Pferjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:Yksi mun hampstereistani
Sori mutta ihan pakko tarttua tähän. Tarkoittaako tuo pientä jyrsijää joka polttelee usein pilveä? :D
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Reps.

Vittu et on hiljanen päivä taas töissä. Mulla on aikaa kirjotella näitä onlinereita näköjään sit jatkuvasti. Koittakaahan jaksaa tai noratkaa. I´m bored.
Alisuorittava G

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^^ Ja asuu ehkä Tampereella?
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Haluan nostaa yhden 1990-luvun hienoimmista proge-vokaalihousebiiseistä kuunneltavaksenne. Raita kestää yli kuusi minsaa, mutta kannattaa kuunnella alusta loppuun:

Lionrock: Packet Of Peace

Tix

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lol@KK.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Etäpäivä. Ihan parhautta duunailla kaikessa rauhassa ilman jatkuvia keskeytyksiä ja höiriöirä. Olen jo parissa tunnissa saanut aikaan enemmän kuin keskivertopäivänä pääkallopaikalla. Ommmmm....
Don't Panic!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

daddykillkill kirjoitti:Sori mutta ihan pakko tarttua tähän. Tarkoittaako tuo pientä jyrsijää joka polttelee usein pilveä? :D
Juuri sellainen, ainakin jollain pahoilla teillä se otus seikkaili yli vuoden päivät.

Eilinen ikäkriisi vähän helpotti, kun olin junassa matkalla kotiin ja joku jenkkilästä kotoisin oleva opiskelijapoika alkoi juttelemaan innokkaasti. Ja kysyi, missä koulussa olen :D Kotiovelle päästyäni vastasin firman puhelimeen - nettisivuilla on mun numeroni, mutta ei nimeäni - ja soittaja esitteli itsensä ja kysyi, onko isä kotona. Sanoin että ei kyllä ole, kun oon jo kohta 32 ja isäkin kuoli lähes kymmenen vuotta sitten.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Bedlam! Muutitteko yhteen??? Ai kun ihanaa. Onneks olkoon. Love is in the air :hevikaraoke:
Juups, tällanen tilanne on päällänsä. Kiitos :h: Paitti öhm siitä kaaoksesta oli kyllä helpotus lähtä aamulla hetkeksi töihin...
Mitä sen pleikakrille nyt tapahtuu?

Jos joudut sen myymään, niin voin auttaa realisoinnissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:^Mä tiedän tonkin tunteen. Mun toinen hamsteri kuoli vanhuuteen mutta toinen kasvaimeen. Molemmat oli niiiin rakkaita. R.I.P ♥
Perheessäni oli kaksi marsvinia aiemmin, toinen kuoli hormooni tuotanto-ongelmiin lisämunuaisessa varmaan kasvain(karvat lähti) ja toinen ihan varmasti johonkin suolistokasvaimeen!
Tiedättekö että olivat 7 ja 8 vuotiaita yleensä maasut on tarkoitettu elämään1-2 vuotta ja sitten pataan! Onko ihminen suunniteltu elämään 80 vuotta? Korkeintaan 35 joten heippa sit..!
Viimeksi muokannut Niba, 17.10.2008 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Bedlam! Muutitteko yhteen??? Ai kun ihanaa. Onneks olkoon. Love is in the air :hevikaraoke:
Juups, tällanen tilanne on päällänsä. Kiitos :h: Paitti öhm siitä kaaoksesta oli kyllä helpotus lähtä aamulla hetkeksi töihin...
Mitä sen pleikakrille nyt tapahtuu?

Jos joudut sen myymään, niin voin auttaa realisoinnissa.
Itse asiassa enemmän tuota on nyt kahestaan mäiskitty, kuin mitä yksinäni pelailin. Pitää vissiin joku Tekken hankkia, kun niistä kuulemma diggaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bedlam kirjoitti:
huima kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Juups, tällanen tilanne on päällänsä. Kiitos :h: Paitti öhm siitä kaaoksesta oli kyllä helpotus lähtä aamulla hetkeksi töihin...
Mitä sen pleikakrille nyt tapahtuu?

Jos joudut sen myymään, niin voin auttaa realisoinnissa.
Itse asiassa enemmän tuota on kahestaan mäiskitty, kuin mitä yksinäni pelailin. Pitää vissiin joku Tekken hankkia, kun niistä kuulemma diggaa.
No parempi että virtuaalihahmoasi pitelee pahoin kuin?
Kaksinpelejä onkin huomattavasti mukavampi pelata kahdestaan?
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:Kaksinpelejä onkin huomattavasti mukavampi pelata kahdestaan?
Oot sää kyllä melekonen filosofi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aika outoa. Tuossa luki, että Niba on norattu, mutta en ole norannut mitään enkä ketään. No klikkauksella homma hoitui. Ensi tiistaina olisi haistattelu, katsotaan miten äijän käy. Aika kivaa, laitoin hakemuksen eilen ja tänään aamulla puhelin pirisi. Ehkä minulla(kin) on siis vielä toivoa. Tosin haistattalu ei ole kuin haistattelu ja Kitinäkin jäisi uusien kuvioiden myötä, joten ei innostuta liikaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Aika outoa. Tuossa luki, että Niba on norattu, mutta en ole norannut mitään enkä ketään. No klikkauksella homma hoitui. Ensi tiistaina olisi haistattelu, katsotaan miten äijän käy. Aika kivaa, laitoin hakemuksen eilen ja tänään aamulla puhelin pirisi. Ehkä minulla(kin) on siis vielä toivoa. Tosin haistattalu ei ole kuin haistattelu ja Kitinäkin jäisi uusien kuvioiden myötä, joten ei innostuta liikaa.
Etsää voi hylätä miettii, sun täytyy vähän ajatella ennenkuin altat tuollaista kirjoittamaan! :lol: Ole hyvä mee vaa puis!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

muistutus itselle: vaikka olisi kuinka tylsistynyt, niin ei kannata trimmata kulmakarvoja toimistosaksilla.. :oops:
Dumis

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voijei! Eikait selkä nyt hajonnut suuremmin?
Itse asiassa tuo flunssapa se taitaa olla tänkin pahan alku ja juuri; ku ei o päässy salille nii ei selkä kestä ilman urheiluu.
Mul on vähän sama juttu, takareidet niin kireet että pakko päästä salille jumppailemaan tai kuolen tän sisätyön takia alaselkäkipuihin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

se et tanaan on perjantai antaa just ja just voimia kestaa tata saatanan lastentarhaa. luulis et aikuiset ihmiset pystyis ite tekeen ees jotain ja miettimaan hetken, ehka jopa lukemaan. jos eilen on naytetty miten joku tyo tehdaan ja sulla on selkeat ohjeet varmuuden vuoksi vieressa, niin miten vitussa sita samaa tyota ei sit enaa tanaan osatakaan teha ilman et tullaan puolen tunnin valein kyseleen jotain itsestaan selvyyksia jotka tietenkin lukee myos selvasti ohjeissa.
KALJAA!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

milli kirjoitti:muistutus itselle: vaikka olisi kuinka tylsistynyt, niin ei kannata trimmata persekarvoja toimistosaksilla.. :oops:
Muistutus itselle:
- unohda se optikolla käynti
- varaa aika shrinkille. Noin pahat luetun-väärinymmärrykset eivät enää kotikonsteilla taida korjaantua...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

daddykillkill kirjoitti:Noin pahat luetun-väärinymmärrykset eivät enää kotikonsteilla taida korjaantua...
Jokainen lukee mitä haluaa lukea.

Tosin eihän tytöillä ole perskarvoja?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Noin pahat luetun-väärinymmärrykset eivät enää kotikonsteilla taida korjaantua...
Jokainen lukee mitä haluaa lukea.

Tosin eihän tytöillä ole perskarvoja?
On niitä, jos haluaa ne nähdä. Haluu enempi!
milli

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

[quote="daddykillkill"][/quote]
:shock: siis oonhan mä välillä vähän härski, mutta en sentään noin.. (täällä oli asiakaskin ja kaikkee)
Sitä paitsi, Huima on oikeassa :wink:
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meijän komee nuori rokkipoika-lounaslähetti sano mulle "siisti mekko" :]
Kannatti siis vaihteeks tälläytyä perustyöpäivääkin varten kun mukavaa kommenttia on kuulunut muiltakin kun lähettipojalta.
Nyt mun tarttee päästä taas shoppaamaan kun nää tän tyyppiset kuteet saa näköjään tämmösen vastaanoton.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pohojosessa ollaan. Junamatka meni ihan hyvin, aivan yhtä kauheeta se oli fyysisesti ku aina ennenkin. Millanen on veritulppa? Oikeen jalan polvitaive tuli oudosti kipeeks, sitä vihloilee ilkeesti aina välillä ku astuu, ja tuntuu ett joku verisuoni venyis ja menis poikki siellä.. Tätä on kestänyt ehkä nyt noin vuorokauden.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Säikähdin ihan sairaasti, kun avasin vessan oven. Duunikaveri makasi lattialla pimeässä vessassa eikä edes ensin vastannut kun kysyin, että onko se kunnossa. Sillä on paha migreenikohtaus meneillään.

Mulla on koiravauvakuume. Meille ei vaan taida ikuna tulla koiraa, kun mies on lievästi allerginen :cry:
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Älä sano! Mister misterkin oli lievästi allerginen kissoille joita loppujen lopuks olikin meillä sitten kaksin kappalein :]
Siedätyshoitoa vaan!
Vastaa Viestiin