Torstai tuulet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Äänestetäänkö Tuuli pihalle BB homesta? Ketä kiinnostaa..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

^ Vähiin on kyllä jäänyt BB:n seuraaminen, joten eipä juurikaan kiinnosta mistä suunnasta tuulee.

Sitä paitsi heräsin lottovoittajana. Viking Loton 4,80 euron voitolla saa tosin unohtaa haaveet vapaaherraksi ryhtymisestä. Päätin myös jättää perjantai-Tavastian väliin, jotta pääsen ajoissa nukkumaan. Keski-ikä kolkuttaa. :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi vittu kun ihmiset osaavat taas olla niin rasittavia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Eka tpk. Tänään taas salipäivä \o/
NegaDuck

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Morgon. Tänään taas on tavallista lyhyempi työpäivä, ja sen perään se.. huu... pikadeittipäivä. Onnea minulle, toivottavasti käy hyvin.
milli

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Eilen oli loppujen lopuksi hyvä päivä, isoisälle kuuluu nyt jo parempaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hapokasta...
bliss

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämä päivä kuluu sitten mukavasti Lastenklinikalla. Ei millään viittis tohon sateeseen lähteä ajelemaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja swirl »

On kyllä hapokasta... en tiiä miten jaksan selvitä tästä päivästä. Paljon hommia ja pitäisi yksi lehtiartikkeli viimeistellä ja pää raksuttaa tyhjää. Lisäksi on tiedossa tosi pitkä ja raskas päivä.

Tänään Gloriassa luvassa hurrjaa äksöniä. Tulukee kahtomaan!
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Madonna »

:swirl: ... väsyttää .. herätessä ei kamalasti väsyttänyt mutta nyt kun aloin tajuta että tänään sataa ja on kämänen sää muutenkin, niin alkoi väsyttää :? ... HUOH!
Stinky

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on semmonen hytinä et eilisen paskaakin paskemman päivän jälkeen tänään on valoa tunnelissa. On pakko!
Hartiat/niska ollut jumissa kohta pari viikkoa. Pahempaan suuntaan vaan menee eikä salista/venyttelyistä ole ollut apua. Sain onneks tällä päivälle ajan hierojalle. Tän polttelun ja kivun ois paree jäädä siihen hierontapöydälle.
Löysin taas yhen ihqun asunnon. Millä perusteilla ne heput vuokralaisiaan valitsee.. Nyt vedin semmosen nyyhkytarinan kehiin että itteäniki rupes itkettää se kakka mitä mä hakemukseen jauhoin :roll:
daddykillkill

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Jotenkin ihan älyttömän stressaantunut, vittuuntunut ja ahdistunut olo, eikä hajuakaan että miksi.
masa

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:eikä hajuakaan että miksi.
Anna mä arvaan. Sä viihdyt nykyisesä duunissas ihan helvetin hyvin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja swirl »

daddykillkill kirjoitti:Jotenkin ihan älyttömän stressaantunut, vittuuntunut ja ahdistunut olo, eikä hajuakaan että miksi.
Mulla kanssa, mutta tiedän kyllä tasan, mistä se johtuu. Vanhenen ensi viikolla. Kyllähän mie tiedän, että ikä on vain numero, mutta lähes joka vuosi iskee silti hullu ahdistus näihin aikoihin. Kaikkein kamalinta on, että olen jotenkin täysin elähtänyt muutamassa vuodessa, vaikka elämäntapani ovat huomattavasti terveemmät kuin aiemmin :cry:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sainpas kuin sainkin laitettua työkkäreitä vireille. Toivottavasti edes jotain tapahtuisi, muuten alkaa vituttamaan ainakin kahdella kybällä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Niba »

aimohaiku kirjoitti:Huomenta!

^ Vähiin on kyllä jäänyt BB:n seuraaminen, joten eipä juurikaan kiinnosta mistä suunnasta tuulee.

Sitä paitsi heräsin lottovoittajana. Viking Loton 4,80 euron voitolla saa tosin unohtaa haaveet vapaaherraksi ryhtymisestä. Päätin myös jättää perjantai-Tavastian väliin, jotta pääsen ajoissa nukkumaan. Keski-ikä kolkuttaa. :)
nelikaheksankümmend jahdata sinu nelikümmenid?
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja milli »

Harmittavaa. On niin kylmä, ettei pysty keskittyä työntekoon.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taidan käyttää työaikaani tuotteliaasti ja nyppiä kulmakarvani, kun en eilen jaksanut.
daddykillkill

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:Anna mä arvaan. Sä viihdyt nykyisesä duunissas ihan helvetin hyvin?
:oops: Näkyykö se noin selvästi?
swirl kirjoitti:Kaikkein kamalinta on, että olen jotenkin täysin elähtänyt muutamassa vuodessa, vaikka elämäntapani ovat huomattavasti terveemmät kuin aiemmin :cry:
Ehkä sun olis pitänyt jatkaa entiseen tyyliin? :)
Tuosta iästä sinänsä ei kannata niin kamalasti stressata. Eipä sillä. Sen harvan kerran kun pysähtyy oikein katsomaan itseään peilistä, miettii väistämättä "voi jumalauta, mähän alan näyttää vanhalta ukolta" Sitten taas huudattaa rokkia puoli tuntia ja tuntee olonsa taas hieman nuoremmaksi.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 16.10.2008 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Sataa sataa ropisee. Mut ei se mitään, en poistu toimistolta edes lounaaksi koska safkat on valmiina alakerrassa.
masa

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Näkyykö se noin selvästi?
..ja kuulostaa helvetin tutulta.

Ongelmasi ei ole kuin yksi lääke, eli toimenkuvan vaihto. Sama auttoi minullekin.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja slam »

Syö pelkkä tulinen pitza ja nauti taas seurauksista.*
daddykillkill

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Hieman vaan meni into duunipaikan vaihtoon kun katsasteli mitä a) oli tarjolla b) mitä nykyisistä hommista maksetaan muualla.

Kyllä tämä itse asiassa muuten menettelee, mutta nämä "ei oo hommia" -päivät tappavat miehen ihan täysin. Onneksi nyt alkoi jotain ropisemaan laatikkoon.
Stinky

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mähän sanoin että valoa tunnelin päässä. Mä sain asunnon. Ihanan, kauniin ja mulle just passelin ja ihan parhaalta paikalta :hep:
daddykillkill

Re: Torstai tuulet

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stinky kirjoitti:Mähän sanoin että valoa tunnelin päässä... ihan parhaalta paikalta :hep:
Eli kaunis punainen omakotitalo - rautatiekiskoilla?
Vastaa Viestiin