Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Alisuorittava G kirjoitti:^^ Pitävät sua niin vastustamattomana, että ilman muuta olettavat miehen olleen tässä se loukattu osapuoli, joka jää vuodattamaan kyyneliä. ;)
Tottahan se on ettei meidän tilanteesta tietämättömien pitäisi pohdiskella muiden tekemisiä ja arvioida syitä. Mielenkiintoista vain nähdä kuinka nopeasti kelkka saattaa kääntyä, mutta tämä on tietenkin osaltaan ulkopuolisille välitetty näköharha. Pinnan alla on saattanut kyteä vaikka kuinka pitkään.

Tapaus sopii sikäli olemassaolevaan maailmankuvaani ettei toisten eikä edes omista mielenliikkeistään voi sanoa tulevaisuuden osalta mitään varmaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Aika nopeeta toimintaa sano. Varo nyt ettei jää paskaa käteen kaiken päätteeksi. (kuulostaa niinq laastarisuhteelta)
Kaikella ystävyydellä.
Toimii se Karpela-Vienonen-Saarelallekin!
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Herra Uusi kotiutuu tossa illemmalla. Eli suomeksi - hän asuu täällä mun kanssa. Ja muuttaa Espooseen mun kanssa.
Aika nopeeta toimintaa sano. Varo nyt ettei jää paskaa käteen kaiken päätteeksi. (kuulostaa niinq laastarisuhteelta)
Kaikella ystävyydellä.
Oon mie sen tuntenut jo kauan. Tiedän mihin paskaan käteni laitoin. Kiitos välittämisestä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
Tässä on katsos käynyt niin, että tapasi hehkuttaa huumaavaa perheonneasi on ollut siksi pateettista, että se on ymmärtääkseni ärsyttänyt aika montaa. Riippumatta päättyneen suhteesi laadusta tai oikeasti mistään siihen liittyvästä, on ihmisten reaktio tämän vuoksi omalla tavallaan oikeutettua. Näin se elämä toimii. Sitä saa mitä tilaa.
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:*popcornia ja mukava asento*
Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, en liity ninnin tarinoihin millään tavalla.
Saattaa olla, että tapani mukaan olen menettänyt jotain olennaisen tärkeää tämän virtuaaliyhteisön tapahtumista, kun en ole ihan joka päivä ehtinyt jokaista raportointia lukemaan. Silläkin uhalla että annan itsestäni (tapani mukaan) typerän kuvan, tuntuu minusta tämä eräiden herrojen pyhä viha vastaeronnutta kohtaan jotenkin ylimitoiteltulta.

Toisaalta en ole kyllä ihan varma, haluankokaan tietää mistä tässä Ninnin tapauksessa on kyse. Oikeastaan en.
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:hehkuttaa huumaavaa perheonnea
Tämä on muuten hassu ilmiö. Lähes kaikki jotka tuota hehkutusta ovat palstalla vetäneet ovat eronneet. Johtuuko se vain kulissien rakentamisesta vai jostain muusta?

Uusi sääntö kitinän sanakirjaan.

- Jos hehkutat parisuhdettasi, olet eroamassa.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässä on katsos käynyt niin, että tapasi hehkuttaa huumaavaa perheonneasi on ollut siksi pateettista, että se on ymmärtääkseni ärsyttänyt aika montaa. Riippumatta päättyneen suhteesi laadusta tai oikeasti mistään siihen liittyvästä, on ihmisten reaktio tämän vuoksi omalla tavallaan oikeutettua. Näin se elämä toimii. Sitä saa mitä tilaa.
Eilen kun kerroit kihlautumisesta mietin aidosti iloisena "jes, kerrankin se antaa tietoisesti kuvan onnellisuudestaan eikä muiden reaktioita pelkuroiden vähättele hehkumista!" - melkein rakastin sua hetken! No rakastin! :] :h:
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti: minusta tämä eräiden herrojen pyhä viha vastaeronnutta kohtaan jotenkin ylimitoiteltulta.
No nyt taidat ottaa hieman liian tosissasi tämän asian :P
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:hehkuttaa huumaavaa perheonnea
Tämä on muuten hassu ilmiö. Lähes kaikki jotka tuota hehkutusta ovat palstalla vetäneet ovat eronneet.
Ootte mälsiä... Onneks on blogit. Sieltä saa ikävimmät palautteet hienosti deletoitua.
Duck

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Duck »

masa kirjoitti:Lähes kaikki jotka tuota hehkutusta ovat palstalla vetäneet ovat eronneet.
Martza?
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: minusta tämä eräiden herrojen pyhä viha vastaeronnutta kohtaan jotenkin ylimitoiteltulta.
No nyt taidat ottaa hieman liian tosissasi tämän asian :P
Virhediagnoosi, rrrakas Watson. Tässä elämässä otan vakavasti ainoastaan itseni.
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

^^ enpä jaksa alkaa tökkimään enempää :wink:
Viimeksi muokannut masa, 29.10.2008 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:Silläkin uhalla että annan itsestäni (tapani mukaan) typerän kuvan, tuntuu minusta tämä eräiden herrojen pyhä viha vastaeronnutta kohtaan jotenkin ylimitoiteltulta.
Jos viittasit minuun, koen arviosi menneen kovasti ohi. Tällaisena ulkopuolisena lukijana noin yllättävä käänne yhdelle palstan keskeisimmistä henkilöistä tuntui hämmästyttävältä ottaen huomioon aikaisemmat kirjoitukset. Ja sitten toisaalta kun miettii maailmanmenoa yleisesti, ei hämmästyttänyt ollenkaan. Kumma juttu sinänsä.

Alkuperäinen kommenttini liittyi epäilyihini siitä miksi hehkuttaa nykyistä onneaan äänekkäästi palstalla. Asetuin hetkeksi exän asemaan, vaikka en tunnekaan kyseistä henkilöä. Ajattelin ääneen mitä ajatuksia palstalla näkemäni yksittäinen tapaus aiheutti.

Eron motiiveihin yms. en ota kantaa kun en niistä mitään tiedä, ja tuskin tulisi ottaa kantaa vaikka tietäisikin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 29.10.2008 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Alisuorittava G kirjoitti:melkein rakastin sua hetken! No rakastin! :] :h:
Hei toi on jo paljon luvattu 8) Toistan itseäni ja totean, että krooninen perheonnella hehkuttaminen on harvinaisen ärsyttävää. Välillä saa ja melkein pitääkin onnellansa mehustella, mutta kun sen tekee liian usein ja jopa tarkoitushakuisesti, täytyy varautua myös siihen, että tuo hehkutus ärsyttää. Nää on näitä ihan perusjuttuja. Ei tehdä tästä liian vaikeeta.
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:^^ enpä jaksa alkaa tökkimään enempää :wink:
Töki vaan jos siltä tuntuu. Sanoin mitä sanoin siksi, että tästä vinkkelistä katsottuna skenaario "daami kertoo että ero tuli" -> "kolme raavasta miestä eHuutaa HÄHÄHÄHÄÄ!" ei ole kovin herrasmiesmäistä.

Mutta jatkakaa toki. Viihdyttäväähän tämä oikeastaan on.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Frederik Krueger kirjoitti:miksi hehkuttaa nykyistä onneaan äänekkäästi palstalla.
Mä nyt en lue muutenkaan kauhean tarkasti mutta öh, missä kohtaa tätä hehkutusta esiintyi? Kissajuttu ei kelpaa.

Empatiakyvyttömyyttä esiintyi kyllä useammassakin viestissä tässä ketjussa.

Edit: Itse asiassa en halua vastausta kysymykseeni, tuskin tämä enempää kaivelua kaipaa.
Viimeksi muokannut Georgina, 29.10.2008 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Töki vaan jos siltä tuntuu.
Vastaukseni oli siis osoitettu ankalle..
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Ok, mä ihan oikeasti tilaan tällä viikolla sen optikkoajan...
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:melkein rakastin sua hetken! No rakastin! :] :h:
Hei toi on jo paljon luvattu 8) Toistan itseäni ja totean, että krooninen perheonnella hehkuttaminen on harvinaisen ärsyttävää. Välillä saa ja melkein pitääkin onnellansa mehustella, mutta kun sen tekee liian usein ja jopa tarkoitushakuisesti, täytyy varautua myös siihen, että tuo hehkutus ärsyttää. Nää on näitä ihan perusjuttuja. Ei tehdä tästä liian vaikeeta.
Nyt rupesin miettimään, että vika onkin mussa. En muista kuin pari hassua hehkutusta ninniltä, muuten pelkkää arjenmakuista ikävää ja natinaa... Vika on ilman muuta mussa kun yksin näin olen huomannut. Se siitä!
nastamuumio

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Puhuttaisko jostain muusta vaihteeks? Vaikka siitä, että miten on mahdollista, että mä taidan viimekeväiseen tapaan olla aikeissa hankkia toista työtä, vaikka kaikki vasemmistolaiset ovat sossupummeja ja juoppoja?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Georgina kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:miksi hehkuttaa nykyistä onneaan äänekkäästi palstalla.
Mä nyt en lue muutenkaan kauhean tarkasti mutta öh, missä kohtaa tätä hehkutusta esiintyi? Kissajuttu ei kelpaa.
...
Edit: Itse asiassa en halua vastausta kysymykseeni, tuskin tämä enempää kaivelua kaipaa.
No kun kerran kysyit, taidettiin jossain aikaisemmassakin viestissä viitata kuinka rakastuneita nyt ollaan sydänhymiöiden kera. Kyllä puolestani saa olla onnellinen eikä hehkutus sinänsä ärsytä, mutta kun aloin vaan vähän epäillä motiiveja, koska ei tarvitse olla raketti-insinööri vaan ihan tavallinen insinööri ymmärtääkseen että kyllä ninnikin varmasti tietää ex-miehensä lukevan tätä palstaa, ja varmasti on käynyt mielessä mitä hän saattaa ajatella kirjoituksista. Ei ilmeisesti huumorilla, jos kerran kattiloistakin jo kiistellään ja vaatteet viedään komeroista.
Empatiakyvyttömyyttä esiintyi kyllä useammassakin viestissä tässä ketjussa.
Ketä kohtaan pitäisi empatiaa kokea ja miksi? Minä ainakin koin hienoisesti empatiaa ex-miestä kohtaan, koska oletan hänen lukevan palstaa kun on kai aikaisemminkin lukenut.

Ehkä tämä sitten on pitkälti sukupuolikysymys: monet miehet asettuivat ex-miehen asemaan, sinä ja muutama muu naisena näki asian vain naisosapuolen kannalta ja koki että vain tätä kohtaa tarvitsee kokea empatiaa, jota yllä peräänkuulutit.

Saa ninni ainakin minun puolestani olla onnellinen uudessakin suhteessaan.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 29.10.2008 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mutta joo, nyt lopetan tuosta. Pitää lähteä kaupungille asioille (avioeropapereita hakemaan jne.).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Alisuorittava G kirjoitti: Nyt rupesin miettimään, että vika onkin mussa. En muista kuin pari hassua hehkutusta ninniltä, muuten pelkkää arjenmakuista ikävää ja natinaa... Vika on ilman muuta mussa kun yksin näin olen huomannut. Se siitä!
Olen mäkin muuta huomannut, mutta turha niitä mun kai tässä on anaalisoida.
1108

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:- Jos hehkutat parisuhdettasi, olet eroamassa.
Voi vittu että menee vaimon kanssa kaikki niin päin vittua että kyllä tässä on kohta tulossa joko hautajaiset tai ero.

EDIT: Vaadin sanakirjaan kanssa kohdan:

-Jos ostat jotakin niin se on aivan paska.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mulla menee kans niin päin vittua avioliitos et huhhuh, viimesestä orgasmista yli vuorokaus ja just kirjottelen vieraalle miehelle sähköpostia!
Vastaa Viestiin