin, mutta nyt on taas vähän kuumeinen olo. Mulla taitaa vaan olla sellainen korvaamattomuussyndrooma tai jotain...

Mut paistaa se päivä risukasaankin. Voitin jossain arvonnassa neljä lippua Monster Jamiin. Ja tänään tuli tieto, että lähdetään duuniporukalla Tallinnaan ensi kuussa ja ollaan yö hotellissa. Armotonta shoppailua tiedossa. Ja ainakin manikyyri, pedikyyri ja kasvohoito :]
Stinky

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ensi kuussa missä vaiheessa? Mä olen menossa myös kaverin kanssa sinne hoitoloihin kaunistaumismatkalle :]
Onks Monster Jam tapahtuma missä on niitä iiiiisoja autoja mitkä hajottaa pienempiä ja ajaa niiden yli?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja swirl »

19.-20. päivä ollaan siellä!

Monster Jam on just se! Oon aina tahtonut mennä, koska mun sisälläni taitaa asua pieni poika... liput on vaan kovin kalliit. Kerrankin kävi tuuri!

Kuva
Stinky

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Eri aikaan siis reissussa. Mut onnittelut lippujen johdosta! Mahtaa olla ryminää tuolla.
Ja hei, pian on toiset ryminät. Pitäs varmaan lippukin ostaa.. Meeksä sinne paikalle jo aikasemmin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Joudun meneen sinne jo kuudelta. Duunia duunia.
Stinky

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Niin mä ajattelinkin. Mä eksyn sinne sit jossain vaiheessa. Viime kerrasta onkin jo aikaa.
Dumis

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jopas on aurinkoinen tää viikko. Tykkää :mrgreen: Ja muutenkin on ihan kivaa; kotiasiat on kunnossa ja uinti maistuu.
NegaDuck

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

swirl kirjoitti:19.-20. päivä ollaan siellä!

Monster Jam on just se!
Lucky you! :D Mäkin oon kattonu noita telkkarista silleen että kyllä olis siistiä olla paikan päällä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hyvää huomenta! Stadin herruus on täällä. Olipa kiva jääkiekko-ottelu 8)
No oli kyllä joo. Haaveilin 3 maalista (puolen tunnin suuseksisessiosta) mut sainkin 6*10min. Kiitos Kankkuperän ja Riksmanin imurin. :h:
Puol' tuntia! Ei vide ootsä joku frigidus undulatus?
Kerran meni puoltoista kun yks' söi serotoniinijohdannaisia!
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:Puol' tuntia! Ei vide ootsä joku frigidus undulatus?
Kerran meni puoltoista kun yks' söi serotoniinijohdannaisia!
Ei sovittu tarpeeks hyvin säännöistä. Homma meni niin, että minä yritin parhaani mukaan (ekana vuorossa, sainhan voittajana valita kumpi aloittaa) imuttaa nopean lopun ja itseasiassa satsi tulikin suuhun 2 minuutin kohdalla (mies ei lue näitä, eikä se nyt muutenkaan oo häpee eihän *g*) mut jouduin lutkuttamaan vielä ne jäljelle jääneet minuutit! Perkele, siis kuvittelin, että yks O riittäis.

Siinä puol tuntia verkkaisesti nuoleskeltuani (en panostanu enää yhtään, vtutti) kello piris ja intoa täynnä asetuin tyynyjen päälle kliffasti. Noh, sanotaanko että oon tottunu tulemaan tulemaan ja tulemaan ja sitä nytkin tärisevänä siinä odotin, niin eiköhän mies lähteny ihan eri fiiliksellä touhuun mukaan. Aika pian kävi pimpille selväks, että kun minuutteja on munakellossa enää se 1 niin rouva ehkä saa tulla. Oli se kiduttava tunti tiedätkö. Tällaselle.

Paikallispelien määrää on vähennetty ja meilläkin taas keskitytään kellottamaan suutelemisia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Niba kirjoitti:Puol' tuntia! Ei vide ootsä joku frigidus undulatus?
Kerran meni puoltoista kun yks' söi serotoniinijohdannaisia!
Ei sovittu tarpeeks hyvin säännöistä. Homma meni niin, että minä yritin parhaani mukaan (ekana vuorossa, sainhan voittajana valita kumpi aloittaa) imuttaa nopean lopun ja itseasiassa satsi tulikin suuhun 2 minuutin kohdalla (mies ei lue näitä, eikä se nyt muutenkaan oo häpee eihän *g*) mut jouduin lutkuttamaan vielä ne jäljelle jääneet minuutit! Perkele, siis kuvittelin, että yks O riittäis.

Siinä puol tuntia verkkaisesti nuoleskeltuani (en panostanu enää yhtään, vtutti) kello piris ja intoa täynnä asetuin tyynyjen päälle kliffasti. Noh, sanotaanko että oon tottunu tulemaan tulemaan ja tulemaan ja sitä nytkin tärisevänä siinä odotin, niin eiköhän mies lähteny ihan eri fiiliksellä touhuun mukaan. Aika pian kävi pimpille selväks, että kun minuutteja on munakellossa enää se 1 niin rouva ehkä saa tulla. Oli se kiduttava tunti tiedätkö. Tällaselle.

Paikallispelien määrää on vähennetty ja meilläkin taas keskitytään kellottamaan suutelemisia.
Mä oon kyl aika aika varma et kolme riittäs muttei mulle! Mulla onkin sellanen puukyrpä et nuolla saisit tuntitolkulla ja satsit olis vaan palkkä kostea haave! Vide tollasesta ämmykäisestä saa vaan haaveilla! :cry: Vaikka en ookkaa kookas kääkiekkoilija eikä päästä lähe puutikkuja kuin kaukalon laiasta! :wink: Mut jos tuttuja rupeet suihkauttelemaan niin mulle eka numero! :cheer: Ja noista hommista on kellot pedettävä kaukana, ihan arviosta antaa tulla! EI oo olleskaan kivaa tuijottaa tampuriinia seinällä tai ees munakelloo seisauttaa! :gee:

Häpeä? mikä se on?

voisitsä mitenkään jättää jo viimein sievistelyt pienemmälle ja antaa nallin palaa oikein kunnolla? HÄ!

Ja mitään me huoneita ei hankita! Kaikki lastit ja sun eja ejat julkisesti silmille vaan vaikka vähän alkais aristaa heikompii!


Mä en piä älykkäistä naisista, mut onneks oo este tässä jutussa.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alisuorittava G kirjoitti: Ei sovittu tarpeeks hyvin säännöistä. Homma meni niin, että minä yritin parhaani mukaan (ekana vuorossa, sainhan voittajana valita kumpi aloittaa) imuttaa nopean lopun ja itseasiassa satsi tulikin suuhun 2 minuutin kohdalla (mies ei lue näitä, eikä se nyt muutenkaan oo häpee eihän *g*) mut jouduin lutkuttamaan vielä ne jäljelle jääneet minuutit! Perkele, siis kuvittelin, että yks O riittäis.
Vaikka olenkin kohtuu-nopean pelin kannattaja, niin ei 2 minsaa ole kyllä mitään!!!1
Vastaa Viestiin