Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tällaista tää nyt vaan on. On tällaisia kahdeskymmeneskahdeksaspäivä olevia tuiki tavallisia ja harmaita tiistaita elossamme mukana aina.

SIKSI hiukan väriä, kesäistä.

Kyllä se siitä menee hienosti. Kitinäläiset kyl nukkuu sikeästi. Hyvä niinkin. Uni on erittäin terveellistä!

Poikas (Arskas) valveilla on tai oli ..tai siis on. HUH. Nyt ei sekoilla enempää!

Stadinarska
tiistaikineläjä
oliivinen
milli

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja milli »

Eka tpk!

Kohta palaveriin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, parempi olla sekoilematta liikaa heti aamusta. Huomenta! Oon ollu jo puolisen tuntia töissä, enkä oo vieläkään saanu sumppia..ihan tyhmää. Psyykkaan silti itteäni siihen, et tänään on parempi päivä ku eilen (pakkohan se on olla..).
Onnea Simoille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huoment! Kolmas TPK, perkele kun taas jännäilee. Ihan kiva toisaalta että jännäilee. Nyt aamusumpit ja sit pitää alkaa pähkäilemään paperisotaa...
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Töissä, kahvia ja kehuja. Oon kuulemma tyyllikkään näkönen tänään. Sitä se kauluspaita, musta liivi ja mustat helmet teettää. Kiva näyttää ihmiseltä välillä. Miksi sitä ei useammin oikein jaksa panostaa tohon vaatetukseen? Toisille tää on perussettii mutta kun mä useimmiten oon farkuissa ja trikoo- tai neulepaidassa. Tylsää siis.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Lähetetty: Tänään 7:00
Kitinäläiset kyl nukkuu sikeästi. Hyvä niinkin. Uni on erittäin terveellistä!


Tosin tuon lähettämisen aikaan ei enää nukuta vaan tehdään muuta kuin koneillaan :roll:

Ihan näpsä päivä tulossa, veikkaan ma 8)
Duck

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta.
Madonna kirjoitti:Lähetetty: Tänään 7:00
Kitinäläiset kyl nukkuu sikeästi.
No mä heräsin 4:35 ahistukseen, pyörin sängyssä, kävin lämpimikseni vilkaisemassa spostit ja kitinät, ja palasin pyörimään sängyssä. Sit unehdin kahdeksaan asti. Pääni taitaa ... käsitellä jotain, kun oon viimeiset pari viikkoa herännyt yöllä ahistukseen, tajuten tekemiäni virheitä ja kaikkee. Ei se nyt työkykyä tuhoa, mutta ei kauheesti inspaakaan. Toivottavasti pystyn kanssa käsittelemään tän ettei päälleni käy kuten suklaata syönelle koiralle.

Tänään näyttää olevan ihan nätti päivä tulossa kyl.
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä oon parina aamuna herännyt puoli tuntia ennen kellon soittoa. Tänäänkin. Suurin syy on kyllä mun rakas karvapallero joka ei anna mun nukkua vaan tulee puremaan varpaita tai sormia. Nappaa se joskus mun tukastakin kiinni ja kiehnää :h:
Mulli75

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

4tpk

Taas on muutto edessä. Vaikuttaa siltä että naapurit ovat rauhallisempia eivätkä aiheuta yhtä paljon häiriötä kuin nykyiset.

Plussana ilmastointi ja kaihtimilla varustetut kkunat kolmeen eri suuntaan eli sama rakennus josta n. vuosi sitten muutin nykyiseen paikaani. Nyt muutetaan 1/3 kerrokseen.
bliss

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Syksyssä on tasan yksi hyvä puoli: saappaat :]
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ollaanko sitä käyty taas shoppailemassa?
bliss

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:^Ollaanko sitä käyty taas shoppailemassa?
Eiiii, shoppailin jo loppukesästä, nyt sitten voi käyttää niitä jo shoppailtuja.
Paitsi että näin yhdessä kenkäkaupassa vallan uskomattomat saappaat, tosin valkoiset.... eikä edes olleet kalliit.... äääääh
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Musta on tullut shoppailija. Minä joka inhoan vaatekauppoja, sovituskoppeja ja varsinkin ihmispaljoutta ja jonoja :roll:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Stinky kirjoitti:Suurin syy on kyllä mun rakas karvapallero joka ei anna mun nukkua vaan tulee puremaan varpaita tai sormia. Nappaa se joskus mun tukastakin kiinni ja kiehnää :h:
Kissastako puhut vai onko sulla uusi miäs? :twisted:

Saappaista puheenollen, kannatti lainata yksiä mun saappaita systerille viikonlopuksi. Se toi ne takaisin plankattuna. Ite olin vaan nakannut ne vaatehuoneen perälle, kun alkoivat kulahtaa. Nyt ne on taas käyttökelpoisen :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itsekin voisin poiketa söppäilemässä duunin jälkeen. Olohuone kaipaa lipastoa, vitriiniä, kukille jtk kivaa penkkiä tmv. Muuten, minkälaisia ratkaisuja teillä on huonekasveille eli noita tellinkejä sun muita tarkoitan? Mulla on iso olohuone ja kasveja olis kiva nostaa vähän jalustalle.
masa

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja masa »

Olisipa vapaapäivä niin voisi häipyä kalastamaan. Mulla on iso ikävä uistelua. :snif:
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^^Onnista :h: On se semmonen vekkuli. Raapii ovia mitkä on auki, puree varpaista ja sormista. Riehuu Sluiben kanssa niin että matot on aina vinossa ja verhot repsottaa kun niissäkin pitää kiipeillä. Mun rakas. Molemmat.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Meijän Urholla on nyt joku perkeleen uhmaikä. Se on koko ajan tuhma. Söi poikki mun anopilta synttärilahjaksi saamani kaulakorunkin. Ja pudottelee koko ajan jotain ja kiusaa Silppuri-raukan itsemurhan partaalle. Ohan se tosi suloinen silloin kun se nukkuu tai tulee syliin kehräämään.

Me pidetään kissat suljettuina pois makkarista öisin, jotta saadaan nukkua rauahssa. Nyt ne on vaan oppineet avaamaan oven.
Stinky

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mun pitäs varmaan kans opettaa ne pysyyn makkarista ulkona öisin. Mulla on kädet kamalan näköset kun Onni on päässy naposteleen mun rystysiä..

Aah, kohta pääsee syömään. Kauhee nälkä jo onkin!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooga peruttu, voihan ny vddu! Eli kai mä sitten lähden sen sijaan pyöräilylle, kävely on vähän hankalampaa. Oon mä tänään virkeempi ja terveempi onneks ku eilen, pakkopyykitkin jo pyörii ja imuroitu on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:^^^Onnista :h: On se semmonen vekkuli. Raapii ovia mitkä on auki, puree varpaista ja sormista. Riehuu Sluiben kanssa niin että matot on aina vinossa ja verhot repsottaa kun niissäkin pitää kiipeillä. Mun rakas. Molemmat.
Kissa onkin pali helpomp ku miesi jatka samaan malliin ja kasvat korkoa!
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittujen vittu, kaivinkonekuski kiskas puhelinkaapelin paskaksi.
Ja Elisa ei vastaa...
Dumis

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti:Vittujen vittu, kaivinkonekuski kiskas puhelinkaapelin paskaksi.
Ja Elisa ei vastaa...
Meillä hajoo aina säännöllisin väliajoin eräs virtakaappi kun se on fiksusti sijoitettu paikkaan johon parkkeerataan perävaunuja 100 kertaa päivässä.
Duck

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Stadinarska kirjoitti:Lucy. Olet epäilemättä ei-rottamainen nainen, MUTTA tuo rotta on kyllä KAMALA avatar! Vaihtaisit edes HIIREEN, niillä on söpöt nappisilmät!
Äläs ny. Rotilla on ihan yhtä söpöt nappisilmät. Ihme kaksijakoisuus vallitsee näistä joka kodin jyrsijöistä. Liekö mustan surman perintöä. Ja mikä se semmoinen "toimistohiiri" olisi, paitsi semmoinen jota lykitään pitkin pöytää?
Lucy

Re: Tiistai, syksyajan jo aika mones!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mitkäs ihmeen rottavainot täällä on oikein menossa? Snif. www.pelastakaakonttorirotat.ry
Vastaa Viestiin