Päivän lainaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2022 9:30 Mä taas autistisesti en ymmärrä, kumpi noista on huonommassa asemassa (tasa-arvo- ongelmahan tarkoittaa, että noin on). Minä ainakin mielummin kantaisin sitä kylttiä.
Nyrkkeilymatsihan on urheilutapahtumana nähdäkseni täysin tasa-arvoinen. On sukupuoliraja ja painoluokka. Sitten vaan otellaan sääntöjen mukaan kunniasta ja maineesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Uskoakseni hunkseja saadaan kantamaan kylttejä ja ojentamaan mitaleita heti, kun maksavat asiakkaat niin haluavat. Jos markkinoilla on tälle kysyntää, mutta tarjontaa ei ole, niin lupaan perustaa ohjelmatoimiston asian korjaamiseksi.

0800-HUNKS

www.hunks.fi (oho domain olikin jo varattu).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 02.06.2022 9:42
urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 9:40 Oho! Tää olikin eri Huhtasaari kuin luulin?
Muuttiko se arviotasi kommentista?
Ei toki. Tai ehkä saa uumoilemaan, että väärinymmärrys on tahallista, ei tahatonta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei hunksitkaan kuulu urheilutapahtumiin mihinkään merkittävään rooliin. Sukupuolesta riippumatta ensisijaisesti perseiden tai tissien (jopa kikkeleiden, iik!)- oli ne sitten olalleheitettävät, silikonit tai manboobsit - esittely "tanssin lomassa" ei mielestäni ole tätä päivää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Miten mä oon viimevuosina ollut ymmärtävinäni, että naisten oikeus paljastella itseään maksua vastaan on kovin in ja feminismin tiukassa suojelussa. Aika tiiviisti lehdistössä on positiivisia kirjoituksia Only Fansista, sokerideittaamisesta ja välillä jopa rehellisen huoraamisen ihanuudesta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Ei hunksit ole mikään juttu. Mallit, missikisat, naistenlehdet ja fitneskisat on. On ihan älytöntä kyseenalaistaa naisten ulkonäön ympärillä pyörivät ilmiöt ja kysellä miksei miehillä esiinny samaa.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 02.06.2022 9:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 02.06.2022 9:55 Aika tiiviisti lehdistössä on positiivisia kirjoituksia Only Fansista, sokerideittaamisesta ja välillä jopa rehellisen huoraamisen ihanuudesta.
Huoraaminen on hienoa ja voimaannuttavaa, mutta seksin ostaminen pitää kriminalisoida. Näinhän se pelikirja sanoo.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jankutan vielä, että jos hunkseille on kysyntää, järjestän kyllä niitä maksua vastaan paikalle, ellei joku muu toimita. Toki homma on varmasti aika työlästä, mutta pakkohan se on kerätä rahat pois, jos kukaan muu ei hommaan ryhdy.

Lupaan toimittaa laihoja, lihavia, rumia, komeita, lyhyitä, pitkiä, lihaksikkaita, kynäniskoja, mitä vain halutaan. Värinkin saa valita.

Paritus on kuitenkin kiellettyä, eli katsoa saa, koskea ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ajattelen, että ei tässä kukaan erityisesti kritisoi niitä yksilöitä, jotka hakevat ja ottavat vastaan työn mitalitelineinä ja koristeina. He toimivat ihan rationaalisesti heille annetun rakenteen puitteissa, ja ovat varmaan tunnollisia ja ahkeria työntekijöitä, ja tuskin kokevat tulevansa riistetyiksi. Kaikki kunnia heille.

Enemmän kyse on siitä, että tämä on siis ainakin osin julkisilla varoilla toimivan jääkiekkoliiton show. Jääkiekkoliitto on tunnistanut, että urheilussa on tietynlaista epäsymmetriaa mies- ja naisurheilun välillä, ja he ovatkin aikaansa seuraavana järjestönä valinneet yhdeksi painoalueekseen (tai painopistealueekseen, kuten nykyään tykätään sanoa matemaatikkojen kiusaksi) naisten ja tyttöjen toiminnan kehittämisen. Tätäkin taustaa vasten tuntuu tosi oudolta, että olivat ratkaisseet tämän näin. Oikein korostivat perinteisiä, hyvin ummehtuneia rooleja. Kovin kauaa ei ole siitä, kun Sami Hyypiä iloitsi julkisuudessa, että perheeseen syntyi poika, eli pelimies eikä mikään lipunmyyjä, tai jääkiekkopiireissä näemmä mitalitelinekoriste. Olisivat ottaneet vaikka joukon poika- ja tyttöjunioreita tuomaan mitalit tai jotain.

Ja kuten totesin, sisäisen feministini lisäksi touhua oudoksui myös sisäinen auktoriteetti- ja hierarkiakammoinen minäni. Kun suuret kansainväliset palloliitot ovat olleet viime aikoina esillä lähinnä johdon vanhojen miesten korruptio-, ahdistelu- ja diktaattoriveljeilysotkujen takia, ei kekkosslovakialainen ratkaisu juhlistaa tilaisuutta vanhojen pomomiesten patsastelulla ollut oikein tätä päivää sekään.

IFK muuten luopui jokin aika sitten pelikatkoilla katsomokäytävillä tanssahtelevista, alusasuisista tytöistä. Tosi kummalta tuntuu nähdä sellaisia vielä joidenkin liigajoukkueiden peleissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puhuessani tässä ketjussa tasa-arvosta, taidan tarkentaa katsantokantaani. Naisten tai miesten perseenvatkausta urheilutapahtuman ohjelmanumerona ei tule arvioida pelkästään tasa-arvon mukaan. Kai tuossa itsellä painaa myös tietynlainen seksillä myymisen idea. Mennään helpon kautta, eli seksualisoidaan asia, vaikka siihen ei ole mitään syytä. Tour de Fransin etapin palkintokorokkeellakin kaksi hottista antaa punatuilla huulillaan pusut voittajan paskasille ja hikisille poskille. Voittaja siis palkitaan kaiken muun lisäksi hottiksien pusuilla. En vaan näe tällä mitään funktiota palkitsemisseremoniassa. Niin uuvatti en ole, etten ymmärtäisi, että jollekin ihmistyypille moinen palkitsemistapa on nice bonus- tyyppinen sinänsä viaton seikka. Mä en vaan kaipaa tuota ollenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kitinäraadin mielestä kyseessä on tärkeä tasa-arvokysymys? Tulipa mieleen se "seksistinen" maalimainos josta nousi myös kohu. Tai aika ajoin kuohunta "tytöttelystä".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:09 Jääkiekkoliitto on tunnistanut, että urheilussa on tietynlaista epäsymmetriaa mies- ja naisurheilun välillä
Mutta onko jääkiekossa epäsymmetriaa? Saavatko naisurheilijat vähemmän tukea per pelejä seuraava katsoja tai lajia harrastava?

Ymmärtääkseni naisurheilusta ei olla kovin kiinnostuneita, eikä sen katsomisesta olla valmiita maksamaan.

Valtion tehtäviin ei tietenkään kuulu huippu-urheilun tukeminen, joten kaikki tuki kaikille sukupuolille ja sukupuolettomille pitää lopettaa. Annetaan markkinan hoitaa.
urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:09 IFK muuten luopui jokin aika sitten pelikatkoilla katsomokäytävillä tanssahtelevista, alusasuisista tytöistä.
Stadissa maksukykyiset asiakkaat ajattelevat eri tavalla kuin maakunnissa. Jos maksavat asiakkaat haluavat, niin käytännöt muuttuvat.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.06.2022 10:09 Voittaja siis palkitaan kaiken muun lisäksi hottiksien pusuilla. En vaan näe tällä mitään funktiota palkitsemisseremoniassa.
Miehiä on aina seksualisoitu fyysisen kyvykkyyden perusteella ja naisia kauneuden ja nuoruuden perusteella. On ihan loogista, että kaunis ja nuori nainen onnittelee fyysisesti ansioitunutta miestä.

Linnan juhlissa komeat ja fyysisesti kyvykkäät kadetit univormuissaan tanssittavat naisia. He ovat näiden naisten seksileluja.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:15 Kitinäraadin mielestä kyseessä on tärkeä tasa-arvokysymys?
Ei kun mun (ja ehkä vähän Yllen) mielestä on tasa-arvokysymys, tärkeys taas on suhteellista. Ei pidä unohtaa sotaveteraaneja!

Kitinäraadin mielestä taas on turha olla asiasta mitään mieltä, markkinat hoitaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:25
Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:15 Kitinäraadin mielestä kyseessä on tärkeä tasa-arvokysymys?
Ei kun mun (ja ehkä vähän Yllen) mielestä on tasa-arvokysymys, tärkeys taas on suhteellista. Ei pidä unohtaa sotaveteraaneja!

Kitinäraadin mielestä taas on turha olla asiasta mitään mieltä, markkinat hoitaa.
Jos tuo on tasa-arvokysymys se kyllä indikoi tasa-arvon erittäin hyvää tilaa Suomessa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:31 Jos tuo on tasa-arvokysymys se kyllä indikoi tasa-arvon erittäin hyvää tilaa Suomessa.
Toki. Muu olisikin sietämätöntä Pohjoismaalle. Ei kuitenkaan ole erityisen hyvä peruste olla parantamatta tilannetta entisestään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:25 markkinat hoitaa.
Se mitä markkinat ei hoida, sitä ei kuulukaan hoitaa. Vai mitä, sivustahuutaja?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:34
Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:31 Jos tuo on tasa-arvokysymys se kyllä indikoi tasa-arvon erittäin hyvää tilaa Suomessa.
Toki. Muu olisikin sietämätöntä Pohjoismaalle. Ei kuitenkaan ole erityisen hyvä peruste olla parantamatta tilannetta entisestään.
En väitä vastaan.
Tuntuu vain siltä että monella radikaalilla on jonkinlainen romanttinen halu löytää suurtakin eriarvoisuutta sieltäkin missä sitä ei ole.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:39
urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:34
Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:31 Jos tuo on tasa-arvokysymys se kyllä indikoi tasa-arvon erittäin hyvää tilaa Suomessa.
Toki. Muu olisikin sietämätöntä Pohjoismaalle. Ei kuitenkaan ole erityisen hyvä peruste olla parantamatta tilannetta entisestään.
En väitä vastaan.
Tuntuu vain siltä että monella radikaalilla on jonkinlainen romanttinen halu löytää suurtakin eriarvoisuutta sieltäkin missä sitä ei ole.
Itse asiassahan tasa-arvon tilanne Suomessa on erittäin huono. Vain miehet pakotetaan vankeusrangaistuksen uhalla armeijaan ja edelleen sodan syttyessä rintamalle kuolemaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2022 10:45
Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:39
urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:34
Toki. Muu olisikin sietämätöntä Pohjoismaalle. Ei kuitenkaan ole erityisen hyvä peruste olla parantamatta tilannetta entisestään.
En väitä vastaan.
Tuntuu vain siltä että monella radikaalilla on jonkinlainen romanttinen halu löytää suurtakin eriarvoisuutta sieltäkin missä sitä ei ole.
Itse asiassahan tasa-arvon tilanne Suomessa on erittäin huono. Vain miehet pakotetaan vankeusrangaistuksen uhalla armeijaan ja edelleen sodan syttyessä rintamalle kuolemaan.
Tilanne taitaa olla sama joka maassa, Israelia lukuunottamatta. Tai onhan niitäkin maita tosin joissa ei ole omaa armeijaa, ainakin Islanti ja Costa Rica.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 02.06.2022 10:25 Kitinäraadin mielestä taas on turha olla asiasta mitään mieltä, markkinat hoitaa.
Sehän juuri on tärkeä mielipide, jos mielipide vaikuttaa ostokäyttäytymiseen?

Sitä vaan en ymmärrä, että halutaan rajoittaa muiden tekemisiä vaikka itse vain piereskellään sohvalla.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:48
James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2022 10:45
Homeboy65 kirjoitti: 02.06.2022 10:39

En väitä vastaan.
Tuntuu vain siltä että monella radikaalilla on jonkinlainen romanttinen halu löytää suurtakin eriarvoisuutta sieltäkin missä sitä ei ole.
Itse asiassahan tasa-arvon tilanne Suomessa on erittäin huono. Vain miehet pakotetaan vankeusrangaistuksen uhalla armeijaan ja edelleen sodan syttyessä rintamalle kuolemaan.
Tilanne taitaa olla sama joka maassa, Israelia lukuunottamatta. Tai onhan niitäkin maita tosin joissa ei ole omaa armeijaa, ainakin Islanti ja Costa Rica.
Maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta, ko. ongelmaa ei luonnollisestikaan ole.
Asevelvollisuusmaista ainakin Norja Israelin lisäksi on sukupuolineutraali

https://yle.fi/uutiset/3-8679640
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2022 10:55Maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta, ko. ongelmaa ei luonnollisestikaan ole. Asevelvollisuusmaista ainakin Norja Israelin lisäksi on sukupuolineutraali
Israel ei ole sukupuolineutraali. Naisten asepalvelus on lyhyempi ja naiset eivät saa palvella sodan ajan etulinjan joukoissa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 02.06.2022 10:58
James Potkukelkka kirjoitti: 02.06.2022 10:55Maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta, ko. ongelmaa ei luonnollisestikaan ole. Asevelvollisuusmaista ainakin Norja Israelin lisäksi on sukupuolineutraali
Israel ei ole sukupuolineutraali. Naisten asepalvelus on lyhyempi ja naiset eivät saa palvella sodan ajan etulinjan joukoissa.
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Afrikasta löytyy paljon maita, joissa myös naiset palvelevat:
https://worldpopulationreview.com/count ... ry-service

Jos naiset olivat aliedustettuna yliopistoissa, eläisivät niin vuosia vähemmän kuin miehet ja kuolisivat yhtä usein väkivaltaisesti, niin kyse olisi vakavasta rakenteellisesta epätasa-arvosta. Nyt asia ei ole noin.

Minusta tasa-arvossa on syytä keskittyä mahdollisuuksien tasa-arvoon. Kalukukkaron ja rintavaon esittely samalle viivalle.
Vastaa Viestiin