Perjantaina persikkaposket

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RAUHOITTUKAA! Sillä...

POIKAS valveilla on!

Mutta kohta ei ole koska sain juur yhden jutskun lähtemään ensin pikkupiuhast kaapelilla ja sit ilmaan ja sit varmaan kaapelilla ja sillee sit pikkupiuhasta vissiin ilmassa pikku koneelle.

SE ON PERKKU se! Oikke hyvvä pertsikkaa kaikil toivottaa

Stadinarska
(Stadinturska olisikin jo uponnut Islannin mukana!. Paree olla Arska vaan!) :P
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja huima »

TTuperkele.

Joskus liian fiksut koodarit vie hermot.
Dumis

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perkele! Heräsin tunnin liian aikaisin, noh ainakin mulla on nyt aikaa silittää toi ei-musta kauluspaita töihin. Sain vähän kuittia ku mulla on kuulemma aina "joku musta päällä".
Lucy

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Onneksi vapaudun tänään töistä jo klo.14.00. Voisinpa vain kaatua takaisin lämpimän sänkyyn. Haluan kesän takaisin!
Mulli75

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK

Kahvituttaa heti aamusta vaikka sotkin pyörällä töihin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja taas hereillä puoli yötä. Mitä sitä lojumaan ku niskaan ja käteen ja päähän ja mahaan sattuu. Enkä osaa päikkäreitäkään nukkua. Pitäis kai ruveta siivoon ja stressaan huomisia pippaloita.. Appi raahaa tänne soittokamansa, pitää vissiin oikein valssata. Mua stressaa lähinnä riittääkö kuohari, ja mun astiat. Ja tila. Siivouksesta ny puhumattakaan. Tai ei se siivous mua ressaa vaan lähinnä se että ikinä ei voi olla liian puhdasta ja siistiä, ja kaikki tän asunnon asukkaat ei välttämättä oo ihan samalta planeetalta mun kanssa näissä asioissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huamenta. Sählyy, duunii. Ja pitää käydä joku pakettikin tullaamassa tuolla Helsingin puolella.
ninnithequeen

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii kaikil.

Mulla on onkelma. Millähän vitulla mä pääsen töihin, ellei broidi tuu hakemaan mua Epsooseen? Perkele.

EDIT: jaahas, mein vanha auto menee katsastukseen joten ei töitä ku autot loppuu kesken. Kiva kiitti moi.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huomenta täältäkin ♥

Sateinen ja pimeä aamu ollut ja taitaa samanmoisena päiväkin jatkua, joten ei haravointia tänään vaan siivousta sisällä :roll:
Jos olis reipas siivoamaan ja pyykkäämään tänään ni olis viikonloppu sitten niistä vapaa.

Iltapäivällä savipajalle tosin, mikä on ehkä piristävä yksityiskohta tässä päivässä.
Dumis

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta ilman perkelettä :D
Töissä, sain jopa sen paidan silitettyä, oon kauheen hyvällä tuulella (joo en ole ihastunut enkä saanut pildee). Taidan olla raskaana kun en muutenkaan osaa selittää hyväntuulisuuttani.
ninnithequeen

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Huomenta ilman perkelettä :D
Töissä, sain jopa sen paidan silitettyä, oon kauheen hyvällä tuulella (joo en ole ihastunut enkä saanut pildee). Taidan olla raskaana kun en muutenkaan osaa selittää hyväntuulisuuttani.
Mitä sienii sä oot syöny? Saisinko mäkin samoja, kiitos.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eihän nettiasentaja tullut ajallaan. Homo. Hieman hanurista, kun ei eilen ollut ei-kaupunkikodissani nettiä, autokin oli viety. Homooo. Homo homini lupus est, ei taida sopia tähän, mutta luin kouluaikoina latinaa...no, se siitä. Sekin vielä, että joudun ehkä kirurgisen toimenpiteen uhriksi puolelta päivin. Sekin. Kaikesta huolimatta tai ehkä juuri sen vuoksi, aamuja aamukasat!
milli

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Hah, isän egon päälle on näemmä käynyt se, että tyttärellä on hieno taulutelkku. Se hankki sitten isomman, vaikka samankokoinen mitä minulla on, olisi riittävänyt vallan mainiosti. Isi on söpö.

Pupulle ... :oops:
daddykillkill

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Jahas. Työviikon viimeinen päivä. Viikonloppu ollaankin sitte CCR-kurssilla. Päivät kuulemma pitkiä mutta toivottavasti myös antoisia.
On tässä se hyvä puoli, ettei ehdi dokaamaan. Dieetti saa hyvän kikstartin.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 10.10.2008 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja bedlam »

milli kirjoitti:Hah, isän egon päälle on näemmä käynyt se, että tyttärellä on hieno taulutelkku. Se hankki sitten isomman, vaikka samankokoinen mitä minulla on, olisi riittävänyt vallan mainiosti. Isi on söpö.
Meillä kävi vähän samaan tyyliin. Ostivat 37-tuumaisen töllön "kun piti vähän isompi saada" ja nähtyään 42-tuumaiseni olivat vaihtaneet kohta samankokoiseen. Ei sentään isompaan.

Huomenta. Väsyttäs. Huomenna jalkapallostudio ja illanistujaiset, hyvä syy siivota ja kokkailla. Tai katsoa sivusta sitä kokkailua siis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Yö meni tunnin pätkissä. Joko asukki masussa mekkaloi tai poitsu vieressä pyöriskeli liiaksi. Nukkui kuitenkin ekaa kertaa koko viikkoon läpi yön ilman hammaskipua tai nenän tukkoisuutta. Ehkä se tästä...
Isäntäki otti päivän vapaaksi ihan vain, jotta voisin huilata. Siittä riemusta onki sitte jääny tältä aamulta pottailut, D-vitskut ja hammaspesut. Olis kai sittenki pitäny nousta ajoissa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Alisuorittava G

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

mustaenkeli kirjoitti:Olis kai sittenki pitäny nousta ajoissa...
Höpöhöpö!

Anoppi pitää mua varmaan niin sekopäisenä et otti taas lomapäivän viettääkseen aikaa lasten kanssa. Mukavaa. Valehtelin, että käytän nää tunnit nukkumiseen mut en kyl malta, pakko tehä työt pois niin jospa ensi yönä nukkuisin ihan oikeasti. Rytmit pyllyllään.
Stinky

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänään bileet! Lähetään duunista jo 15.30 ja mennään keilaamaan ja ottaan olutta. Sitten sapuskalle ja otetaan vähän olutta. Takas tänne officelle, sauna lämpiämään ja otetaan olutta. Sen jälkeen ei voi tietää mihin sitä eksyy. Huomenna voi olla vähän tukka kipee mut en mä sitä ny murehdi.
Huomisen suunnitelmissa on kuitenkin istuttaa kanervat ruukkuihin ja laittaa piha talviteloille ♥
ninnithequeen

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Yö meni tunnin pätkissä. Joko asukki masussa mekkaloi tai poitsu vieressä pyöriskeli liiaksi. Nukkui kuitenkin ekaa kertaa koko viikkoon läpi yön ilman hammaskipua tai nenän tukkoisuutta. Ehkä se tästä...
Isäntäki otti päivän vapaaksi ihan vain, jotta voisin huilata. Siittä riemusta onki sitte jääny tältä aamulta pottailut, D-vitskut ja hammaspesut. Olis kai sittenki pitäny nousta ajoissa...
Ihan oikeen ukkokultas teki. Sanoppa terveisiä sille kovasti ja haleja sullekin :h:

EDIT: mie kuuntelen just yhtä tiettyä Inkan levyä :D
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 10.10.2008 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tänään pokeri-ilta. Mikäs sen mukavampaa kuin hävitä kaikki, ihan kaikki ja vieläpä selvinpäin! Jesh!
daddykillkill

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Voin säästää aikaasi: siirrä pelirahasi suoraan pankkitililleni. Voit mennä ajoissa nukkumaan ilman häviön aiheuttamaa kolhua itsetunnolle ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii kaikil.

Mulla on onkelma. Millähän vitulla mä pääsen töihin, ellei broidi tuu hakemaan mua Epsooseen? Perkele.

EDIT: jaahas, mein vanha auto menee katsastukseen joten ei töitä ku autot loppuu kesken. Kiva kiitti moi.
VAikka Näin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja aasi »

MGandhi kirjoitti:Tänään pokeri-ilta. Mikäs sen mukavampaa kuin hävitä kaikki, ihan kaikki ja vieläpä selvinpäin! Jesh!
On se varmaan mukavampaa kuin voittaa kaikki, tarjota kierroksia sen verran että vain vitonen jää lompakkoon ja seuraavana aamuna puunata vessaa oksennuksesta.

Tai emmätiedä. Voittaminen on kuitenkin aika jees..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantaina persikkaposket

Viesti Kirjoittaja swirl »

Surullinen fiilis... tänään tasan vuosi ystäväni kuolemasta. Tämä tuo kyyneleet silmiin :h:
Vastaa Viestiin