Tilitetään elämästä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ajattelen asian käytännölliseltä kantilta ja omaa energiankäyttöäni ajatellen. Koska minulla ei mitään syytä vihata exiäni, miksi niin tekisin? Hyvät suhteet kaikkiin, moikataan ja jutellaan, kun tavataan. Miksi väkisin tai periaatteellisesti tuntea vihaa toista kohtaan, joka joskus on ollut todella tärkeä osa elämää? Lukuisat yhteiset hyvät muistot jne.

Olen pyrkinyt olemaan kyynistymättä, vaikka kerran tuli kunnolla paskaa niskaan. Ehkä ajattelisin toisin, jos kulloinen valittuni olisi myöhemmin osoittautunut joksikin ihan muuksi, mitä minulle esitti.
Yönmustaritari

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nämä kaikki läpät ovat olleet vähintäänkin sen verta mielenkiintoisia, että allekirjoittanut taitaa lähteä jonnekin hotellivantaaseen vkonloppuna pokailemaan milffejä tai milNffejä jo pelkästään rukkasten vuoksi. hitto. Haluun osingoille.
1108

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:1108, oon pahoillani kun annat yhä kusipäähuoravittunaamaääliölöysäperse-exäs vaikuttaa tunteisiisi noin paljon. Voi voi. Eihän sinua tekstistä päätellen tosiaan kiinnosta vittuakaan miten hänellä kulkee. Ei niin vitun vertaa niinq junou.
Voi Gee, älä ota tätä vakavasti. Annan päivän kikkakolmosen: Älä ole niin tosikko!
slam

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Noh, jäi pyöriin mieleen että kenenkä kanssa horoperse seurustelee. Soitin yhdelle yhteiselle kaverille ja sain kuulla. Vittu nyt minua vasta naurattaakin, ei helevetti. Aivonsa napittaneen bodarin kanssa joka on mosahtanut läskiksi ja tyhmäksi bodauksen lopetettuaan. Vittu onnea heille!!!
Heh,heh Naisilla on monesti outo tie, kun he kiinnostuvat kaikista saksalaisista bodareista. :lol: Ennemmin kuin suomalaisesta takametsän nysvästä. Se on epäkohta joka rasittaa minuuttani ja itsetuntoani :lol:

Minä pysyn kaukana kaikesta, mikä haisee bodaukselta. Minä nostelen (jos nostelen) painoja vain sen tähden, että saan nousemaan enemmän rautaa ilmaan ja saan olla asiasta ylpeä. Liitän sen, vaikka listaan itsetunnon kohottajat ja liikunnan menestys tekijät ja ponnistusvoiman lisäys...
slam

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Yönmustaritari kirjoitti:Nämä kaikki läpät ovat olleet vähintäänkin sen verta mielenkiintoisia, että allekirjoittanut taitaa lähteä jonnekin hotellivantaaseen vkonloppuna pokailemaan milffejä tai milNffejä jo pelkästään rukkasten vuoksi. hitto. Haluun osingoille.
Tuo olisi ihan hyvää koulutusta kaikenmaailman nysville. Pieni voittopalkinto kaverille, joka kerää eniten pakkeja. Minun mielestäni tässä olisi aihetta ihan tv;ee formaatiksi asti.
Vastaa Viestiin