Laulava lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meni sit tää viikonpäiväketjuneitsyyskin.
Laulaa miten ja mikä kullakin.

Rantasaunalta palattu. Kahvi oli kuumaa ja piirakka maittoi takan loisteessa. Aamulla kasilta kodalle ja hirvimetsälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En löytänyt elämää.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Palveluksessa! Eikö olekin kiva kuulla, että heti aamusta saatiin emännän kanssa vääntö valmiiksi. Saaterin jumppi vaimoke...välillä. Eilen oli kyyl trombi päivä, olin asian päällä, sain aikaiseksi. Tänään duunin jälkeen huuhkajien kotivoitto ja veljen tuparit. Taitaa tulla osaltani kuivat kemut, kun on taas pyhänä aamutyöt. Työajalla selkäreeni. Kortit jaettu.
Lucy

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Huonohko olo. Olin eilen aavistuksen liian hyvässä vedossa ja törmättyäni samassa baarissa exään, sekä erääseen toiseen mieheen, jota olen tapaillut niin katastrofin ainekset olivatkin jo kasassa. Tuli ilmi, että kyseiset miehet tunsivat toisensa entuudestaan, eivätkä ole toistensa suurimpia faneja. Asiaa ei parantanut se, että tunnen heidät molemmat ja peruin molempien kanssa tapaamiset tälle viikonlopulle, koska halusin olla kavereiden kanssa. Molemmat ovat kilpailuhenkisiä ja lopputulos oli se, että nokittelu sai niin koomisia piirteitä, että katsoin parhaaksi jättää heidät kinastelemaan keskenään. En ole vastannut puhelimeen kummallekaan tapauksen jälkeen. Hyvin minä taas vedän :roll:
aimohaiku

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

o/

Nukuin jostain syystä lyhyen yön, mutta paikataan sitä sitten kofeiinilla. Leonard Cohen oli erittäin positiivinen yllätys. Tänään ohjelmassa pyykkäystä, siivoamista ja tietysti, rokkia.
Dumis

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lucy kirjoitti: Hyvin minä taas vedän :roll:
Mitvit? Hommaatko sä treffis samasta baarista aina, kun kerta exät ja uutukaiset hengaa siellä. Kunhan tuli mieleen, yks kaveri tekee vähän semmoista juttua, asuu siis aina yhdessä paarissa.

Eilinen, noh siitä tartte paljoa kehua, kävin Dante's Highlightissa ja mulla ei ollut mustaa hupparia päällä vaan just ostettu ihku vihree... en ollut tarpeeksi truu iivil silloin, jotenkin jengi oli siellä nihkeenä. Olis ollut loistava ilta muuten, mutta seura oli myös vähän nihkeetä :roll:
Lucy

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Dumis kirjoitti: Mitvit? Hommaatko sä treffis samasta baarista aina, kun kerta exät ja uutukaiset hengaa siellä. Kunhan tuli mieleen, yks kaveri tekee vähän semmoista juttua, asuu siis aina yhdessä paarissa.
Käyn itse asiassa aika harvoin baareissa. Alle kymmenen kertaa viimeisen vuoden sisällä ja niistäkin kerroista noin puolet työkekkereiden jatkoilla tms. Ongelma lienee se, että kyseisillä hepuilla on saman naismaun lisäksi yhteistä myös sama baarimaku. En ole itse asiassa koskaan tavannut ketään mielenkiintoista miestä baarissa. Tosin tämä voi johtua ehkä siitäkin, että en käy niissä tarpeeksi usein, mutta yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että baareissa tapaa helposti paljon ihmisiä, mutta ei heihin kyllä tutustu.
Olis ollut loistava ilta muuten, mutta seura oli myös vähän nihkeetä :roll:
Seura ratkaisee yleensä baarivalintaa enemmän.
aimohaiku

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomasin tuossa juuri, että mähän ehtisin loistavasti Hellacoptersien jäähyväiskeikalle. Mutta eipä ole lippua. Fail.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:Eilinen, noh siitä tartte paljoa kehua, kävin Dante's Highlightissa ja mulla ei ollut mustaa hupparia päällä vaan just ostettu ihku vihree... en ollut tarpeeksi truu iivil silloin, jotenkin jengi oli siellä nihkeenä. Olis ollut loistava ilta muuten, mutta seura oli myös vähän nihkeetä :roll:
Joo. Me eksyttiin kaverin kanssa tuiskeessa käymään tuolla ja mä nauroin ihan kippurassa sille paikalle ja jengille joka siellä oli ihan tosissaan.
Lucy

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

RolloTomasi kirjoitti:En löytänyt elämää.
Elämä on yliarvostettua.

Tänään vuorossa olisi illanistujaiset kaverilla. Kuulemma ei tarvitse raahautua baariin, vaan tarkoitus on kasata vain ihmisiä saman katon alle juomaan hiukan viiniä. Ajattelin tosin itse olla vesilinjalla, mutta samahan se on minkä lasin kanssa siellä tepastelee ympäriinsä. Kohta pitäisi lähteä toisen kaverin kanssa pitämään höpinätuokio kahvittelun merkeissä. Nyt tosin tuntuu siltä, että taidan kohta vetäytyä ihmissuhteista talviunille ja herätä joskus ensi keväänä seuraavan kerran. Menee muuten ihan sirkukseksi tämä elämä.
Dumis

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eilinen, noh siitä tartte paljoa kehua, kävin Dante's Highlightissa ja mulla ei ollut mustaa hupparia päällä vaan just ostettu ihku vihree... en ollut tarpeeksi truu iivil silloin, jotenkin jengi oli siellä nihkeenä.
Joo. Me eksyttiin kaverin kanssa tuiskeessa käymään tuolla ja mä nauroin ihan kippurassa sille paikalle ja jengille joka siellä oli ihan tosissaan.
:D Mä en yleensä siitä porukasta paljoa kiinnostu, halpa kalia siellä on ainakin.. se kiinnostaa enempi. No mut joo, aika teinixejä ne on.
Lucy kirjoitti: Seura ratkaisee yleensä baarivalintaa enemmän.
Thotha. Harmi että eilen mun seura oli hjumalassa, perkeleen amatöörit. Jaksa semmoista urpoilua, ihan kun puhuis seinille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä sitä vain torsosta lähtee karvaa, tällä kertaa pari kourallista kun keritsimellä veteli. No nyt on kroppa hoidettu ja kahvia kitattu niin voisi alkaa tositoimiin keittiön suhteen. Mutta jos nyt kuitenkin ensin vielä satsi pekonia&munaa ja pyykkikone pörisemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vaola kirjoitti:Kahvia ja Glenn Milleriä... Voiko tässä siis olla huonolla tuulella. :D :h:
Maitokahvia, suklaacookieita ja The Sounds. Ei voi. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Europeas top hit radio, arvin davin pakauskas..
Lätin kieltä..
Top 40 europea lista..
samaa soi voicella mutta lyhyempi soittolista kotomaassa..
Lohisalaatit tehty kylmään maustumaan mutta taitaa joutua sianfileen piastoon ..
When I grow up?

Pēdējās 20 spēlētās dziesmas E.H.R. ēterā
Kaikki(lähes)eurooppalaiset kielet sisältää balttilaisia lainoja..
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Lähden uhmaamaan sadetta liikenteeseen. Toivottavasti tästä tulee parempi ilta kuin eilisestä.
Alisuorittava G

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Barbie-leffa pauhaa. Onko mitään paskempaa ku tällaset lauantait?

Mikä on paras tanssipaikka täl hetkel stadis? Minne mennä tämmösen (<--) hemasevan seksibeiben jos haluaa minimoida kääliöiden tahmailut?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Barbie-leffa pauhaa. Onko mitään paskempaa ku tällaset lauantait?

Mikä on paras tanssipaikka täl hetkel stadis? Minne mennä tämmösen (<--) hemasevan seksibeiben jos haluaa minimoida kääliöiden tahmailut?
Too much trouple..
Laita säkki päälle? 8)
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Alisuorittava G kirjoitti:Mikä on paras tanssipaikka täl hetkel stadis? Minne mennä tämmösen (<--) hemasevan seksibeiben jos haluaa minimoida kääliöiden tahmailut?
Minkälaista tanssia pitäisi olla tarjolla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mullekin käy kaikki tantzupaikat ny!
Kertokkee?
Gee Lupaan pitää piiskan piilos!

Taas näyttää niin hyvältä..kentällä..jalkapallo.
Viimeksi muokannut Niba, 11.10.2008 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Alku päivästä meni metsässä ravatessa. Onneksi tuli edes näköhavainto hirvestä, juoksi täysiä traktoriuran poikki. No, jos huomenna onni kääntyisi.

Vatsa täynnä siskon synttärikakkua. Kohta teroittamaan raivaussahanteriä. Jos huomenna iltapäivällä laulattaisi sitä sahaa. Ja maanantaina lisää. Erinomaista hyötyliikuntaa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ollut näköjään vähän hiljaista tänään. Kaikilla muilla on elämä paitsi mulla?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti: Kaikilla muilla on elämä paitsi mulla?
Ei ole, ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
bliss kirjoitti: Kaikilla muilla on elämä paitsi mulla?
Ei ole, ei.
No joo..
Olen tavattavissa n. puoli neljään asti Wäinössä, minut tunnistaa siitä että istun yksin ja tukkani on saanut säkärit. Ja ei muuta kuin lähtöä tekemään! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Laulava lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vihdoin mölyapinat lähti, pullo jekkua ja laatikko olutta kahteen pekkaan näköjään riittää saamaan 180kg miestä aika kovaan humalaan.

Nyt pitäs suorittaa se kaikista vaikein, mennä yksinään taas nukkumaan ja herätä aamulla reippaana töihin.
Vastaa Viestiin