Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

Haluan itselleni uuden auton. Tai no, ei tää ihan uus ole.

Taidan pyytää eukolta synttärilahjaksi BJ:tä

Kuva
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Taidan pyytää eukolta synttärilahjaksi BJ:tä
Kerrohan synttärien jälkeen mitä mahdoit saada tuolla pyynnöllä. :)

No siis tottakai mä pyydän lahjaksi beejiitä. Saan sit sanoa että, "sä lupasit!"
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Minä olen myös aina pitänyt Citikan muotoilusta. Tekevät todella hyvännäköisiä pirssejä. Harmi vaan että tekniikka on mitä on..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti: Tekevät todella hyvännäköisiä pirssejä.
Totta turiset, mutta edellisestä onnistumisesta muotoilussa on kulunut hivenen aikaa.

Tämä taasen olisi jotain niin meikäläistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Hmm, mielestäni Audi löi kirveensä pahasti kiveen.
Mun mielestä se on ruma ainoastaan perseestä, siinä missä toi Mito on aivan järkyttävän ruma auto sekä perseestä että keulasta. Etenkin keulasta. Näyttää ihan huuhkajalta jota on vedetty pesismailalla tauluun.

Mitolla on ihan kohtuulliset kylkilinjat, mutta ei se tossa konkurssissa kovin paljoa pelasta. Citikka on mun makuun jostain Tamagotchien ja onnellisten koppakuoriaisten maailmasta tänne raahattu.

Siedettävimmän näköinen pikkuauto noista on Polo, eikä sekään ole kovin paljoa sanottu. Audin kanssa parhaimman näköinen keula yhdistettynä vähiten kammottavaan (mutta ei mitenkään hyvännäköiseen) perään.
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Tämä taasen olisi jotain niin meikäläistä.
Jos sen pitää suikkari olla niin näen sut kyllä paljon mieluummin tällaisen ratissa.
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Siedettävimmän näköinen pikkuauto noista on Polo,
Olen tämän ennekin pistänyt merkille, että teikäläisellä on kovin vanhahtava maku muotoilun suhteen. Taidat kapinoida kaikkea uutta muotoilua järjestään?
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Siedettävimmän näköinen pikkuauto noista on Polo,
Olen tämän ennekin pistänyt merkille, että teikäläisellä on kovin vanhahtava maku muotoilun suhteen. Taidat kapinoida kaikkea uutta muotoilua järjestään?
Ei kyse mistään kapinoimisesta ole. Kyse on siitä mikä mun silmään näyttää hyvältä ja mikä ei. Yksikään noista em. autoista ei mun silmään ole kaunis. Polo vain on vähiten ruma.

Mut joo, tykkään kyllä siitä, että tavan perheauto on suht huomiota herättämätön ja "asiallinen", jos sitä voi tarkoittaa vanhahtavalla. Perheauto joka yrittää liikaa näyttää vain usein vähän samalta kuin Tuksu tai Kalinainen, joka meikkaa liikaa. Samasta syystä koen usein myös melkoista myötähäpeää tuningautojen kohdalla.

Ja ei, en todellakaan pidä Octaviaa enkä Passattia mitenkään erityisen kauniina tai viehättävinä autoina, vaan ihan mitäänsanomattomana bulkkikamana.
Gaia

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:tykkään kyllä siitä, että tavan perheauto on suht huomiota herättämätön ja "asiallinen", jos sitä voi tarkoittaa vanhahtavalla. Perheauto joka yrittää liikaa näyttää vain usein vähän samalta kuin Tuksu tai Kalinainen, joka meikkaa liikaa. Samasta syystä koen usein myös melkoista myötähäpeää tuningautojen kohdalla.
Pakko komppailla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh huh, onpas meillä Pertsan kanssa erilainen automaku.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kyllä noista, ulkokuoren perusteella, ottaisin Audin ja tokana Polon.
Tosin kumpikaan ei täytä tämän hetkistä auton tarvetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Mut joo, tykkään kyllä siitä, että tavan perheauto on suht huomiota herättämätön ja "asiallinen", jos sitä voi tarkoittaa vanhahtavalla. Perheauto joka yrittää liikaa näyttää vain usein vähän samalta kuin Tuksu tai Kalinainen, joka meikkaa liikaa.
Itse taas diggailen kovast C3: sen ja C4:sen tyylisistä ritsoista. Varsinkin C3 Picasso on minusta varsin hauskan näköinen ritsa. Myös Skoda Yeti on haaskan näköinen rimpula..

Tuuning-puuhista en itsekään lämpene. Jo ikkunoiden tummentaminen on minusta ehdoton nounou..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Myös Skoda Yeti on haaskan näköinen rimpula..
Tuota harkitsin kunnes näin ensimmäisen kerran livenä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Huh huh, onpas meillä Pertsan kanssa erilainen automaku.
Sääli, koska muuten teillä menee maut niin hyvin yksiin!
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Itse taas diggailen kovast C3: sen ja C4:sen tyylisistä ritsoista. Varsinkin C3 Picasso on minusta varsin hauskan näköinen ritsa.
:D Just kun viimeks istuin faijan kanssa samassa autossa, länsiväylällä tuli ohi tollanen uus C3 Picasso ja mä heitin faijalleni että "Hyi saatana että toi on kyllä ruma auto. Onkohan oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitää tota autoa kivan näköisenä?"

Faija vastasi notta "No ei kyllä ihan helpolla, ei voi olla." ja jäi vielä päivittelemään niitä mulkosilmävaloja takapuskurissa.

Voisin ihan suoraan sanoa että mun makuuni nää Citroenin Picassot taistelevat helposti rumimpien nykyautojen titteleistä Yaris Versojen, Renault Moduksien ja muiden koppimopo-oksetuksien kanssa.
Myös Skoda Yeti on haaskan näköinen rimpula..
No on se ainakin asteen tai pari asiallisempi kuin noi edellämainitut. Ei siitä silti kaunista autoa saa mun silmään tekemälläkään.
Jo ikkunoiden tummentaminen on minusta ehdoton nounou..
Mietin muuten tässä just Paskatin taka- ja kontti-ikkunoiden maltillista tummentamista jollain 50% valonläpäisykyvyllä ensi kesää varten.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mietin muuten tässä just Paskatin taka- ja kontti-ikkunoiden maltillista tummentamista jollain 50% valonläpäisykyvyllä ensi kesää varten.
Tottakai! Mullakin on!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: :D Just kun viimeks istuin faijan kanssa samassa autossa, länsiväylällä tuli ohi tollanen uus C3 Picasso ja mä heitin faijalleni että "Hyi saatana että toi on kyllä ruma auto. Onkohan oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitää tota autoa kivan näköisenä?"

Ennen kuin miehisyyteni putoaa urpiais-linjalle, todettakoon että itselleni en moisia kikottimia hankkisi. Perheen kagosautuksi kylläkin. Itsehän ajelen ja omistan mieluusti mahdollisimman isoja ja romuluisia autoja. Jos en joutuisi ryynäämään 50 tonnia vuodessa pk-seudun liikenteessä, parkkiruudustani löytyisi iso maasturirohjake. :leuhka:
Manaaja kirjoitti: Mietin muuten tässä just Paskatin taka- ja kontti-ikkunoiden maltillista tummentamista jollain 50% valonläpäisykyvyllä ensi kesää varten.
Tuuning tuuning. Eikun lintulautaa paskatin katolle ja karvanoppia peiliin. Pääset Patzin kanssa rundaamaan Keravan yöhön:P
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kyl tos on pointtina lähinnä se, että saa pysymään jutut kontissa edes vähän paremmin a) viileenä b) suojassa katseilta.
masa

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:^ Kyl tos on pointtina lähinnä se, että saa pysymään jutut kontissa edes vähän paremmin a) viileenä b) suojassa katseilta.
Ainouainou. Olisi tuo tummennus varsin hyvä lastenkin takia, mutta kun se on omiin silmiini niin hillittömän ruma. Varsinkin sitä syystä, kun kaikki sivulasit eivät saa olla tummia..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:hillittömän ruma.
Mun mielestä sopii erinomaisesti muutenkin mustaan autoon. Ja kun pitää hillittynä, ei mitenkään liippaa tota tuunausosastoakaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Vähän samaa mieltä tässä. Kun tummennus on "medium" sen kirkkaan autonlasin ja mustan korin väliltä, eikä pikimusta, niin ei se mun mielestä kovin pahalta näytä. Tokihan se paremmalta ja yhteneväisemmältä näyttäs jos sais tummentaa etusivulasitkin, mutta minkäs teet kun asut sarvikuonojen maassa. Nimim. yhdet kalvot lahden motarin reunalla etusivuikkunoista irti repinyt ylikonstan ahdistelemana.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja nexie »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hmm, mielestäni Audi löi kirveensä pahasti kiveen.
Mun mielestä se on ruma ainoastaan perseestä, siinä missä toi Mito on aivan järkyttävän ruma auto sekä perseestä että keulasta. Etenkin keulasta. Näyttää ihan huuhkajalta jota on vedetty pesismailalla tauluun.

Mitolla on ihan kohtuulliset kylkilinjat, mutta ei se tossa konkurssissa kovin paljoa pelasta. Citikka on mun makuun jostain Tamagotchien ja onnellisten koppakuoriaisten maailmasta tänne raahattu.

Siedettävimmän näköinen pikkuauto noista on Polo, eikä sekään ole kovin paljoa sanottu. Audin kanssa parhaimman näköinen keula yhdistettynä vähiten kammottavaan (mutta ei mitenkään hyvännäköiseen) perään.
Hih. Meidän talouteen tuli juuri tuore Mito, joka mun silmiin on todella nätti pieni bilikka sekä sisältä että ulkoa. Mun silmiin se näyttää edestä vähän säikähtäneeltä (sympaattiselta) huuhkajalta, mikä on IMO ainoastaan positiivinen asia. Mutta ei se A1:n mitenkään paha sekään ole, ainoastaan audimaisen tylsä. Sievä on citikkakin, enkä mä Poloakaan dissaa, mutta ne eivät ole mitenkään hauskoja autoja.
Don't Panic!
Manaaja

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei auto saa näyttää säikähtäneeltä. Sen pitää näyttää siltä että se syö kaikki muut autot jotka sitä vastaan tulee. MROARRR!
NuoriD

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Ei auto saa näyttää säikähtäneeltä. Sen pitää näyttää siltä että se syö kaikki muut autot jotka sitä vastaan tulee. MROARRR!
Musta sellaiset pyöreät vauvamaiset pikkuautot on mukavan näköisiä. Ne herättää tunteen, että ne pitää ottaa omaan kotiin turvaan.
NuoriD

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nexie kirjoitti: Hih. Meidän talouteen tuli juuri tuore Mito, joka mun silmiin on todella nätti pieni bilikka sekä sisältä että ulkoa. Mun silmiin se näyttää edestä vähän säikähtäneeltä (sympaattiselta) huuhkajalta.
Kuva

Kuva