Mä en missään nimessä koita esittää tietäväni mitään teinityttöjen ajatuksista tai moraalista, enkä poikienkaan kohdalla uskalla tehdä minkäänlaista yleistystä. Kuitenkin omakohtaisesti en nähnyt teini-ikäisen pojan ja aikuisen naisen välisessä seksissä mitään moraalisesti väärää ja vanhemmat naiset pyöri kovinkin aktiivisesti fantasioissani. Eikä mun kokemukset aiheesta ole koskaan aiheuttaneet moraalikrapulaa, vaan edelleen muistelen niitä lämmöllä.
Kuten sanottu, niin mielestäni suojaikäraja on ihan hyvin kohdillaan enkä näe tarvetta sen nostamiseen. Ihmiset on tietysti yksilöitä ja kehittyvät eri tahtiin. Varmasti seksiasiatkin tulee ajankohtaiseksi eri-ikäisinä ja oletan olleeni siinä aiheesta aikaisin kiinnostuneiden joukossa. En halua olla kieltämässä omaa nuoruuttani.
Se että netissä ja kadulla tapahtuu seksuaalista häirintää on sitten ihan eri asia. Vallankin netissä ihmiset käyttäytyy äärimmäisen törkeästi. Jotkut jopa ihan omalla nimellään ja kasvoillaan. Mutta tässäkin mun on hieman hankala moralisoida ja piirtää tarkkaa rajaa, koska harva asia kiihottaa niin paljon kuin nainen joka tulee iskemaan aggressiivisen suoraviivaisesti kyselemättä liikaa lupia. Tää yhdistettynä komeaan ulkonäköön varmaan johtikin noihin teini-iän seikkailuihin aikuisten naisten parissa, sillä kyse ei missään nimessä ollut niiden kumppanien kauneudessa.
Tähän loppuun lienee syytä mainita ettei mua nuoret tytöt silleen innosta ja seuran iskemisen suhteen oon turhankin ujo, kohtelias ja varovainen, joten voin varmuudella sanoa etten ole syyllistynyt asioihin joista blogissa kirjoitettiin. Tiedän myös että on miehiä jotka ylittää kaikki sosiaaliset sallitut rajat ja lähestymisyrityksissään menevät törkeästi seksuaalisen häirinnän puolelle ja tähän puuttumisen lain rajoissa pitäisi olla tehokkaampaa kuin nykyisin. Mutta ei mulla ole tarjota tähän paljon muuta kuin käsien levittelyä, tarttis tehdä jotain ja kovin harmillista.