Sunnuntai sairastellen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon ihan pihalla mitä täällä tapahtuu. Mutta tämä mun uusi tietokone toimii nopeasti ja ihanasti ja näytöltä nään vaikka mitä! Täällä entiseen malliin ja kun työkuviot ei ota sujuakseen suunnitellaan tässä yrittäjäksi ryhtymistä. Mun yrityskumppani vain saattaa olla väärä, luulen ma.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Georgina kirjoitti:Oon ihan pihalla mitä täällä tapahtuu. Mutta tämä mun uusi tietokone toimii nopeasti ja ihanasti ja näytöltä nään vaikka mitä! Täällä entiseen malliin ja kun työkuviot ei ota sujuakseen suunnitellaan tässä yrittäjäksi ryhtymistä. Mun yrityskumppani vain saattaa olla väärä, luulen ma.
Samaa vanhaa ruskeasilmäisiä exit only not ja nikin vaihtoruletti jatkuu! Mukana uusia? kasvottomia!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Chap kirjoitti:Osuva otsikko. Sain eilen ilmeisesti ruokamyrkytyksen.
...
En suosittele Annankadun nepalilaista ravintolaa.
Ei mulla tuollaista, kaksi kertaa olen käynyt. Ongelma oli ainakin ekalla kerralla se että ruoka oli kovin mautonta ja mitäänsanomatonta. Tokalla kerralla "ihan ok" hintaansa nähden.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Chap kirjoitti:Osuva otsikko. Sain eilen ilmeisesti ruokamyrkytyksen.
...
En suosittele Annankadun nepalilaista ravintolaa.
Ei mulla tuollaista, kaksi kertaa olen käynyt. Ongelma oli ainakin ekalla kerralla se että ruoka oli kovin mautonta ja mitäänsanomatonta. Tokalla kerralla "ihan ok" hintaansa nähden.

Selvää pässin kelestä!
Haluat pitää Habaneron syöntikisat ja manala mausteena!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Kyseessä voi olla vaikka vatsaflunssa jolla ei olekaan mitään tekoa ruuan kanssa, kaksi asiaa jotka tapahtuvat peräkkäin eivät aina ole välttämättä riippuvuussuhteessa toisiinsa.
Ehkä noin, mutta käsittääkseni vatsaflunssan oireena on ennemminkin oksentelu eikä ripulointi. Chäp taisi kärsiä jälkimmäisestä.

Sain aikoinaan ruokamyrkytyksen Rautatientorin Elielin-aukion puoleisessa päädyssä olleesta liikuteltavasta hodarimyymälästä. Vältelkää sitä kuin ruttoa vaikka kuinka tekisi kännipalaa mieli yöbussia odotellessaan! Tosin minä olen ostanut siitä hodarin tuplanakilla pari kertaa myöhemminkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ongelma oli ainakin ekalla kerralla se että ruoka oli kovin mautonta ja mitäänsanomatonta. Tokalla kerralla "ihan ok" hintaansa nähden.
Haluat pitää Habaneron syöntikisat ja manala mausteena!
Selityksenä oli osittain se että valitsin tarkoituksella miedonmakuiseksi mainostettua annosta kun en ollut varma miten tulisiksi ruokansa maustavat.

Mietoa oli joo, mutta ei sen kuitenkaan olisi tarvinnut olla täysin mautonta ja vetistä, kuin suoraan pakkasesta mikroon. Taisi olla jotain kanapaloja pinaattisoseessa tms., tuli mieleen halvat mikroateriat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Kauhia nälkäkin ollut koko päivän, kalaa ja kanaa olen kiskonut niin että vegaaneja hirvittää mutta silti vaan tekee mieli mässyttää jotain. Mitäs tää ny meinaa.
Mutu: hiilihydraattivajetta?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Frederik Krueger kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Kauhia nälkäkin ollut koko päivän, kalaa ja kanaa olen kiskonut niin että vegaaneja hirvittää mutta silti vaan tekee mieli mässyttää jotain. Mitäs tää ny meinaa.
Mutu: hiilihydraattivajetta?
Toi. Tai sitten lapamato.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sunnuntai sairastellen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Veikkaisin itsekin tuota.

Iltamyöhällä treeneissä käynnistä on ainakin se hyöty ettei sen jälkeen yleensä nälätä tai ainakaan tee kovin paljoa iltamässyä mieli. Iltakuuden jälkeen syöty ainoastaan yksi Ehrmann-rahkapurkki, taidan mennä kohta nukkumaan.

Tosin se miten paljon on aamiaisella ja muutenkin alkupäivästä syönyt saattaa vaikuttaa kovasti iltasyömisiin, mulla kun nuo aamiaiset tuppaavat olemaan ilmeisesti normaalia tukevampia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin