Pferjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyvää huomenta, tästä se viikonloppu alkaa!
NegaDuck

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Eilen oli aika hulinapäivä, huh. Tänään sähylä, muutama duuninakki, ja soon sit siinä. Mitäh kehkis täks viikonlopuks... mietinpä sitä.
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Etäpäivä alkaa nostalgialla: vanhaa Kauko Röyhkää.
Tutustuin artistiin lukiossa, kun rinnakkaisluokalla kitaraa rämpyttävä muusikonretku työnsi kasetin käteen kuunneltavaksi. Eihän Kauko laulaa osaa, mutta kelpo sanoittaja ja erityisesti "Pikku Enkeli" -levyn pohjat ja soundimaailma ovat edelleen todella mureat.
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänään mittaileen mun tulevaa kotia. Sit pääsee suunnitteleen sisustusta ja muuta kivaa ja systerikin tuo mulle jo tänään paffilaatikoita. Hitsi et mä tykkään! Kiva päästä kaikesta vanhasta rojusta samalla eroon.
Mä näytän tänään taas ihan sairaan hyvältä. Oon ehkä liiankin hyvin pukeutunut verrattuna duuniini, mutta eiks nainen saa joskus ihan muuten vaan laittautua kauniiksi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Houston, we have a problem. Kaikki puhtaat kalsarit ovat loppuneet.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvä aamu. Unohdin lompakon kotiin, olkapää kettuilee, ei hajua missä pitäisi olla juuri nyt ja silmät ei pysy auki.

Nyt on ihan pakko kirota: PERKELE!

Onneksi sentäs Tappara voitti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Alisuorittava G

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Vittu kun vituttaa. Rakkaat gerbiiliherrani ovat päättäneet karata yön aikana, enkä löydä niitä nyt mistään! Perkele! Mulkut on tuhonnu seikkailullaan tähän mennessä lempparikauluspaitani (toinen kaulus nakerrettu ihan helkkarin risaks) ja tytön nukelta puuttuu toinen letti. Idiootti vielä jätin vaatehuoneiden ja eteisen komeron ovet rakoselleen, joten piilopaikkoja herroille löytyy vitusti liikaa.

Nyt ne on ihan villejä! Argh!

Mies uhkas tuoda kissan jos yksikin sen vaate on rei'illä. :(
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

aasi kirjoitti:Houston, we have a problem. Kaikki puhtaat kalsarit ovat loppuneet.
Siirrätä porukkaa Siperiaan valtion vihollisina ja kansallista heidän kalsarinsa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Vittu kun vituttaa. Rakkaat gerbiiliherrani ovat päättäneet karata yön aikana, enkä löydä niitä nyt mistään! Perkele! Mulkut on tuhonnu seikkailullaan tähän mennessä lempparikauluspaitani (toinen kaulus nakerrettu ihan helkkarin risaks) ja tytön nukelta puuttuu toinen letti. Idiootti vielä jätin vaatehuoneiden ja eteisen komeron ovet rakoselleen, joten piilopaikkoja herroille löytyy vitusti liikaa.

Nyt ne on ihan villejä! Argh!

Mies uhkas tuoda kissan jos yksikin sen vaate on rei'illä. :(
Vittua vituttaa vitusti? Tiivistettynä! Over and out!

P.S. mä voisin tuoda taikavarpaani josta ovat olleet kiinnostuneet nainakin koirat ja kissat ehgä kerbiilitkin?

P.S.S. Hajusta

P.S.S.P. Tilastolaskentaohjelma
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Alisuorittava G kirjoitti:Vittu kun vituttaa.
Voi ei! Mä tiedän ton tunteen. Mulla oli pentuna hamsteri ja se katos. Se oli jotenkin päässyt jääkaapin alla olevan kaapin alle jostain ihan minimaalisesta reijästä. Kuulu vaan rapinaa ja mä pelkäsin ihan sikana että se pääsee jonnekkin talon rakenteisiin eikä ikinä tuu pois sieltä :(
Onneks saattiin houkuteltua se pois sieltä lupaamalla sille maat ja taivaat. Vähän ehkä juustolla (se oli hulluna juustoon) oli osuutta asiaan.
Toivottavasti tein gerbiilit löytyy eikä kaikki vaatteet ole pienen pieniä hampaan jälkiä täynnä!!!
milli

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Mul on good hair day.. ehdottomasti, myöhemmin tulen sit näyttämään muutenkin upealta. Saa laittautua tuplaten hienosti kun on tänään kahdet 25v-juhlat.
Alisuorittava G

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä en nyt tiedä mitä ajattelisin Niban taikavarpaista. Kyllähän perjantaisin kiimattaa terveellä tavalla. Edessä vieläpä viikonloppu yksinhuoltajana. No mut katotaan. Meen tiputtelee siemeniä houkuttumiseks otuksilleni. Pienempi skidi ei oikeen vaan ymmärrä tätä touhua, konttas aiemmin perässäni ja noukki jokaisen siemenen suuhunsa.

Stinky mun edesmenny gerbsu on kans löytyny jääkaapin takaa! Se tosin kuolleena. Se oli ainoa viikonloppu kun uskalsin jättää lemmikkini isin hoidettavaks ja tietysti siinä kävi huonosti.

*itkuparkuhälytys!*
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä tiedän tonkin tunteen. Mun toinen hamsteri kuoli vanhuuteen mutta toinen kasvaimeen. Molemmat oli niiiin rakkaita. R.I.P ♥
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viimenen lomapäivä ja selkä rikki auauau. On se siivous prkl vähän turhan extreme-laji.
Firman bileet peruttu ja perhevknloppukin vaakalaudalla. Taidan kiivetä mökömököpuuhun.
Viimeksi muokannut Lapitii, 17.10.2008 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin se akkeli tulee tänään ziikaa mun luukun, toivottavasti kaik menis hyvin, mää haluaisin muuttaa! Tänään 4:s päivä salilla tällä viikolla, onpas treenaaminen taas kivaa. Ekan tupakankin vetäsin vasta 5 min sitten eli 2,5h herätyksen jälkeen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:onpas treenaaminen taas kivaa
Sualaa haavoihin... Eilen just ko olin niksauttanu selkäni, soitettiin GoGosta että tervetuloo treenaamaan! Just joo joo pitäkää tunkkinne vittu niisk.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bedlam

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kämppä ääriään myöten täynnä rompetta ja 2/3 on varmaan vielä tulematta. Pakko oli antaa operaation osalliselle vapaat kädet, että laittelee keittiön ja makkarin ihan niinkuin ittestä huvittaa. Toivottavasti en saa itkuraivareita lopputuloksesta.

Yskittääkin, perkele.
daddykillkill

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
aasi kirjoitti:Houston, we have a problem. Kaikki puhtaat kalsarit ovat loppuneet.
Siirrätä porukkaa Siperiaan valtion vihollisina ja kansallista heidän kalsarinsa?
Luuletko, että säilyisivät noissa operaatioissa puhtaina? :)
NKVD riisuu ne munasilleen ennen juniin lastaamista. Sitäpaitsi nagaika pitää kivempää läiskettä paljaalla musikan persiillä :D
Stinky

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bedlam! Muutitteko yhteen??? Ai kun ihanaa. Onneks olkoon. Love is in the air :hevikaraoke:
Dumis

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:onpas treenaaminen taas kivaa
Sualaa haavoihin... Eilen just ko olin niksauttanu selkäni, soitettiin GoGosta että tervetuloo treenaamaan! Just joo joo pitäkää tunkkinne vittu niisk.
Voijei! Eikait selkä nyt hajonnut suuremmin? Mulla toi polvi vittuilee kun treenaa, mut se on ihan normikipua, pitää vaan rasittaa sitä tasasesti ja vähän kerrallaan. Tuntuu ihan kivalle nyt :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi mun hampstereistani karkasi joskus parikymmentä vuotta sitten ja löytyi vasta yli vuoden päästä. Se oli ihan vasta kuollut. Käsittämätöntä, että se oli elänyt niin kauan jäämättä kiinni, etenkin kun talossa oli kissa. Meillä oli tosin neliöitä noin 250, joten tilaa oli temmeltää. Ihmeteltiin vaan, että mitä helevettiä se oli syönyt sen koko ajan...

Olen ihan perkeleellisen väsynyt, mutta onnellinen. Eilinen show meni ihan hiton hyvin, vaikka maksavaa yleisöä olisi saanut olla enemmän. Mun eka kerta tapahtumaa järjestävässä tiimissä ja jotenkin asioiden organisointi ja ihmisten käskyttäminen paikan päällä jäi mun harteilleni. Hyvin meni, vaikka paniikki meinasi iskeä monta kertaa. Olkapää vaan kipeytyi taas valokuvatessa niin pahasti, että valvoin puoli yötä ennen kuin muistin, että mulla on tosi vahvoja särkylääkkeitä, jotka onneksi sitten auttoivat nukkumaan edes pari tuntia.
bedlam

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Stinky kirjoitti:Bedlam! Muutitteko yhteen??? Ai kun ihanaa. Onneks olkoon. Love is in the air :hevikaraoke:
Juups, tällanen tilanne on päällänsä. Kiitos :h: Paitti öhm siitä kaaoksesta oli kyllä helpotus lähtä aamulla hetkeksi töihin...
Rouva Pupu

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ Ihanaa :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Voijei! Eikait selkä nyt hajonnut suuremmin?
Nääh, eiköhän tämmösest niksahuksest tokene parin päivän levolla. Kävin hiljattain laajoissa selkätutkimuksissa eikä siellä mitään valtavan vakavia pesi, kivuliaita tosin.
Sinänsä hyvä säkä kuiteski, et mullon tänään muutenki (pitkittyneen flunssan takii) lääkäri, niin josko sais samontein sit kunnon särkymömmöt. Viime yönä ei säryltä pystyny nukkumaan. Kun ny vaan jotenkin sais sinne lekuriin köpöteltyy...
Itse asiassa tuo flunssapa se taitaa olla tänkin pahan alku ja juuri; ku ei o päässy salille nii ei selkä kestä ilman urheiluu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pferjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^^Komeeta, bed!
Vastaa Viestiin